Bildirim
VOLVO S40 2.0 TURBO 1998 OTOMATİK, KIYASLAMALAR, ALINMA MACERASI, BAKIMLAR
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
@goodorevil
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pc ye geçince yazayım hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Boranın şanzımanı tam otomatik yani sorun çıkarmaz.Alırken her tarafına baktırmanız şartıyla alınır.2002-2004 modellerini o paraya rahat bulursunuz zaten.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam şimdi T4 motorlu S40'lar 2002'de bitiyor. Piyasada zaten az var, olanların da çoğu yorgun ve ezilmiş arabalar. Çok temiz bulursanız alınır, keyifle binilir. 2000 modele kadar olanlar 1.9 T4 ve 4 ileri 200 beygirdir. 2000-2002 arası yanlış bilmiyorsam 2.0 T4 ve 5 ileri 200 beygir gene.
S40 alıyorsanız hangi motor - şanzıman olduğu önemli değil, çok temiz almanız lazım. Çünkü yorulmuş arabayı toparlamak daha yorucu oluyor. Ancak temiz ve düzgün binilmiş bir S40 için kilometre cidden önemsiz kalıyor. 560 binde sorunsuz otomatik S40 gördüm.
Gel gelelim S40'ın nasıl bir araba olduğuna; yol tutuşu konusunda asla üzmez. Yine de DSA'lı (ESP) olanlarına bakın derim. 2000 modellerde opsiyondu, sonra standart oldu mu bilmiyorum. T4'lerin hepsinde 8 hava yastığı (Perdeleri tek tek sayarsam) olması lazım. Ayrıca arka koltukların çocuk koltuğu olması (18-36 Kg arası), SIPS yan darbe koruma sistemi, Whips kamçı etkisi önleme sistemi gibi o dönemin çoğu aracında bulunmayan güvenlik donanımları mevcut. Bir de emniyet kemerleri ani fren, ani hızlanma, ani yön değiştirme ve aracın burnunun çok aşağı / yukarı bakması durumunda kilitleniyor. Yani kaza anında geri saran kemerlerden ziyade, 2000 modelinde bile aktif çalışan emniyet kemerleri var. Belki o dönemdeki başka arabalarda da vardır ya da makyajlı kasada sistem değişmiştir bilmiyorum ama benim araç 2000 model, bazen yeşil ışığa yetişemeyeceğimi anlayıp sert fren yaptığımda kemer kilitlenmiş oluyor. Kısaca güvenlik konusunda en azından dönemi ve vereceğiniz para karşılığında size imkanları sunan araba olur.
Vereceğiniz paraya gelince; Açıkçası hiç bir araba bugün verdiğiniz parayı hak etmese de Volvo'lar bu konuda bir tık öndedir. Mesela 2000 model 320 alacağınız paraya 2006 model S60 alabilirsiniz. S40'ların ise genel piyasası 20-25 arası olsa da çok temiz binilmiş bir T4'e ya da 2.0T'ye yüksek modeli olmak kaydıyla (2004 2.0T mesela) 30 bin lirayı verebilirim. Şimdi S40'a 30 bin lira çok gibi gelebilir ki bence de çok ama hatırı sayılır derecede temiz bir araba aldıysanız zarar da etmeden satabiliyorsunuz. Çünkü bu S40'ların hastası çok. Temiz bir S40'ı satmakta zorlanmazsınız. Temiz bir 2.0T'yi de 30'a aldıysanız yine 30'a verebilirsiniz.
ANCAK Volvo alacaksanız sıradan bir ekspertize güvenmeyin sakın. Volvo'yu iyi bilen birisi ile bakın arabayı almaya. Arabayı kullansın, dinlesin, incelesin v.b
Ayrıca Volvo'ların kaportasının pek çok yerinde Volvo yazısı vardır. Kaporta orijinalliğini teyit etmek adına ipucu verecektir.
Dediğim gibi çok temiz olmak kaydıyla 2.0T ya da T4 alınabilir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
Hocam şimdi T4 motorlu S40'lar 2002'de bitiyor. Piyasada zaten az var, olanların da çoğu yorgun ve ezilmiş arabalar. Çok temiz bulursanız alınır, keyifle binilir. 2000 modele kadar olanlar 1.9 T4 ve 4 ileri 200 beygirdir. 2000-2002 arası yanlış bilmiyorsam 2.0 T4 ve 5 ileri 200 beygir gene.
