Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (718. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
752.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 716717718719720
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkür ederim.evet çıkmacılara bakacam onlarda komple kol olarak satıyorlar genelde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temiz 130000km 2006 1.8 sport fiyatı nekadar olmalıdır kasgo değeri 33000tl görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kullananlar yardımcı olursanız sevinirim eski aracım 1.6 dizel dsg leondu. Bunun dışında kayınpederin tam otomatik sanırım cvt aracını ve esimin eski aracı toyotanin mmt dediği robotize şanzımani kullandım al birini vur ötekine ikisi de berbat ve keyifsiz. Simdi civic hb bakıyorum Beni I shift mi daha memnun eder tam otomatik mi? Yakıt önemli degil performans ve keyif olarak değerlendiriyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turcoblanco kullanıcısına yanıt
    Sarsıntısız geçiş istiyorsanız tam otomatik, ilk iki vites geçişi araç soğukken genellikle, ısındıktan sonra ise nadiren sarsıntılı ve yavaş geçiş önemli değil, yakıt ekonomisi ve arada manuel keyfini f1 ile yaşamak isterseniz ishift, hem ekonomi hem performans hem keyif isterseniz az bulunan manuel tercih etmelisiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • nerorom34 N kullanıcısına yanıt
    Bende de 2006 model 5 kapı 150000 de temizi var. Satacak olsam aciliyetim yoksa piyasaya göre 40-45 arası bi fiyat belirlerdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: picea22

    Sarsıntısız geçiş istiyorsanız tam otomatik, ilk iki vites geçişi araç soğukken genellikle, ısındıktan sonra ise nadiren sarsıntılı ve yavaş geçiş önemli değil, yakıt ekonomisi ve arada manuel keyfini f1 ile yaşamak isterseniz ishift, hem ekonomi hem performans hem keyif isterseniz az bulunan manuel tercih etmelisiniz.

    Hocam aracı ağırlıklı esim kullanacak o yüzden manuel direk iptal. Tam otomatik tork konvektorlu ve cvt şanzıman kullandım çok keyifsizdi ayrıca i-shift tarzı robotize sanzimanlari kullandım sarsıntısı ve kararsızlığı sanzimanin yavaşlığı çok kötüydü. Merak ettiğim civic tam otomatiği ne kadar keyifsiz yada i-shift ne kadar sarsıntılı vites geçişleri ne kadar yavaş bunlar ne derece kötü bu önemli benim icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turcoblanco kullanıcısına yanıt
    Daha öncelerde mmt şanzıman kullananların yorumuna göre söylüyorum, ben kullanmadım kendi yorumum değil, ishift mmt şanzımandan easytronikten daha başarılıymış. Bundan sonrası kendi deneyimim ishift alışkanlık gerektiren bi şanzıman geçişlerde sarsıntıyı azaltmak ve bir nevi hızlı geçiş sağlamak için geçiş esnasında ayağı gazdan çekmek gerekiyor, ayrıca otomatik modda kullanırken gaza basacaksak kararlı basacaz. Benim tespitim şanzımanın sıkıntısı bir araç soğukken iki sıkışık dur kalk trafikte sarsması. Robotize tek devbriyaj şanzıman olduğunu bilerek beklentinizi çok yüksek tutmazsanız zevk alarak aracı kullanırsınız.tafsiyem aramıza katılırsanız zevk için f1 modunda kullanınız. Tam otomatik için kullanan arkadaşlar yorum yaparlarsa daha doğru olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi picea22 -- 12 Eylül 2016; 22:34:32 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • turcoblanco kullanıcısına yanıt
    Hocam tam otomatik ve cvt farklı türde sanzımanlar.Honda,civicte tam otomatik kullanıyor bildiğim kadarıyla.Bu yıl gelecek yeni kasada Cvt var o da sizi ilgilendirmiyor zaten.Cvt şanziman dediğiniz gibi keyifsiz biraz ,araç gitmiyormuş hissi yaratıyor.Vites geçişinin olmaması,kickdown durumunda devri 5000-6000 rpmye sabitlemesi benim de pek hoşuma gitmiyor.Ama bahsettiğiniz kasa tork konvertörlü tam otomatik şanzıman performansı törpülemesi dışında son derece keyiflidir.Hem geri de kacırmaz eşiniz daha rahat kullanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alemdar22

