Şimdi Ara

SAKIN LENOVO ALMAYIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Üstadlar biraz sert girmiş olabilirim ancak durumum şudur:
    2017'nin 4. ayında bilgisayar durduk yere şarj almamaya başlamıştı ve daha 4-5 aylık laptop. O gün yurt dışına çıktığım için laptopu başkası aracılığı ile servise bıraktım. Geri dönüşte 1500 TL küsur gibi saçma sapan bir fiyat istediler. Ana kart arızası ise olur dedim servise yaptırmadım. Ülkeye geri geldiğimde kendim denedim service manuel üzerinden inceleme ile sonuç olarak bilgisayarı açtım ve sorunun sadece bataryanın arızası olduğu anladım. 25.09.2017 tarihinde servise geri götürdüm ve sorun pilde deneyin anlarsınız dedim. 1 gün sonrasında bana yapılan dönüşte 250 TL talep ettiler. 4-5 ayda bilgisayarın pili sıkıntı çıkarıyor bunu anlayamıyorlar. Ayrıca bunu da kullanıcı hatası olarak belirtiyorlar. Bu resmen soygundur. Pil bu kadar kısa bir sürede kullanıcı tarafından kullanım yolu ile bozulamaz. Servis takip numaram:252004988495.

    Ayrıca şunuda belirtmek isterim servise ilk gittiğinde bir vida takılmadan döndü. Ben servis pisliğini kabul etmez diyerekten taktım vidayı.

    Lenovo global ile iletişime geçim diyorum. Hani markalarını korumak isterler falan. Hiç bir mail atabileceğim adres bulamadım.

    Eğer lenovo alacaksanız garanti durumunu aklınıza getirmeyin.
    Not:konuyu buraya açmak hata olabilir ancak burada doğru kitleye ulaşabilirim diye düşündüm







  • Hocam , bu kısım biraz ölü , direk notebook kısmına açın daha çok yardımcı olurlar.
  • Artık böyle dediğin için lenovo çok kötü teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GoldPack G kullanıcısına yanıt
    Hocam bu benim üçüncü lenovo laptopum. Lenovo markası ile sorunum yok, fiyat performans açısından severim. Ancak Türkiye servis ağının bu kazıklamaktan öte sistemine lafım(forum içerisinde ağır konuşamıyorum ne yazık ki:)). Ayrıca bataryada üretim kaynaklı böyle bir durum olabilir. Kabullenseler sıkıntı yok. Haftada 4 saat kullanılan ve 6 ay bile olmamış bir makine bu. Hatta bir kullanıcının en kötü kullanım senaryosunu ele alalım 6 ay içinde imkansız bu durum.
    Bu arada belirtim bu benim asıl bilgisayarım değil ikinci bilgisayarım.
    Yani asıl demek istediğim Lenovo alacaksanız gidin Amerika, Çin'den falan alın. Fiyatı ucuz olur, garanti zaten yok burada bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mfc3 -- 28 Eylül 2017; 15:11:8 >
  • Beels kullanıcısına yanıt
    Hocam öneri için sağolun, yeni konu açmaktansa taşımak için talepte bulundum yönetici arkadaştan.
  • Çok uğraştım haklı olduğum için lenovo yurt dışı ile görüşmeyi denedim, adamlar resmen alay eder gibi konuştu ve servis ne derse o doğrudur diye tutturdu. Bu süreci yasal yollara aktaracağım daha bu konuda önerisi olan varsa beklerim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.