Şimdi Ara

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (2009) [ANA KONU] (56. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2.246
Cevap
7
Favori
153.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sonunda Exoskeletonuma kavuştum valla kendimi aşırı güvende hissettiriyor nihayet gece görüşüm de oldu.

    Bu arada


    zatonda bitane stash var kayanın altında, giriyorsun ama çıkamıyorsun şayet ben çıkamadım. Bug mıdır yoksa bir yöntemi mi var?

    ss
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msw


    şu an iron forest anomaly deyim ve bir yeraltı laboratuvarı varmış burda kapısına geldim giriş kartın yok dedi nerde bu kart




    Oraya pripyattaki alacağın bir görevden sonra ulaşacaksın.
  • Güzel mi oyun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feriox

    Jüpitere yolculuk başladı nihayet
    @fenerista sağol hocam bayağı yardımın dokundu


  • ve bitti yolculuk yalnız artık zone da bir araç olmalı yürü yürü nereye kadar sıkıyor adamı : derken sonunda


    gördüm ki iki teknisyenimiz zone için araç geliştiriyorlarmış gelecek oyunda araçla gezeriz herhalde
  • Arkadaşlar oyun bomba gidiyor bende de. Ama şu Nitro tools'u nerden buluruz? Ayrıca kobolok artifact'ı nerededir? Bu görevlerde takıldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Arkadaşlar oyun bomba gidiyor bende de. Ama şu Nitro tools'u nerden buluruz? Ayrıca kobolok artifact'ı nerededir? Bu görevlerde takıldım.


    Kolobok zaton'da vardı. Sen zaton ve jupiterde 3-4 kere tüm artifact yerlerini dolaş. Tüm artifactları bulursun. Hemde baya bi bara kazanırsın. Bunun dışında pripyatta da bir kere dolaşsan yeter.

    Nitro'nun ve Cardan'ın basic ve fine tools'unu 18. sayfada anlalttım.

    Calibration tools:




    Harita:

    http://guides.gamepressure.com/stalkercallofpripyat/guide.asp?ID=9009

    Cardanınkiler:

    9 numaralı yerde Burası labirent gibi içeride dolaş bulursun bodruma inen yeri. Artifact da var orada. Toolslar da resimdeki yerde.



    Nitronunkiler:

    http://guides.gamepressure.com/stalkercallofpripyat/guide.asp?ID=9009

    10 numaralı yerde



    Burada anomali var içeride bir veya iki artifact olacak onları al ama baya bi anomali var karşıya geçiyorsun sonra yukarı çıkıyorsun salonda bruyer var onu gauss silahıyla kolayca öldürebilirsin. Sonra küçük odada Nitronun kalibrasyon aletleri var.

    Eksik anlattım biraz ama yerleri bilince bir şekilde bulursun.

    Detay istiyorsan:

    3. Bring Nitro tools

    http://guides.gamepressure.com/stalkercallofpripyat/guide.asp?ID=9003

    12. Bring Cardan tools

    http://guides.gamepressure.com/stalkercallofpripyat/guide.asp?ID=9000

    Harita

    http://guides.gamepressure.com/stalkercallofpripyat/guide.asp?ID=9009




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerista -- 13 Şubat 2010; 12:48:40 >
  • Beard satıyordu aslında ama önceki saveden başlamam gerekti bi ara. Almak için gittim baktım yok. Araştırayım artık.
  • Bu arada hiç -6 radyasyon özelliğine sahip artifact bulabilen var mı herşeyin +6'lı sı varda radyasyonunkini bulamadım.

    Şu artifact için türkçe olarak ArtıGüç süper olur he :).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerista -- 13 Şubat 2010; 12:50:55 >
  • Oyunun sonu

    Aşırı spoiler








    Araştırmasını başarılı bir şekilde tamamladığı için Degtyarev erkenden Albaylık rütbesi ile ödüllendirildi.
    rahat bir ofis işini reddedip, Mekân'da [1] Güvenlik servisinin sürekli gözlemcisi olmayı istedi.




    Degtyarev'in ruhsal aygıtlar[2] hakkındaki araştırması üslerini alarm durumuna soktu. Tüm 'X' işaretli labaratuvarlar askeri arşivlerden silindi ve çok gizli [3] olarak dosyalandı. Mekân'da çalışan USS görevlilerine, her ne pahasına olursa olsun labaratuvarlarda yaptıkları çalışmalar hakkındaki bilgilerin ortaya çıkmasını önlemeleri emredildi.



