Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (483. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
761.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 481482483484485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlı olsun güzel tanımlamışsın
  • ilker0607 kullanıcısına yanıt
    bazı pompalar daha basınçlı galiba opette 38lt doldurmuşluğum var
    genelde bp kullanıyorum 30-32lt civarları
  • Boya Koruma - Detaylı Araç Bakım Forumu, Boya Bakımı, Far Temizliği, Oto Cilaları, Wax, Sealant, Polish Yorumları
    C-coat trim uygulamam
    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/3902-C-coat-trim-uygulamam

    ben yapmadım ama yapan arkadaş forumumuzda
    bende ilk fırsatta yapmayı düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    http://www.forumboyakoruma.com/showthread.php/3902-C-coat-trim-uygulamam
    ben yapmadım ama yapan arkadaş forumumuzda
    bende ilk fırsatta yapmayı düşünüyorum

    Süper yapmış arkadaş benim bahsettigim alttaki gri plastik çitalari parlak siyaha (gövde rengine) boyamak kendim yapamam çünkü macun gerekir diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    bazı pompalar daha basınçlı galiba opette 38lt doldurmuşluğum var
    genelde bp kullanıyorum 30-32lt civarları

    Shell deki gaz daha mı kaliteli banami öyle geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    217 yi gördüğünde motor devri kaçtı hatirliyormusun

    Yola konsantreydim tam hatırlamıyorum ancak 5000 civarındaydı.

    Bi arkadas Motoru çok zorlarsan 250 yi gecersin diyordu ben çok ciddiye alıp detayları sormadım yanlış hatırlamıyorsam devir sondayken geçmiş oda çok tehlikeli şahsen ben o uzun yolda dalıp 100 la gittigimi sanarken bire 190 gosteriyodu hiç zorlamadan

    Kimse kusura bakmasın bu 217'lere 250'lere 230'lara inanmıyorum. Yokuş aşağı ve rüzgar da arkadan olmadan yapamazsın. 180-200 beygir araçların hızları bunlar. Sen 250 yapıyorsan Typer 300 mü yapıyor derim yani. İstersen motoru patlat yine yapamazsın.

    Honda 217 yapabilen araba yaptıysa 217 maksimum hız diye satar (hem de daha çok satar) niye 207 maksimum hız desin.

    1,4 ü ile 185-190 basıyorlar, ben hiç zorlanmadan 180 e gelirken yol bitti gaz kestim, 1,4 100 beygir 1,8 140 beygir o yüzden 200 ü çok rahat rahat geçmesi lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    217 yi gördüğünde motor devri kaçtı hatirliyormusun

    Yola konsantreydim tam hatırlamıyorum ancak 5000 civarındaydı.

    Bi arkadas Motoru çok zorlarsan 250 yi gecersin diyordu ben çok ciddiye alıp detayları sormadım yanlış hatırlamıyorsam devir sondayken geçmiş oda çok tehlikeli şahsen ben o uzun yolda dalıp 100 la gittigimi sanarken bire 190 gosteriyodu hiç zorlamadan

    Kimse kusura bakmasın bu 217'lere 250'lere 230'lara inanmıyorum. Yokuş aşağı ve rüzgar da arkadan olmadan yapamazsın. 180-200 beygir araçların hızları bunlar. Sen 250 yapıyorsan Typer 300 mü yapıyor derim yani. İstersen motoru patlat yine yapamazsın.

    Honda 217 yapabilen araba yaptıysa 217 maksimum hız diye satar (hem de daha çok satar) niye 207 maksimum hız desin.

    1,4 ü ile 185-190 basıyorlar, ben hiç zorlanmadan 180 e gelirken yol bitti gaz kestim, 1,4 100 beygir 1,8 140 beygir o yüzden 200 ü çok rahat rahat geçmesi lazım.

    Furkan senin aracın çamurluk ve tamponun altindaki Plastik çıtaları grimi? Orjinal rengi gri oluyor gerçi ama ben gövde rengi (Siyaha) boyamak istiyorum ne kadara malolur bide dijital ekranlardan cd calararin ekranı yarım yamalak gözüküyor bozuk gibi nerde yaptırabilirim resimdeki benim araç komple siyah olsun istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: farukakgun

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    217 yi gördüğünde motor devri kaçtı hatirliyormusun

    Yola konsantreydim tam hatırlamıyorum ancak 5000 civarındaydı.

