Şimdi Ara

SADECE CIVIC HATCHBACK VE TYPE S (481. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14.858
Cevap
94
Favori
762.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 479480481482483
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Hayırlı olsun yeni aracınız uzun yıllar kaza bela olmadan binersiniz inşallah :-)
    Nedir bu Vw cilerden çektiğim
    Golf'ler vardı birde Passat'cılar çıktı başıma.
    Sakin sakin yolumda giderken neden tahrik ederler ki selektör yapmalar yanıma gelip gitmeye çalışmak.
    Yarışmak için bu kadar hevesli bir toplum görmedim ben. O değil yakıt tüketimim artıyor
    Velhasılıkelam Sonuç olarak İ-Vtec'ime güvendim ve benim yüzümü kara çıkartmadı .




  • Exitus112 kullanıcısına yanıt
    Merak etme hepsi gelir bakar boyunun ölçüsünü alır gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorma abi. Akşam akşam canımı sıktılar
    112'ye gidip bir çay içeyim dedim de burnumdan getirdiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Hayırlı olsun yeni aracınız uzun yıllar kaza bela olmadan binersiniz inşallah :-)

    Teşekkür ederim LPG li aracım ankaradan istanbula 110 TL lpg yaktı 500 km yol yapmışım 0.22 kuruş yakmış min hız 120 max 200 le geldim Bi ara 120 le giderken golf dibime kadar sokuldu bende Dip gaz verice golfü dikiz ayanamdan bi daha göremedim LPG ile ilgili bilmem gereken önemli bişe varmı baktirmam gereken bişi kontrol falan marka atiker simit tanklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Yetkili bir atıker bayisine uğrayıp bakımını yaptım 30 40 tl birşey dir kafan rahat olur filtresi vs değişiyor :-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eCCo -- 11 Eylül 2014; 6:56:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    Yetkili bir atıker bayisine uğrayıp bakımını yaptım 30 40 tl birşey dir kafan rahat olur filtresi vs değişiyor :-)
    bugün işe gelirken birden sağ arka tekerden ciyyyykkk sesi geldi direk metal metale sürtme sesi sanırım fren balatam bitti çünkü sadece frene basınca ve sağ taraf çukura girince yapıyor :( hemen ikiler honda ya çekecem iş çıkışı :D
  • Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eCCo

    bugün işe gelirken birden sağ arka tekerden ciyyyykkk sesi geldi direk metal metale sürtme sesi sanırım fren balatam bitti çünkü sadece frene basınca ve sağ taraf çukura girince yapıyor :( hemen ikiler honda ya çekecem iş çıkışı :D

    Ikiler honda ya gidersen serhat ustaya selam söylermisin sanırım forumdaki bi çok arkadaş tanıyor iyi insanın hali başka bahcesehirde oturuyorum yakında olsaydı heralde kapısını asindirirdim arabanın gri plastik Çıtalarını ikilerde boyarlarmi sormadım fatih nerde boyatti acaba oda şimdi arabayı sattı foruma birdaha zor girer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    217 yi gördüğünde motor devri kaçtı hatirliyormusun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    Bildigim kadriyla bizim araclarin stock lari 220 görmüyor ama 6 yerine 5. Viteste denersen belk8 olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrika Verisi 207 maksimum.
    217 için eğim ve/veya rüzgar lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun Allah kaza bela ceza göstermesin. @Transformation
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    Hayırlı olsun Allah kaza bela ceza göstermesin. @Transformation
    Buluşma isteyen arkadaşlar vardı
    Bu hafta sonu nasıl olur?
  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Gittim ama mesajı görmemiştim birdahaki sefere artık selam söylerim, gitmişken bide 10bin bakımını da yaptırdım :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Buluşma isteyen arkadaşlar vardı
    Bu hafta sonu nasıl olur?

    tamam; ben gelirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1.ismail

    Hayırlı olsun Allah kaza bela ceza göstermesin. @Transformation

    Teşekkür ederim ismail Sağol. eCCo senin aracın içinde lpg kokusu varmı benimkinin ilk sahibi aracı küllüğe çevirmiş çok sigara içmiş içerideki sigara kokusumu lpg mi anlamadım @eCCo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilalsahin

    Buluşma isteyen arkadaşlar vardı
    Bu hafta sonu nasıl olur?

    tamam; ben gelirim

    Olabilir toplamda kaçtane honda civic hb vardır istanbulda 1.4 ve 1.8 bi konvoy yapariz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Dostum benim arabanın içi baya bi temiz, ekstra bir koku yok :-) ama ne olursa olsun lpg den hiç bir koku gelmemesi lazım normalde :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Transformation


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    217 yi gördüğünde motor devri kaçtı hatirliyormusun

    Yola konsantreydim tam hatırlamıyorum ancak 5000 civarındaydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guneslen


    quote:

    Orijinalden alıntı: mc pherson

    Arkadaşlar aracın son hızını deneyen oldu mu? İşyerime çevreyolundan gidiyorum ve yol boş olduğunda bazen gıdıklıyorum gaz pedalını. İlginç olan şey araç 217'ye kadar çok rahat çıkıyor ve orada kalıyor. 4-5 dk boyunca 217 ile gittim ve düz yol, hafif rampa aşağı farketmeksizin 217'de kaldı. 1.8 i-shift aracım. Acaba limitör gibi birşey mi var hızı sınırlayan bilemedim. Bu arada araç bu hız ile çevreyolundaki keskin sayılabilecek virajlara da girebiliyor. Hondayı yaptığı bu araç için hakikaten takdir etmek lazım. Gerçekten zamanının ötesinde bir araç tasarlamışlar.

    Bildigim kadriyla bizim araclarin stock lari 220 görmüyor ama 6 yerine 5. Viteste denersen belk8 olur

    Birşey değişmedi, 5. vitese de attım. O kadar yüksek devirde seyretmemek için tekrar 6'ya aldım. Normal motor yağları o kadar yüksek devirde seyretmeye çok uygun değiller. Sonraki bakımda pahalı da olsa ester bazlı Motul 300V serisi yağ kullanacağım. O zaman daha rahat test etme imkanım olur. Bu hıza düzlükte ulaştım zaten. Sonrasında hafif rampa aşağı devam ettim ve hız hiç artmadı. Ben de ona takıldım. 230'u rahat devirir dedim ancak 217'de takılı kaldı.
    Fabrika verisi son hız demek aracın güvenle yol alacağı ve çıkabileceği max sürat demek. Bundan sonra yol tutuş ve frenler zayıflayıp aracın yakıt tüketimi çok çok artacaktır. Ben yolun bomboş olmasına güvenip çıktım. Bu hızın üzerine çıkamaz diye birşey yok. Aracın çıkabileceği son hızda birçok etken var tabi, rüzgar, motor durumu, bakımlar vs. Aracım 26.000'de ve yağ, hava filtresi yeni. Motor gücü daha yüksek stok olmayan bir araç daha yüksek hızlara çıkacaktır o gün orada olup benle aynı şartları paylaşsaydı. Tabi eğer limitör vb birşey yoksa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 479480481482483
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.