Şimdi Ara

RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı] (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
267
Cevap
2
Favori
13.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeynelkoc

    rx8 de yağ yakma sorunu var.. 5000 km de bir yağ bitiyor

    Haydaaa... yağ yakma sorunu yok arkadaşım, motorun özelliği o. Her 1.000km'de 1lt yağ ekleniyor.

    Bunu bılmıyordum rotary lerın 1.000km 1 lt yaktıgını o zaman benım 2.0tfsi ın ıcıne rotary kacmıs cunku benımkıde 1.000km 1 litre cıvarı yakıyordu

    Hocam, sizde 2.0 TFSI motorlu ne araç vardı? Golf GTI-Passat-Octavia RS-Leon FR ?




  • Audi tt 2.0tfsi
  • Audi'yi niye unuttum ben tabii :S Kusura bakmayın.. Aracı sattınız mı?
  • golf r güzel araç lakin en nihayetinde bi golf görüntüsü var.. bence tarz olması açısından önerileriniz arasından scirocco r yada mazda rx8 tercih edilebilir.. yakıt sarfiyatı desen 3 araç içinde zaten hemen hemen aynı.. ayriyetten bi araç önerisi dersen 2009 honda s2000 olabilir derim..
  • EVO X en rezalet evoların başında gelir. Spoiler takılmış lancerla evo'yu yanyana koysan sokaktaki adam ölene kadar baksa ayırt edemez. Ayrıca performansı EVO 7,8,9 a göre felaket kötü. Tamam bir VI Tomi Makinen performansı beklenmiyor ama yinede halefi kadar iyi olsaymış keşke. SST aktarma bence yine başarısız şanzıman oranları iyi değil. Konuya gelecek olursak GOLF R düz yolda EVO'nun içinden geçer hiç boşuna macera aramaya gerek yok. Malzeme kalitesi,İşçilik,Güvenlik,2. el falan filan zaten bunlar EVO için handikap. Üstelik daha da pahalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 21 Ocak 2012; 13:18:02 >
  • adam kararını vermiş neyin tartışması bu
  • Evo Lancer a benziyor da Golf R Formula 1 aracına mı benziyor?

    Güvenlik olarak ne handikapı var anlayamadım? Evde DH NCAP testi mi yaptınız Evo'yla?
    Malzeme kalitesine gelirsek, dünya üzerinde Evo X 'da yumuşak plastik veya torpido içinde nubuk kaplama arayan son kişi sizsiniz herhalde ki şahinden bozma bir malzeme kalitesi de yok araçta.
    Gelmiş geçmiş en iyi yol tutan Evo X'dan bahsediyoruz. Sadece yazılıma milyon dolar harcanan bir arabadan bahsediyoruz.
    FQ-400 versiyonu Nissan GT-R ile karşılaştırılan bir Evo X'dan bahsediyoruz.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 21 Ocak 2012; 13:56:22 >




  • 10 küsür yıldır WRC de yarışıp da dünya üzerindeki her arazide kendini kanıtlamış Sti ve Evo dan bahsederken ne olur başka marklarla kıyaslamayın. Neticede asfalt dışında yeni yeni gidebilen binek araç üreten bir firmadır VW.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 21 Ocak 2012; 14:01:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Evo Lancer a benziyor da Golf R Formula 1 aracına mı benziyor?

    Güvenlik olarak ne handikapı var anlayamadım? Evde DH NCAP testi mi yaptınız Evo'yla?
    Malzeme kalitesine gelirsek, dünya üzerinde Evo X 'da yumuşak plastik veya torpido içinde nubuk kaplama arayan son kişi sizsiniz herhalde ki şahinden bozma bir malzeme kalitesi de yok araçta.
    Gelmiş geçmiş en iyi yol tutan Evo X'dan bahsediyoruz. Sadece yazılıma milyon dolar harcanan bir arabadan bahsediyoruz.
    FQ-400 versiyonu Nissan GT-R ile karşılaştırılan bir Evo X'dan bahsediyoruz.