    Bi arkadas Motoru çok zorlarsan 250 yi gecersin diyordu ben çok ciddiye alıp detayları sormadım yanlış hatırlamıyorsam devir sondayken geçmiş oda çok tehlikeli şahsen ben o uzun yolda dalıp 100 la gittigimi sanarken bire 190 gosteriyodu hiç zorlamadan

    Kimse kusura bakmasın bu 217'lere 250'lere 230'lara inanmıyorum. Yokuş aşağı ve rüzgar da arkadan olmadan yapamazsın. 180-200 beygir araçların hızları bunlar. Sen 250 yapıyorsan Typer 300 mü yapıyor derim yani. İstersen motoru patlat yine yapamazsın.

    Honda 217 yapabilen araba yaptıysa 217 maksimum hız diye satar (hem de daha çok satar) niye 207 maksimum hız desin.

    1,4 ü ile 185-190 basıyorlar, ben hiç zorlanmadan 180 e gelirken yol bitti gaz kestim, 1,4 100 beygir 1,8 140 beygir o yüzden 200 ü çok rahat rahat geçmesi lazım.

    Furkan senin aracın çamurluk ve tamponun altindaki Plastik çıtaları grimi? Orjinal rengi gri oluyor gerçi ama ben gövde rengi (Siyaha) boyamak istiyorum ne kadara malolur bide dijital ekranlardan cd calararin ekranı yarım yamalak gözüküyor bozuk gibi nerde yaptırabilirim resimdeki benim araç komple siyah olsun istiyorum


    Orjinal gri boyalı, boya ve cd çalar ekranı hakkında bi fikrim yok hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    217 yi gördüğünde motor devri kaçtı hatirliyormusun

    Yola konsantreydim tam hatırlamıyorum ancak 5000 civarındaydı.

    Bi arkadas Motoru çok zorlarsan 250 yi gecersin diyordu ben çok ciddiye alıp detayları sormadım yanlış hatırlamıyorsam devir sondayken geçmiş oda çok tehlikeli şahsen ben o uzun yolda dalıp 100 la gittigimi sanarken bire 190 gosteriyodu hiç zorlamadan

    Kimse kusura bakmasın bu 217'lere 250'lere 230'lara inanmıyorum. Yokuş aşağı ve rüzgar da arkadan olmadan yapamazsın. 180-200 beygir araçların hızları bunlar. Sen 250 yapıyorsan Typer 300 mü yapıyor derim yani. İstersen motoru patlat yine yapamazsın.

    Honda 217 yapabilen araba yaptıysa 217 maksimum hız diye satar (hem de daha çok satar) niye 207 maksimum hız desin.

    Siz beni yalan söylemekle mi suçluyorsunuz??

    Yalan söylüyorsun demedim ama bir Yanlışlık vardır.
    Ya rüzgar vardır ya eğim vardır ya kadranda hata vardır ya da bunların belli yüzdelerle bileşkesi.
    Maksimum hız için Honda "207" demiş gerisi yukarıda yazdığım gibi Normal Olmayan şartlar ile olur.
    Burada herkes denesin normal şartlarda 217 yapamaz benim arabam gitmiyor diye arıza arar. Aynı yolu ayni saatte geri git bakalım bu sefer 200'de takılmıyor mu araç. Oldu sana ortalama 208-209.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R18a2 types


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Arkadaslar cuma gunu aracimin satisini verdim. Istanbula donusle birlikte yogun bir hafta oldu. Foruma pek ugrama firsati bulamadim. Yaklasik 3 yillik Civic HB maceram sona ermis oldu. Birakmak zor geldi ama yapacak bir sey yok. Bir sure arabasizim Civic'in yasini tutucaz.

