Şimdi Ara

sağır motor nasıl açılır . 1.3 multijet ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
1
Favori
6.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.3 multijet 75 hp euro 5 punto 2012 model arac var babam da ben bayadır kullanmıyorum .
    geçen gun bakım vs işi bana düştü yaptırmak yaptırdık bakımlarını araba 60 bin km de
    babam arabayı iyice sağırlaştırmış .. yokuşlar daki performansı hiç iyi gelmedi bana .

    araç bakımı yapıldı .
    frenler değişti
    map sensörü temizlendi
    boğaz kelebeği temizlendi
    yakıt filitreesi
    motor yağı ve filitresi
    hava filitresi . vs hepsi yapıldı ..

    fakat arabanın çekişi hiç artmadı sayılır

    peder bey çok sakin kullanır tam bir İstanbul beyefendisi dir tüm kurallara uyar 1 kazası bile yoktur çok şükür.

    fakat babam arabayı çok sağırlaştırmış . bunu açmanın yolu varmıdır eskisi gibi atik olması için..
    hani arabayı vs sıkıştırarak devirli kullanarak vs tam olarak .

    yakıtı baabam tatal exelium alıyor .. katkı vs işine hiç girmmemiş ..

    arabayı kullanırken yakıt ekonomisi için vs 2000 2100 devirlerde vites atıyor . söylediği kadarı ile .
    doğru olarak nasıl kullanmmak lazım bu arabayı ..
    bende pek sevmiyorum bu multijeti çok çabuk bağırıyor hakkaten ??

    doğrusu nedir ne yapmak lazım . .ayrıca dediğim gibi nasıl sıkıştırırım moturunu toplaması kurum vs yi atması için acaba .dpf yi falan devreye alıp yakması için .

    aRAÇ 2 senedir bende değil babam hep sakin şekil gitmiş gelmiş işe vs
    sonuç bıraktığım arabanın yerlerinde yeller esiyor .







  • istanbuldan sivasa git gel yaparsın pırıl pırıl olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çık istanbul ankara otobana bmw audi porsche araçlara kafa tutmaya kalk sol şeritte kimseye yol vermemeye çalış açılır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saçma olmaz mı bmw gibi araçlarla kapışma ya kalkışmak seni asfalta silindir eder o arabalar . 75 hp bi araba bu daha basit bir çözüm laızm şehir içinde yapmam lazım :)
  • up
  • serkan1216 kullanıcısına yanıt
    Wurth common rail katkı atıp vitesleri 3000 3500 gibi değiştirin kırmızı yanana kadar mazot eklemeyin.kesinlikle işe yarayacaktir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    Wurth common rail katkı atıp vitesleri 3000 3500 gibi değiştirin kırmızı yanana kadar mazot eklemeyin.kesinlikle işe yarayacaktir
    Sonra piston başlarınu eritin motoru rektefiye ettirin.



    Bu katkılar cok riskli, enjektorun birini fazla açar enjektör akıtmaya baslar (işeme) ve pistonu eritir, dikkatli olmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    Sonra piston başlarınu eritin motoru rektefiye ettirin.



    Bu katkılar cok riskli, enjektorun birini fazla açar enjektör akıtmaya baslar (işeme) ve pistonu eritir, dikkatli olmak lazım

    Alıntıları Göster
    evet hocam bunu bende duydum pek önerilmiyor bu tarz katkılar . ne yapacaz bilmiyorum bende ben söyledikten babam da hissetim dedi zayıflığı . :D
  • 5.000Km de bir defa kitapçıkta belirtilen miktarda katkı kullanarak bir sorun yasamazsin.



    Koy katkiyi al Hakkiyi :)





    Total excellium ekonomi de iyidir ancak shell vpd daha hizli devirlendirir. Common rail system cleaner ile 1 depo vpd öneriyorum. Devir araliklarinizi da motor sicakken 3000-3500 e cikarin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkan1216 kullanıcısına yanıt
    gece otobana çık 5.vites 3000 devirden düşmeden (100-120 km hıza denk gelir tahminimce) 10-15 dk git aynı yolu geri gel eve gelince kontağı kapatmadan bir dakika civarı bekle rölantide sonra kapat işlem tamamdır farkı hissedeceksin.
  • Araçta dpf varsa temizleyin . aracın kutup başını sökün kontak açıp kapatın. Sonra kutup başını takın beyin sıfırlansın. Yağsız kontak sprey ile maf ve map sensörünü temizleyin.

    Öyle motoru bağırtarak performans alamazsın şehir efsanesi onlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-92A2F8722 -- 12 Ağustos 2018; 18:58:53 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • O motor doğuştan sağır.

    Ekonomi amaçlı yapılmış, fiorino da kullandım. Gitmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: savas1000

    O motor doğuştan sağır.

    Ekonomi amaçlı yapılmış, fiorino da kullandım. Gitmiyor.
    Bu motoru fiorino ile kıyaslamayın.Fiorinodaki şanzıman puntodan farklı.Fiorino gerçekten o motorla hantal ama puntoya o motor fazlasıyla yetiyor.3 tane 1.3 punto aracım oldu.
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    Bu katkıyı yıllardır kullanıyorum hiç piston eritmedim. Sıradan bir katkidan değil Wurth den bahsediyorum.yorum yapmadan önce biraz araştırın isterseniz. Ben arkadaşa tecrübelerimi aktararak yardımcı olmaya çalıştım.herseyi biliyormuş edasıyla yaptığınız bu fevri çıkışınızı da size aynen iade ediyor daha fazla da uzatmiyorum.kalın saglicakla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 12 Ağustos 2018; 20:47:1 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Bu motoru fiorino ile kıyaslamayın.Fiorinodaki şanzıman puntodan farklı.Fiorino gerçekten o motorla hantal ama puntoya o motor fazlasıyla yetiyor.3 tane 1.3 punto aracım oldu.

    Alıntıları Göster
    Şanjıman oranlarını incelemedim açıkçası,haklı olabilirsiniz.



    Ancak 90lık linea ve astrada da deneyimledim, ikisi de cesetti.

    Tabi kişisel performans algımdan da olabilir. Yani kasayı taşıyor ama canlı ve atık bir performans sunamıyor.

    1.6 mjet (105 bg) yürüyordu bravo da örneğin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kulak cubugu kullanin .Saka bir yana enjektor temizleyiciler ve yuksek devirde kullanma ile cozulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    İkisinide kullandım iyi kaçıyorlardı fiorino ve punto

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1. Yuksek devirde 150 160 gibi 10 dk kadar yolculuk yapin

    2. Hava akis metrenin soketini sokup araci kullanin eger arac performans artarsa akismetre temizle yada degistir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağır olmasının sebebi zaten şehiriçi. Mecburen otoban gibi yerde 4. vitese tak 3000 devir civarında bi 15-20dk kadar kullan. Yakın vakitte uzun yol yapacaksanız uzunyolda ister istemez motor kendine gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbo hortumlarında kaçak olabilir
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.