Şimdi Ara

VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
7
Favori
14.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok güzel araç hayırlı olsun bu arada doktordan araba alınır çünkü doktorların geneli titizdir arabasına iyi bakar arabadan da belli olur heleki yaşlı doktorlar daha da titizdir orjinallikten yanadırlar bakımları eksiksiz olur bozuk tarafı olursa kafayı takar ve mutlaka yaptırırlar neyse tekrar hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sansli kullardanmissiniz,cok keyifli ve guvenli bir arac almissiniz.O fiyata gercekten binilecek araba gibi araba.Hayirli olsun.Ayrica 2.0t motorun keyfi de var,o araci 2000 senesinde surmek vardi,simdi her aracta turbo var ama o senelerde atmosferik kaynayan yollarda kullanmak vardi.Ama tabii simdi de fark yaratacak bir arac zaten performans olarak.Merak ettigim nokta yol tutusu,2003 passatla kiyaslar misiniz? Mesela passatta 160 la dondugum viraji bunla 200le donuyorum gibisinden.

    Ayrica teybe aux cikisi ayarlatmanin orijinalligini zedeleyecegini dusunmuyorum sonucta cd changerdan kablo cekilecek,ve cd calar gibi kaliteyle dinleyeceksiniz.O frekansa karisan cihazla ayni kalite olmaz diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anakin_skyrunner

    Sansli kullardanmissiniz,cok keyifli ve guvenli bir arac almissiniz.O fiyata gercekten binilecek araba gibi araba.Hayirli olsun.Ayrica 2.0t motorun keyfi de var,o araci 2000 senesinde surmek vardi,simdi her aracta turbo var ama o senelerde atmosferik kaynayan yollarda kullanmak vardi.Ama tabii simdi de fark yaratacak bir arac zaten performans olarak.Merak ettigim nokta yol tutusu,2003 passatla kiyaslar misiniz? Mesela passatta 160 la dondugum viraji bunla 200le donuyorum gibisinden.

    Ayrica teybe aux cikisi ayarlatmanin orijinalligini zedeleyecegini dusunmuyorum sonucta cd changerdan kablo cekilecek,ve cd calar gibi kaliteyle dinleyeceksiniz.O frekansa karisan cihazla ayni kalite olmaz diye dusunuyorum.

    - Gerçekten 1998 yılına göre mükemmel ötesi , bir teknolojiye sahip. (Güçlü bir motor var ve bu motoru her türlü yola aktarabiliyorsunuz)

    - Passat'ın artıları: Ön konsol mükemmel , gerçekten Mavi-Kırmızı ve çok havalı gözüküyor. Arka koltukları geniş , diz mesafesi fazla baya rahat ediyor arkadakiler. LPG ile az yakıyor.
    - Passat'ın Volyo'ya göre eksileri : Bagaj küçük , Volvo'da baya baya büyük bir bagaj var. Passsat'da LPG Simit değil, tüptü. Ondan dolayı yer çok kalmadı. Volvo'da stepne yerine , Simit lpg takılırsa sıkıntı sıfır olur diye düşünüyorum.

    -Passat'ın otomatiği iyi değildi. Kararsız bir otomatik , 100'den sonra vites arttırıyor , 97'ye düşünce düşürüyordu. Şehir içinde 3. vites , 4. vites diye diye bayıyordu insanı. 3'e alıyor motor homurduyor agresif oluyordu. 4'e geçince rahatlıyor , sonra tekrar 3'e atıyordu. Fakat gaza bastığınız an yine 140-160'a kadar ivmelenmesi gayet iyi , her türlü sollamayı yaparsınız. Araç , yolda bildiğiniz akıyor.

    Volvo'da da eğer 80-90 sabit giderseniz , uykunuz geliyor. Çünkü yol sesi alan araçlar değiller, otomatik viteste olunca insanın sadece yola odaklanması kalıyor. Volvo'da ayrıca garip şekilde motor sesi geliyor. (radyo kapalıyken duyabiliyorsunuz , dizel ford sesleri gibi değil, minik bir homurtu. Belki benim araca özeldir ama insanı rahatsız etmiyor). Bildiğiniz gücü hissediyorsunuz, zaten araç 4 Silindir diye biliyorum. O sesi duymakta problem değil

    Fakat Volvo'nun otomatiğindeki , Sport Mod + Winter Mod avantajını da göz önünde bulundurmak lazım.

