Şimdi Ara

Msi Pişmanlıktır Almayın Aldırmayın !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
1
Favori
1.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Bundan yaklaşık 1 ay önce msi markalı ekran kartımda sıkıntı çıktı http://https://forum.donanimhaber.com/ekran-kartim-oyundayken-bir-sure-sonra-ses-vermiyor-ve-fps-dususu-oluyor-lutfen-yardim-lutfen--136304534#136304534 linkten bakabilirsiniz.
    Ve aldığım mağaza vasıtasıyla servise göndermeye gittim.
    Ürünün markası ne diye soran sorumluya msi dediğim de bana sıçtık diye bir tepkide bulunmuştu
    Ben onun ne demek istediğini şimdi net anlıyorum
    Arkadaşlar bu yaklaşık 1 ay için de 2 kez yolladım servise sorun bulunamamıştır bakımları yapılmıştır yazıp göderiyorlar.
    Ben bu kartı 2 ayrı bilgisayarda denedim ben bu cahil halimle tespit edebiliyorum hatayı ama ne hassa msi teknik servis tespit edemiyor.
    Onuda geçtim insan bir kartın içini açar ayıp be ayıp.
    ALMAYIN ALDIRMAYIN !!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Ne zaman baksam böyle konularin altindan "CEBRAIL KARA" cikiyor, islemler kismina da ayni seyi yaziyor ha! su teknik servis elemanini bu is icin fizandan mi getirtmisler... degistirin kardesim! Adam anlamiyor iste.. Servispointte esas kabahat aslinda lakin hep bu elemanin ismini görüyorum bu tip konularda.. MSI in marka olarak bu isle bir ilgisinin olmadigini düsünüyorum hatta bu durumu msi global e sikayet ederek üstelikte THH ye basvurarak cözebilirsiniz.
  • Msi Pişmanlıktır Almayın Aldırmayın !!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tr nin en kötü servisi.. yapacağın şey belli kartı tekrardan göndereceksin sorunun düzelmediğini söyleyeceksin. tekrar ilgilenecekler.
    _____________________________
    MAT Bilgisayar
  • Ne zaman baksam böyle konularin altindan "CEBRAIL KARA" cikiyor, islemler kismina da ayni seyi yaziyor ha! su teknik servis elemanini bu is icin fizandan mi getirtmisler... degistirin kardesim! Adam anlamiyor iste.. Servispointte esas kabahat aslinda lakin hep bu elemanin ismini görüyorum bu tip konularda.. MSI in marka olarak bu isle bir ilgisinin olmadigini düsünüyorum hatta bu durumu msi global e sikayet ederek üstelikte THH ye basvurarak cözebilirsiniz.
    _____________________________
    Asus P9X79 Pro | 3930k + H90 | 4x4gb RipsjawZ 2133 cl10 | Msi gtx 1060 gaming x 6gb | 840 evo 250gb | 1tb wd black | 3tb wd green | Evga 750 G2 | Phanteks enthoo pro m || Asus Crosshair VI Hero | R7 1700 | 2x8gb FlareX 3200 cl14 | Inno3d gtx 770 4gb | 500gb 850 evo | 240gb Ocz Arc100 | Seasonic S12II 620w | CoolerMaster rc-690 || Asus Rampage Formula x48 | Q6600 @3.6ghz Scythe Mugen | 2x1gb + 2x2gb Dominator 1066 cl5 | Ati hd3870 Iceq Turbo 512mb | 1tb wd blue | FSP hyper 700w ||Asus B250G | i5 7500 | 2x8gb CL14 Corsair LPX 2400mhz | Asus gtx 560 ti 1gb | 850 Evo 250gb | Seasonic M12II 620w evo | Zalman R1 || 3TB WD Red WD30EFRX | Sharkoon SilentStorm Icewind 750w | Crucial MX500 250gb |
  • rylai2113 kullanıcısına yanıt
    Hocam göndermekle düzektseler sıkıntı yok. En olmadı tüketici il hakem heyeti ama en az 6 ay sürüyor. Bir çeki düzen getirilmeli artık bu teknik servislere.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mukarnas kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam düşünüyorum. Msi globale mesaj atmayı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tayvanlı firmaların alayında müşteri memnuniyeti konusunda sıkıntı var. Zannetmiyorum ki Tayvan Merkez konu ile ilgilensin. Bir tek ASUS şu ara iyi durumda. Ama zaman zaman onun da ne rezilliklerine şahit olduk. Gigabyte zaten düşman başına. Hoş hangi markayı rezil etmedi ki TR servisleri. Sayelerinde donanım sevgimiz azaldı da cebimizden daha seyrek para çıkar oldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Belki benim kağıt param bir şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir...
    Bülent ORTAÇGİL
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Yurt dışında olmuyodur bu kadar sıkıntı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok saçma 1 ekran kartında sorun çıktı diye msi gömmen olmamış. Msi gayet kaliteli bir markadır. Türkiye'de verilen hizmet ne yazikki böyle eğer yapabilirsen yabancı dilin varsa msi global mesaj at derdini anlat buradaki teknik servisin yaptiginida anlat değişim yapacaklardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İntel Core i7 5820K - Msi X99S Mpower - Gskill Ripjawsx 4x4 GB DDR4 2666 Mhz - Gigabyte Gtx980 G1 Gaming - EVGA SuperNOVA 1000W P2 80 Plus Platinum - Corsair H105 Extreme Performance - 4xNOCTUA NF-F12 industrialPPC - Samsung 850 Evo 250 Gb - Corsair Force GT 120 Gb x2 - WD 1 Tb C.blue - Asus VG248QE - Corsair Obsidian 750D - Logitech G710 Mechanical Keyboard - HyperX Cloud II Headset - Logitech G502 Proteus Core
  • asus ekran kartımda sorun vardı 2 kez birşey yok diye geri yolladılar 3.de yapmışlardı.
    Sanırım ucuza ve daha az eleman çalıştırıyım derken işler bir şekilde yürümüyor.
    _____________________________
    Intel i5 6600K - Corsair H75 - MSI z170 gaming M5 - Kingston Hyperx Fury 2666 Mhz 2 x 8 GB - 2x Kingston v300 240 Gb Raid 0 - Segate Momentus xt hybrid - Gigabyte WF 3 R9 290X - Coolermaster HAF 942 X - Corsair CX 750W 80Plus - Creative Sound Blaster Z - Creative Gigaworks G500 Gaming - Sennheiser hd 202 - Monster Purity HD - Monster DNA - Corsair H2100 Gaming Headset - Fiio X3
  • msi la alakası yok konunun konu tr deki servis olayı. adamlar ölü pixel hatasını hatadan kabul etmiyor mesela bu tarz olaylarda hata yok ya da varsa kullanıcı hatası deyip geçiyorlar. tüketici hakem heyeti/mahkemesinden başka çare kalmıyor. aynı hatayı abd de yaşarken ya da avrupada yaşarken alsaydın ya ürün sıfırıyla ya da üst modeliyle değiştirilir ya da ücret iadesi alırdın. ben mikser aldım bozuk çıktı ertesi gün aldığım yere götürdüm uçlarını eğmişsiniz dedi kan beynime sıçradı çıkarttım uçları attım önüne bunları eğersen şimdi hiçbişey demeden giderim dedim bir talebim olmaz dedim adam baktı yemedi tabi çelik ucu nasıl bükecek. mecbur değiştirdi. cihazı zapdetmek mümkün değil iki elle zor tutuyorsun hilti makinesi gibi çalışıyordu. Tr deki anlayış bu.
    _____________________________
  • msi kullandım ben defalarca. hiçbir problem yaşamadım. şans işi bu iş sanırım. servis olarak hiç yolum düşmedi. asus'a bir kere işim düştü aynı gün problemi giderip yolladılar monitörümü. asus un servisi çok daha iyi diye düşünüyorum.
    _____________________________
  • MSI 970A Gaming mobo kullanıyordum, anakartta arıza var sandım yolladım servise 2 günde yeni bios atılıp kontrol edilip geri yolladılar. Sorun da güç kaynağındaymış. Ama ilgileri ve hızları gayet iyiydi.

