Şimdi Ara

Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU] (711. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.837
Cevap
118
Favori
817.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
59 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 709710711712713
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RedPyro kullanıcısına yanıt

    Sorunun sebebini ancak hard format attıktan sonra anlayabilirsınız.

    Sonucu merak ediyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Levcho -- 1 Ağustos 2022; 11:15:32 >
  • S20 DBT için Ağustos güncellemesi geldi.

  • Merhaba, konunun yeri belki burası değil ama dolaylı olarak ilgilendirdiği için buraya yazıyorum, 1. Sayfada belirtilen ince ayarlar S21 içinde geçerlimi? Bu ayarları yapabilirmiyiz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superdestek -- 5 Ağustos 2022; 17:11:46 >
  • superdestek kullanıcısına yanıt
    Yaparsınız bence. Olmaması için sebep yok. Aynı yazılım/android, telefon.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Temmuz güncellemesinden sonra batarya daha hızlı azalıyor gibi hissettiriyor. Sizde de öyle mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.A.R.U.B kullanıcısına yanıt
    Temmuzdan sonra bence de

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • pharmacist16 kullanıcısına yanıt

    Hocam bu Android 12 ve yeni One UI resmen besmelesiz çocuk gibi oldu ya 😄


    Hala buglar var tam oturamadı. Yine de Mayıs ayı A12 çok iyiydi. Güncellemeyeceğim dedim ama yeni sürüm gelince duramıyorum yaptık bir hata..


    Yakında gelecek olan Android 13 ve One UI 5 inşallah çok daha iyi olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.A.R.U.B kullanıcısına yanıt
    Güncellemeden de olmuyor, güncelleme yapınca da (;
    Bakalım neler olacak

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt
    Hocam kalın kaplama 150mm ( görüntü kalitesini bozmayan) öğrendiğim kadar, şuan serviste değişsek fiyat ne kadardır acaba.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • pharmacist16 kullanıcısına yanıt

    S20'ler için olmuyor o. Ben de kendi cihazımda ince olanı kullanıyorum. Kalın olan atıyor kenarlardan.

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Yani 2 numarada olmuyor öyle mi, en ince olanı mı kullanmak gerekir, fiyat ne hocam şuan serviste

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • pharmacist16 kullanıcısına yanıt

    ince olan 100-120 olarak değişiyor istanbuldaki servislerde.

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Tamamdr hocam, emin olmak için 4 çeşit var ve 2.sini uyguluyoruz demiştiniz ama ikincisi de kalın geliyor en uygunu 1.si yani en incesi değil mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • pharmacist16 kullanıcısına yanıt

    Hocam ince olan mükemmel yapışıyor. Orjinali ile aynı.

    Mat kalın olan da yapışıyor aslında. mat'larda ne var bilmem koruyucuyu takması da daha kolay. Hemen yapışıyor ve sonradan geçebilen hava kabarcıklarından bile kalmıyor hiç.

    Hayalet ekran da tam uyumlu oluyor ama tavsiye etmem. 3 kez takıp söktüm :)

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Hocam bu yorumda ki iki numaradan bahsetmiyoruz değil mi, bir numara yani en ince?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • pharmacist16 kullanıcısına yanıt

    Evet 1 numara olan uygun bizim cihazlara. Gayet de yeterli. Hiç bir şekilde kabarcık ya da kalkma olmuyor.

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Tamamdr hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt
    Hocam Vodafone bayilerinde var dediniz ya, herhangi cadde üstü bir bayide var mıdır yoksa avmlerdeki gibi büyük bayilerde mi vardır sadece?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar yaklaşık 1,5 yıldır Samsung s20+ kullanmaktayım. Bunun son 6 ayında bataryasında çok hızlı düşüş ve "süper hızlı şarj" a rağmen çook yavaş şarj olma gözlemliyordum.(%10'lardan full şarja 2.5 saate yakın)


    Ayrıca aldığım günden beri bir şebeke sorunu vardı. Bugün sabahtan kadıköydeki samsung yetkili servisine götürdüm. Sorunları anlattım ve şarj aleti ile birlikte bıraktım. Şebeke


    sorununu aldığımın 1. haftası aynı servise sorduğumda telefonun bazı hatları seçebildiğini, çok sorun yaratırsa bırakın bir bakalım ama tam olarak çözülemeyecektir dediğini adım


    gibi hatırlıyorum. Servise bıraktıktan 45 dk ile 1 saat sonra gibi internetten kontrol ettim tamir tamamlandı yazıyordu. 10 dakika sonrasına servise geçtim testlerinin yapıldığı söylendi.


    Tamamdır dedim bekledim. Testler tamamlandı cihaz elime geldi.




    Yapılan işlemler: Anakart değişmiş,


    Yazılım sıfırlanmış,


    Batarya değişmiş,


    Şarj soketi değişmiş,


    Şarj cihazımı ve kablosunu değiştirdiler



    Neyse eve gelene kadar şarjı sıfırladım. Eve geldim şarja takıp açtım. Yarım saat gibi bi sürede şarj %20 lere anca dayanmıştı. Şimdi size soruyorum. Sizce bu telefona serviste yazılımı sıfırlamak haricinde bir işlem yapılmış mı?


    S20+ kullanan arkadaşlarım, sizin telefonlar da mı 2-3 saat arasında şarj oluyor? %21 şarjda anlık Ampere ekran görüntüsü ektedir


    Samsung Galaxy S20 / S20+ / S20 Ultra [ANA KONU]




  • Prfssr kullanıcısına yanıt

    Hocam bize bu malı satan kişi vodafone'a toplu olarak 100binlerce satıyoruz toplu alıyorlar çoğu şubesinde var demişti bilemiyorum cidden. Marka adı wrapsol.

  • 
Sayfa: önceki 709710711712713
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.