Şimdi Ara

VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
7
Favori
14.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dtsaykopat kullanıcısına yanıt
    Kaça aldınız ilk mesajda fiyat göremedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun zamandır konuya fotoğraf eklemiyorum. Yağ değiştirdik , şanzuman yağı kontrol ettirdik. Sıkıntı yok , yola devam.

    Tam sentetik yağ kullanımı en önemli husus.

    VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR

    VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Smyrn3. -- 16 Mart 2021; 22:33:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba ben de bu aracın aynısını almayı düşünüyorum 175.000 km de ama temiz görünüyor. Çevremden parçası pahalıdır, çok yakar, satamazsın elinde kalır gibi olumsuz yorumlar var. İlk arabam olacak. Aracı kullanan biri olarak fikir verebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Smyrn3.

    Araba uzun süredir yatıyor 1.7FlashTXE aldım , onunla takılıyorum dağda taşta.

    Karşılaştığım bir sorun oldu , Volvo kullanıcılarına sorayım.

    Aracın tüm bakımları yapılmış , tüm her şeyi değişmiş durumda ama aracın marş alması uzun sürüyor , acaba marş kömürleri ile mi alakalı?

    Bujiler+Akü'de sıfır olarak değişenler arasında

    2. Sorum Yazılım atan yer var mı acaba? 2.0T 165HP + 240NM 'yi yazılımda 210HP+310NM yapıyorlar fakat 1998Modele Paşaoğlu yazılım atmıyormuş.. Başka atan yer var mıdır acaba?

    Mars sorunu kronik problem ugrasmayin hic. Benzin geridonus valfi ile alakali

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redline25

    Merhaba ben de bu aracın aynısını almayı düşünüyorum 175.000 km de ama temiz görünüyor. Çevremden parçası pahalıdır, çok yakar, satamazsın elinde kalır gibi olumsuz yorumlar var. İlk arabam olacak. Aracı kullanan biri olarak fikir verebilir misiniz?





    KM düşük , kozmetik olarak parçaları biraz tuzlu gelebilir (ilk arabanız olmasından dolayı diyorum , acemiliğiniz varsa üzebilir) onun dışında kutu gibi arabaya binip , laf olsun diye çok yakar muhabbeti yaparlar , basarsanız yakar elbette ama sakin kullanımda + lpg varsa 1.5dizellerden az yakar. Performans beklentiniz varsa çok rahat karşılar , konfor vs her şey var. Alırken expertiz Allah'ın emri ama belli olmuyor sorunu var mı , yok mu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konu vesilesi ile 1998 Model V40 2.0T aldırdık arkadaşa , 200.000'de LPG'li araç. Yıpranık ama ona rağmen, dik duruyor , deli gibi gidiyor. Bizde 1.8 V40 almayı planlıyoruz ilerleyen zamanlarda
  • Raition kullanıcısına yanıt
    Özel değilse aracı bir göğüs hastalıkları uzmanından mı aldınız, daha önce görmüştüm bu aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ds4

    Özel değilse aracı bir göğüs hastalıkları uzmanından mı aldınız, daha önce görmüştüm bu aracı

    Hocam aracı Kadir Bey'den aldık kendisi doktorun damadı, doktor bey maalesef arabayı 2 yıldır kullanamayacak ve notere gelemeyecek kadar rahatsızlanmış. Aracın önünde Ege Üniversitesi çıkartması var , servis kayıtlarından bir göz atayım doktor beyin ismine ulaşır size iletirim.
  • Aracın Canon 700D 18-55MM Lens ile bir dünya fotoğrafını çektim , yükleyip konuyu adam akıllı editleyeceğim. Benzin Valf sorunu maalesef kronik , S40 CLUB Turkey'de herkes dert yandı. İptal edilip sorun çözülebiliyormuş yada araç çalıştırılmadan önce kontak 2. kademedeyken birazcık bekleyerek tek marşa düşürülebiliyormuş. Dizelde'ki ısıtma bujisi mantığı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Smyrn3.

