Şimdi Ara

Samsung Note 3 Şebeke Yok Yardım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
1
Favori
101.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba note 3 kullaniyorum ayni problem bende de var her gun telefonu sarj ediyorum gece yatarken sarja taktigimda hersey normal sabah baktigimda sebeke yok sebekenin geri gelmesi icin telefonu yeniden baslatiyorum birkaç saat duzeliyor sonra tekrar sebeke gidiyor ben sim karttan kaynaklandigini dusunerek turkcell sim kartimi yeniledim 128 k sorun gene duzelmedi yazilimsaldir diye hard reset attim sorun devam ediyor benim merak ettigim acaba ileride guncellemelerle bu ciddi sorun giderilirmi aksi halde bu telefonu almak icin odemis oldugunuz miktara yazik samsung gibi buyuk bir firma bu ciddi hatanin ne zaman farkina varacak merakla bekliyorum saygilarimla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Note 3 N9000 ve N9005 versiyonu ikisini de kullandım

    Hattım Turkcell idi ve her ikisinde de bu sorunu yaşamadım ve çevremde de sürüyle Note 3 kullanan arkadaşım var hiçbirinde bu sorun yok
  • Neden bu sorun bizde var ? Neyden kaynaklaniyor ? Sim kartimi ben bu hatayi aldigim zaman degistirdim ancak hala duzelmedi. Evdeyken sorun yok. Genelde internete wlan ile bagli oldugum icin sebeke sorunu yasamiyorum. Ancak ise gittigimde devamli bu sorun olusuyor ve telefon 45 dereceye ulasiyor. Acaba bizdeki telefonlarin 3g'nde mi yazilimsal sorun var ?
  • bende n9005 var bende bu tarz bı sorun yasamadım henuz
  • Arkadaşlar merhaba salı akşamı mikrosim i değiştirdim. Hattım avea. 64 KB orijinal mikrosim taktım.
    Önceden kesilmiş sim varken 2 günde 1 kopuyordu, şebeke gidiyordu Şuan ise telefon salıdan beri hiç kopmadı. Sık sık mobil veriyi kapatıp wi-fi ye geçiyorum sonra tekrar açıyorum falan. Ama hiç hatayla karşılaşmadım. şuan mesajı da mobil veriyle yazıyorum. iyi geceler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nkA -- 13 Aralık 2013; 1:38:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar teknik servis cihazda sorun olduğuna sonunda ikna oldu ve telefonum yenisi ile değişim yapıldı bilginize sunarım.. Sorun yaşayan arkadaşlarada tavsiyem , bir an önce vakit kaybetmeden gidin verin telefonunuzu.. Bu arada note 3 lerde bu tarz sorun olmadığını belirten arkadaşlar olmuş konuda , her elektronik üründe 100% sorunsuz diye bir şey yoktur diye düşünüyorum. Arada bizim gibi bedevilerde çıkabiliyor demekki :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsliyujjel

    Arkadaşlar teknik servis cihazda sorun olduğuna sonunda ikna oldu ve telefonum yenisi ile değişim yapıldı bilginize sunarım.. Sorun yaşayan arkadaşlarada tavsiyem , bir an önce vakit kaybetmeden gidin verin telefonunuzu.. Bu arada note 3 lerde bu tarz sorun olmadığını belirten arkadaşlar olmuş konuda , her elektronik üründe 100% sorunsuz diye bir şey yoktur diye düşünüyorum. Arada bizim gibi bedevilerde çıkabiliyor demekki :)