    Görkem kardeşim fazla konuşma yoksa lamborghini ye benzeyen golfüyle içinden geçebilir arkadaş




  • volkswagen el arabasına çim biçme makinası motoru koysa bu millet yine alır. Allah'a şükür çok alınmıyor evo apaçi arabası olmuyor...
  • Mitsubishi'nin 2004 yılında geliştirmeye başladığı, 2005 yılında tanıtılan ve 2007 yılında yeni nesil Evo'ya entegre ettiği sistem (S-AWC) küçük bir demosu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeynelkoc

    rx8 de yağ yakma sorunu var.. 5000 km de bir yağ bitiyor

    Haydaaa... yağ yakma sorunu yok arkadaşım, motorun özelliği o. Her 1.000km'de 1lt yağ ekleniyor.

    Bunu bılmıyordum rotary lerın 1.000km 1 lt yaktıgını o zaman benım 2.0tfsi ın ıcıne rotary kacmıs cunku benımkıde 1.000km 1 litre cıvarı yakıyordu

    Performans'a yönelik üretilen ve yüksek devir çeviren her araba yağ eksiltir zaten. BMW'nin bütün benzinli arabaları yağ eksiltir, bu bmw'nin sorunlu olduğu anlamına gelmez, performans isteyen bunu da göze alacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    EVO X en rezalet evoların başında gelir. Spoiler takılmış lancerla evo'yu yanyana koysan sokaktaki adam ölene kadar baksa ayırt edemez. Ayrıca performansı EVO 7,8,9 a göre felaket kötü. Tamam bir VI Tomi Makinen performansı beklenmiyor ama yinede halefi kadar iyi olsaymış keşke. SST aktarma bence yine başarısız şanzıman oranları iyi değil. Konuya gelecek olursak GOLF R düz yolda EVO'nun içinden geçer hiç boşuna macera aramaya gerek yok. Malzeme kalitesi,İşçilik,Güvenlik,2. el falan filan zaten bunlar EVO için handikap. Üstelik daha da pahalı.

    Evo, dünya üzerinde üretilen en verimli spor otomobillerden biridir. Ve bunun Golf R, Scirocco R ile karşılaştırılması çok saçma olur.
    Konuyu açan arkadaş ta yol tutuşundan dolayı Mazda'yı seçtiğini söylemiş. Evo, Mitsubishi'nin mühendislik harikası ve bütün dünyada saygınlık gören modelidir. İçlerinde en iyi yol tutuş Evo'da. Araç 4x4'tür ve pistte, kum yolda, performans gerektirmeyen yollarda otomatik olarak çekiş kontrolünü yönetir.
    Bir de aracın C sınıfı olduğundan bahsedilmiş. Valla mahallenin çocuklarını bilmem ama işi bilen kişi standart bir Lancer ile Evo'yu çok iyi ayırt edebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeynelkoc

    rx8 de yağ yakma sorunu var.. 5000 km de bir yağ bitiyor

    Haydaaa... yağ yakma sorunu yok arkadaşım, motorun özelliği o. Her 1.000km'de 1lt yağ ekleniyor.

    Bunu bılmıyordum rotary lerın 1.000km 1 lt yaktıgını o zaman benım 2.0tfsi ın ıcıne rotary kacmıs cunku benımkıde 1.000km 1 litre cıvarı yakıyordu

    Performans'a yönelik üretilen ve yüksek devir çeviren her araba yağ eksiltir zaten. BMW'nin bütün benzinli arabaları yağ eksiltir, bu bmw'nin sorunlu olduğu anlamına gelmez, performans isteyen bunu da göze alacak.

    Wankel motorun çalışma prensibi yağ yakmak üzerine kuruludur zaten. Yani normal silindirli motorlarla yağ yakma konusunda karşılaştırılamaz. Bu konu tamamen bilgisiz yorumlara doğru ilerliyor.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Wankel_motoru#Yap.C4.B1s.C4.B1_ve_.C3.A7al.C4.B1.C5.9Fmas.C4.B1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    EVO X en rezalet evoların başında gelir. Spoiler takılmış lancerla evo'yu yanyana koysan sokaktaki adam ölene kadar baksa ayırt edemez. Ayrıca performansı EVO 7,8,9 a göre felaket kötü. Tamam bir VI Tomi Makinen performansı beklenmiyor ama yinede halefi kadar iyi olsaymış keşke. SST aktarma bence yine başarısız şanzıman oranları iyi değil. Konuya gelecek olursak GOLF R düz yolda EVO'nun içinden geçer hiç boşuna macera aramaya gerek yok. Malzeme kalitesi,İşçilik,Güvenlik,2. el falan filan zaten bunlar EVO için handikap. Üstelik daha da pahalı.

