Şimdi Ara

ⓘ SAMSUNG GALAXY TAB S7 Serisi ANA KONU (74. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.045
Cevap
64
Favori
133.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Menüye bakınca bir değişiklik görmemek güncellemenin basit olduğunu söylemeye sebep olabilir ama bu bir kök dizini güncellemesi, android 11'den 12'ye geçiş var. Galaxy s telelsfonlarında güncellemeler ultra-plus-normal sırasıyla geliyor. Normal serinin önce alıp sonra ultranın aldığını hiç görmedim. Onların kullanıcılarına da sorsak aralarında üst model diyecek fark yok der muhtemelen.
    Ayrıca bu tarz teknik bi konuda konuşurken fazla istekli olup olmamanın yargısının yapılacağı son platform burası.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • chikungunya C kullanıcısına yanıt

    Arkaplandaki, elinize ulaşmayan birtakım yeniliklerle neler yapıyorsunuz daha çok?


    S8 kullanırken, plus modeline kıyasla güncellemeleri daha tez aldığım çokça olmuştur. Siz görmediniz diye yok değildir elbet...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahibinden.com'da Param Güvendeli olarak satılan, Orjinal klavyesi ile birlikte S7 plus kolluyorum. 4-6 aylık temiz cihazlar ikisi birden toplam 9500-10.000 TL'den hemen satılıyor. Favoriye attığım ilanı ertesi gün satılmış görüyorum. 😳
    Param güvendeli olunca hem cihaz geldiğinde 2,3 gün test edebiliyorsun. Hemde 500 daha ödeyip 6 taksit yapabiliyorsun. O yüzden herhalde hemen satılıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XrebeLLiousX kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki mesajları okursanız güncellemeyi neden beklediğimizi anlayabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • GÖKHANK kullanıcısına yanıt
    İlginç gerçekten. 10 bine 2. El wifi tablet almak... gerçi geçen seneye kıyaslayınca dolar bazında düşününce uygun bir fiyat oluyor. Fiyat algımız şaştı iyice.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • chikungunya C kullanıcısına yanıt

    hocam amerikada 980 dolar s7+ yani türkiye fiyatı 13bin olması normal olur. samsung 10 a satıyor bir süre stoklar eridikçe fiyatlarda artıyor.


    bu arada samsung ttableti geri verdi bana problemi 3 video ile birlikte vermiştim onlarda oynamış onlarda hiç probleme rastlamamışlar :D arayan teknisye 1 gündür oynuyorum problem yok ürün sağlam dedi. onlarda dokunmatik test programı varmış. *#00# gibi bişeye basınca çıkıyor ya ordan test yapıyor dokunmatiği. detaylı anlatmama rağmen içinde asphalt yüklü halde vermeme rağmen bakmadılar detaylı. müştreri hizmetleri de servis ne diyorsa odur diyor onun dışında tekrardan bakmayacağız. son derece işgüzar bir şekilde standart müşteri hizmetleri moduna geçiyorlar sıkışınca. resmen samsung aldın problem li de olsa yok problem diyip iteliyorlar.


    şuan tablet bende 12 güncellemesini bekleyip ona göre hareket etcem. iade talebimi zamaında yaptım belgesi var hepsini alıp tüketici heyetine giderim bu sorun düzelmezse. inşallah düzelir.

  • HuNTeR_1907 kullanıcısına yanıt

    Tabletin hızı şarjı herşeyi ile mükkemeldi 12 ye geçince aynı mükemmellik devam ediyormu hocam. özellikle batarya performansından çok memnundum.