    Hocam nasil ikna ettinizde cihaz degisimi yapildi ? Cunki kolay kolay cihaz degisimi yapmiyorlar :( birde cihaz degisiminin yapilabilmesi icin ne kadar sure gecmesi gerekiyor daha dogrusu bir suresi varmi ? Ben hala goturemedim malum isler sıkı oldugu icin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam,
    2,5 aydır yaşadığım sorun nihayet çözüldü. samsung servise ilk gittiğimde program güncellemesi yapıp sorun yok demişlerdi. ama sorun devam etmişti. micro sim almıştım ama değişen bir şey olmamıştı. cihazı tekrar servise götürdüm. 4 gün sonra arayıp, cihazın ana kartında sorun olduğunu ve parçanın değişmesi gerektiğini söylediler.nihayet sorun olduğunu kabul ettiler. ben ankarada yaşıyorum. istanbuldan ana kart beklediler ama ellerinde olmadığından Kore'den istediler. 20 iş günü içerisinde eğer sipariş verilen parça yurtdışından gelmezse cihaz otomatik olarak değişime giriyor. 20 iş gününün geçmesini bekledik ama parça gelmedi. böylelikle cihaz otomatik olarak değişime girdi. değişime girdikten sonra herşey halloldu sanıyorsunuz ama olmuyor. önce değişim için 1. onay verilmesi gerekiyor, sonra 2. onay. yaklaşık 15 gün sürdü bu süreç de. onaylardan sonra yeni cihazın merkzden çıkıp, kargoya verilmesi için de 3 gün bekledik. tabi ben bu arada yani cihaz ilk değişime girdikten sonra artık servisle görüşmeyi bıraktım, genel merkezde şikayet bölümü var. hemen hemen hergün orayı aradım. müşteri hizmetleri ile görüşmeniz de sorunu çözmüyor, şikayet bölümü ile görüşmelisiniz. nihayet dün aradılar ve yeni cihazın kargoya verildiğini söylediler. eğer para iadesi isterseniz, 1,5 ay daha beklemek gerekiyormuş, onun için de ayrı onaylar alınıyormuş. hala yeni cihaz elime geçmedi ama en azından kargoya verildiğini bilmek güzel.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BerkayYılmaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: gsliyujjel

    Arkadaşlar teknik servis cihazda sorun olduğuna sonunda ikna oldu ve telefonum yenisi ile değişim yapıldı bilginize sunarım.. Sorun yaşayan arkadaşlarada tavsiyem , bir an önce vakit kaybetmeden gidin verin telefonunuzu.. Bu arada note 3 lerde bu tarz sorun olmadığını belirten arkadaşlar olmuş konuda , her elektronik üründe 100% sorunsuz diye bir şey yoktur diye düşünüyorum. Arada bizim gibi bedevilerde çıkabiliyor demekki :)

    Hocam nasil ikna ettinizde cihaz degisimi yapildi ? Cunki kolay kolay cihaz degisimi yapmiyorlar :( birde cihaz degisiminin yapilabilmesi icin ne kadar sure gecmesi gerekiyor daha dogrusu bir suresi varmi ? Ben hala goturemedim malum isler sıkı oldugu icin...

    Dostum tam olarak emin değilim süre konusunda ama ilk 1 ay diye hatırlıyorum. Vakit kaybetmeden git ve servise ver telefonunu.Kesinliklede anakart değişimi vs. kabul etme çünkü bu kullanıcı hatası falan değil , bu tamamen ayıplı bir maldır. Değişim yapmak zorundalar.Tabi senin teknik servisteki kavga ediş performansında değişim için önemli bir etken olacaktır :)) Baktınki olmuyo direk Tüketici Hakları Mahkemesine başvur , duydugum kadarıyla 20-30 TL gibi bir başvuru bedeli var sonrasında senin adına dava açıyorlar ve %90 lehine sonuçlanıyor ;) Ama olayın okadar uzayacağını sanmıyorum sen sadece #DirenBerkay :)))




  • Arkadaslar telefonu 16 aralikta servise verdim. Bana bu sorun icin anakart degisecek dediler tamam dedim. Sonucta telefonu alali 42 gun oldugundan degistirme hakkim gitmis.. 18 aralikta musteri hizmetlerini aradim ve servis takip numarasini vererek telefon hakkinda bilgi istedim.
    Musteri hizmetleri telefonumda bi sorun olmadigini sim kartimi degistirmemi gerektigini soylediler. Ben bu dediklerini duyduktan sonra musteri hizmetlerine bagirip cagirmaya basladim, telefonu yuzune kapatip servise gittim. Servisteki elemanlarlada sorun yasadiktan sonra utanmadan telefonu getirdiler. Telefonu kabul etmedim. Neyse yukaridan bi sorumlu geldi ve o benimle ilgilenmeye basladi. Bende o kisiye sorunumu tekrar anlattim. Daha sonra bana yeniden servis formu actilar ve bu sefer anakartin kesinlikle degisecegini cuma gunu telefonu alabilecegimi soylediler.
    2 gun daha bekledim cuma gunu telefonu aldim. Anakarti degistirmisler hatta arkadaki vidalari sikarken sol taraftaki vidayi tam sikamamislar bu nedenlede kapak tam oturmadi bu vidayida ben sikmak zorunda kaldim.