    Hocam tam otomatik ve cvt farklı türde sanzımanlar.Honda,civicte tam otomatik kullanıyor bildiğim kadarıyla.Bu yıl gelecek yeni kasada Cvt var o da sizi ilgilendirmiyor zaten.Cvt şanziman dediğiniz gibi keyifsiz biraz ,araç gitmiyormuş hissi yaratıyor.Vites geçişinin olmaması,kickdown durumunda devri 5000-6000 rpmye sabitlemesi benim de pek hoşuma gitmiyor.Ama bahsettiğiniz kasa tork konvertörlü tam otomatik şanzıman performansı törpülemesi dışında son derece keyiflidir.Hem geri de kacırmaz eşiniz daha rahat kullanır.

    Çok sağ olun hocam anladım kadarıyla civicdeki otomatik Cvt den baya farklı denemeden farkını anlayamayacağız sanırım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turcoblanco


    quote:

    Orijinalden alıntı: picea22

    Sarsıntısız geçiş istiyorsanız tam otomatik, ilk iki vites geçişi araç soğukken genellikle, ısındıktan sonra ise nadiren sarsıntılı ve yavaş geçiş önemli değil, yakıt ekonomisi ve arada manuel keyfini f1 ile yaşamak isterseniz ishift, hem ekonomi hem performans hem keyif isterseniz az bulunan manuel tercih etmelisiniz.

    Hocam aracı ağırlıklı esim kullanacak o yüzden manuel direk iptal. Tam otomatik tork konvektorlu ve cvt şanzıman kullandım çok keyifsizdi ayrıca i-shift tarzı robotize sanzimanlari kullandım sarsıntısı ve kararsızlığı sanzimanin yavaşlığı çok kötüydü. Merak ettiğim civic tam otomatiği ne kadar keyifsiz yada i-shift ne kadar sarsıntılı vites geçişleri ne kadar yavaş bunlar ne derece kötü bu önemli benim icin

    Öncelikle herkese iyi bayramlar. Kazasiz belasız iyi yolculuklar. Sorunuza gelince ben de sizin gibi eski bir mmt auris kullanıcıydim. Bahsettiğiniz i-shift,dsg,cvt gibi tüm sanzimanlari kullandım. Halen 1.8 tam otomatik civic hb kullanıyorum. Şanzıman özelinde değerlendirme yapacak olursak honda'nin i shift'i toyota'nin mmt şanzımanından çok daha iyi; ancak 1.8 i shift'lerde yokuş kalkış desteği olmaması can sıkıcı olabilir. 1.4'lerde ise yokuş kalkış desteği var. Performans beklentisi yoksa 1.4 i-shift alınabilir.

    Tam otomatige gelecek olursak öncelikle bu sanzimanlarda dönemi için yeni nesil bir tork konvertoru var.Daha düşük sürtünme ve daha hafif yapısı var. Geçişleri oldukça sarsintisiz, bu yönüyle mükemmel denebilir. Kesinlikle konfor olarak cok üst düzey bir şanzıman. Klasik olarak yokuşlarda geri kaçırmaz.Bunun dışında yarı otomatiklere gore çok daha iyi oldugu bir konu grade logic özelliği ile yokuş çıkış ve inişlerinde çok doğru vites seçmesi. Vites değişimleri ise tabi ki dsg gibi yıldırim hızında değil;ancak yavaş olduğunu da söyleyemem. Kick down sırasında da yeterince kararlı şekilde küçültüyor. Sakın kullanımlarda ekonomiye yönelik devirlerde vites değiştiriyor,performanslı kullanımlara da eşlik edebiliyor. Gazladığınız zaman aracı küçük vites ve doğru devirlerde tutuyor. Motorla uyumu gayet iyi. Oranları fena sayılmaz, 110-130km gibi duble yol ve otoyol seyir hizlarinda devir halen makul kalıyor. Ancak surekli 130km üstündeki suratlerde seyretmeyi seven birisiyseniz 6.vitesin yokluğunu hissedebilirsiniz.

    Tüketim olarak tabi manuel ve i shift'e göre dezavantajlı. Şehir dışında fark azalsa da şehir içinde i shift ekonomisi on plana çıkıyor. Bunun dışında şanzıman yağı ve filtresi dışında bakımı ve masrafı yok. Çok da sağlam, sorunsuz bir şanzıman. Ishift deki gibi baskı balata masrafı da yok. Tabi şanzıman yağı degisimi ve tüketim farkını sayarak kullanım maliyeti yine ishift lehine diyebiliriz.

