Şimdi Ara

Samsung telefonlarda önerilen uygulamalar kapatma kaldırma?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
4.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • M51 aldım birkaç ay önce kurulumu yaptım ama şimdi telefonu ne zaman açıp kapatsam önerilen uygulamalar wifi bekliyor bildirimi geliyor uygulamaları istemiyorum zaten bunu kapatmanın yada komple kaldırmanın bir yolu var mı (tıktok Netflix Amazon vs hiç kullanmadığım uygulamalar)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babapars -- 18 Ağustos 2023; 20:40:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Samsung Telefonlarda Önerilen Uygulamaları Kapatma ve Kaldırma

    Samsung telefonlar, zaman zaman kullanmadığın veya kaldırmak istediğin önerilen uygulamalarla gelebilir. Bu uygulamalar, telefonunun belleğini tüketebilir ve istenmeyen bildirimler gönderebilir. İşte Samsung telefonundaki önerilen uygulamaları kapatma ve kaldırmanın adımları:

    Kapatma:

    • Ayarlar uygulamasını aç.
    • Uygulamalar seçeneğine dokun.
    • Kapatmak istediğin önerilen uygulamayı bul ve dokun.
    • Bildirimler seçeneğine dokun.
    • Bildirimleri göster seçeneğini devre dışı bırak.

    Kaldırma:

    • Ayarlar uygulamasını aç.
    • Uygulamalar seçeneğine dokun.
    • Kaldırmak istediğin önerilen uygulamayı bul ve dokun.
    • Kaldır düğmesine dokun.
    • İşlemi onayla.

    Xiaomi Önerilen Uygulamaları Kapatma:

    Samsung telefonlarda olduğu gibi, Xiaomi telefonlarında da önerilen uygulamaları kapatmak mümkündür. Ayarlar uygulamasından Uygulamalar ve bildirimler seçeneğine dokunarak, önerilen uygulamaları bulabilirsin. Her uygulama için bildirimleri devre dışı bırakabilir veya uygulamayı kaldırabilirsin.

    Samsung telefonlarındaki önerilen uygulamaları kapatmak ve kaldırmak, telefonunun performansını artırabilir, belleğini boşaltabilir ve istenmeyen bildirimleri ortadan kaldırabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • İndir sil hepsini

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çözüm bulabildiniz mi? @babapars




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asliaral -- 25 Temmuz 2024; 15:17:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • asliaral A kullanıcısına yanıt
    Yok hocam bulamadım arkadaşın dediği gibi hepsini indirip silmek gerekiyor galiba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2010 Toyota Verso 1.6 elegant
  • babapars kullanıcısına yanıt

    Demin onu denedim ve işe yaramadı.Bazılarında işe yaramış. Siz de bir deneyin sonucu yazın ben de merak ettim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • asliaral A kullanıcısına yanıt
    Bulunduğum yerde wifi yok hocam internet kotamda çok az uygulamaların hepsini indiremem şimdi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2010 Toyota Verso 1.6 elegant
  • babapars kullanıcısına yanıt

    Tamamdır. İleride olursa denersiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • asliaral A kullanıcısına yanıt
    Bende de aynısı oldu hocam işe yaramadı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2010 Toyota Verso 1.6 elegant
  • babapars kullanıcısına yanıt

    Her telefon açılışında çıkıyor bu ne sinir şey gerçekten. Zorla dayatmışlar.


    A32 telefonumda hiç böyle şeyler yoktu.Şu an A35'e geçtim ama bunda var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • asliaral A kullanıcısına yanıt
    Gerçekten can sıkıcı , açınca wifi bekle butonuna tıklayarak arka plana atıyorum ben artık otomatik bir hal aldı bende zaten sürekli mobil veri kullandığım için bir dahaki açılışa kadar götürüyor beni

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2010 Toyota Verso 1.6 elegant
  • babapars kullanıcısına yanıt

    Ben de tam tersi. Mobil veri hiç kullanmadığım için, onu da yapamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bilgisayara bağlayarak silebilirsiniz muhtemelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Adb ile değil mi? Onu düşündüm ama galiba güncellemelerle beraber program geri geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • asliaral A kullanıcısına yanıt

    Adb ile gelirse tekrar silersin 2 dakikanı almaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Evet. Ama endişem başka. Windows'ta komutlarla default programları kapatmıştım. Sonrasında sanki updatelerde sıkıntı yaşamaya başlamıştım.Bilemiyorum denk mi geldi ama...

    Bunda da aynı şey olur diye bir çekincem var. Yani telefonun beyni karışıp bunda da formatlamak zorunda kalmayayım diye.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • asliaral A kullanıcısına yanıt

    Ben Samsung xiaomi PoCo real me telefonlarda kullandım sorun yaşamadım .Sildiğin başka birşey etkilemiş olabilir .

    Adb fasboot tools aracını kullanabilirsin uygulamayı görürse kaldırabilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gidiyoruz işte...
    Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA!
  • Bildirim olarak geliyor periyodik olarak. Kapatma yeri yok, Samsung Android 13 kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    13'te eski telefonumda kurtulmuştum ama sonradan onu da o şekil yaptılarsa bilemiyorum. 14 ve 15'te var maalesef. Yalnız neden sonra oldu tam tespit edemedim ama eskiden neredeyse her telefon kapanıp şarja takmamda gelirken şimdi daha az geliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • asliaral A kullanıcısına yanıt
    Selam, AppCloud'u devre dışı bıraktım, onun tacizi kesildi ama Önerilen Uygulamalar (mavi ikon) aralıklarla propaganda yaparak bildirim yollamaya devam ediyor. Sessize almak dışında an itibariyle hiçbir çözüm göremiyorum Android 13'lü Samsung A34 cihazımda. Üst sürümlerde daha da zorlaştırıyorlar genelde zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 27 Aralık 2025; 14:51:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Size de selam. Evet siz söyleyince baktım, onu da devredışı yapmışım. Bir de Önerilen Uygulamalar'ı. Ondan da kurtulmam başlarda zor oldu. Sanıyorum güncellemelerden sonra devredışı bırakabildim.

    Ben de sıkıldım Samsung'un bu saçmalıklarından ama ilk akıllı telefonumdan beri hep bu markayı kullandım ve androidde başka markaya cesaret edemiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asliaral -- 27 Aralık 2025; 15:6:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.