Şimdi Ara

Samsung Galaxy S7 Kasa Açıklığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Iyi gunler herkese, Samsung galaxy s7 marka telefonumu alali 10 ay oldu gecenlerde farkettim ki ses acma kapama tuslarinin oldugu tarafta arka kapak yerinden ayri duruyor yani hafif bi kalkiklik var orda ozellikle koseden yatay bir sekilde bakinca kapagin diger yerlere gore yukarida durdugu goruluyor ve bu sorun ust koseden alt kosenin biraz yukarilarina dogru var. Elimle bastirip kapattigim zaman bi 15 saniyeligine duzeliyor fakat tekrar ayni sekilde kalkiyor, tirnagimla kaldirmyaa calistigim zaman ise ordaki yapiskan kalintilarini gorebiliyorum. Ben bu cihazi servise bu hatadan dolayi versem sorunumu cozerler mi? Eger bu hataya tuketici sorunu derlerse soyle bir cozum dusundum bataryam 3000 mah olmasi gerekirken kontrol ettigimde 2336 mah gosteriyor, bataryayi bahane edip servise versem bataryami ucretsiz degistirirler mi? Boylelikle arka kapagi da tekrar yapistiracaklari icin sorunum da cozulmus olur diye dusunuyorum. Nasil bir yol izlemeliyim? Ayrica sunu da belirtmek istiyorum ki ekranimin sol tarafinda bariz bir kasa acikligi var. A4 kagidi sol tarafa boydan boya rahatlikla girebiliyorken sag tarafa girmiyor, ayni sekilde bu aciklik gozle de cok rahat farkedilebiliyor ve sozde toz gecirmeyen telefonumun kamera caminda aldigimdan beri bir tane toz zerrecigi bulunmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Slm cihaz garantisi ithalatcimi silikon tam yapışmamış benim s5 de de vardı ekran degismisti ekranı iyi takamadiklarindan dolayı açılmış garantiside bitmişti göndermedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, cihazim samsung tr garantili. Bulundugum ilde servis olmadigi icin cihazi da kargoya vermek iatemedigimden daha gonderemedim yakin zamanda samsundaki servise gitmeyi dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün fark ettim ki aynı yerde aynı şekilde kasa açıklığı bende de mevcut. Benim de bulunduğum yerde samsung servisi yok maalesef. Sizin son durum nedir acaba? Servis ne dedi bu duruma?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siyah. kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle size birkaç soru sorup daha sonra bilgi vereceğim. Kasa açıklığı var dediniz arka kapakta mı yoksa ekran kısmında mı? Mümkünse fotoğraf atabilir misiniz? Bunları şundan dolayı soruyorum forumda 3 arkadaşa daha rastladım ses tuşları tarafında açıklığı olan. Bu arka kapaktaki açıklık yani kalkıklıktan bahsetmiyorum arka kapağın ses tuşları tarafında boşluk var kasa ile bundan bahsediyorum her 10 S7 nin 4 tanesinde var fakat bir de buna ek olarak bazı cihazlarda ekran tarafında da açıklık var ekran tarafında açıklık en çok edge modellerde var. Şimdi gelelim benim izlediğim yola dün cihazım samsun bayrak elektronik servisine ulaştı hataları şöyle sıraladım servise:
    Telefon ekranının sol üst kısmı beyaz ve gri renklerde diğer yerlere göre daha kırmızı, ekranın ses tuşları tarafında açıklık var aynı şekilde arka kapaktada ses tuşları kısmında açıklık var, batarya eski performansını veremiyor ve home tuşunda soyulmalar mevcut diyerek gönderdim servise bugün 3. gün oluyor teknisyen inceliyor diye not düşülmüş. Bu arada ben de boş durmadım tabii servis sorunumu çözmezse diye araştırmaya koyuldum. Eğer böyle bir sıkıntı yaşarsam öncelikle bu konudaki hocamızın izledi yol olan Samsung koreye ulaşacağım. (İlgili konu:https://forum.donanimhaber.com/bir-samsung-hikayesi-guney-kore-sikayet--116668649 Samsung genel merkez ile görüşmek için gerekli olan link:http://www.samsungcnt.com/eng/custInq/main.do?click=true&utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber)
    Daha sonra buradan cevap alsam da almasam da şikayetvar'a şikayetimi iletmek ki bu linkten sonuç alamayacağımı düşünmüyorum. Samsung kore Tr gibi değil anında cevap veriyorlarmış. Eğer Koreden gerekli yardımı alamazsam direkt olarak tüketici hakları mahkemesine gideceğim. Yani ben eninde sonunda bu telefonun sorununu çözdüreceğim. Sakın siz de umutsuluğa kapılmayın gönderin servise, başka sorularınız varsa ister buradan ister PM'den yazın.
    İyi günler.




  • Selam aynı açıklık bendede var, yalnız ilginç olan şu geçen hafta üç günümü telefonla havuzun altında geçirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun home tuşunun altındaki kasa yerinde var ama cok dikkatli bakımında anlaşılıyor diğer yerlere göre kasadan çok az da olsa ayrılma var .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @desparados_532 Hocam ekrandaki kasa açıklığı ile bende havuza girdim açıklığı bilerek, ekran kısmındaki açıklıktan sorun olmuyor çünkü ekranın tamamı yapiskanli ama geçenlerde sıcaklardan dolayı arka kapı yerinden atmış basınç testi de çalışmıyordu. Arka kapak atmadan önce de arka kapağın yan tarafı kasadan ayrikti kalkık değildi o şekliyle de şu gecirmedi fakat şu an arka kapak o kadar kalkık ki tırnağına kaldırınca içerideki herşey gözüküyor. Bakalım servisi bekliyorum.

    @Mersin uyducu Hocam ekrandaki açıklık sorun değil önemli olan arka kapakta açıklık olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme: telefon durumu beklemede görünüyor. Canlı destekten aldığım bilgiye göre parça bekleniyormus fakat hangi parçaları bekliyorlarmış bilmiyorum. Yarın arayıp öğreneceğim durumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son durum nedir? S8 telefonda ön kamera ustunde hafif bi isik sizmasi gordum kasa acikligi sebebiyle ama cok ince yansima saniyodum ilk baktigimda da ekrani beyaz yapinca anladim. Su gecirir mi diye endiseleniyoruz yeni daha cihaz hemde 2018 nisan uretimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ystipi kullanıcısına yanıt
    Servise tam 5 kez gitmem gerekti, her gidişimde ekran değiştirdiler daha sonra arka kapak 2 defa teknisyenin hatası yüzünden değişmek zorunda kaldı. En son 4. Gidişte anakart hariç her şey değişmişti kozmetik olarak ama bu sefer de kameralarda toz vardı ayrıca arka kamera da teknisyenin parmak izi kalmıştı camın iç tarafında. En son 5. Kez gittim ve değişim istediğimi belirttim ve telefonum 1 hafta içinde kapalı kutu olarak değişim oldu. Bayağı bir sancılı süreç olmasına rağmen sonuç mutlu son.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yaskoyaslay kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • desparados_532 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim! Umarım sizlerin de yolu servise düşmez, düşse bile çözüme ulaşırsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.