Şimdi Ara

Samsung Online Shop - Değişim Kampanyası Tecrübeleriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 42 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Rand_Al_Thor (2 mesaj) thelordof (1 mesaj) LiveForSpeed (1 mesaj) onboardx (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar
    Samsung online shop sitesinden s10 cihazımı değişime verip yeni bir cihaz almak istiyorum. Fakat değişim işlemlerini yürüten DRK Aksesuar isimli şirket ile ilgili bazı sitelerde şikayetler okudum.
    Telefonunu bu kanaldan değişime vermiş arkadaşlar tecrübelerini yazarsa faydalı olur diye düşünüyorum.
    Bu arada ben İstanbuldayım. Dahs önce değişime verilen telefonu adresten teslim alıyorlardı diye biliyorum, şu anda durum nasıl acaba ?
    Teşekkürler



    |
    |
  • Ben değişim kampanyasına vs katılmadım ama İstanbul için adrese gelip telefonu inceleyip fiyatı düşüp öyle yeni telefonu veriyorlarmış.


    Kampanyadan yararlanan arkadaşlar daha net bilgi verir muhakkak.


    Son zamanlar da S20FE için cazip değişim kampanyası yapmıştı, S21 serisi içinde sanırım başlatmış.

  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Ben de senin yazdığın şekilde biliyorum hocam. Ama siteden alışveriş yaparken değişim seçeneğini işaretlesen de tam ücret ödüyorsun. Sonra satın aldığın telefon gelecek sen de eski telefonunu verdikleri adrese kargo yapacaksın gibi açıklamalar var. Yeni telefonu alıp eskisini gönderen sonra da para iadesi alırken sorun yaşayan bir sürü insan var. Özellikle sikayetvar.com da bir çok şikayet okudum. Samsung çapında bir firma insanların gerçekten böyle mağdur edilmesine nasıl sessiz kalır anlamadım. Eski telefonunu iade alan firmanın bizimle ilgisi yok diyorlarmış v.s. O zaman neden böyle bir kampanya yapıyorsun kardeşim.
    Neyse, gerçekten bu deneyimi yaşayan varsa yazsın da biz de ilk elden bilgi alalım istedim.
  • hocam telin temizse dışarıda sat uğraşma

  • S20fe için değişim kampanyasıyla sipariş verdik. Sipariş bilgilerinde değişim kampanyası bilgisi gözükmediği için defalarca aradık bir sıkıntı mı var diye. Sıkıntı yok siz bekleyin size bilgi gelicek eski cihazınızı yollarsınız dediler. Bu şekilde 2 hafta oyaladıktan sonra bir temsilci güç bela bir form yolladı değişim kampanyası için. Formu doldurup cihazı yolladık 1 hafta sonra cihazın üstüne postit yapıştırıp geri yolladılar siparişinizde geri alım kampanyası yok diye. Yeni aldığımız cihazın da iade süresi doldu bu sırada. Resmen dolandırdılar. Aradığım her müşteri temsilcisi başka başka cevaplar verdi. Uzak durun benden söylemesi.

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.