    Passat'ın da , Volvo'nun da genel olarak yol tutuşu çok iyi. Her iki araçta ağır araç fakat bu ağırlıklarını kaldırabilen motorları var. Mesela 1.6 atmosferiği de var bu iki aracın , rampalarda ve sollamalarda insanı tereddüte düşürebiliyor.

    Fakat bu 2 araç içinde seçim yapsam; Volvo'yu seçerdim. Passat'ların ikinci eli daha pahalı , sahipleri çok daha hor kullanıyorlar. Otomatiklerinde sorun oluyor vs.


    EDİT: Yanlış bilgi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Smyrn3. -- 18 Ekim 2017; 0:53:27 >




  • Smyrn3. kullanıcısına yanıt
    Valla çok tatlı araç. Hani 10-12 yaş çoğu arabaya yapılan gereksiz masraf haram derimde volvo'nun yeri ayrı. Zaafım olan tek marka. Sizinkide buna değer gibi şahsen.
  • Smyrn3. kullanıcısına yanıt
    Aracınız 4 silindir 2.0 litre Turbo motorlu bir araç hocam. Motor kodu B4204T ile başlıyor. "Benzin 4 Silindir 2.0 litre 4 valf (Silindir başı) Turbo" şeklinde açılabilir. S40'ın en uygun motoru aslında. Bagajınız 472 litre ile gayet güzel.
    Aracınız çok temiz ve leziz duruyor.
  • http://www.auto-data.net/bg/ bakmıştım. Yanlış Girmişler yada ben yanlış baktım.
  • Peder uzun zamandır kullanıyor aracı, memnunuz. Arabaya uzun vadede, Seramik cam filmi , 16 yada 17 inç jant (klasslığını ve ağırlığını koruyacak bir jant) takmayı planlıyoruz. Şuan üstündeki lastiklerin sıfır olmasından dolayı, daha 20.000 km bu jantlar ile kalırız gibime geliyor.

    VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR
  • hayırlı olsun bende aynı fiyat aralığında araçlara bakıyorum. günde 30 km yol yapacağım ne alsam bilmiyorum. işin içinden çıkamıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakım masrafları olarak nasıldır ? , parçası pahalı diyorlar , genel olarak bilgi veriniz lütfen , bir de 1.9 dizelleri var onlar nasıldır motor olarak ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 16 Ocak 2017; 12:21:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Bakım masrafları olarak nasıldır ? , parçası pahalı diyorlar , genel olarak bilgi veriniz lütfen , bir de 1.9 dizelleri var onlar nasıldır motor olarak ?

    Arabanın tüm her şeyini sıfırlamak , disklerden tutun, anti-bakteriyel klima gazı , boya koruması vs. her şeyi

    5.000TL'ye patlamış 3.000km önce ve 2 yıl önce, pek ucuz değil ama kolay kolay ölmüyor parçalar...

    VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    hayırlı olsun bende aynı fiyat aralığında araçlara bakıyorum. günde 30 km yol yapacağım ne alsam bilmiyorum. işin içinden çıkamıyorum.

    1.8 Lpg'li modeli sizin için daha iyi olabilir yada 1.6 dizel yeni kasası fakat eski Volvo'daki sağlamlık ve rahatlık yok maalesef. Performansa yönelik bir beklentiniz yoksa sizin işinizi görür.
  • teşekkür ederim. benim bir performans beklentim yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    teşekkür ederim. benim bir performans beklentim yok.

    1.8 otomatik , LPG'li kombinasyonu iyidir hocam dediğim gibi

    Mitsubishi'nin üretimi motor ve kronik sıkıntıları yok. Az yaktığını söylüyorlar
  • Güncelleyelim konuyu


    Arkadaşlar , araç pırıl pırıl oldu. Ön lip , yan yanaklar, plaka (APP plaka saçmalığına gerek yok) her yeri boyadık. Arabanın içini deri boyaları ile temizledik ve şuan araç gerçekten bambaşka bir dünya oldu.

    Kırmızı ışıklarda Passat 2.0TDI Roll istedi. Standart şanzıman modunda olmamıza rağmen , canını aldık karşı tarafın

    Yakın zamanda LPG taktıracağız gibi duruyor ve bu sistemin 4 Silindir OBDII portlu bir sistem olacağına eminiz , 165 beygirin (Yazılımda var 180 Civarı tahmin ediyoruz) hakkını vermesi gerekir.

