Şimdi Ara

ⓘ SAMSUNG GALAXY TAB S7 Serisi ANA KONU (72. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.054
Cevap
64
Favori
134.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • chikungunya C kullanıcısına yanıt

    android 12 güncelleyenler deneyebilirmi. güncellemede düzelmezse iade edicem. şuan samsung müşteri hizmetleri kopyala yapıştır cevap veriyor. cayma süresini bu yazışmalarla 2gün daha geçtik zaten. ben bunu video ile kanıtlayacağım birazdan


    Değerli Müşterimiz,

     

    İade koşulları aşağıdaki gibidir.

     

    İade Koşulları

    Siparişinizi teslim aldıktan sonra “Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği” gereğince ürününüzü 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Sipariş/ürün iptali için bize haftanın her günü saat 08:00-20:00 arası 444 77 11 nolu Müşteri Destek Hattımızdan veya profil sayfanızda yer alan “Bize Ulaşın” formundan ulaşabilirsiniz. İadeler orijinal kutu / ambalajı ve faturasıyla birlikte yapılmalıdır. Ürünler, bütün standart aksesuarları ve ürün kampanya dahilinde olması durumunda hediyeler hasarsız, kullanılmamış ve tam olarak gönderilmelidir. Telefon, taşınabilir ve görüntülü elektronik cihazlar vb. için ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Devamında ürününüzü Yurt İçi Kargo’ya teslim edip 424683801 iade gönderi kodu ile Samsung’a göndermek istediğinizi belirtmeniz yeterlidir.

     

     

    Teşekkürler.



    14 Ocak Cum 18:43 (18 saat önce)




    Alıcı: Samsung




    merhaba 14 günü geçtiğini belirtiyorum. ve bu cayma değil üründe sorun farkettim. 17 gündür cihaz bende kod ile göndereyim mi yarın. 14 günü geçtiği için reddedilirse birdada git gel olmasın direk tüketici heyetine gideyim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2khakan -- 15 Ocak 2022; 22:43:38 >




  • 14 günü geçtiğini söylüyorum hala bana iade kodunu gönderiyor. göndersem mi acaba.

  • Türkiye'de satılan tek formu olan tab s7 plus wifi yani sm-t970 kodlu model hiçbir yerde android 12 güncellemesi almamış henüz. Güncelleme alan modeller 5g/lte olan modeller. Trde niye bu kadar geç diye düşünmeye gerek yokmuş yani. Samsungun kendi yavaşlığıymış:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • chikungunya C kullanıcısına yanıt

    Avrupa ve Amerika'da wifi sürümleri 12 güncellemesini alalı bir haftadan fazla oluyor. Sammobile'dan bakıyorsanız orada wifi olan modelin kısmı uzun zamandır güncellenmiyor. Samfrew'den takip edebilirsiniz.


    https://samfrew.com/model/SM-T970/



    ⓘ SAMSUNG GALAXY TAB S7 Serisi ANA KONU




  • Evet sammobile dan bakıyordum. 👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ne zamandır aklımda S7 plus var. (Süper Amoled ekran candır) Bu gün media mark'a gidip biraz mıncıklayım dedim. Fiyat biraz daha düşmüş. 8.359 TL. (6 Taksit)
    Şubat'ta S8 tanıtımı ile daha düşmeye başlamasını bekliyorum.
    ⓘ SAMSUNG GALAXY TAB S7 Serisi ANA KONU

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • GÖKHANK kullanıcısına yanıt

    bence en kötü aynı kalır ama düşmez. bu saatten sonra fiyat düşmesi beklemeyin. geçen hafta aldığım akıllı priz 180 liraydı şuan 310 lira civarı.

    samsung tab s7+ amerikada 980 usd. tl ye çevirince 13bin tl ediyor. şuan türkiyede stoklar azaldıkça fiyatlar artıyor her üğründe. dolarda geçici olarak düşük şuan alım zamanı. dolar 18 iken 20 bin tl oldu s7+ şuan 13bin tl civarında. samsung türkiye de en uygun 9.999 tl. bence 3 ay sonra doların kaç olacağı belli değil ama 14 olmayacağı kesin.

  • chikungunya C kullanıcısına yanıt

    Bugün video çekmek için 2 saat oynadım bi türlü denk getiremedim. bir kez menüde yaptı onu kayda aldım youtube a attım. bu ne kepazeliktir ya böyle bi sorun olupta nasıl kabul ediyor herkes forumda bizden başka yaşayan yokmu bunu acaba?