    Dex i ne amaçla kullanıyosunuz merak ettim normalde telefonu monitöre bağlamak için kullanıyordum önceden. Ben windows ta kablosuz ekran olarak kullandım tableti. 2. monitör gibi. ama pek içime sinmedi

  • Kötü olmuş ya, sorununuz güncelleme ile çözülmezse başka bir servise vermenizi öneririm.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • chikungunya C kullanıcısına yanıt

    başka servis yokmuş yetkili. hem olsada 30. gün bugün bu sefer iade değişim hakkın geçti diyecekler en iyisi şikayet etmek olacak zaten sorun varsa 5 ay sonra bile iade olur servise verdiğim kağıtlar sorun yoktur ibaresi ile elimde ben gereğini yaptım işlerine gelmedi ama dediğim gibi düzelecek birşeyse bu güncellemede düzelir çünkü 11 den 12 ye geçiyor birde s7 den farklı bir yazılımı var belkide bizim sorunları düzeltmeye çalışıyorlardır ondan daha çıkmadı güncelleme kim bilir :D

  • Hocam normalde ilk 14 gün sebep göstermeden iade edebiliyorsunuz. Bu Samsung'un ilk 30 gün olayı nasıl bilmiyorum da e sorun yok diyorsanız iade alın o zaman diye şimdi mail atın bakalım ne diyecekler. Hayır sorun çıkarsa ilk 30 gün iade edebilirsiniz derlerse zaten ilk altı ay herhangi bir sorun çıktığında iade veya değişim isteyebiliyorsunuz. Bu 30 gün neyin nesi yani🙂.

    İş yazılımsal gibi gözükmüyor ama isterseniz Android 12'yi kurmanın başka bir yolu var. Ha bir şey olursa karışmam 🙂. İlk mesajda daha detaylı anlatılmıştı ama silinmiş.


    ⓘ SAMSUNG GALAXY TAB S7 Serisi ANA KONU

    Samfirm reborn uygulamasından model kodunuzu( SM-T970 ) ve bölgenizi ( sizin durumunuzda EUX yazmak lazım) yazıp firmware indirebiliyorsunuz. İndirdiğiniz firmwareyi cihazı download moda alıp odin uygulaması ile atabiliyorsunuz. HOME_CSC (Diğer sadece CSC yi seçmeyin)seçerseniz bilgileriniz bile silinmiyor. Bootloader kilidi açılmıyor ya da knox sayacı artmıyor. Yani garantiden çıkmıyor cihaz. Ha ama bence bekleyin. Ocak güncellemesi ile birlikte muhtemelen yakın zamanda Android 12 gelir.

    ⓘ SAMSUNG GALAXY TAB S7 Serisi ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hacı1992 -- 2 Şubat 2022; 14:0:35 >
  • Yani başta farklı diyorlardı sonra farklı dediler. Can sıkıcı bir durum olmuş. En kötü ihtimalle hakeme başvurursunuz. Olumlu sonuçlanır bence.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Herhangi bir şikayetim yok, memnunum güncellediğime.


    Dex + klavyeli kılıf + bluetooth mouse ile dizüstü bilgisayar yerine kullanıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam14 gün cayma süresi orda probleme gerek yok yani direk can sıkıntısına iade edebiliyoruz eğer bir yerini çizmediysek. 14 gün içinde iade etmedim çünkü iade etmek için almadım kullanmak için aldım. ben yeni aldığımda 1 hafta sonra farkettim sorunu internette araşrtırdım bulamadım yazılımsaldır diyerek ayarlarda çözüm aradım çokta problem değildi tablete güvenerek 14 günü geçirdim samsung ile görüştüm sürekli o arada zaman çok çabuk geçiyor.