    Ön Lip , yan lip vs. hepsini kendimiz boyadık. Temiz çalıştık ve sonuç güzel oldu

    VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR
    Ön Lip Boyanmadan Önce

    VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR
    Ön Lip Boyadıktan Sonra

    VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR
    Siyah Plastik parçaların boyanmasından sonra bu da , aracın bagaj hacmi baya büyük. Tasarımından az çok anlayabilirsiniz.




  • Aracinizi gule gule kullanin, aldiginiz g7 Bluetooth nasil acaba deneyebildiniz mi? Cihaz sarj gerektiriyor mu yoksa direkt cakmaklikta sarj vs olmadan mi calisiyor? Ben cihazi cakmakliga ve aux a baglayip telefondan muzik acmak istiyorum, yapabilir miyim bu cihazla. Tesekkur ederim simdiden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrct -- 19 Mart 2017; 20:5:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 7 litre yakıyosa boşverin lpg yi falan yılda 20.000 ve altı km yapıyorsanız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrct

    Aracinizi gule gule kullanin, aldiginiz g7 Bluetooth nasil acaba deneyebildiniz mi? Cihaz sarj gerektiriyor mu yoksa direkt cakmaklikta sarj vs olmadan mi calisiyor? Ben cihazi cakmakliga ve aux a baglayip telefondan muzik acmak istiyorum, yapabilir miyim bu cihazla. Tesekkur ederim simdiden

    Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. G7 cihazı radyo frekansının çok olduğu yerlerde biraz karıncalanma olabiliyor. Bunun için ben amfiden tizleri bir tık kısıyorum. Cihaz çakmaklıktan direkt güç alıyor, bataryası yok. Yani çakmaklığa takılı olması gerekiyor. Cihazın aux girişi var ama Bluetooth ile de bağlantı kurabilirsiniz.

    Cihaza yani bir şekilde telefonunuzu bağlayın (Aux yada bluetooth) sonrasında frekansını radyonuzda açın. Ses kalitesi normal bir radyo istasyonu gibi oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahakathekiller7

    Hocam 7 litre yakıyosa boşverin lpg yi falan yılda 20.000 ve altı km yapıyorsanız

    Hocam 90-120 km civarı hız ile kullandığımızda ve kırmızılarda biraz hızlı kalktığımızda bu civarlarda yakıyor. Yılda 6.500km falan yapacağız çünkü Broadway gibi Denizde , balıkta falan kullanmak için bir araba almayı planlıyoruz. Altı yere yakın bir araba ile offroad yapmak, bunun arabanın sonu olması anlamına gelebilir. Balığa gitmek bir babamın bir hastalığı ama bu arabadan dolayı , 5 aydır bir yere gitmiyor (gidemiyor)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Smyrn3.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dahakathekiller7

    Hocam 7 litre yakıyosa boşverin lpg yi falan yılda 20.000 ve altı km yapıyorsanız

    Hocam 90-120 km civarı hız ile kullandığımızda ve kırmızılarda biraz hızlı kalktığımızda bu civarlarda yakıyor. Yılda 6.500km falan yapacağız çünkü Broadway gibi Denizde , balıkta falan kullanmak için bir araba almayı planlıyoruz. Altı yere yakın bir araba ile offroad yapmak, bunun arabanın sonu olması anlamına gelebilir. Balığa gitmek bir babamın bir hastalığı ama bu arabadan dolayı , 5 aydır bir yere gitmiyor (gidemiyor)

    Hocam o kadar az km yapacaksanız bence hiç gerek yok 3 lpgli arabam oldu şimdiki benzinli aracım güçlü biraz 9 yakıyor şehir içi.

    Bence kesşnlikle 8-9 a kadar üzmez 7.000 km yapacaksanız. Tüpe hiç deymeyeceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araba uzun süredir yatıyor 1.7FlashTXE aldım , onunla takılıyorum dağda taşta.

    Karşılaştığım bir sorun oldu , Volvo kullanıcılarına sorayım.

    Aracın tüm bakımları yapılmış , tüm her şeyi değişmiş durumda ama aracın marş alması uzun sürüyor , acaba marş kömürleri ile mi alakalı?

    Bujiler+Akü'de sıfır olarak değişenler arasında

    2. Sorum Yazılım atan yer var mı acaba? 2.0T 165HP + 240NM 'yi yazılımda 210HP+310NM yapıyorlar fakat 1998Modele Paşaoğlu yazılım atmıyormuş.. Başka atan yer var mıdır acaba?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.