    Evo, dünya üzerinde üretilen en verimli spor otomobillerden biridir. Ve bunun Golf R, Scirocco R ile karşılaştırılması çok saçma olur.
    Konuyu açan arkadaş ta yol tutuşundan dolayı Mazda'yı seçtiğini söylemiş. Evo, Mitsubishi'nin mühendislik harikası ve bütün dünyada saygınlık gören modelidir. İçlerinde en iyi yol tutuş Evo'da. Araç 4x4'tür ve pistte, kum yolda, performans gerektirmeyen yollarda otomatik olarak çekiş kontrolünü yönetir.
    Bir de aracın C sınıfı olduğundan bahsedilmiş. Valla mahallenin çocuklarını bilmem ama işi bilen kişi standart bir Lancer ile Evo'yu çok iyi ayırt edebilir.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_evo_x_mr_sst-vs-vw_golf_r.html

    Neden saçma oluyor arkadaş.Golf R pisttede hızlanmada da çok başarılı bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 21 Ocak 2012; 23:10:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    EVO X en rezalet evoların başında gelir. Spoiler takılmış lancerla evo'yu yanyana koysan sokaktaki adam ölene kadar baksa ayırt edemez. Ayrıca performansı EVO 7,8,9 a göre felaket kötü. Tamam bir VI Tomi Makinen performansı beklenmiyor ama yinede halefi kadar iyi olsaymış keşke. SST aktarma bence yine başarısız şanzıman oranları iyi değil. Konuya gelecek olursak GOLF R düz yolda EVO'nun içinden geçer hiç boşuna macera aramaya gerek yok. Malzeme kalitesi,İşçilik,Güvenlik,2. el falan filan zaten bunlar EVO için handikap. Üstelik daha da pahalı.

    Evo, dünya üzerinde üretilen en verimli spor otomobillerden biridir. Ve bunun Golf R, Scirocco R ile karşılaştırılması çok saçma olur.
    Konuyu açan arkadaş ta yol tutuşundan dolayı Mazda'yı seçtiğini söylemiş. Evo, Mitsubishi'nin mühendislik harikası ve bütün dünyada saygınlık gören modelidir. İçlerinde en iyi yol tutuş Evo'da. Araç 4x4'tür ve pistte, kum yolda, performans gerektirmeyen yollarda otomatik olarak çekiş kontrolünü yönetir.
    Bir de aracın C sınıfı olduğundan bahsedilmiş. Valla mahallenin çocuklarını bilmem ama işi bilen kişi standart bir Lancer ile Evo'yu çok iyi ayırt edebilir.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html

    Neden saçma oluyor arkadaş.Golf R pisttede hızlanmada da çok başarılı bir araç.

    Anlatamadım sanırım. Golf'ün performans verilerine bir şey demedim. Evolution, tamamen yarış için üretilmiş ve geliştirilmiş bir modeldir. Yani performans anlamında üst sınıf araçlarla karşılaştırılan tek modeldir. Mitsubishi, Evo ile yeni bir sınıf yaratmıştır. Ve Subaru, Evo sayesinde bu popülerliğine ulaşmıştır. Çünkü Evo'nun aynı sınıfta tek rakibi İmpreza'dır. Zaten İmpreza, Evo'ya rakip olarak üretilmiştir. SST şanzıman, manuelden çok daha iyi bir şanzımandır ki siz kötü demişsiniz. Hızlanmalarda eksik kalabilir fakat prensibi tamamen tork koruma ve beygir gücünü kullanıma odaklanmış bir şanzımandır. Yani hızlanmayla işi yok, ki 0-100'den sonra ara hızlanmalarda çok çok farklı bir yapı sergiler.
    S-AWC'den bahsetmiyorum çünkü arkadaşlar açıklamış.

    Konuyu açan arkadaş ne istediğini söylüyor ? Evet performans.