    62 Numaralı parçanın dökümanları baz alınarak bir çok deney yapıldı. Bir kaç test dizisinden sonra cephanesinin çok pahalı olmasından dolayı bu silahın büyük ölçekte depolanmamasına karar verildi. Bununla birlikte, Gauss silahının gizli olarak depolanmasına devam edildiğine dair kanıtlar var.



    Sultan ve çetesi gemiyi ele geçirme çabaları sonuç vermeyince, Skadovsk'u[4] terk ettiler. Skadovsk ünlü 100 Rads Bar kadar popüler olurken, Sonradan Stalker'lar arasında oluşan güven hissi Bearda çok fazla sayıda Artıgüç[5] satılmasına sebeb oldu ve işleri resmen patladı.



    Kan emicilerin gizli barınaklarının patlatılmasından sonra, Skadovs'daki işlerin durumunu mutantlar önemli ölçüde etkileyemiyorlardı. Bir süre eski gemi Mekânın daima değişen dünyasında istikrar merkezi oldu.



    [1] Zone
    [2] Psy-devices
    [3] Top Secret
    [4] Ana gemi
    [5] Artifact

    çeviriler devam edecek





    Çevrildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerista -- 13 Şubat 2010; 15:10:13 >
  • Oyunun sonu


    Aşırı spoiler






    Duty ve Freedom grupları arasındaki hassas dengeye Yanov istasyonunda ulaşıldı. İki grubun savaşçıları bu amaçsız mücadeleden dolayı sıkıldıklarından ekiplerinden ayrılıp özgür Stalkerlara katılmaya başladılar.



    Profösör Hermann ve Ozersky tarafından hazırlanan bilimsel araştırma gezisi başarıyla sonuçlandı. Topladıkları veriler birçok eşşsiz aygıtın ve ilacın geliştirilmesini kolaylaştırdı. Bunun ışığında, Mekân'daki araştırma programlarının bütçesi muazzam ölçüde artırıldı.



    Garry'nin ordunun akibeti hakkındaki hikayesi Stalkerları pripyattan korkuttu. Şehre olan bu tehlikeli işe cüret eden az sayıda kişi ise açıklanamaz ve korkunç bir fenomene dönüştü ve bu zaten ölü olan şehrin iç karartıcı resmine koyu vuruşlar ekledi.



    Oasis artık efsanelerin malzemesi değil. Bu gizli anomaliye giden yolu bulmayı başaranların kimlikleri Stalkerlar arasındaki konuşmalarda gittikçe daha fazla kendilerine yer buldu. Aynı şeyi yapmak isteyen maceracıların sayısı yüksekti -banditlerin faydalanmaya devam ettiği şey. Acemiler banditlerin onları oasise yönlendiren teklifleriyle kandırıldılar, genellikle de sonları stalkerlardan güvenli bir mesafede gasp ile bitti.



    Mercenary ekipleri Mekân'da aktif kalmaya devam ettiler. Onların labaratuvarlar hakkındaki ilgisi arttı ve bu USS'in son derece ilgisini çekti. Buna rağmen Mercenary'lerin arkasındaki kişinin kimliğini elde etme girişimlerinde başarı sağlanamadı.





    Çevrildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerista -- 13 Şubat 2010; 16:31:28 >
  • Oyunun sonu


    Aşırı spoiler






    Yanov istasyonu çevresi gittikçe daha fazla Stalker'ın ilgisini çekiyor.Tehlikeli mutantların azlığı ve anomalilerin bolluğu alanın "düzenli bir artışla" Stalker'lar tarafından sahipsiz hazine olarak adlandırılmasına sebep oldu.



    Zulu Duty'lerin Rostok tesisindeki ana karargâhına geri döndü. Kimse onun Duty lideriyle ne görüştüğünü bilmiyor ama baya bir zaman sonra Mekân'ın merkezine doğru olan yoldayken büyük bir grubun başında görüldü.



    Vano yönünü Freedomların control ettiği askeri depoya çevirdi ve burada onun şen ve iyimser kişiliği onların ona layık gördüğü popülerliği çabucak kazandırdı. En sonunda da anormal [2] alanlar ile meşgul olan araştırmacıların sorumluluğunu aldı.



    Kıdemli yüzbaşı Sokolov Mekân üzerindeki uçuşlarına devam etti ve Limansk üzerinde Mercenary'ler tarafından düşürüldü. İki hafta sonra Cordon yakınlarındaki bir devriye tarafından alındı. Onun kurtuluşu küçük bir mucizeydi. Daha sonra Sokolov hava kuvvetlerini bıraktı ve sivil havacılığa adım attı.