    ⓘ SAMSUNG GALAXY TAB S7 Serisi ANA KONUScar1oveyoutube
    samsung tablet sm-t970 cihazı daha 1 haftalık. normal kullanımda denk gelmedi fakat oyunlarda ekranın sok kısmı bazen tepkisiz kalıyor . örneğin oyunun 20 dakikası en kritik anda birden sol joystick çalışmıyor ve sağ tarafa bir kez dokunursak düzeliyor yada bu şekilde üstüste basarak bi süre sonra tepki vermeye başlıyor bu kronik sorun bütün s7 tabletlerde var diye umuyorum kolay farkedilecek birşey değil her oyuna girdiğimizde bir yada 2 kez başımıza geliyor
    https://www.youtube.com/watch?v=3aCSUshA1hA
  • Asphalt 9 oynamadım ama epey oyun oynadım. Bende böyle bir sıkıntı yok(Tab s7 kullanıyorum. Kullananlardan da daha önce böyle şikayet duymadım).

    S7+ için aratınca bir kaç konu buldum o da farklı bir dokunmatik sorununa benziyor. Biri de tablet açıkken güç tuşu ve ses kısma tuşuna tablet yeniden başlayana kadar aynı anda basmış. Kendisi ve video altındaki yorumlarda işe yaradığını söylemişler ama yerinizde olsam çok geç olmadan iade alıyorlarsa iade ederdim. Tüketici hakem heyetine giderim demişsiniz ama sorun sürekli olan bir şey değil. Hani Tüketici hakem heyetinde göstermeniz zor olur.



    https://www.youtube.com/watch?v=aXew2r6-upk





  • hacı1992 kullanıcısına yanıt

    o video yu daha önce izledim. o iki tuşa basılı tutunca tablet resetleniyor. cihaz donup kaldığında sanırım tekrar çalışması için. windowsta explorer.exe yi görev yöneticisinden kapatıp başlatmak gibi.


    s7 de yapmıyor demekki plus ta ekran ve dokunmatik daha büyük olduğundan plus kullanan arkadaşlar varsa deneyebilirmi. zaten her cihazda yokta bazılarında varsa en azından anlarız. hakem heyetine bir kaç video çeker gösterilir de uğraşmak istemem samsung kendi kabullenecek ve iade alacak bence. saçma sapan cevap veriyorlar normalde bu işler mail yoluyla halloluyor en kolay. nedense telefon numarasından ulaşabilirsiniz vs yazıyorlar. ordada iki saat sıra bekle derdini bidaha anlat oyalama taktikleri.


    ürünü satın alırken hemen canlı danışman öyle bir ilgileniyor ki ödeme konusunda da tek tek yardımcı olup siparişi oluşturuyor. ama böyle iade konu olunca karşında muhatttap bulamıyorsun kaçamak cevaplar geliyor mailden.


    böyle olunca iade etmeyecek olsamda çözüm yolu sormaktansa direk iade etmeyi düşünüyor insan. daha önce s20fe iade etmiştim cayma süresi 30 gündü. şuan 30 gün olayını kaldırmışlar ama durumun cayma ile alakasıda yok şuan. bu şekilde kaderimize razı olup kullanalım desem kullanırım ama düzelmeyecek birşey ise oyunlarda böyle sinir bozucu durumlar olunca kabul edilebilir gibi değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2khakan -- 15 Ocak 2022; 23:17:42 >




  • Bence bir teknik servise/bayiye gidip direkt yüzyüze bilgi alabilirsiniz. S7 pluslarda oluyor sanırım bu sadece. Ve değişken sıklıkta oluyor. Güncellemeden sonra olmaya başladığını yazanlar var. Ben eskiden hiç oyun oynamıyordum o yüzden karşılaştırma yapamıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • GÖKHANK kullanıcısına yanıt

    teşhir ürünü falan muhtemelen ellerinde kalan bu tarz ürünleri satıyorlar, burası türkiye, tab s8 çıkacak diye bekliyim derken 10k'ya bile alamayacak duruma düşersiniz, boşuna beklemeyin bence.