S40 alıyorsanız hangi motor - şanzıman olduğu önemli değil, çok temiz almanız lazım. Çünkü yorulmuş arabayı toparlamak daha yorucu oluyor. Ancak temiz ve düzgün binilmiş bir S40 için kilometre cidden önemsiz kalıyor. 560 binde sorunsuz otomatik S40 gördüm.
Gel gelelim S40'ın nasıl bir araba olduğuna; yol tutuşu konusunda asla üzmez. Yine de DSA'lı (ESP) olanlarına bakın derim. 2000 modellerde opsiyondu, sonra standart oldu mu bilmiyorum. T4'lerin hepsinde 8 hava yastığı (Perdeleri tek tek sayarsam) olması lazım. Ayrıca arka koltukların çocuk koltuğu olması (18-36 Kg arası), SIPS yan darbe koruma sistemi, Whips kamçı etkisi önleme sistemi gibi o dönemin çoğu aracında bulunmayan güvenlik donanımları mevcut. Bir de emniyet kemerleri ani fren, ani hızlanma, ani yön değiştirme ve aracın burnunun çok aşağı / yukarı bakması durumunda kilitleniyor. Yani kaza anında geri saran kemerlerden ziyade, 2000 modelinde bile aktif çalışan emniyet kemerleri var. Belki o dönemdeki başka arabalarda da vardır ya da makyajlı kasada sistem değişmiştir bilmiyorum ama benim araç 2000 model, bazen yeşil ışığa yetişemeyeceğimi anlayıp sert fren yaptığımda kemer kilitlenmiş oluyor. Kısaca güvenlik konusunda en azından dönemi ve vereceğiniz para karşılığında size imkanları sunan araba olur.
Vereceğiniz paraya gelince; Açıkçası hiç bir araba bugün verdiğiniz parayı hak etmese de Volvo'lar bu konuda bir tık öndedir. Mesela 2000 model 320 alacağınız paraya 2006 model S60 alabilirsiniz. S40'ların ise genel piyasası 20-25 arası olsa da çok temiz binilmiş bir T4'e ya da 2.0T'ye yüksek modeli olmak kaydıyla (2004 2.0T mesela) 30 bin lirayı verebilirim. Şimdi S40'a 30 bin lira çok gibi gelebilir ki bence de çok ama hatırı sayılır derecede temiz bir araba aldıysanız zarar da etmeden satabiliyorsunuz. Çünkü bu S40'ların hastası çok. Temiz bir S40'ı satmakta zorlanmazsınız. Temiz bir 2.0T'yi de 30'a aldıysanız yine 30'a verebilirsiniz.
ANCAK Volvo alacaksanız sıradan bir ekspertize güvenmeyin sakın. Volvo'yu iyi bilen birisi ile bakın arabayı almaya. Arabayı kullansın, dinlesin, incelesin v.b
Ayrıca Volvo'ların kaportasının pek çok yerinde Volvo yazısı vardır. Kaporta orijinalliğini teyit etmek adına ipucu verecektir.
Dediğim gibi çok temiz olmak kaydıyla 2.0T ya da T4 alınabilir.
Teşekkürler gerçekten güzel bilgiler, hocam yenileri hakkında bilginiz varmıdır?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Lacano
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
Hocam şimdi T4 motorlu S40'lar 2002'de bitiyor. Piyasada zaten az var, olanların da çoğu yorgun ve ezilmiş arabalar. Çok temiz bulursanız alınır, keyifle binilir. 2000 modele kadar olanlar 1.9 T4 ve 4 ileri 200 beygirdir. 2000-2002 arası yanlış bilmiyorsam 2.0 T4 ve 5 ileri 200 beygir gene.
S40 alıyorsanız hangi motor - şanzıman olduğu önemli değil, çok temiz almanız lazım. Çünkü yorulmuş arabayı toparlamak daha yorucu oluyor. Ancak temiz ve düzgün binilmiş bir S40 için kilometre cidden önemsiz kalıyor. 560 binde sorunsuz otomatik S40 gördüm.
Gel gelelim S40'ın nasıl bir araba olduğuna; yol tutuşu konusunda asla üzmez. Yine de DSA'lı (ESP) olanlarına bakın derim. 2000 modellerde opsiyondu, sonra standart oldu mu bilmiyorum. T4'lerin hepsinde 8 hava yastığı (Perdeleri tek tek sayarsam) olması lazım. Ayrıca arka koltukların çocuk koltuğu olması (18-36 Kg arası), SIPS yan darbe koruma sistemi, Whips kamçı etkisi önleme sistemi gibi o dönemin çoğu aracında bulunmayan güvenlik donanımları mevcut. Bir de emniyet kemerleri ani fren, ani hızlanma, ani yön değiştirme ve aracın burnunun çok aşağı / yukarı bakması durumunda kilitleniyor. Yani kaza anında geri saran kemerlerden ziyade, 2000 modelinde bile aktif çalışan emniyet kemerleri var. Belki o dönemdeki başka arabalarda da vardır ya da makyajlı kasada sistem değişmiştir bilmiyorum ama benim araç 2000 model, bazen yeşil ışığa yetişemeyeceğimi anlayıp sert fren yaptığımda kemer kilitlenmiş oluyor. Kısaca güvenlik konusunda en azından dönemi ve vereceğiniz para karşılığında size imkanları sunan araba olur.