    FQ serisinden bahsedilmiş ama o yanlış. Çünkü FQ serisi İngiltere odaklı bir versiyon ve Türkiye'de satışı yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    EVO X en rezalet evoların başında gelir. Spoiler takılmış lancerla evo'yu yanyana koysan sokaktaki adam ölene kadar baksa ayırt edemez. Ayrıca performansı EVO 7,8,9 a göre felaket kötü. Tamam bir VI Tomi Makinen performansı beklenmiyor ama yinede halefi kadar iyi olsaymış keşke. SST aktarma bence yine başarısız şanzıman oranları iyi değil. Konuya gelecek olursak GOLF R düz yolda EVO'nun içinden geçer hiç boşuna macera aramaya gerek yok. Malzeme kalitesi,İşçilik,Güvenlik,2. el falan filan zaten bunlar EVO için handikap. Üstelik daha da pahalı.

    Evo, dünya üzerinde üretilen en verimli spor otomobillerden biridir. Ve bunun Golf R, Scirocco R ile karşılaştırılması çok saçma olur.
    Konuyu açan arkadaş ta yol tutuşundan dolayı Mazda'yı seçtiğini söylemiş. Evo, Mitsubishi'nin mühendislik harikası ve bütün dünyada saygınlık gören modelidir. İçlerinde en iyi yol tutuş Evo'da. Araç 4x4'tür ve pistte, kum yolda, performans gerektirmeyen yollarda otomatik olarak çekiş kontrolünü yönetir.
    Bir de aracın C sınıfı olduğundan bahsedilmiş. Valla mahallenin çocuklarını bilmem ama işi bilen kişi standart bir Lancer ile Evo'yu çok iyi ayırt edebilir.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html

    Neden saçma oluyor arkadaş.Golf R pisttede hızlanmada da çok başarılı bir araç.

    Anlatamadım sanırım. Golf'ün performans verilerine bir şey demedim. Evolution, tamamen yarış için üretilmiş ve geliştirilmiş bir modeldir. Yani performans anlamında üst sınıf araçlarla karşılaştırılan tek modeldir. Mitsubishi, Evo ile yeni bir sınıf yaratmıştır. Ve Subaru, Evo sayesinde bu popülerliğine ulaşmıştır. Çünkü Evo'nun aynı sınıfta tek rakibi İmpreza'dır. Zaten İmpreza, Evo'ya rakip olarak üretilmiştir. SST şanzıman, manuelden çok daha iyi bir şanzımandır ki siz kötü demişsiniz. Hızlanmalarda eksik kalabilir fakat prensibi tamamen tork koruma ve beygir gücünü kullanıma odaklanmış bir şanzımandır. Yani hızlanmayla işi yok, ki 0-100'den sonra ara hızlanmalarda çok çok farklı bir yapı sergiler.
    S-AWC'den bahsetmiyorum çünkü arkadaşlar açıklamış.

    Konuyu açan arkadaş ne istediğini söylüyor ? Evet performans.

    FQ serisinden bahsedilmiş ama o yanlış. Çünkü FQ serisi İngiltere odaklı bir versiyon ve Türkiye'de satışı yok.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html

    Ben evoyu gayet iyi biliyorum.HAtta arkadaşa ilk mesajımda dedim EVO veya GOlf R diye.Hatta biri rx8 çok iyi yol tutar demiş.Dedim bu 2 sine gelemez falan.

    Scirocco R önden çekiş diye önermedim.Çünkü bu tarz araçlarda AWD çok önemlidir.Olması gerekir.

    Demek istediğim GOlf R pist verilerinde neredeyse evoyu yakalamış.Yani arada az bir fark var.Düzdede gayet iyi golf R.ARada sizin dediğiniz gibi fark yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 21 Ocak 2012; 23:30:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    EVO X en rezalet evoların başında gelir. Spoiler takılmış lancerla evo'yu yanyana koysan sokaktaki adam ölene kadar baksa ayırt edemez. Ayrıca performansı EVO 7,8,9 a göre felaket kötü. Tamam bir VI Tomi Makinen performansı beklenmiyor ama yinede halefi kadar iyi olsaymış keşke. SST aktarma bence yine başarısız şanzıman oranları iyi değil. Konuya gelecek olursak GOLF R düz yolda EVO'nun içinden geçer hiç boşuna macera aramaya gerek yok. Malzeme kalitesi,İşçilik,Güvenlik,2. el falan filan zaten bunlar EVO için handikap. Üstelik daha da pahalı.