    Kadir hocam hakkinizda hayirlisi olsun..bir cok kisi sizden ogrwndi bi cok seyi..arastirnaci ve ogretici bilgileriniz icin sonsuz tesekkurler..hakkinizi helal edin

    Karşılıklı mesajlaştık bilgi alışverişi yaptık ne demek. Benden yana helali hoş olsun. Bundan sonra da elimden geldiğince yardımda bulunmaya çalışırım.

    Son hız konusunda yeterli yokuşta devir bandı müsade ettiğince her araç her sürati görür burada takılmaya gerek yok. Youtube'da 90hp araçlarla 230 kadran videoları var. Ancak sadece kadran var nerden nereye uçtukları görünmüyor.
    Ben Civic ile 3 yıl boyunca hiç son hız kasmadım. 5 kişi ile bile bayır yukarı 180 civarı hızlarla rahatlıkla yok alması bana yetiyordu. Otobanda 210 lu süratleri gördüm. Zaten araç 5. viteste 218'e kadar gidiyor.
    Fabrika verisi en optimum koşullardaki hızdır. Kadran sapmasıda var...
    Bizim eski Civic sahiplerinden Hakkı'nın 242 maksimum sürati vardı. Tabiki düz yolda değil...
    200'lü hızlara yorulmadan, zorlamadan gelen ve yeter artık demeyen bir araç Civic.



    @Transformation
    Plastik çıtalar gövde rengine boyanabilir. Hatta geçmiş sayfalarda boyatmış bir aracın fotoğraflarını paylaşmıştım. Netbook arşivimdeydi ordan bakarım tekrardan.
    Benim çıtalar orjinal çıtalar değildi. Servisten hazır boyalı almıştım.

    @O.n.u.r.
    Sevgiler kardeşim.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • mc pherson M kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar polemiğe gerek yok kırıcı konuşmalardan uzak duralım lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker0607

    ayrıca teyp üzerinde aux yazıyor ama yok nasıl kullanırız bu aux u

    Bunu cevaplayacak bir arkadaş yok mu bende çok merak ediyorum birkaç yere sormuştum olmaz dediler maalesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    quote:

    Orijinalden alıntı: R18a2 types


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Arkadaslar cuma gunu aracimin satisini verdim. Istanbula donusle birlikte yogun bir hafta oldu. Foruma pek ugrama firsati bulamadim. Yaklasik 3 yillik Civic HB maceram sona ermis oldu. Birakmak zor geldi ama yapacak bir sey yok. Bir sure arabasizim Civic'in yasini tutucaz.

    Kadir hocam hakkinizda hayirlisi olsun..bir cok kisi sizden ogrwndi bi cok seyi..arastirnaci ve ogretici bilgileriniz icin sonsuz tesekkurler..hakkinizi helal edin

    Karşılıklı mesajlaştık bilgi alışverişi yaptık ne demek. Benden yana helali hoş olsun. Bundan sonra da elimden geldiğince yardımda bulunmaya çalışırım.

    Son hız konusunda yeterli yokuşta devir bandı müsade ettiğince her araç her sürati görür burada takılmaya gerek yok. Youtube'da 90hp araçlarla 230 kadran videoları var. Ancak sadece kadran var nerden nereye uçtukları görünmüyor.
    Ben Civic ile 3 yıl boyunca hiç son hız kasmadım. 5 kişi ile bile bayır yukarı 180 civarı hızlarla rahatlıkla yok alması bana yetiyordu. Otobanda 210 lu süratleri gördüm. Zaten araç 5. viteste 218'e kadar gidiyor.
    Fabrika verisi en optimum koşullardaki hızdır. Kadran sapmasıda var...
    Bizim eski Civic sahiplerinden Hakkı'nın 242 maksimum sürati vardı. Tabiki düz yolda değil...
    200'lü hızlara yorulmadan, zorlamadan gelen ve yeter artık demeyen bir araç Civic.



    @Transformation
    Plastik çıtalar gövde rengine boyanabilir. Hatta geçmiş sayfalarda boyatmış bir aracın fotoğraflarını paylaşmıştım. Netbook arşivimdeydi ordan bakarım tekrardan.
    Benim çıtalar orjinal çıtalar değildi. Servisten hazır boyalı almıştım.

    @O.n.u.r.
    Sevgiler kardeşim.