  • SLaYeR KiNG kullanıcısına yanıt

    aynen birde TL ile taksitle alma şansı var. samsung sitesinden 6 taksit yaptı hesabımda 9 taksit oldu ücretsiz. 1111 tl ayda . 9 ay sonra o 1000 tl değersiz olur. 10 aldığımız tableti 13 e satarız .bu ülkede artık eskiyen eşya da kar ediyor. arabalar gibi

  • chikungunya C kullanıcısına yanıt

    Bugün Hatayı denk getirip bu video yu çekebildim. Samsung müşteri hizmetleri 14 gün cayma süreniz geçmeden iade edebilirsiniz aksi halde bir servise göstermenizi öneririz diye mail attı. Bende 2 haftalık ürünü servise kesinlikle götürmeye uğraşmayacağımı. Cayma süresinin sizle mailleşirken geçtiğini araya haftasınu girdi hatta cuma yazdığım maile bugün cevap geldi günde bir mail ile geçiştiriyorlar, tüketici heyetine online başvurmalımıyım. Kaderime razı olup böyle özürlü tabletle özürlü şekilde oyun oynamaya devamlı etmeliyim. Güncellemeye düzelir umuduyla. Şimdi bunlar bu tableti benden iade almayarak kar ettiklerini düşüneceklerine benim yazdığım bu video sayesinde belki 3 5 kişi bu tableti almaktan vazgeçecek hatta bu konuda bile gören YouTube ta araştıran biri de denk geldiğinde vazgeçebilir. 1 tablet satacağım diye 5 table satışı olmayacak belkide, bu nasıl mantıktır anlamıyorum. İade bölümünü doldurup form gönderince böyle geçiştirici cevaplarla zaman kaybettiriyorlar. İnsanı dahada hırslandırıp mücadele etmeye zorluyorlar.

    Ben aldığıma pişman oldum diye iade talep etmedim parasından değil yani o kadar pahalı ürün ve samsungun en iyi tabletini alıyoruz en pahalısı ve en üst seviye tabletini alıp böyle kepaze bir sorunla uğraşmak zoruma gittiği için iade açtım. Parasından değil yani.

    ⓘ SAMSUNG GALAXY TAB S7 Serisi ANA KONUScar1oveyoutube
    oyunlar esnasında ara sıra sol kısım 4-5 saniye tepkisiz kalıyor dokunmatik ekran çalışmıyor. 16 gün oldu alalı ve Samsung müşteri hizmetleri cayma süresi geçti diyor. videonun başında 0.12-0.18 saniyeleri arasında 5 saniye donma var dokunmatikte. bazen 8 saniyeleri bulabiliyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=cSlCQHVyAII&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 14 günlük süreçte mailleşerek iletişim kurmaya çalışmak bence sizin hatanız olmuş. Keza copy paste cevap verdiklerini yazmışsınız. Buna rağmen aynı yöntemde ısrar etmeniz malesef yaşadığınız problemi kaçınılmaz yapmış. Bu kadar beklemeden direkt gönderebilirdiniz. Veya bilgi almak için telefonla arayarak ulaşabilirdiniz. Yaşadığınız şehirdeki bayiye gidip bilgi alabilirdiniz. Aceleniz olan bir konu bu, mail beklemezdim ben olsam. Yanlış anlaşılmasın mağduriyeti gidermeli kesinlikle samsung. Ancak tabletin kronik hatası çıkış noktanız olmalı, maile geç dönülmesi her firmada muhtemel yaşanacak bir durum. Bunun için samsunga öfkelenmeniz anlamsız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Evet ben iade düşünmedim en başta forumda araştırdım yazılımsal olduğunu düşündüm düzelir diyerek araştırdım hergün. Samsung a mail attığımda son Bi kaç gündü mail ile zaman kaybı oldu bu arada sorun da düzelmeyince cayma hakkı geçmiş oldu.


    Samsung Türkiye ye olan öfke ayrı konu. Eğer yeni bir sipariş vermek isterseniz yanda canlı destek öyle bir ilgileniyor ki anlatamam hatta direk arayıp telefonla siparişi tamamlıyorlar tüm sorunları halledip,

    Ben aynı durumu problem yaşayınca da beklerdim. Satarken bu kadar hizmet verebilen bir firma konu marka kusuru veya iade olunca bu tarz davranıyor sa gerçek yüzleri ortaya çıkıyor işte. Aynı samsungun mail ile ne hizmetler verebildiği biliyorum zamanında çok hizmet aldım ama iade konusunda bilerek yokuşa sürüyorlar. Samsung un satış sonrası hizmetleri kötü zaten servisleri de iade süreci de .