    Aracın Canon 700D 18-55MM Lens ile bir dünya fotoğrafını çektim , yükleyip konuyu adam akıllı editleyeceğim. Benzin Valf sorunu maalesef kronik , S40 CLUB Turkey'de herkes dert yandı. İptal edilip sorun çözülebiliyormuş yada araç çalıştırılmadan önce kontak 2. kademedeyken birazcık bekleyerek tek marşa düşürülebiliyormuş. Dizelde'ki ısıtma bujisi mantığı

    Geç çalışma 5-6 saniye mi yoksa daha mı uzun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Smyrn3.

    Aracın Canon 700D 18-55MM Lens ile bir dünya fotoğrafını çektim , yükleyip konuyu adam akıllı editleyeceğim. Benzin Valf sorunu maalesef kronik , S40 CLUB Turkey'de herkes dert yandı. İptal edilip sorun çözülebiliyormuş yada araç çalıştırılmadan önce kontak 2. kademedeyken birazcık bekleyerek tek marşa düşürülebiliyormuş. Dizelde'ki ısıtma bujisi mantığı

    Geç çalışma 5-6 saniye mi yoksa daha mı uzun?

    5-6 Saniye artık 2. kademede beklerek çalıştırıyoruz




  • Smyrn3. kullanıcısına yanıt
    Volvo ya hangi LPG yi montaj yaptırdınız ? Ne kadara ? S40 2.0 turbo motorlu olan mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Volvo ya hangi LPG yi montaj yaptırdınız ? Ne kadara ? S40 2.0 turbo motorlu olan mı ?

    Yaptırmadık hala , benzinli kullanıyoruz. 2.0T 4 Silindir Sıralı 163HP olan versiyonu , yaptırırsam Atiker Grand yaptırıcağım. İzmir'de Gayem Otodan Simit Tanka 1550 TL fiyat çektiler peşin 4 ay önce. Herkeste memnun
  • Geç çalışma sorunu basınç regülatöründen kaynaklanıyor ve yeni parça 400 küsür liraya alınabiliyor. Bunun dışında yakıt hattı üzerinde bildiğim kadarıyla bir tane valf var, o da arabanın takla atması/yan dönmesi durumunda benzin hattını kapatıyor. Onda sıkıntı olsa zaten hiç benzin almaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Geç çalışma sorunu basınç regülatöründen kaynaklanıyor ve yeni parça 400 küsür liraya alınabiliyor. Bunun dışında yakıt hattı üzerinde bildiğim kadarıyla bir tane valf var, o da arabanın takla atması/yan dönmesi durumunda benzin hattını kapatıyor. Onda sıkıntı olsa zaten hiç benzin almaz.

    4 Saniye beklemek koymuyor, zaten kronikmiş. İlk çalıştırırken oluyor, kullandıktan sonra tekte marş alıyor sıkıntı yok ondan dolayı
  • efsane araçlardan biri bu.hayırlı olsun tanktır mübarek.bizde s90 alıyoruz önceden bundanda vardı annemde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LifeSuxTR

    efsane araçlardan biri bu.hayırlı olsun tanktır mübarek.bizde s90 alıyoruz önceden bundanda vardı annemde

    Evet gerçekten tank, motosiklet alacaktım. Bütçemi yarıya düşürüp arabaya tank takacağım , üniversiteye giderken kullanmayı planlıyorum. Dinamik duruşu olan güçlü bir araba, S90'ı hayal bile edemiyorum
  • Herkese iyi haftasonları , ehliyetimi alalı 1 yıl olmuştu ama A2 vs. için çıkartmamıştım. Bu ay içinde çıkartmayı planlıyorum , sonrasında belki bir inceleme çekebiliriz , İzmir'de iyi yollar var. Herhangi bir youtube kanalına daha mesaj atmadım ama gönül ister ki CV Films olsun . Clio'lara verilen paralardansa güç ve konforun uygun fiyatlı alternatiflerinin insanlarımız tarafından farkedilmesi iyi olacaktır...
  • Konuya bol bol fotoğraflar ekledim, soruları elimden geldiğince cevaplarım.
  • Smyrn3. kullanıcısına yanıt
    S40 I konumuza bekleriz bayağıdır aktif ve hoş sohbetler oluyor: Özellikle son 30-35 sayfada çok güzel, değerli bilgiler konuşuldu.

    https://forum.donanimhaber.com/s40-i-1995-2004--20233407-114
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.