Şimdi Ara

Samsung Note 3 Şebeke Yok Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
101.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 Hafta oldu note 3 alalı 2 gün önce başladı sorun avea şebeke yok sim kartı kırdırmıştım gittim avea bayiisiyle görüştüm orjinal microsim alman lazım öyle düzelir dediler 12 TL verdim aldım düzeldi bugün yine aynı sorun sinirden telefonu kırıcam dünyanın parasını saydım böyle sorun yaşıyorum duvarda kırıcam elim ayağım titredi sinirden yardım edin lütfen nasıl çözücem bu sorunu

    Telefonun ekran görüntüsü ( Sağ üstteki işaret çıkıyor )
     Samsung Note 3 Şebeke Yok Yardım


     Samsung Note 3 Şebeke Yok Yardım







  • up
  • sinir olup elin ayağın titreyecek kadar gazaplanma gerek yok dostum herşeyin vardır bir çaresi sadece ölüme yok çare,geçmiş olsun diyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: is-for-you

    sinir olup elin ayağın titreyecek kadar gazaplanma gerek yok dostum herşeyin vardır bir çaresi sadece ölüme yok çare,geçmiş olsun diyelim.

    Ya çavuş bir haftalık telefon nasıl böyle bir sorun yapar ya 2 milyar para verdim ben buna bir günde arayanım 100 - 150 kişi kimse ulaşamamış bi ton önemli işim vardı note 1 daha iyiydi almıyaydım keşke...
  • sebeke nasıl cekmez sim card 64 kb mı 128 kb mı acaba ? bide sonradanmı kırdırdınız yoksa yeni microsimkartmı cıkarttınız ?
  • sorun hatta yada sebekededir. cihaza suç bulmayin. avea hatlarda cok gördüm bu problemleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorunu yaşıyorum ve sorunla ilgili internette araştırma yaparken yazınızla karşılaştım. ben telefonu 1 ay önce aldım. turkcell hat kullanıyorum. sorun kesinlikle cihazdan kaynaklı. note 3 dışında aynı zamanda galaxy s3 kullanıyorum. hatıı s3'e taktığımda hiç sorun yaşamıyorum. turkcell'le defalarca görüştüm. hatta sıkıntı yok. telefonu samsung servisine götürdüm. 4 gün boyunca cihaz serviste kaldı. program güncellemesi yaptıklarını ve sorunun giderildiğini söyleyip, cihazı tekrar teslim ettiler bana. ama sorun halen devam ediyor. bu sürede de cihaz 1 ayını doldurdu. tekrar servise götürücem ama 1 ayı dolduğu için değişim yapmayacaklar. sorunun nasıl halledileceğini bilmiyorum. keşke almasaydım diyorum ben de.
    sizin probleminizin dışında ayrıca benim cihazımda ekranda hat full çekiyor görünmesine rağmen, beni arayanlar ulaşamıyor, ben de arama yapamıyorum çoğu zaman. aynı zamanda mobil veri alış-verişi kesiliyor, internete bağlanamıyorum. bazen de sizinki gibi şebeke yok şeklinde işaret çıkıyor. siz soruna çözüm bulabildiniz mi?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEVINCGU

    aynı sorunu yaşıyorum ve sorunla ilgili internette araştırma yaparken yazınızla karşılaştım. ben telefonu 1 ay önce aldım. turkcell hat kullanıyorum. sorun kesinlikle cihazdan kaynaklı. note 3 dışında aynı zamanda galaxy s3 kullanıyorum. hatıı s3'e taktığımda hiç sorun yaşamıyorum. turkcell'le defalarca görüştüm. hatta sıkıntı yok. telefonu samsung servisine götürdüm. 4 gün boyunca cihaz serviste kaldı. program güncellemesi yaptıklarını ve sorunun giderildiğini söyleyip, cihazı tekrar teslim ettiler bana. ama sorun halen devam ediyor. bu sürede de cihaz 1 ayını doldurdu. tekrar servise götürücem ama 1 ayı dolduğu için değişim yapmayacaklar. sorunun nasıl halledileceğini bilmiyorum. keşke almasaydım diyorum ben de.
    sizin probleminizin dışında ayrıca benim cihazımda ekranda hat full çekiyor görünmesine rağmen, beni arayanlar ulaşamıyor, ben de arama yapamıyorum çoğu zaman. aynı zamanda mobil veri alış-verişi kesiliyor, internete bağlanamıyorum. bazen de sizinki gibi şebeke yok şeklinde işaret çıkıyor. siz soruna çözüm bulabildiniz mi?