    Büyük firma gibi davranmıyorlar. Bir amazondan çok basit bir üründe bile sorunsuz sınırsız iade seçenekleri var Apple zaten kusurlu ürünü yenisi ile değiştiriyor.

    Dell bir adet ölü pikselli monitörü 4. ayda mail ile bildirdim amerikadan sıfır monitör getirdiler evime eski monitörü alıp. cayma mayma demediler yani.


    burda markanın büyüklüğü ortaya çıkıyor yani samsungun türkiye de hizmet veren 3. sınıf şirketi işgüzar . drk aksesuar diye bi şirket




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2khakan -- 17 Ocak 2022; 23:1:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet samsung bence de bu saydıklarınızdan daha kötü müşteri hizmeti sağlıyor. Bir de servisten servise çok değişiyor uygulama. Galaxy S7 kullanırken sadece 3g çeken yerlerde olan çekim problemi yaşıyordum. Sorunu hangi çekim gücünde yaşadığımı çok iyi anlatmama rağmen ilk servise verişimde problem yok dediler. Garantisinin bitmesine 1 ay kala başka bir şehirde tekrar servise verdim. Bu sefer gördüler hatayı ve çipini, pilini yenisiyle değiştirip verdiler. 2. Yılda yepyeni telefonum olmuş oldu.
    S20 plus aldığımda da 3. Ay fotoğraflarda yaklaşınca lekeli pixeller olmaya başladı. Muhtemelen düşürdüğüm için oldu. Garantiyle servise götürdüm. 1 gün içinde değiştirip verdiler. Şanslıydım neyse ki.
    Dell, amazon, apple bunların hepsi abd menşeili markalar. Samsung'un ne kadar büyürse büyüsün bu mantaliteye erişmesi zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chikungunya -- 18 Ocak 2022; 16:35:59 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @hacı1992


    samsung türkiyeden bir cacık olmaz millete geleli 1 ay oldu bize halen gelecek.


    Benzer durum diğer modellerde de var. Samsung türkiye hep geç alıyor güncellemeleri.

  • chikungunya C kullanıcısına yanıt

    hocambeni servise yönlendirdiler hışımla gittim kapıda girişte 6 tane güzel kız karşıladı hepsi birbirinden bakımlı bir ilgilendiler bir ağırladılar. hışımla gidip böyle karşılanınca sert tepki vermedim sanırım bilerek girişte çalışanlar bayan ve diksiyonu düzgün. yarım saat anlattım hatta tabletin içine ı o video yu koydum. 30 gün içinde değişim yapabiliyoruz dediler ben iade dedim yani değişim iade aynı seçenekmiş. kız baktı yazılmsal dedi android ile alakalı olabileceğini samsung donanımında böyle birşey olduğunu sanmadığını ama yinede hard reset dışında onlar kablo ile tabletteki androidi silip yeni yazılım yüklediler 10 dk da ve silikon kılıfımdan şüphelendiler. ekranın ön camına az da olsa temas ediyor silikon kılıf.

    ben sanmıyorum desemde biz yazılımı yükledik kılıfsız haftasonu 2 gününüz var deneyin pazartesi ye kadar tekrar o hatayı yaparsa pazartesi gelin iade değişim açalım dediler. bende kabul ettim 22 gün oldu 30 gün e kadar hakkım varmış pazartesi tekrar gidip video kanıt ile vericem tableti. ama kılıfsız oynadım bu akşam yarım saat. probleme rastlamadım gerçi yazılımda değişti. ya kılıf ya yazılım bir şekilde öğrenmiş olcaz. cumartesi pazar tekrar ederse ona göre bakacağım. kılıfın orjinal olmadığından yapabilir dedi. dedim ne alaka silikon yumuşak kılıf ve ekranın çerçeve kısmına çok az dokunuyor pek sanmıyorum ama bakalım ne olcak.





  • Kılıftan olması çok saçma, kapasitif ekran bu plastik bi şeyi algılamaz zaten. Yazılımla alakalı olabilir gibi duruyor tekrar olmazsa. Ben de bi hard reset atarım a12 ile düzelmezse. Siz bi deneyin bakalım ne olacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.