    [2]anomalous



    Çevrildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerista -- 13 Şubat 2010; 17:03:54 >
  • Oyunun sonu


    Aşırı spoiler





    Owl Mekân dışındaki müşterileri ile iyi sözleşmeler yaptı. Bilgi ticareti yapıyordu, ve dedikodular doğruysa önemli müşterilerinden biri de USS' dendi.



    Bir grup Stalker çok güçlü bir yayılma[1] esnasında Noah'ın eski mavnasını araştırmak zorunda kaldılar. Bir süre sonra mavnaya bir snork sürüsü saldırdı ve Stalker'lar çabucak mavnanın küçük ama aşılması zor bir kale olduğunu farkettiler. Daha da şaşırtıcı olanda Noah'ın küçük köpek yavrularını snorklara karşı yönlendirmesiydi.



    Cardan, arkadaşlarının akibetini görünce Stalker kariyeri hakkındaki düşlerinden vazgeçti. Alkolikliğinin üstesinden de gelerek, Yanova taşındı ve Nitro ile ortak olduğu tam techizatlı bir tamirhane kurdular. İki teknisyende Mekânın affetmeyen doğası için uygun olan bir taşıt geliştirmek için zevkle zamanlarını harcıyorlar.



    Strelok'un bilgisi de onunla kayboldu. Çernobil nükleer santrali hakkında bulduğu bilgi Mekânın bilmecesini çözmek için kullanılabilirdi ama asla ortaya çıkmadı. Görünüyor ki, Mekân sırrını saklamayı biliyor.



    Albay Kovolsky, Stingray ekibinin komutanı, ekibinin çoğunun bulduğu yerden uzakta olmayan bir yerde huzura erdi. Bedenleri başka hiç bir şey olmadan Mekânın yakınında başka hiçbir şey olmadan alındı, fakat eski solmuş fotoğrafları Özel bir askeri müzede ülkeleri için olan fedakârlıklarını hatırlatmak üzere bırakıldı.*

    [1] emission


    * Bu paragrafı tam olarak çeviremedim. Take in cümlede tam olarak ne anlama geliyor anlamadım. Wtih nothing'inde cümleye kattığı anlamı tam olarak çıkaramadım :




    Çevrildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerista -- 13 Şubat 2010; 17:56:50 >
  • Oyunun sonu


    Mekân'dan son resimler














    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerista -- 13 Şubat 2010; 17:34:47 >
  • ya bu oyun un grafikleri clear sky a göre daha mı kötü bana mı öyle geldi...

    ayrıca fps değerleri daha yüksek oluyor ama oyun un sanki hard diskden okunma sorunu var 75 fps verirken bile kare atlamalar oluyor hele silah atışları sırasından baya oluyor ... bunun için önerilen bir nvidia driver ı falan varmı yoksa bu dediğim sorun genel bişeymi
  • @fenerista hocam gerçekten çok süper oldu şu çeviri işi. Eline ingilizcene sağlık


    @evohan ; hocam ben şuanda ikisinide oynuyorum. Banada Clear Sky'ın görüntüleri kalite bakımından biraz daha iyi gibi geldi. Bunun nedenide sanırsam Call of Pripyatın aşırı derece arazide geçmesinden dolayı diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Porno Graffitti -- 13 Şubat 2010; 15:29:42 >
  • BU GÖREVİ NASIL GEÇECEĞİM ARKADAŞLAR..

    ierde 2 profesör var.Bunların biri benden bir element istiyor.Diğeri de dedectör istiyor.Bunları nasıl bulacağım acaba..



    Zatona mı gidip getireceğiz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Babangida Babayaro -- 13 Şubat 2010; 17:12:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stargate_0404

    BU GÖREVİ NASIL GEÇECEĞİM ARKADAŞLAR..

    ierde 2 profesör var.Bunların biri benden bir element istiyor.Diğeri de dedectör istiyor.Bunları nasıl bulacağım acaba..



    Zatona mı gidip getireceğiz..


    Tüm yan görevleri yap geliyor bir yerlerden dedektör öldürdüğün her adamı araştır. Elementler Zatondaki anomalilerin oralarda çıkıyor bak. Meat chunk her türlü çıkıyor jupiterden de zaton dan da.
  • @fenerista

    Hocam eline sağlık güzel çeviri oyunu bitirmiştim şimdi hikayenin sonunu daha iyi anlarız

    Ama görülüyoki rus versiyondan hiçbir farkı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellteam

    @fenerista

    Hocam eline sağlık güzel çeviri oyunu bitirmiştim şimdi hikayenin sonunu daha iyi anlarız

    Ama görülüyoki rus versiyondan hiçbir farkı yok

    e olmıcak tabi hocam sadece dil farkı var, farklı bir versiyon degil yani
  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.