Şimdi Ara

Sanırım Yeni Linea'da Bir Mühendislik Hatası Tespit Ettim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
2
Favori
9.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toyota modeline bakmadan eski yeni milyonlarca aracı geriye çağırıp hatasını düzeltiyor. Fiat ta çağırsa ya.
  • O Linea daki siyah bölüme "difüzör" denemez.

    "Normal tampon" demek daha doğru olur. Ve normal tamponlar da egzos ucu bu şekilde gelir...
    Genel olarak da ucu aşağı kıvrık olur. Sokağa çıkıp 5-10 araca bakmak yeterli.
  • Passat mondeo C5 gibi araclarda da egzoslar asagi bakiyor ama oyle bir sikayet yok ya da ben duymadim. Dizel araclarin agzinin asagi dogru olmasinin nedeni araba yikanirken icine su kactiginda deforme etmesin diyeymis(sanayideki ustam soylemisti). Benzinliler ne olucak o zaman dersen onlarda oyle bir sorun yokmus.Bir cok aracta egzos geridedir tampondan. Yinede sormak lazim hata da olabilir ama ben acikcasi normal bir durum olarak goruyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guzel bir tespit olmuş.. ama o duman nasıl aracın içine giriyor. arabanın altında nasıl bir delik buluyorda araca giriyor. hayret
  • Orijinalden alıntı: volkan3156

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Sıcak hava çok cüz-i de olsa bir miktar arabanın havalanmasına yol açar ve yol tutuşuna etki eder. Tam tersine yatay olarak egzos çıkışının verilmesi araca savaş ucaklarındaki ve helikopterlerdeki afterburner etkisi ile bir miktar da olsa itiş gücü sağlar.

    Halihazırda kullandığımız araçlarda bahsettiğiniz iki kuvvette dikkate alınmayacak kadar düşük değerlerde.


    Ayrıca afterburner'ın çalışma yapısı tamamen farklı kullandığımız araçlarda böyle bir sistem yok.
  • eksoz gazinin iceriye dolmasi muthis derecede tehlikeli bir durum .eksoz gazinin otomobilin icine dolmasi bir yana dursun amerikada yasayan bir cift mersedes marka otomobili garajda kontak acik sekilde unutuyorlar ve garaja dolan gaz eve sizip her iksininde olumlerine sebep oluyor .
    arkadasin yaptigi tesbitin hicbir gecerli sebebi olamaz diye dusunuyorum
  • Aracınızı sürekli geri geri kullanıyorsunuz sanırım
    Dediğinizi olabilmesi için aracın sürekli geri gitmesi gerekiyor çünkü.
    Araç dururken ise çıkan sıcak gaz bulduğu en yakın yerden yükselme eğilimi göstereceği için arkadan havalanır uçar gider.
    Eğer sizi rahatsız edecek şekilde içeri geliyorsa aracınızı kaldırtıp bir baktırın başka bir yerinde problem vardır diye tahmin ediyorum.
  • Eklenen resimlerdekilerin hiç birisi difüzör değil.
  • Manifoldun oralardan kaçırıyor olmasın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence yanlış düşünüyorsunuz. benim egzostum da aşağıya doğru ve egzost tamponun çok gerisinde görünmüyor bile. yine de koku moku yok. hatayı başka yerde arayın bence.
  • bakalım sorunu yetkili servis nasıl çözecek
  • Daha önceki mesajımda yazdığım gibi; Genel olarak araçların egzos'u aşağıya doğru bakıyor. Trafikte diğer araçlara dikkat edelim...

    Bağaj kısmından bir sızıntı olmadığı sürece, aracın içine nasıl koku gelecek?
    (bağaj halısını kaldırıp, su tahliye giderlerinin açık olup olmadığına bakmakta fayda var.)



    *Sanıyorum! konuyu açan arkadaş; netten kolayca bulunan "kazalı araç" fotoları ile "araç ve marka kötüleme" durumuna girişen üye...
  • çoğu araçta yere doğru bakıyor

    bakalım neler olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    çoğu araçta yere doğru bakıyor

    bakalım neler olacak

    Mesele yere bakması değilde tamponun içinde kalması ve atığı aracın altında biriktirip kabin içine sızdırması
  • Benim aracında egsoz ucu aşağıda görünmüyor bile. Ama bir kez bile gaz kokusu duymadım. Grande puntoların hepsinde aynı şekildedir. Benim aracında stepne altında küçük bir delik var ama hiçbir zaman ordan içeri gaz girmedi. Bence sebepsiz pimpirikleniyorsunuz

     Sanırım Yeni Linea'da Bir Mühendislik Hatası Tespit Ettim
  • tebrik ederim..
  • O zaman Megane II kullanıcılarının hepsi ölmüş olmalıydı.

     Sanırım Yeni Linea'da Bir Mühendislik Hatası Tespit Ettim
  • Hayret konu segment tartışmasına kaymamış.

    Araç içine yakıt kokusu gelmesi kabul edilebilir bişey değil. Araçları geri çağırsalar diyeceğim ama satış rekorları kıran bir model, ne servis yetişir ne parça
  • güzel bir şey tespit etmişsiniz; tebrikler...
    Ancak benim eski linea da da bazen gelirdi o koku.. kışın hele daha çok.. İncelesin bakalım servis ne diyecekler..

    Ben de benim dobloda çok sayıda mühendislik hatası tespit ettim, Ancak öyle serviste giderilecek şeyler değil.. fabrikada dizaynı baştan aşağıya değişmesi gerekiyor. Bazıları :

    Ön camın önündeki plastik parçada (adı her neyse) su gideri hatalı. Sağ tarafta gider yok ve sola doğru meyil yok denecek kadar az. Yağmur yağdığında orada su birikiyor.
    Aynalarda kör nokta, ayna boyutuna oranlandığında çok fazla var.
    Arka süspansiyonun yay destekleri yere çok yakın, kaldırıma iniş çıkışlarda, çok hafif arazi veya ciddi bozuk yol koşullarında resmen sürtüyor, vuruyor.
  • Klimanın hava sirkülasyon düğmesine basarsanız koku moku gelmez.

    Makyajlı Linea'da benim tespit ettiğim en önemli şey motor kaputunu açınca gözüken parçaların çoğunun yerli marka olması oldu. Çoğu parçanın üzerinde Fiat logosu yok da Süleyman, Abdullah gibi markalar var. Bu ilk kasalarda böyle miydi emin değilim, ama yenilerde böyle. Bir de çok amortisör problemi yaşatıyor Linea'lar, umarım hepsinde aynı sorun yoktur.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.