Vereceğiniz paraya gelince; Açıkçası hiç bir araba bugün verdiğiniz parayı hak etmese de Volvo'lar bu konuda bir tık öndedir. Mesela 2000 model 320 alacağınız paraya 2006 model S60 alabilirsiniz. S40'ların ise genel piyasası 20-25 arası olsa da çok temiz binilmiş bir T4'e ya da 2.0T'ye yüksek modeli olmak kaydıyla (2004 2.0T mesela) 30 bin lirayı verebilirim. Şimdi S40'a 30 bin lira çok gibi gelebilir ki bence de çok ama hatırı sayılır derecede temiz bir araba aldıysanız zarar da etmeden satabiliyorsunuz. Çünkü bu S40'ların hastası çok. Temiz bir S40'ı satmakta zorlanmazsınız. Temiz bir 2.0T'yi de 30'a aldıysanız yine 30'a verebilirsiniz.
ANCAK Volvo alacaksanız sıradan bir ekspertize güvenmeyin sakın. Volvo'yu iyi bilen birisi ile bakın arabayı almaya. Arabayı kullansın, dinlesin, incelesin v.b
Ayrıca Volvo'ların kaportasının pek çok yerinde Volvo yazısı vardır. Kaporta orijinalliğini teyit etmek adına ipucu verecektir.
Dediğim gibi çok temiz olmak kaydıyla 2.0T ya da T4 alınabilir.
Teşekkürler gerçekten güzel bilgiler, hocam yenileri hakkında bilginiz varmıdır?
Yenilerden kasıt yeni kasa ise evet, onlar da güzel araba ancak 1.6 atmosferik motorlu olanları pek yaramaz. Hem yakıyor hem gitmiyor tabiri caizse. Onun dışında güvenliği eski kasaya göre çok çok iyi (Ki Volvo görsel olarak tampon, far, konsol ve jant dışında bir değişimi olmayan makyajda dahi arabanın şasesini kuvvetlendirmiş ve güvenliği ileri çekmiş. Bu yüzden eski kasa alıyorsanız da makyajlı almaya çalışın). Güvenlik donanımları yine ona keza daha da dolu. Parça fiyatları aynı dolaylarda seyir ediyor. O yüzden üzülmemiş bir S40 bulmak lazım. Ayrıca yeni kasada gördüğüm kadarıyla kilometreler aşırı yüksek. Hele 30 bin lira gibi bir bütçe ile yeni kasa temiz ve yorulmamış bir S40 bulmak çok zor. Bütçe artarsa düşünülmeli tabii ki. Onun dışında eski kasada V40 var, S40'ın aynısı, motor seçeneklerine kadar aynısı ancak bagajı takdir edersiniz ki daha geniş. Onlardan da piyasada oldukça az bulunuyor. Yine de göz atabilirsiniz.
-
Teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
quote:
Orijinalden alıntı: Lacano
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevil
Hocam şimdi T4 motorlu S40'lar 2002'de bitiyor. Piyasada zaten az var, olanların da çoğu yorgun ve ezilmiş arabalar. Çok temiz bulursanız alınır, keyifle binilir. 2000 modele kadar olanlar 1.9 T4 ve 4 ileri 200 beygirdir. 2000-2002 arası yanlış bilmiyorsam 2.0 T4 ve 5 ileri 200 beygir gene.
S40 alıyorsanız hangi motor - şanzıman olduğu önemli değil, çok temiz almanız lazım. Çünkü yorulmuş arabayı toparlamak daha yorucu oluyor. Ancak temiz ve düzgün binilmiş bir S40 için kilometre cidden önemsiz kalıyor. 560 binde sorunsuz otomatik S40 gördüm.