    servis'e gönderdim 1 haftalık telefonu bin türlü bela okudum samsung'a hala bekliyorum..




  • Note 3 telefonumu 1 hafta önce aldım. Telefonumu tüm hatlarda denedim (avea,Türkcell,vodofone) şu sorunu yaşıyorum.telefonum çekmiyor. Kullanma zorluğu yaşıyorum. Telefonun ayarlarından su işleri yaptgımda=Şebeke modundan WCDMA/GSM (otomatik) şeçili olduğunda ne internete giriyor ne telefon çekiyor(bazen giriyor internete). Şebeke gelip gidiyor. Sadece GSM modunda ise telefon full çekiyor ama bu seferde internet çalışmıyor. WCDMA modunda ise ne çekiyor ne internete giriyor. Yardım.kardeşimin telefonu xperia z'de böyle bir sorun olmuyor. samsunga mail attım servise götürün diyor. güldüm. samsung aldıgıma pişmanım.
  • sorunu çözebildiler mi?
  • yok 5 gündür serviste sinir ettiler beni.
  • Hocam servise gönderdim birşey yok dediler güncelleme yapıp geri gönderdiler telefon birkaç gün düzgün çalıştı yine aynı hatayı almaya başladım.. problemi buldum sanırım uçak modu açılıp kapanıyor uzunca power tuşuna bastım telefonun sağındaki açma kapatma tuşuna orda telefonu kapat yeniden başlat uçak moduna al gibi seçenekler var uçak modunun altındaki küçük yazı uçak modu kapalı yazıyor.. bakıyorum 4 saniyede bir uçak modu açık yazıyor oda 5 salise sürüyor tekrar kapalı diyor.. sanırım sorun uçak modundan kaynaklı nasıl çözeceğim hiç bir fikrim yok arayanlar ulaşamıyorlar sinir oldum samsung'a bir daha ömrü billa samsung almam keşke iphone 5 alsaydım.
  • Bende de ayni sorun var turkcellden yeni sim kart aldm hicbir sekilde duzelmedi ara ara insanlar ulasamadiklarni soyluyor ve baglantm surekli h+ h 3g arasi dalgalanio kopuo gelio surekli umarim samsung bisey yapar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler sorunu cozen yada cozduren varmi ? Kafayi yicem kiricam telefonu o kadar para ver bu hata ile karsilas servis bile yapamiyorsa ne yapicaz ? Para iadesi yapsalar bari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BerkayYılmaz -- 4 Aralık 2013; 13:16:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sorun bende de var ve çözemedim. internete gireceğim zaman şebeke modunu wcdma/gsm (otomatık) seçiyorum. diğer zamanlarda sadece gsm. iğrenç bir durum.
  • Arkadaşlar Note III te aynı sorunu bende yaşıyorum. İlk önce sim karttan kaynaklandığını düşünüp yeni 128 lik sim kart cıkarttım ama sorun duzelmedı defalarca ınternet ayarı yaptım vs. hatta sim i başka telefonlarda denedim...anlayacağınız sorun telefonda arkadaşlar. ben bugun ıle bırlıkte toplamda 3 kere telefonu servise bırakmıs bulunmaktayım.(henüz cihaz 15 gunluk) yazılım ıle sorunun gıderıldıgı cıhazda sorun olmadıgını soyleyıp duruyorlar bende ınatla sorunu canlı canlı gosterıp insanları servıste morartmayı basarıyorum.. unutmayın ki bu tarz mallar ayıplı mal kategorısıne gırıyor ve bundan sebep her turlu ıade veya deısım yapmak zorundalar , yapmanız gereken tek sey servise boyun egmemek..peşini bırakmayın bende oyle yapıyorum , 2 gun sonra netlık kazanacak benım durum , sonucu sızlerle paylasacagım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsliyujjel

    Arkadaşlar Note III te aynı sorunu bende yaşıyorum. İlk önce sim karttan kaynaklandığını düşünüp yeni 128 lik sim kart cıkarttım ama sorun duzelmedı defalarca ınternet ayarı yaptım vs. hatta sim i başka telefonlarda denedim...anlayacağınız sorun telefonda arkadaşlar. ben bugun ıle bırlıkte toplamda 3 kere telefonu servise bırakmıs bulunmaktayım.(henüz cihaz 15 gunluk) yazılım ıle sorunun gıderıldıgı cıhazda sorun olmadıgını soyleyıp duruyorlar bende ınatla sorunu canlı canlı gosterıp insanları servıste morartmayı basarıyorum.. unutmayın ki bu tarz mallar ayıplı mal kategorısıne gırıyor ve bundan sebep her turlu ıade veya deısım yapmak zorundalar , yapmanız gereken tek sey servise boyun egmemek..peşini bırakmayın bende oyle yapıyorum , 2 gun sonra netlık kazanacak benım durum , sonucu sızlerle paylasacagım..

    Bu sorun bende de çıktı.

    Anasını satayım o kadar para verip telefon alıyoruz, çekmiyor.

    Ben simkartı kırdırmıştım, yarın gidip orijinal microsim alıcağım. Note 3 ana konusunda bu konunun bahsi hiç geçmiyor. Demek ki çok yaygın bir sorun değil. Eğer orjianal simle de düzenlezse mecbur garanti...

    Ayrıntıları buraya yazarsanız sevinirim hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsliyujjel

    Arkadaşlar Note III te aynı sorunu bende yaşıyorum. İlk önce sim karttan kaynaklandığını düşünüp yeni 128 lik sim kart cıkarttım ama sorun duzelmedı defalarca ınternet ayarı yaptım vs. hatta sim i başka telefonlarda denedim...anlayacağınız sorun telefonda arkadaşlar. ben bugun ıle bırlıkte toplamda 3 kere telefonu servise bırakmıs bulunmaktayım.(henüz cihaz 15 gunluk) yazılım ıle sorunun gıderıldıgı cıhazda sorun olmadıgını soyleyıp duruyorlar bende ınatla sorunu canlı canlı gosterıp insanları servıste morartmayı basarıyorum.. unutmayın ki bu tarz mallar ayıplı mal kategorısıne gırıyor ve bundan sebep her turlu ıade veya deısım yapmak zorundalar , yapmanız gereken tek sey servise boyun egmemek..peşini bırakmayın bende oyle yapıyorum , 2 gun sonra netlık kazanacak benım durum , sonucu sızlerle paylasacagım..

    Hocam olan biteni yazarsaniz bize de bir yol gostermis olursunuz. Gerci para iadesi yapsalar dahi note 3 den sasmicam. Piyasada ki en iyi telefon fikrimce..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Suan orıjınal mıcro sım kartı taktım. Onunla yazıyorum. Umarım tekrarlamaz. Yekrarlarsa servıse dırekt.

    Yalnız benım eskı sım kart cızık cızıktı. Bı ıhtımal o yuzden sebeke sorunu yapabılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Henüz telefon hakkında görüşmedim servisle yarın gidip halledicem inşallah bu işi , yenisiyle değişim yada para iadesi isteyeceğim. Olmazsa hiç sinirlenmeye falan gerek yok direk tüketici hakları mahkemesine.. Unutmayın ki tüketici hakları mahkemesine başvuru yaparsanız sizin yerinize dava açılıyor ve paranızı çatır çatır ödüyor o ŞEREFSİZLER...
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.