Şimdi Ara

Samsung Windfree Elite PM 1.0 Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 3 hafta önce Samsun WindFree Elite PM 1.0 24.000 BTU'luk klima aldım. Aldığım hafta dolmadan bir terleme ile karşılaştım.


    Samsung müşteri hizmetleri yetkili servisin gelmesi gerektiğini belirtti. Yetkili servis bir şekilde geldi. Drenaj borusunda sorun varmış diyerek drenaj borusunu düzeltti. Fakat sorun artarak devam etti. En son binbir uğraşla Samsung Müşteri hizmetleri aracılığıyla bir Samsung Klima ustası tarafıma ulaştı. Nemden dolayı bu durumların olduğunu gayet normal olduğunu belirtti.


    Bende kendisine eğer normal ise lütfen servis kaydını kapatırken bunun normal olduğunu belirtin ve bir rapor iletin tarafıma dedim. Tabii olur diyip servis kaydını kapattılar. Kapatma sebebi ise ben iptalini istemişim :)


    Benimde çok bilgim olmadığı için bu durum normal mi? Bu gün biraz daha artmıştı terleme. Normal değilse hukuki işlemlere başlayacağım. 3 haftadır peşlerinden koşuyorum yoruldum açıkcası.


    Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum.



    Samsung Windfree Elite PM 1.0 Sorunu


    Samsung Windfree Elite PM 1.0 Sorunu

    Fotoğraflar farklı günlerde çekildi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lookinba -- 10 Ağustos 2025; 22:40:12 >



    _____________________________




  • @klima5505 hocam anladığım kadarıyla siz bu işleri iyi biliyorsunuz. Yardımcı olabilir misiniz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lookinba -- 10 Ağustos 2025; 22:42:3 >
    _____________________________
  • Yorumu olan arkadaşlar var mı?

    _____________________________
  • Tüketici mahkemeye başvuru yap dnaglaklar ugraşmak istemiyor.Yada gidip servis de otur sorunum cözüm bulunmayana kadar kalkmiyicam diye baski yap.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Drenaj hattında tıkanıklık yoksa dış ünite hortumundan su geliyorsa ya çatlak vardır ya da iç ünite kasası aşırı soğuyordur. Klimalarda kasa soğumasın diye içine yalıtım koyuluyormuş.

    _____________________________
  • Samsung genel merkezi aramıştı. Mühendislerimiz inceleyecek ve sizlere dönüş sağlanacaktır diye. Evet Samsung genel merkezi aradı. Uzun bir düşünme ve araştırma sonucunda klima deliklerini ellerim ile kapattığımı düşünmüşler :) Gülmemek için zor tutuyorum kendimi. Bir de sıfır cihaz ilk haftadan beri aynı olayı yapıyor sebep olarak hava temizleme filtresi tıkanmış olabilir diyorlar. Uygulamada bile daha hava filtresinde sorun yok yazıyor. Neyse tüketici hakem heyeti yolu göründü sanırım. Destek olabilecek arkadaşlar var ise sevinirim. Tüm platformlarda bu durumu duyuracağım ondan emin olabilirler :)

    _____________________________
  • @klima5505 hocam sizin bir yorumunuz var mı? Garip bir şekilde benim yaptığımı iddia ediyorlar bu durumu :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lookinba -- 21 Ağustos 2025; 16:59:58 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 4 adet premium plus klimamın hiç birinde bu durum olmadı, kesinlikle normal değil. Drenaj borusunun eğiminde problem olabilir, su iç üniteden sızacak kadar biriktikten sonra akıyordur veya hiç akamıyordur. Ankastre tesisat mıydı yoksa kurulum zamanında mı yapıldı borulama?


    Drenaj borusunu test etmek için; Klimayı kapatın, bir pet şişeye su doldurup klimanın tam üst tarafındaki filtrenin olduğu bölümden yavaş yavaş suyu dökün (fazla önden dökmeyin arkaya doğru biraz geriden dökün). Eğer klimanın ön tarafından aynı bu fotoğraftaki gibi su gelirse su dökmeyi bırakın ve servisi arayarak dranaj borusunun yeniden kontrol edilmesini isteyin. Eğer su gelmezse emin olmak için pet şişeyi tekrar doldurup 2. kere deneyin.


    @lookinba

    _____________________________

  • fatih_h kullanıcısına yanıt

    Yorumunuz için teşekkür ederim. Tesisatı kurulum zamanı yaptılar. Ankastre tesisat değil. Servisten gelen arkadaş ile birlikte su döktük drenaj borusundan normal bir şekilde çıktı. Herhangi bir sızıntı yaşanmadı. Ama sorun hala devam ediyor.

    _____________________________
  • lookinba L kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. Bu şartlarda klimada problem var gibi gözüküyor. Üfleme derecesini kontrol ettiniz mi veya ettiler mi? gereğinden fazla soğuk hava üflüyor olabilir.

    _____________________________

  • Samsung servisi bir şekilde geldi evime. Kontroller sağlandı testler yapıldı. Cihaz odaya büyük olduğu için terleme yapıyor denildi. Sizce böyle bir şey mümkün mü?

    _____________________________
  • lookinba L kullanıcısına yanıt

    Değil, 24'lükte olsa su akmaması gerekir.

    _____________________________
  • lookinba L kullanıcısına yanıt

    Merhabalar. Ayni urunden ben de satin aldim, sikinti Windfree ozelliginde. Keza normal modda calisirken su akitmayan urun, windfree’ye alindiginda deli gibi su akitmaya basliyor.


    Fakat yetkili servisten gelen usta kurulum sirasinda bu durumdan bahsetmis, windfree ozelligini kullanirken sicakligi 24-25 derece yapmam gerektigini, daha dusuk derece secersem su akitma ihtimalinin oldugunu, fabrikanin durumdan haberi oldugunu, ilgili tavsiyeyi de direkt fabrikanin verdigini soylemisti. Sorunun sebebi de tamamen tasarim hatasi, keza unitenin ulasilamayan ic tarafindaki su gideri kucuk yapilmis, windfree’ye alindiginda ufleme delikleri kapandiginda yogunlasma artiyor ve olusan su miktari da arttigindan, su tahliye olamiyor, akitma yapiyor.


    Benim urun su an daha bugun kuruldu ve windfree 24 derecede akitma yapti. Yarin 25 derece ile deneyecegim fakat guvenim kalmadigindan windfree’de asla calistirmayacagim. Sirf windfree ozelligi sebebiyle aldigim bir urunun bu ozelligini kullanamayacagim yani, saka gibi..


    Gunun sonunda Samsung gibi bir firmanin nasil boyle bir hataya dustugunu anlamak guc. Gerci zamaninda urettikleri klimalarda bakir yerine aluminyum kullandiklari icin baya sorunlar olmus, tekrardan bakira donmusler. Gecmis hatalarindan ders alip artik sorunsuzdur diyip klimalarini aldim ama sonuc ortada. Zaten ruzgarsiz klima mumkun olsa, Daikin, Mitsubishi coktan yapardi, yapmadiklarina gore bir sebebi varmis, zor yoldan ogrenmis olduk.


    Kisaca Samsung klima pismanliktir..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cou_de_GraCe -- 10 Eylül 2025; 19:48:20 >
    _____________________________




  • Cou_de_GraCe C kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvurun. Ürün vaad edilen özelliğini kullandırmıyor diyerek iade edebilirsiniz. Uğraşmaya değmez.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.