    Özetle yeni nesil dsg, 8 ileri zf,6 ileri aisin gibi modern vites kutuları gibi çok hızlı ve ekonomik bir şanzıman olmasa da genel itibariyle oldukça konforlu ve sorunsuz yapısıyla aşırı performans beklentiniz yoksa tatmin edici diyebilirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zdd


    quote:

    Orijinalden alıntı: turcoblanco


    quote:

    Orijinalden alıntı: picea22

    Sarsıntısız geçiş istiyorsanız tam otomatik, ilk iki vites geçişi araç soğukken genellikle, ısındıktan sonra ise nadiren sarsıntılı ve yavaş geçiş önemli değil, yakıt ekonomisi ve arada manuel keyfini f1 ile yaşamak isterseniz ishift, hem ekonomi hem performans hem keyif isterseniz az bulunan manuel tercih etmelisiniz.

    Hocam aracı ağırlıklı esim kullanacak o yüzden manuel direk iptal. Tam otomatik tork konvektorlu ve cvt şanzıman kullandım çok keyifsizdi ayrıca i-shift tarzı robotize sanzimanlari kullandım sarsıntısı ve kararsızlığı sanzimanin yavaşlığı çok kötüydü. Merak ettiğim civic tam otomatiği ne kadar keyifsiz yada i-shift ne kadar sarsıntılı vites geçişleri ne kadar yavaş bunlar ne derece kötü bu önemli benim icin

    Öncelikle herkese iyi bayramlar. Kazasiz belasız iyi yolculuklar. Sorunuza gelince ben de sizin gibi eski bir mmt auris kullanıcıydim. Bahsettiğiniz i-shift,dsg,cvt gibi tüm sanzimanlari kullandım. Halen 1.8 tam otomatik civic hb kullanıyorum. Şanzıman özelinde değerlendirme yapacak olursak honda'nin i shift'i toyota'nin mmt şanzımanından çok daha iyi; ancak 1.8 i shift'lerde yokuş kalkış desteği olmaması can sıkıcı olabilir. 1.4'lerde ise yokuş kalkış desteği var. Performans beklentisi yoksa 1.4 i-shift alınabilir.

    Tam otomatige gelecek olursak öncelikle bu sanzimanlarda dönemi için yeni nesil bir tork konvertoru var.Daha düşük sürtünme ve daha hafif yapısı var. Geçişleri oldukça sarsintisiz, bu yönüyle mükemmel denebilir. Kesinlikle konfor olarak cok üst düzey bir şanzıman. Klasik olarak yokuşlarda geri kaçırmaz.Bunun dışında yarı otomatiklere gore çok daha iyi oldugu bir konu grade logic özelliği ile yokuş çıkış ve inişlerinde çok doğru vites seçmesi. Vites değişimleri ise tabi ki dsg gibi yıldırim hızında değil;ancak yavaş olduğunu da söyleyemem. Kick down sırasında da yeterince kararlı şekilde küçültüyor. Sakın kullanımlarda ekonomiye yönelik devirlerde vites değiştiriyor,performanslı kullanımlara da eşlik edebiliyor. Gazladığınız zaman aracı küçük vites ve doğru devirlerde tutuyor. Motorla uyumu gayet iyi. Oranları fena sayılmaz, 110-130km gibi duble yol ve otoyol seyir hizlarinda devir halen makul kalıyor. Ancak surekli 130km üstündeki suratlerde seyretmeyi seven birisiyseniz 6.vitesin yokluğunu hissedebilirsiniz.

    Tüketim olarak tabi manuel ve i shift'e göre dezavantajlı. Şehir dışında fark azalsa da şehir içinde i shift ekonomisi on plana çıkıyor. Bunun dışında şanzıman yağı ve filtresi dışında bakımı ve masrafı yok. Çok da sağlam, sorunsuz bir şanzıman. Ishift deki gibi baskı balata masrafı da yok. Tabi şanzıman yağı degisimi ve tüketim farkını sayarak kullanım maliyeti yine ishift lehine diyebiliriz.

    Özetle yeni nesil dsg, 8 ileri zf,6 ileri aisin gibi modern vites kutuları gibi çok hızlı ve ekonomik bir şanzıman olmasa da genel itibariyle oldukça konforlu ve sorunsuz yapısıyla aşırı performans beklentiniz yoksa tatmin edici diyebilirim.