    Evo, dünya üzerinde üretilen en verimli spor otomobillerden biridir. Ve bunun Golf R, Scirocco R ile karşılaştırılması çok saçma olur.
    Konuyu açan arkadaş ta yol tutuşundan dolayı Mazda'yı seçtiğini söylemiş. Evo, Mitsubishi'nin mühendislik harikası ve bütün dünyada saygınlık gören modelidir. İçlerinde en iyi yol tutuş Evo'da. Araç 4x4'tür ve pistte, kum yolda, performans gerektirmeyen yollarda otomatik olarak çekiş kontrolünü yönetir.
    Bir de aracın C sınıfı olduğundan bahsedilmiş. Valla mahallenin çocuklarını bilmem ama işi bilen kişi standart bir Lancer ile Evo'yu çok iyi ayırt edebilir.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html

    Neden saçma oluyor arkadaş.Golf R pisttede hızlanmada da çok başarılı bir araç.

    Anlatamadım sanırım. Golf'ün performans verilerine bir şey demedim. Evolution, tamamen yarış için üretilmiş ve geliştirilmiş bir modeldir. Yani performans anlamında üst sınıf araçlarla karşılaştırılan tek modeldir. Mitsubishi, Evo ile yeni bir sınıf yaratmıştır. Ve Subaru, Evo sayesinde bu popülerliğine ulaşmıştır. Çünkü Evo'nun aynı sınıfta tek rakibi İmpreza'dır. Zaten İmpreza, Evo'ya rakip olarak üretilmiştir. SST şanzıman, manuelden çok daha iyi bir şanzımandır ki siz kötü demişsiniz. Hızlanmalarda eksik kalabilir fakat prensibi tamamen tork koruma ve beygir gücünü kullanıma odaklanmış bir şanzımandır. Yani hızlanmayla işi yok, ki 0-100'den sonra ara hızlanmalarda çok çok farklı bir yapı sergiler.
    S-AWC'den bahsetmiyorum çünkü arkadaşlar açıklamış.

    Konuyu açan arkadaş ne istediğini söylüyor ? Evet performans.

    FQ serisinden bahsedilmiş ama o yanlış. Çünkü FQ serisi İngiltere odaklı bir versiyon ve Türkiye'de satışı yok.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html

    Ben evoyu gayet iyi biliyorum.HAtta arkadaşa ilk mesajımda dedim EVO veya GOlf R diye.Hatta biri rx8 çok iyi yol tutar demiş.Dedim bu 2 sine gelemez falan.

    Scirocco R önden çekiş diye önermedim.Çünkü bu tarz araçlarda AWD çok önemlidir.Olması gerekir.

    Demek istediğim GOlf R pist verilerinde neredeyse evoyu yakalamış.Yania rada az bir fark var.Düzdede gayet iyi golf R.ARada sizin dediğiniz gibi fark yok.

    Şimdi çok güzel yazdınız da. Peki ne oluyor o rezalet falan o zaman ? Malzeme kalitesi demişsiniz, işçilik demişsiniz. Adamların zaten konforla işi yok (traktör de değil). O yüzden işçilikte içlerindeki en iyi arabadır. Çünkü performans işçiliği vardır. Motoru, aktarma organları, aerodinamiği kusursuza yakın olan bir araçtan bahsediyoruz ve işçilik kötü ?

    Edit : imlâ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 21 Ocak 2012; 23:27:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    EVO X en rezalet evoların başında gelir. Spoiler takılmış lancerla evo'yu yanyana koysan sokaktaki adam ölene kadar baksa ayırt edemez. Ayrıca performansı EVO 7,8,9 a göre felaket kötü. Tamam bir VI Tomi Makinen performansı beklenmiyor ama yinede halefi kadar iyi olsaymış keşke. SST aktarma bence yine başarısız şanzıman oranları iyi değil. Konuya gelecek olursak GOLF R düz yolda EVO'nun içinden geçer hiç boşuna macera aramaya gerek yok. Malzeme kalitesi,İşçilik,Güvenlik,2. el falan filan zaten bunlar EVO için handikap. Üstelik daha da pahalı.