    Arkadaslar bayagi uzun oldu ama uzun lafin kisasi, telefonu hala deniyorum disari ciktigimda sık sık bakicam eger yine sorun yasarsam servistekiler beni tekrar gormek zorunda kalicak

    Anakart degistigi halde hala ayni sorunu yaparsa buraya ne olup bittigini yazicam. Ama unutmayin ki bana da burada bi arkadasin dedigi gibi servisteki kavga edis performansiniz cok onemli !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba Arkadaşlar,
    Aynı sorun bendede oluyordu cihazı alalı 20 gün oldugunda fark ettim daha öncede oluyordu ama herhalde hattan yapıyordur falan diye fazla üstüne düşmemiştim son zamanlarda sık sık olmaya başlayınca bende hemen servise gittim cihazı DAP kapsamında geri iadesini istiyorum diye servise bıraktım sorununuda açıkladım.(servisi bırakırken kutu içeriğini full isiyorlar ayrıca içinden çıkan garanti belgesinin içinde satıcı firmanın kaşesi olması gerekiyor.) 3 gün sonra değişimin onaylandığını netteki takip sitesinden gördüm,Servise gittim tekrar bugun bana değişimin onaylandıgını yeni ürünün istanbul merkezden gönderileceğini söylediler bekliyorum bakalım bu işlem kaç gün sürecek :))
  • note3 alalı daha 1 hafat olldu aynı sorun bende de var. hangi kartı takarsam takayım sevis yok yazıyor ama aynı kartları başka telefona takınca çalışıyor. bu hata kesin telefonda
  • hme0779 H kullanıcısına yanıt
    telefonu aldığım yere gittim ve İME numarasının olmadığını gördüm. 1 hafta önce almama rağmen garanti dışı dediler.....
    Ne yaparsan yap......
  • arkadaşlar telefonun imei numarası uçmuş null/null yazıyor servis garanti kapsamı dışoında diyor. 1 haftalık KVK lı telefona
  • arkadaşlar note 3 vodafon hattında konuşma esnasında hat düşüyor...ama bimcel hattı takınca sorun yok... nedir tam anlamadım bu işi... bilgisi olan varmı...
  • Şebeke yok problemi yaşadığımda telefonun anakartını değiştirdiler ve sorun ortadan kalktı. 18 gündür hiç bir problem yaşamadım.
  • Arkadaşlar mrb...Benim de geçtiğimiz hafta aldığım note3te aynı problem çıktı ..hatta telefon görüşmelerim yarıda kaldı.Durumu videoya çektim hani serviste yapmama ihtimaline karşı kayıt altına aldım.Ertesi gün Samsung servise götürüp birebir değişim istediğimi söyledim.Gelişmeleri haberdar ederim yalnız bu arada ben sizlere birşey sormak istiyorum...
    Eğer cihaza format atıp bana "tamam halloldu"derlerse ben yine de Kabul etmek istemiyorum.Çünkü sonuçta yazılımsal da olsa bana kusurlu bir cihaz satmış durumdalar.Şimdi bi formatlasalar tekrar problem çıkarsa işi gücü bırak tekrar servise git gel..bir de 30 günlük değişim süresini geçirirlerse al başına belayı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: no_mask

    Arkadaşlar mrb...Benim de geçtiğimiz hafta aldığım note3te aynı problem çıktı ..hatta telefon görüşmelerim yarıda kaldı.Durumu videoya çektim hani serviste yapmama ihtimaline karşı kayıt altına aldım.Ertesi gün Samsung servise götürüp birebir değişim istediğimi söyledim.Gelişmeleri haberdar ederim yalnız bu arada ben sizlere birşey sormak istiyorum...
    Eğer cihaza format atıp bana "tamam halloldu"derlerse ben yine de Kabul etmek istemiyorum.Çünkü sonuçta yazılımsal da olsa bana kusurlu bir cihaz satmış durumdalar.Şimdi bi formatlasalar tekrar problem çıkarsa işi gücü bırak tekrar servise git gel..bir de 30 günlük değişim süresini geçirirlerse al başına belayı..