    Hocam çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. söylediğiniz şanzımanları kullanıp değerlendirmeniz beni çok memnun etti. bugün satılık ilanlardaki i-shift bir aracı test ettim ve i-shift almamaya karar verdim ve şunun anladım ki i shift tarzı robotize şanzıman karakteri bana uygun değil. benim aradığım şey sarsıntısız ve doğru kararlarla vites değiştirsin ama cvt gibi de hissiz olmasın. Tabiki dsg tarzı hızlı vites değişimi beklemiyorum ama çok ağır da olsun istemem sonuçta. bayramdan sonra ilgilendiğim ilanlardaki tam otomatik şanzımanı da inceleyebilirsem sanırım tam karar verebilirim. aklımdaki bir diğer araç da 1.4 TSI GT golf 5 170hp. Tam otomatik şanzımanla 1.8 140 hp tatmin ederse honda daha çekici bir araç ama motor ve şanzıman olarak beni tatmin etmedikten sonra ne kadar iyi olursa olsun o araç bana keyif vermiyor.




  • 2008 ishift 108 binde lpgli 34.5 e aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turcoblanco kullanıcısına yanıt
    008 ishift 108 binde lpgli 34.5 e aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaza durumu nedir bende alma aşamasındayım 90 binde 38 diyor cokmu acaba benimki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nerorom34

    Kaza durumu nedir bende alma aşamasındayım 90 binde 38 diyor cokmu acaba benimki.

    Hocam bizim araçların alınabilir olanları şu an ki piyasada 35-45 arasidır.Hasar kaydı,boya-değişen,km gibi etkenler bu fiyatı aşağı yukarı yönlü oynatıyor.90 bindeki araç bakimlı ve kazasızsa 38bine kaçirmayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba;
    Bayramda başıma geleni sizlerle paylaşmak istedim.
    1.4 Honda civic HB İ-Shift kullanıcısıyım.Arife günü bir yere gitmiştim aracımı geri vitese takmam gerekti ve takamadım.
    Sonrasında ileri vitese takmak istedim olmadı.Durdurdum bir daha çalışmadı.
    Check system hatası verdi. Servise çektirmek zorunda kaldım.
    Bugün servis aradı. Vites değiştirmede kullanılan Aktuatör kollarından bir tanesi kırılmış. Komple sistem 3500 TL civarında Sadece kol da gelmiyormuş.
    Kolu tamir ettirme yoluna gidicez.
    Salı günü aracımı alıcam.

    Daha önce başına gelen oldu mu.
    Herkesin Bayramlarını kutlarım.
  • teo16 T kullanıcısına yanıt
    Gecmis olsun valla ilk defa duydum. Oldukca ciddi bir sorun olsa gerek. Nasil oldu da kirildi?

    Şu linkte yazana gore yazilim hatasi yuzunden takili kaliyormus, kirildi diye honda degisim yapiyormus direkt. Adam duzeltmek icin prosedur de gostermis, aktuator resetleniyormus:

    2006+ Honda Civic Forum
    Transmission - If your I-shift is stuck in some gear and wont to start car read this!!!
    http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/78825-if-your-i-shift-stuck-some-gear-wont-start-car-read.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _conscript_ -- 17 Eylül 2016; 10:47:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nerorom34 N kullanıcısına yanıt
    İki kapı değişik kapatma tavanda bagajda boya yok etek altı muhtelif boyalar var büyük bi kazası yok kaskoda da zaten ufak ufak hasarlar toplam 5000 falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay arkadaş bi kapı kolu kapağı bulamadım servis komple kola 360 diyo çıkmadı 200 10 liralık malzeme için dünyanın parasını verecez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _conscript_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Kırılma olayı nasıl oldu bilmiyorum.
    Ses falan gelmedi.
    Servise bir sorayım bakalım garanti bitti ama, ciddi bir sıkıntı olmadık yerde tekrar kırılır ise orada kalırız.
    Kırılan parça ekte siyah ile beyaz olan bölgeden ayrılıyor.
    Servis bir şekilde tamir ettiriyormuş.
    Komple sistemin değiştirilmesi anlamsız geldi.
    Nerede ise arabadan soğudum.




     SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S




  • 
Sayfa: önceki 716717718719720
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.