    Kadir Sağol forumda paylastigin herşey için iadealim senin Araban kadar olmasada bu aldigim aslında pancar olup güzel gözüken Arabamı güzelleştirmek eski sahibi üvey evladı gibi hatta köle gibi davranmiş araca 1 yıl sürer bu aracı adam etmem

    Bende yapacağım tüm işlemleri detaylı ve resimli foruma aktaricam inşallah

    Not:Bu gün yine yol musait olunca dikiz aynamda kaybolan bi aracı izlemenin keyfini yaşadım sizede oluyodur mutlaka gerçi LPG olmasa ocağıma incir ağacı dikecek mübarek gaza çok basmadan sürmekte ayrı bi keyif

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Buluşma isteyen arkadaşlar vardı
    Bu hafta sonu nasıl olur?

    gün saat belirleyelim bence daha net olsun
    cumartesi zor gibi benim

    Pazar olsun ama yer de belirleyelim
    Yine Kozyatağı Carrefour olabilir aslında alan geniş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    bazı pompalar daha basınçlı galiba opette 38lt doldurmuşluğum var
    genelde bp kullanıyorum 30-32lt civarları

    Shell deki gaz daha mı kaliteli banami öyle geliyor

    Shell de kullandım ama nedense bana en mantıklısı bp geliyor
    Kendi gazı olduğu için seçiyorum bp yi
    Zannedersem opette kendi gazını satıyor (aygaz tabi marka)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson


    quote:

    Orijinalden alıntı: alperd82


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    217 yi gördüğünde motor devri kaçtı hatirliyormusun

    Yola konsantreydim tam hatırlamıyorum ancak 5000 civarındaydı.

    Bi arkadas Motoru çok zorlarsan 250 yi gecersin diyordu ben çok ciddiye alıp detayları sormadım yanlış hatırlamıyorsam devir sondayken geçmiş oda çok tehlikeli şahsen ben o uzun yolda dalıp 100 la gittigimi sanarken bire 190 gosteriyodu hiç zorlamadan

    Kimse kusura bakmasın bu 217'lere 250'lere 230'lara inanmıyorum. Yokuş aşağı ve rüzgar da arkadan olmadan yapamazsın. 180-200 beygir araçların hızları bunlar. Sen 250 yapıyorsan Typer 300 mü yapıyor derim yani. İstersen motoru patlat yine yapamazsın.

    Honda 217 yapabilen araba yaptıysa 217 maksimum hız diye satar (hem de daha çok satar) niye 207 maksimum hız desin.

    Siz beni yalan söylemekle mi suçluyorsunuz??

    Yalan söylüyorsun demedim ama bir Yanlışlık vardır.
    Ya rüzgar vardır ya eğim vardır ya kadranda hata vardır ya da bunların belli yüzdelerle bileşkesi.
    Maksimum hız için Honda "207" demiş gerisi yukarıda yazdığım gibi Normal Olmayan şartlar ile olur.
    Burada herkes denesin normal şartlarda 217 yapamaz benim arabam gitmiyor diye arıza arar. Aynı yolu ayni saatte geri git bakalım bu sefer 200'de takılmıyor mu araç. Oldu sana ortalama 208-209.