    Hocam aynısını bana yaptılar. İlk gittiğimde servisteki bayana durumu anlattım ram değişir sorun ortadan kalkar dedi tamam dedim. (telefonun değişim süresi dolduğu için) 2 gün sonra aradım samsung m.h 'yi telefondaki eleman dedi cihazınız hazır alabilirsiniz. Dedim ne yapmışlar telefona ram değişmişmi hayır, sadece format atıldı dedi. Bi güzel sövdükten sonra gittim servise ordakilerle tartıştım daha sonra yeniden servis formu açtılar ve ram 'i değiştireceklerini söylediler. Ertesi gün mesaj geldi gittim aldım telefonu. 20 ocakta 1 ay dolucak telefonda hiç bir sıkıntı yok. Resmen rahatladım bu sorun giderilince..




  • Merhaba arkadaşlar konuyu takip etmeyi bırakmıştım.. Telefonu iade ettim paramı geri verdiler dahada Note 3 Almam iphone 5s almayı düşünüyorum saygılar..
  • Merhabalar,

    N9005 ile şebeke problemi ben de yaşadım. fakat çözüm bulduğumu düşünüyorum. yapmış olduğum işlemleri kısaca özetlemeye çalışacağım. (amatörce)

    - Cihazım malezyadan alındı
    - pasaport kaydını yaptırdım.
    - AVEA simkartımı taktım. kartım 64 bit. keserek micro boyuta kendm getirmiştim. note 2 üzerinde sorunsuz çalışıyordu. hattım kontürlü hat.
    - Şebeke bağlantısı alamadım.
    - Var olan şebekleleri tarattım. hepsi görünüyordu. fakat şebekeye kayıt olamıyordu
    - sammobile üzerinden çeşitli romlar indirip tekrar tekrar denedim. aynı sonuç
    - root attım. aynı sonuç
    - root attıktan sonra simm lock olabilir düşüncesiyle RegionLock away uygulamasıy ile sim lock kaldırmayı denedim. aynı sonuç
    - en son olarak Polonya için olan 4.4.2 android rom yükledim (sammobile üzerinden indirdim). aynı sonuç
    - telefonu kırmama az kaldı.
    - forumları takip ettim ve okuduğum kadarıyla pek tutarlı bir işlem bulamadım. (board değiştirme düşüncesine sıcak bakmıyorum. hem pahallı hem de IMEI sorunu çıkaracak).
    - son deneme olarak Vodafone kart taktım. 32 bit. faturalı hat.. ÇALIŞTI !!!! :D (SUCCESS)
    - kartları karşılaştırdım. vodafone 32 bit kartın arkasındaki kontaklar tek sırada 4 ayrı kontak şeklinde. AVEA 64 bitte ise 3 kontak şeklinde.
    - işin ilginç yanı N9005 üzerinde SIM kartı test eden uygulama kullandım ("SIM Card"). karta erişebiliyordu ve kartla ilgili bilgiler verebiliyordu.
    - bu durumda problem telefonda değil. sim kartta görünüyor. ama farklı bir network(şebeke) kullanımıda olabilir. yani vodafone ve avea nın GSM frekanslarının farklı olduğunu biliyorum. problemin kaynağı bu da olabilir. tam emin değilim. AVEA adan uygun bir sim kart alarak test etmem gerekicek. Eğer kontakları uygun olan bir AVEA sim kart ile çalıştırabilrsem ozaman problem kontak sayısında.(amatör görüşüm).

    Telefon donanımı ve SIM kart yapısında fazla bir bilgim olduğunu söyleyemiyeceğim. ama aynı problem ile karşılaşıyorsanız. her olasılığı denemeden servise bel bağlamayın derim.

    Umarım paylaştığım bilgi birilerinin işine yarar.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.