Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 hafta önce Samsun WindFree Elite PM 1.0 24.000 BTU'luk klima aldım. Aldığım hafta dolmadan bir terleme ile karşılaştım. Samsung müşteri hizmetleri yetkili servisin gelmesi gerektiğini belirtti. Yetkili servis bir şekilde geldi. Drenaj borusunda sorun varmış diyerek drenaj borusunu düzeltti. Fakat sorun artarak devam etti. En son binbir uğraşla Samsung Müşteri hizmetleri aracılığıyla bir Samsung Klima ustası tarafıma ulaştı. Nemden dolayı bu durumların olduğunu gayet normal olduğunu belirtti. Bende kendisine eğer normal ise lütfen servis kaydını kapatırken bunun normal olduğunu belirtin ve bir rapor iletin tarafıma dedim. Tabii olur diyip servis kaydını kapattılar. Kapatma sebebi ise ben iptalini istemişim :) Benimde çok bilgim olmadığı için bu durum normal mi? Bu gün biraz daha artmıştı terleme. Normal değilse hukuki işlemlere başlayacağım. 3 haftadır peşlerinden koşuyorum yoruldum açıkcası. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum. ![]() ![]() Fotoğraflar farklı günlerde çekildi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lookinba -- 10 Ağustos 2025; 22:40:12 > |
_____________________________
|