< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
S40 I (1995-2004) (609. sayfa)
-
-
T4'ler tamamen ayrı bir dünya. Üst modellerin T5/T6'larına denk.
Manuel şanzımanla 7 saniye civarında bir 0-100'ü var ki günümüzde bile yollardaki araçların %95'inden hızlı
Bir de yüklemeye çok müsait, (aslında diğer motorları da müsait zaten aynı altyapı. Ama bütçe meselesi tabii).
Şu video çok meşhurdur, yüklü t4 vs lamborghini
Alex AnderssonyoutubeInstagram: alexandersson01 1080p, 3 camera angles: Volvo S40 T4 Autotech 420hp (1998) Lamborghini Gallardo LP520-4 stock (2008) Rolling start race 60-260km/h Like and subscribe if you enjoyed this video.https://www.youtube.com/watch?v=u2EL0fcGv-g
-
Bende 98 1.8 V40 var. Bir arkadaşın T4’ünü pert etmeden önce kullanabildim. Cidden güzel makina. Gaz tepkimesi ilk başlarda yok tabi ama turbo bastıkça insanı koltuğa yapıştırıyor. Çok sevmiştim aracı. Ama öyle ilk başta uçtu kaçtı durum olmuyor devir çevirdikçe geliyor motor. Ağır abi modunda takılıyor biraz :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
4'ü doldurmak biraz zaman alıyordur. T4 karakteri için :) benim C70 T5 120 kmh den sonra kendi karakterine bürünüyordu vites oranları da uzun olunca! Tabii 120 kmh sonrası radar olduğu için aracı çoğu zaman karaktersiz kullandım :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
5 silindir doldurması daha da uzun sürüyordur 😂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Uzun değil de pahalı :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar merhaba, s40 2004 aracım son 2-3 haftadır ilginç bir arıza çıkardı. Kontak kapandıktan sonra gösterge panelinde normalde duran km ve saat görünmez oluyor. Kısaca elektrik kesiliyor ve geçici hafızaya alınan saat trip gibi bilgiler siliniyor. Bazen kontaktan hemen sonra gidiyor güç bazen araba 1-2 saat durduktan sonra.
Geçenlerde belki bir sokette sorun vardır yada lehim çatlağı vardır diye göstergeyi söktüm inceledim fakat müdahele edecek bir şey bulamadığımdan geri taktım. Fakat bir şey değişmedi. Daha önce karşılaşan veya fikri olan var mı?
-
Kaput altındaki sigorta kutusunda 3 tane ufak sigortanın olduğu sarı bir blok var. Onun içindeki sigortalardan biri patlamış veya yuvasında temassızlık yapıyor olabilir.
İlk önce sarı blok çıkıyor (sert çekince gelir), içindeki sigortaları daha sonra sökebilirsiniz.
-
Çok teşekkürler hocam sigortaları kontrol etmiştim ama o sarı kısmı incelememiştim röle sanıp. Muhtemelen ondan kaynaklıdır arabaya binince ilk isim onlara bakmak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba.s40 2001 T4 için hangi OBD cihazını almalıyım.
bu linkteki olur mu
-
https://www.amazon.com.tr/dp/B07F7XQF48/
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler sipariş verdim şimdi
-
-
Link verebilirseniz ilgilenen arkadaşlar için daha pratik olur
-
Arkadaşlar merhaba, 2002 2.0 otomatik vites aracımın son günlerde rölantideyken yağ lambası yanıp sönüyor. Sanki temassızlık varmış gibi yanıp sönüyor. Yağ, filtre vb. bakımı 1 hafta önce yapıldı. Sebebi ne olabilir? Yağ müşüründen kaynaklı olabilir mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yağ hangi marka ne kullanıldı? Yağ filtresinin markası nedir? Taktırdığınız kişi kim yada volvo ustası mı? Değişimden hemen sonra oldu ise yağ ve filtreye bakılmalı ilk olarak. Filtre çakma dandik ise büzüşmüştür o yüzden tam kapasitede yağ geçişini sağlamıyor olabilir. Müşürün bozulma durumu çok nadir. Yağ basıncını rölantide sağlayamıyor araç o yüzden yanıp sönüyor yada yağınız az. Yağ seviyesini de kontrol edin. 5.3Litre yağ alması gerekiyor. Tüm bunlara baktıktan sonra devam ediyorsa karterde yağ emiş süzgeci var. Volvolarda genelde zamanla yağ içerisindeki pislik kurum gibi şeylerden tıkanabiliyor zamanla. Bu da yağ geçişini zayıflatıyor. En son olarak buna bakılabilir.
-
Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim. Ankara şaşmaz daki F1 volvo da yapıldı. 5-30 castrol yağ kullanıldı. Filtre markasını göremedim ama çok kaliteli olduğunu sanmıyorum. Yağ seviyesini kendim de birkaç kez kontrol ettim, eksiklik yok. Açıkçası filtreden olabilme ihtimali çok mantıklı geldi. Kendim kaliteli bir filtre alıp, değişim yaptırayım bakalım.
Peki bu halde kullanmak büyük bir sıkıntı yaratır mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Filtre için filtremarketimden mann alabilirsiniz. Şu ana kadar 2 araçta 5den fazla kullandık sorun yaşamadık. Sorun yaşatır mı kimse garantisini veremez. Bugün bir şey olmaz ama yağlamayı komple keserse yataklar pistonlar yağsız kalıp saracaktır. O zaman komple motor yaptırmak gerekir. Sorunu şimdiden çözmek en iyisi olacaktır. Filtreyi sökünce zaten halinden az çok belli olur.
Bu sorun özellikle yağ değişiminden sonra başladı değil mi?
-
Evet hocam yağ değişiminden sonra başladı, daha öncesinde hiç başıma gelmemişti. Piyasada bulabileceğim en kalitelisi mann filtre mi? Bir de bu modellerinde hepsinde plastik filtre kabı mı mevcut? Metal tipindekilerden yok sanırım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
En iyisi orjinali hocam. Servisten tedarik edebilirsiniz. Mahle bulabilirseniz o da olur ama sahtesine denk gelme ihtimali de yüksek. Filtremarketim güvenilir. Metal yok hocam plastik kap içerisinde kagit filtre şeklinde hepsi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X