    R9 380 Gaming şu üstteki PSU sorunundan dolayı iade etmek istedim. Hiç koşulsuz iadesini kabul ettiler.

    GTX 950 Gaming aldım zamanında, CW çıkması imkansız ama gel gelelim bende çıktı. Kartı 6 ay civarı kullandım yanlış hatırlamıyorsam. Ondan sonra servise yolladım cw var diye hiç itirazsız iade aldılar.

    Ben böyle 3 tane senaryo yaşadım MSI üzerine hiçbirinde de olumsuz bir servis sorunuyla karşılaşmadım. Şimdi yine Z370 MSI + RTX 2070 MSI kullanıyorum sıkıntımız yok :)
    _____________________________
    .....
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Bana denk geliyo ozaman hocam ne diyeyim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MSI servise hiç yolum düşmedi ama ürünleri gayet kaliteli 2 anakart ve 3 gpu kullandım ve kullanmaktayım hala sıfır sıkıntı :) servis konusuna bir şey diyemem tecrubem sıfır. Ha mpg27cq iki ölü piksel direk iade ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Phanteks NV5 | EVGA Supernova 750W P6 Platinum | Amd Ryzen 5 7600 5.10 GHZ ALLCORE 1.28v(FASTER!)
    ASROCK B650 Pro RS | Cougar Aqua ARGB 360mm | MSI RTX 3070 Suprim X |
    XPG Lancer RGB 32 GB (2x16) DDR5 6400 MHz CL32 | Kingston KC3000 1TB M2

    | MSI OPTIX MAG274QRF-QD 2K 165Hz IPS |
  • asusta çok farklı değil o da aynı
    _____________________________
  • Daha önce görüntü gelmediği için 1060 ekran kartını teknik servise gönderdim. 15 gün içinde yeni kart gönderdiler. Şimdi bana sorsan MSI teknik servisi iyimidir diye, kesinlikle on numara beşi yıldız derim.
    _____________________________
  • servis point aynı zamanda zotac serviside google'da aratın resimler bakın anlarsınız apartman dairesi servis yapmışlar.benim ekran kartım bozuldu gönderdim distribütöre onlarda bu rezil firmaya gönderdi,kart hakkkında bilgi alamıyorum adam bana bilgi veremem diyor delirdim,parasını ödedim bana ait kart hakkında nasıl bilgi vermiyorsun dedim,ilk arayışımda bir kadın açtı telefonu ama EFENDİM diyerek açtı ahaaa sıçtık dedim içimden merdiven altı servis,sağolsun dsiribütör yardımcı oldu bayada bilgi alaildim böylece,aman ha msı yada zotac almayın başınız belaya girer bu SERVİS POİNT denen saçma sapan firma yüzünden
    _____________________________
  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    Hocam aynen kadın telefonu efendim diye açıyor siz söyleyince aklıma geldi hatta ilk aradığımda bir afallamıştım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • amazondan newegg'den alın uluslararası servisle muhatap olun, daha iyi. fatırası garantisi var mı diye 2.elde salak salak tırmalayanlara şaşıyorum, yurtdışından gelen malı almıyorlar, ulan al işte sana yerli garanti. Aynı sorunu Vatan'dan aldığım MSI kartta da yaşadım benim tüm arkadaşlarımın duyduğu fan sesini duyamadı herifler. 2 defa geldi gitti kart.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.