Gel gelelim S40'ın nasıl bir araba olduğuna; yol tutuşu konusunda asla üzmez. Yine de DSA'lı (ESP) olanlarına bakın derim. 2000 modellerde opsiyondu, sonra standart oldu mu bilmiyorum. T4'lerin hepsinde 8 hava yastığı (Perdeleri tek tek sayarsam) olması lazım. Ayrıca arka koltukların çocuk koltuğu olması (18-36 Kg arası), SIPS yan darbe koruma sistemi, Whips kamçı etkisi önleme sistemi gibi o dönemin çoğu aracında bulunmayan güvenlik donanımları mevcut. Bir de emniyet kemerleri ani fren, ani hızlanma, ani yön değiştirme ve aracın burnunun çok aşağı / yukarı bakması durumunda kilitleniyor. Yani kaza anında geri saran kemerlerden ziyade, 2000 modelinde bile aktif çalışan emniyet kemerleri var. Belki o dönemdeki başka arabalarda da vardır ya da makyajlı kasada sistem değişmiştir bilmiyorum ama benim araç 2000 model, bazen yeşil ışığa yetişemeyeceğimi anlayıp sert fren yaptığımda kemer kilitlenmiş oluyor. Kısaca güvenlik konusunda en azından dönemi ve vereceğiniz para karşılığında size imkanları sunan araba olur.
Vereceğiniz paraya gelince; Açıkçası hiç bir araba bugün verdiğiniz parayı hak etmese de Volvo'lar bu konuda bir tık öndedir. Mesela 2000 model 320 alacağınız paraya 2006 model S60 alabilirsiniz. S40'ların ise genel piyasası 20-25 arası olsa da çok temiz binilmiş bir T4'e ya da 2.0T'ye yüksek modeli olmak kaydıyla (2004 2.0T mesela) 30 bin lirayı verebilirim. Şimdi S40'a 30 bin lira çok gibi gelebilir ki bence de çok ama hatırı sayılır derecede temiz bir araba aldıysanız zarar da etmeden satabiliyorsunuz. Çünkü bu S40'ların hastası çok. Temiz bir S40'ı satmakta zorlanmazsınız. Temiz bir 2.0T'yi de 30'a aldıysanız yine 30'a verebilirsiniz.
ANCAK Volvo alacaksanız sıradan bir ekspertize güvenmeyin sakın. Volvo'yu iyi bilen birisi ile bakın arabayı almaya. Arabayı kullansın, dinlesin, incelesin v.b
Ayrıca Volvo'ların kaportasının pek çok yerinde Volvo yazısı vardır. Kaporta orijinalliğini teyit etmek adına ipucu verecektir.
Dediğim gibi çok temiz olmak kaydıyla 2.0T ya da T4 alınabilir.
Teşekkürler gerçekten güzel bilgiler, hocam yenileri hakkında bilginiz varmıdır?
Yenilerden kasıt yeni kasa ise evet, onlar da güzel araba ancak 1.6 atmosferik motorlu olanları pek yaramaz. Hem yakıyor hem gitmiyor tabiri caizse. Onun dışında güvenliği eski kasaya göre çok çok iyi (Ki Volvo görsel olarak tampon, far, konsol ve jant dışında bir değişimi olmayan makyajda dahi arabanın şasesini kuvvetlendirmiş ve güvenliği ileri çekmiş. Bu yüzden eski kasa alıyorsanız da makyajlı almaya çalışın). Güvenlik donanımları yine ona keza daha da dolu. Parça fiyatları aynı dolaylarda seyir ediyor. O yüzden üzülmemiş bir S40 bulmak lazım. Ayrıca yeni kasada gördüğüm kadarıyla kilometreler aşırı yüksek. Hele 30 bin lira gibi bir bütçe ile yeni kasa temiz ve yorulmamış bir S40 bulmak çok zor. Bütçe artarsa düşünülmeli tabii ki. Onun dışında eski kasada V40 var, S40'ın aynısı, motor seçeneklerine kadar aynısı ancak bagajı takdir edersiniz ki daha geniş. Onlardan da piyasada oldukça az bulunuyor. Yine de göz atabilirsiniz.
S40 2.0Turbo 132.000'de daha önce LPG Takılmamış Otomatik S40 için kapora verildi. 1 Hafta sonra incelemesini yaparım burada
İlk sahibinden , 6.000 TL'lik VOLCAR 'dan bakım faturası var 2.000 KM önce , Lastiklerde 200 KM yapmış , yapmamış.
-
-
hayırlı olsun güle güle kullanın. -
Daha fazla resim bekliyoruz hayirli olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen bekliyoruz (: seneye kismetse ilk arabami alicam.kurs disinda hic tecrubem yok.siteyi hatmediyorum.Ama manuel alcam kesinlikle.duz ogrenmeden otomatik kullanmak istemiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı uğurlu olsun çok güzel denk gelmiş araba, böyle araba aranınca bulunmuyor şanslıymışsınız gerçekten.
Kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla çok iyi bir araç bulmuşsunuz. En kısa sürede inceleme ve görsel bekliyoruz. Hayırlı olsun. -
-
Hocam tam Avrupa'daki ikinci el arabalar gibi tertemiz araba bulmuşsunuz.S40 için bu km hiçbir şey zaten uzun yıllar sadece bakım yaptırıp sorunsuz binersiniz.
Arabayı ne kadara almıştınız acaba? -
Volvo aşkım kabardı. -
Hocam gerçekten böyle bir şey yok. Sol şeritten giderken , selektör vermeden insanlar sağ şerite atıyor kendini. Kimseyi de taciz ederek kullanmıyoruz, ona rağmen.
Benzinliklerde dururken; D Segmenti araç sahipleri falan gelip soru soruyorlar. Satılık mı , memnun musunuz gibisinden. Gerçekten çok rahat , çok güçlü bir araba verilen parayı her türlü hakkediyor.
Araç için yapılacaklar ve yapılanlar olarak liste hazırladım;
Araç geldiğinde , kozmetik olarak leş gibiydi. Boyanın üstünde katman çamur olmuştu. 3-4 Defa Yıkandı, orjinal boyaya ulaşıldı.
-Belco Cila kullandım ve memnun kaldım. 3-4 defa , her tarafa cila çekildi. Araç parıl parıl parlıyor, kapı aralarına dahi cila çektik. (Kendi evinizde , kendiniz yapın. Maliyeti sadece malzeme parası oluyor ve içinize siniyor.)
-Aracın içine süpürge tuttuk , paspasları yıkadık. Sildik temizledik, sonra deri koruyucu ve besleyici spreyler ile temizledik. Hem güzel kokuyor , hem parlıyor. Hemde sağlıklı tutuyor deriyi.
-1000KM önce yağ değişimi olmuş ama uzun süre bekleyen yağ , işlevini kaybediyor. Yarı sentetik Castrol yağ koyduk.
-Kaporta dükkanı olan yakın arkadaşıma gösterdim aracı , tamamen orjinal olduğunu söyledi. Zaten her yerinde "Volvo" yazıyor orjinal parçaların.
-Müzik sistemi genel olarak iyi , Hi-Fi diye tabir edilenler ile aynı seviyede diyebilirim. Araç içinde dağılımı çok güzel, radyoyu açınca da arabanın anteninin çıkması bana göre çok hava katıyor. (Aracınız koyu renkliyse , krom. Açık renkliyse , mat siyah anten.)
- AUX girişi , Flashbellek vs. takmak için orjinalliğini bozmam gerekiyordu. Bende internetten çakmaklığa takılan "G7" Bluetooth cihazı aldım. Radyo frekansı olarak ayarlıyorsunuz. Daha deneyemedim , Pazar akşamı bakacağım. Fakat böylelikle istediğim şarkıyı dinleyebileceğim , orjinalliği de bozmayacağım. Eski araçlar için düşünülebilir.
Yakıt olarak 5-6 Litre yakıyor şehirler arası ve çok basılmadığında. Aklımda OBII Portuna bağlanabilen "AKILLI LPG"'lerden taktırmak var. Marka olarakda Prins, Zavolli ve BRC var. Zavolli fiyat olarak uygun , onu düşünüyorum . (AKILLI LPG'LER ARACIN BEYNİ İLE HABERLEŞİP ONA GÖRE YAKIT VE HAVA KARIŞIMI AYARLIYOR , BÖYLELİKLE DE PERFORMANSTAN ÇOK ÖDÜN VERMİYORSUNUZ.)
Genel olarak memnunum. Benzin fiyatları maalesef çok pahalı olduğundan da hakkını veremiyoruz aracın.
-
Hocam hayırlı olsun. Benim en çok belirtmek istediğim nokta "doktordan" şeklinde ilan açınca bazı kompleksli kullanıcıların "doktor olunca ne oluyor" şeklinde yorum yapmaları.
Doktordan olunca bu oluyor işte. Araç kozmetik olarak temiz olmasa bile bakım anlamında temiz oluyor. Nolur zamanında tıp öğrencisine kız arkadaş kaptıranlar artık sakin olsun.
Benzer içerikler
- alfa romeo yorumlar
- bmw 316i kronik sorunlar
- skoda rapid yorum
- kia stonic yorum
- senetle araba alınır mı
- renault logan
- uçan araba fiyatları
- renault arkana fiyat
- tesla iç dizayn
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X