    Aynı yolu hem gidişte hem de dönüşte gidip video mu çekeyim sizin ikna olmanız için. Bir yanlışlık var demek ayrı şey, ben bu laflara inanmıyorum demek ayrı şey. On yıldan fazladır forumlardayım. 4 yıldır da kendi forumum var. Onbinlerce mesajım olmuştur şimdiye kadar. Hiçbir zaman ne kimseyi yalancı yerine koydum ne de kondum. Beni bilenler bilir çünkü. Bu da ilk oldu şükür.
    Özel bir havacılık firmasında Airbus' a parça tasarlıyorum. Araç dinamiklerini, mekaniği ve aerodinamiği birçoğumuzdan iyi bilirim sanıyorum. Ögrencilik yıllarımda 3 sene özel honda servisinde (Bar Honda) çalışıp FK2 civiclerden onlarca çeşit araba gördüm. LPG'li araçların üst kapağının ve ateşleme sisteminin nasıl yıprandığına şahidim. LPG'li bir araçla kendi aracımı bir tutmam, o araçların da bu hıza çıkmalarını bekleyemem zaten. Ayrıca eskiden profesyonel olarak bisiklet sporu ile uğraşıyordum. Aracımı kullandığım o yolun neresi rampa neresi düzlük çok iyi bir şekilde tanıyorum. Aramızda bisikletçiler varsa beni anlayacaklardır, rampaları en iyi onlar tanırlar. Bu backround ile doğru değerlendirme yaptığımı düşünüyorum. Bu hızı gördüğum yer de düzlüktü. Tekrar söylüyorum söylediğiniz max sürat arabanın çıkabileceği değil aracın güvenle yol alacağı max sürattir. Yokuş yukarı bile 200 ile yol alabiliyor bu araç. Varsayımlara dayanarak neden bu kadar ısrar ettiniz anlamadım. İsteyen denesin görsün. Bu konuda daha da fazla birşey yazmayacağım buraya, birşeyi ıspatlamaya değecek fazla birşey yok çünkü ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @mc pherson LPG hakkında yazdıklarını okuyunca ürperdim resmen ya biraz daha detaylı bilgi verebilirmisiniz mesela üst kapak derken neyi kastediyorsunuz gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Buluşma isteyen arkadaşlar vardı
    Bu hafta sonu nasıl olur?

    gün saat belirleyelim bence daha net olsun
    cumartesi zor gibi benim

    Pazar olsun ama yer de belirleyelim
    Yine Kozyatağı Carrefour olabilir aslında alan geniş

    Kozyatagi carrefour bnm icin uygundurr..bu sefer kesin gelmeye calisacam inslahh..kesin diorummm..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation

    @mc pherson LPG hakkında yazdıklarını okuyunca ürperdim resmen ya biraz daha detaylı bilgi verebilirmisiniz mesela üst kapak derken neyi kastediyorsunuz gibi

    LPG benzinden daha yüksek ısıda yandığı için aluminyum üst kapak daha fazla ısınıyor ve yumuşuyor. Sübaplar yumuşayan üst kapağa oturup eziyor ve kullanım şartlarına göre 10.000 veya 20.000'de bir araç sübap ayarı istiyor. Kalkıslarda tekleyerek veya stop ederek sübap ayarı istediğini belli eder.
    Sürekli sübaplar sıkılınca bir süre sonra sübapların üzerinde ayar yapacak diş kalmıyor dibine dayanıyor ve üst kapak komple değişmek zorunda kalıyor. 150-200 bin km civarlarından önce üst kapak bitmez kolay kolay. Aracınızı o kadar uzun süre kullanmayacaksanız kaygılanmaya gerek yok. Bobinler de erken oksitlenip ömrünü erken tamamlıyor. LPG ile yapılan kâr elbette bunların maliyetinden çok daha fazla olmakta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation

    @mc pherson LPG hakkında yazdıklarını okuyunca ürperdim resmen ya biraz daha detaylı bilgi verebilirmisiniz mesela üst kapak derken neyi kastediyorsunuz gibi

    LPG benzinden daha yüksek ısıda yandığı için aluminyum üst kapak daha fazla ısınıyor ve yumuşuyor. Sübaplar yumuşayan üst kapağa oturup eziyor ve kullanım şartlarına göre 10.000 veya 20.000'de bir araç sübap ayarı istiyor. Kalkıslarda tekleyerek veya stop ederek sübap ayarı istediğini belli eder.
    Sürekli sübaplar sıkılınca bir süre sonra sübapların üzerinde ayar yapacak diş kalmıyor dibine dayanıyor ve üst kapak komple değişmek zorunda kalıyor. 150-200 bin km civarlarından önce üst kapak bitmez kolay kolay. Aracınızı o kadar uzun süre kullanmayacaksanız kaygılanmaya gerek yok. Bobinler de erken oksitlenip ömrünü erken tamamlıyor. LPG ile yapılan kâr elbette bunların maliyetinden çok daha fazla olmakta.


    Teşekkürler Sağol bilgiler için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 481482483484485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.