|
Bildirim

|
Haha amd'nin giriş seviyesi r3 işlemci ile daha üç yaşında olan i7 işlemcisini geçmesini kendisine yediremeyen bir intel fanboyu.
|
|
Ryzen 3 3100 ün fiyatının 99$ olduğunun farkındamısın ?
|
|
aynn ev kullanıcısı delid + liquid yapıp 5 ghz ye dayayıp 20 fps fazla alr
|
|
Dur hocam Core i7-4770K'sı için 900 liraya ilan açanlar ne yapacak o zaman.
|
|
7700K, 2017 Q1 çıkan bir işlemci, yani 2015-2016 değil. Zaten seneyede takılmaya gerek yok. Ona bakarsak i7 7700K = i5 9500. i5 9500'de 2019 Q2 çıkan bir işlemci. Yurt dışı fiyatı 220$ i5 9500'ün. Bu işlemci 100$ yurt dışı fiyatıyla çıkıyor. Yani objektif olarak bakarsak büyük bir iş başarıyor amd.
Sizinde belirttiğiniz gibi render, tasarım işlerinde zaten amd rakipsiz oldu. Oyunlarda da 5-10 fps diyorsunuz. Yaklaşık %3-5 fark ediyor belki ama fiyata baktığınızda %10-20 fark ediyor. 20 küsür senedir intel kullanan biri olarak ilk kez 3700x ile amd'ye geçtim. Yani ne intel ne da amd ile ilgili bir fanlığım yok. Son zamanlarda senede bir çıkan güvenlik açıkları, yamaları çok canımı sıkmaya başlamıştı. Baktım hala en son 9. nesil için bile güvenlik açığı çıktı. Pcie 4 lü x570 boardta cezbetti. Tercihimi amd'den yana kullandım, gayet memnun kaldım. Zaten render işleri yapıyorum :) Ha buradaki olay elbette çok ev kullanıcısı için değil, çoğu ev kullanıcısı öyle oc yapmayacak ama meraklısı için de çok başarılı bir performans sunmuş. |
|
Fanboy tespit edildi
|
|
İntel çok şeroymuş neler yapmış amd yi batırmak tekel olmak için pek tarihleri hakkında bilgim yoktu izleyince öğrendim. Amd rekabete girmeseydi intel baya iyi hoplatırdı bizi. Bende pc taoplamayı düşünüyorum bakalım amd nin yeni işlemcilerini bekliyorum amd artıkgünümüzün fp ürünü.
https://www.youtube.com/watch?v=wtrJGesX3vY&feature=youtu.be |
|
Değil 6700k, 7700k ovdugunun yarısı kadar olsa platform değiştirip ryzene gecme masrafina girmezdim. Geçiniz..
|
|
400 liraya 7700klarınıza talibim arkadaşlar
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 1 Mayıs 2020; 14:24:34 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
_____________________________
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kurtulus35 -- 1 Mayıs 2020; 14:5:0 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
![]() |Ryzen R7 5800X3D(artık yok satmak zorunda kaldım)|Gigabyte X370 G5||Crucial Ballistix 2X8 RGB|XFX 6900XT MERC319|Corsair RM750x|Bitfenix Pandora|JM Donkey 512GB M2| WD Blue1TB|CM Seidon 240[4 SP 120]| Lucy
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Finnbhennach -- 1 Mayıs 2020; 15:53:8 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mokıta -- 1 Mayıs 2020; 16:10:10 > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mugetsuga -- 1 Mayıs 2020; 16:11:0 > |
|
_____________________________
|