    Evo, dünya üzerinde üretilen en verimli spor otomobillerden biridir. Ve bunun Golf R, Scirocco R ile karşılaştırılması çok saçma olur.
    Konuyu açan arkadaş ta yol tutuşundan dolayı Mazda'yı seçtiğini söylemiş. Evo, Mitsubishi'nin mühendislik harikası ve bütün dünyada saygınlık gören modelidir. İçlerinde en iyi yol tutuş Evo'da. Araç 4x4'tür ve pistte, kum yolda, performans gerektirmeyen yollarda otomatik olarak çekiş kontrolünü yönetir.
    Bir de aracın C sınıfı olduğundan bahsedilmiş. Valla mahallenin çocuklarını bilmem ama işi bilen kişi standart bir Lancer ile Evo'yu çok iyi ayırt edebilir.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html

    Neden saçma oluyor arkadaş.Golf R pisttede hızlanmada da çok başarılı bir araç.

    Anlatamadım sanırım. Golf'ün performans verilerine bir şey demedim. Evolution, tamamen yarış için üretilmiş ve geliştirilmiş bir modeldir. Yani performans anlamında üst sınıf araçlarla karşılaştırılan tek modeldir. Mitsubishi, Evo ile yeni bir sınıf yaratmıştır. Ve Subaru, Evo sayesinde bu popülerliğine ulaşmıştır. Çünkü Evo'nun aynı sınıfta tek rakibi İmpreza'dır. Zaten İmpreza, Evo'ya rakip olarak üretilmiştir. SST şanzıman, manuelden çok daha iyi bir şanzımandır ki siz kötü demişsiniz. Hızlanmalarda eksik kalabilir fakat prensibi tamamen tork koruma ve beygir gücünü kullanıma odaklanmış bir şanzımandır. Yani hızlanmayla işi yok, ki 0-100'den sonra ara hızlanmalarda çok çok farklı bir yapı sergiler.
    S-AWC'den bahsetmiyorum çünkü arkadaşlar açıklamış.

    Konuyu açan arkadaş ne istediğini söylüyor ? Evet performans.

    FQ serisinden bahsedilmiş ama o yanlış. Çünkü FQ serisi İngiltere odaklı bir versiyon ve Türkiye'de satışı yok.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html

    Ben evoyu gayet iyi biliyorum.HAtta arkadaşa ilk mesajımda dedim EVO veya GOlf R diye.Hatta biri rx8 çok iyi yol tutar demiş.Dedim bu 2 sine gelemez falan.

    Scirocco R önden çekiş diye önermedim.Çünkü bu tarz araçlarda AWD çok önemlidir.Olması gerekir.

    Demek istediğim GOlf R pist verilerinde neredeyse evoyu yakalamış.Yania rada az bir fark var.Düzdede gayet iyi golf R.ARada sizin dediğiniz gibi fark yok.

    Şimdi çok güzel yazdınız da. Peki ne oluyor o rezalet falan o zaman ? Malzeme kalitesi demişsiniz, işçilik demişsiniz. Adamların zaten konforla işi yok (traktör de değil). O yüzden işçilikte içlerindeki en iyi arabadır. Çünkü performans işçiliği vardır. Motoru, aktarma organları, aerodinamiği kusursuza yakın olan bir araçtan bahsediyoruz ve işçilik kötü ?

    Edit : imlâ

    Ben işçilikten falan bahsetmedim güzel kardeşim.Yanlış kişiye yazdın birdaha gözden geçir.

    Onu yazan trapspeed ben ex_silver...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 21 Ocak 2012; 23:32:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    EVO X en rezalet evoların başında gelir. Spoiler takılmış lancerla evo'yu yanyana koysan sokaktaki adam ölene kadar baksa ayırt edemez. Ayrıca performansı EVO 7,8,9 a göre felaket kötü. Tamam bir VI Tomi Makinen performansı beklenmiyor ama yinede halefi kadar iyi olsaymış keşke. SST aktarma bence yine başarısız şanzıman oranları iyi değil. Konuya gelecek olursak GOLF R düz yolda EVO'nun içinden geçer hiç boşuna macera aramaya gerek yok. Malzeme kalitesi,İşçilik,Güvenlik,2. el falan filan zaten bunlar EVO için handikap. Üstelik daha da pahalı.