    30 gün olayı ilk ay cihazı diyorlar. ilk ay cihazlarında arıza olduğunda tamir etmiyorlar direk değişim yapıyorlar. tabi sana iade hakkı doğuyor. (problem varsa)


    telefonda bilgi verildi servise götürmem istendi servis karar mercii imiş. serviste ayak üstü yazılım atıldı 2 gün dememem istendi. jelatinsiz kılıfsız yarım saat denedim yine problem devam etti. pazartesi götürüp iade ettim. içinde 4 adet tertemiz kanıt videosu ile. ve asphalt oyunu yüklü şekilde. serviste aynı problemi görüp benim gibi video çekip iade alacaktı. o videoyu birtürlü çekemediler :)


    Tableti teslim ederken detaylı olarak anlatmama rağmen teknisyen beni aradı bu tablete *kare00 kare basınca çıkan tesi yaptım dokunmatik sorunsuz servisi iptal ediyorum dendi. bilgisiz ve süresi az olan bir elemandı. problem var! dedim bir gün daha dursun test edin dedim. tamam dedi kapattı akşam servis iptal edilmiş. tablete bakılmadı yani. o problemi görecek kadar ilgilenmediler en azından bir yarım saaat oyunda veya uygulamalarda denense denk gelirdi.


    samsung merkezi arayıp servisin problemle ilgilenmediğini sorunu bulamadığını şikayet ettim uzman ekibiniz incelesin ben servise iade ettim tableti kabul etmiyorum bu şekilde dediğim halde karşımdaki samsung yetkilisi çağrı merkezi moduna geçti ve servis karar merciidir serviste yazılıma bağlandığında cihazın tüm sorunları çıkıyormuş. sorun yok görünüyormuş. yani oyunu açıp test etmeye gerek yokmuş. bayağı sert konuşmama rağmen nuh diyor peygamber demiyorlar. Problemi bile göremiyorlar. jelatinsiz kılıfsız bile o problem tamamen devam ediyor. sürekli olan birşey olmadığından canlı canlı gösteremiyorum da. telefonda sinirimi çıkardım bayağı samsungun müşterisine karşı satış sonrası desteğinin ne kadar aciz olduğunu görmüş oldum.


    Bana evet problem oluyor bazen ama bu İade için yeterli değil! denebilirdi.

    Problemi görmemeleri beni çileden çıkarıyor. bunları samsung global e bildirmek lazım belkide.


    sinirim geçti ve gidip tableti aldım çünkü almazsam 90 gün bekler serviste noter ile evinize teslim edilir vs prosedür sayıyor.

    sakin sakin gittim aldım tableti güncellemeyi bekliyorum sakin sakin. düzelecek inşallah. düzelmezse savaş devam edecek.


    bu arada e-devletten online şikayet formu doldurup en yakın heyete gösterebiliyormuşuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2khakan -- 27 Ocak 2022; 20:28:58 >
  • Ben de onu diyorum ya. Zaten yasada ilk 6 ay içinde bir problem varsa sizin değişim veya iade etme hakkınız var. Hani Samsung'un dediği "ilk 30 gün"koşulsuz iade edemiyorsanız daha ne işe yarıyor?🙂

  • hacı1992 kullanıcısına yanıt

    bir işe yaramıyor hocam resmen problemi görmezden geldiler dediğim gibi. bari ilgilenseler birşey demicem. iade meraklısı değilim sorunu göstermeye çalıştım göremediler birdaha samsung alırken iki kere düşüneceğim.

  • HuNTeR_1907 kullanıcısına yanıt

    Hocam bende kısmet olurda alabilirsem S7 plus'u mini bilgisayar gibide kullanmak istiyorum. (tabi sonuçta Android, Windows işletim sistemli bilgisayar gibi olmaz)

    Tablette Windows, Excel, World uygulamaları kullanılabiliyormu? İş bilgisayarındaki Windows uygulamalarını usb bellek ile, tablete taşıyıp çalışabilirmiyim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalkaya19 K kullanıcısına yanıt
    Tabii ki hepsi yapılabiliyor. Özellikle klavye de olursa pcye epey yakın bir işlevsellik yakalayabilirsiniz office programlarında.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tesekkur ediyorum.
    Birde bana;
    Tab S7 veya plus ile kullanabileceğim, bluetooth mause linki ve usb bağlamak için aparat linki verebilirmisiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.