|
yeni açıldı diye 4 yıl önce paylaşımlar yapılmış. geçen sene biraz kadrosuna bakmıştım ve daha çok çok yeni bir okul. bazı branşlarda prof dahi yok. aramızda kazanan, okuyan var mı? Eğitimler omü de mi yoksa kendi yerleşkesin demi oluyor. kendine münhasır bir hastanesi varmı. sıralama olarak 17k yeni bir okul için çok yüksek. tabi öğrenci saysı da az. ilk 2 yıl 40 kişi şuan 80 öğrenciye çıkmış. sam. üni tıp ta okuyan veya orayı bilenler konuya katkı sağlar ise tercih dönemi için fikir verebilir. köklü sayılan katü, erzurum, manisa dan daha yukarda kapatmış. Ama bu yukarda kapatmanın karşılığını verebilecek mi. memleketi yakın olanlar muhtemelen tercih etmişlerdir tahminen. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