    Evo, dünya üzerinde üretilen en verimli spor otomobillerden biridir. Ve bunun Golf R, Scirocco R ile karşılaştırılması çok saçma olur.
    Konuyu açan arkadaş ta yol tutuşundan dolayı Mazda'yı seçtiğini söylemiş. Evo, Mitsubishi'nin mühendislik harikası ve bütün dünyada saygınlık gören modelidir. İçlerinde en iyi yol tutuş Evo'da. Araç 4x4'tür ve pistte, kum yolda, performans gerektirmeyen yollarda otomatik olarak çekiş kontrolünü yönetir.
    Bir de aracın C sınıfı olduğundan bahsedilmiş. Valla mahallenin çocuklarını bilmem ama işi bilen kişi standart bir Lancer ile Evo'yu çok iyi ayırt edebilir.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html

    Neden saçma oluyor arkadaş.Golf R pisttede hızlanmada da çok başarılı bir araç.

    Anlatamadım sanırım. Golf'ün performans verilerine bir şey demedim. Evolution, tamamen yarış için üretilmiş ve geliştirilmiş bir modeldir. Yani performans anlamında üst sınıf araçlarla karşılaştırılan tek modeldir. Mitsubishi, Evo ile yeni bir sınıf yaratmıştır. Ve Subaru, Evo sayesinde bu popülerliğine ulaşmıştır. Çünkü Evo'nun aynı sınıfta tek rakibi İmpreza'dır. Zaten İmpreza, Evo'ya rakip olarak üretilmiştir. SST şanzıman, manuelden çok daha iyi bir şanzımandır ki siz kötü demişsiniz. Hızlanmalarda eksik kalabilir fakat prensibi tamamen tork koruma ve beygir gücünü kullanıma odaklanmış bir şanzımandır. Yani hızlanmayla işi yok, ki 0-100'den sonra ara hızlanmalarda çok çok farklı bir yapı sergiler.
    S-AWC'den bahsetmiyorum çünkü arkadaşlar açıklamış.

    Konuyu açan arkadaş ne istediğini söylüyor ? Evet performans.

    FQ serisinden bahsedilmiş ama o yanlış. Çünkü FQ serisi İngiltere odaklı bir versiyon ve Türkiye'de satışı yok.

    http://www.fastestlaps.com/comparisons/mitsubishi_lancer_evo_x_eu-spec-vs-vw_golf_r.html

    Ben evoyu gayet iyi biliyorum.HAtta arkadaşa ilk mesajımda dedim EVO veya GOlf R diye.Hatta biri rx8 çok iyi yol tutar demiş.Dedim bu 2 sine gelemez falan.

    Scirocco R önden çekiş diye önermedim.Çünkü bu tarz araçlarda AWD çok önemlidir.Olması gerekir.

    Demek istediğim GOlf R pist verilerinde neredeyse evoyu yakalamış.Yania rada az bir fark var.Düzdede gayet iyi golf R.ARada sizin dediğiniz gibi fark yok.

    Şimdi çok güzel yazdınız da. Peki ne oluyor o rezalet falan o zaman ? Malzeme kalitesi demişsiniz, işçilik demişsiniz. Adamların zaten konforla işi yok (traktör de değil). O yüzden işçilikte içlerindeki en iyi arabadır. Çünkü performans işçiliği vardır. Motoru, aktarma organları, aerodinamiği kusursuza yakın olan bir araçtan bahsediyoruz ve işçilik kötü ?

    Edit : imlâ

    Ben işçilikten falan bahsetmedim güzel kardeşim.Yanlış kişiye yazdın birdaha gözden geçir.

    Onu yazan trapspeed ben ex_silver...

    Evet pardon ya, alıntı olduğu için nicklere bakmadım hiç hata bende
    Silinsin mesajlar, kalabalık yapmayalım




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.