Şimdi Ara

RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı] (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
2
Favori
13.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsi çok güzel ya imkanım olsa hepsini alırım.ama schirocco yerine golfü tercih ederdim.evo zaten fenomen.volvoda hem aile için ideal hem sportif.mazda arkadan çekişli.bilemedim valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    10 küsür yıldır WRC de yarışıp da dünya üzerindeki her arazide kendini kanıtlamış Sti ve Evo dan bahsederken ne olur başka marklarla kıyaslamayın. Neticede asfalt dışında yeni yeni gidebilen binek araç üreten bir firmadır VW.

    Öncelikle kendimi bildim bileli STi hayranıyımdır bunu belirteyim fakat 2012 yılındayız şu an. EVO IV,V,VI TM, GC8 Impreza GT falan filan yok geçti gitti hepsi. Ha 1990-2000'lerin başında efsaneydiler o ayrı ama "bir zamanlar efsaneydiler" politikası günümüzde bu otomobilleri sattırmaya yetmez. Bu otomobillerin hepsi aynı amaç için üretilmiş hepsi 4 çeker hepsinin skidpad değerleri birbirine yakın aslında tek farkları insanların kafalarında kalıplaşmış düşünceler. Neyse an itibariyle liste fiyatlarına bir bakalım;

    Golf R = 120,000 TL
    EVO X MR-SST = 180,000 TL
    STi 2.5 = 231,000 TL


    Alternatifleri değerlendirelim;


    1- F10 520d fiyatına STi alacaksın, Golf'ten daha fazla vergi ödeyeceksin, Golf'ten çok daha fazla akaryakıt harcayacaksın, Debriyaja basacaksın, Golf'ten ton başına daha fazla güç üretmesine rağmen hem pistte hem ara hızlanmada Golf kadar yürümeyecek, Güvenlik konfor işçilik olarak Golf kadar olamayacak, 2 sene sonra %50 değer kaybıyla satacaksın.

    Şaka gibi değil mi? Bana STi almak için 1 adet mantıklı bir sebep söyle ?



    2- Yine Golf'ten 60 bin fazla verip EVO alacaksın, Golften daha fazla akaryakıt yakacaksın, Golf kadar yürümeyecek, Golf kadar güvenli,konforlu ve donanımlı olamayacak, Manuel alsan 240 kph yi geçemeyeceksin, SST alsan güç kaybın fazla olacak ara hızlanmalarda çift debriyajdan bekleneni veremeyecek, 2 yıl sonra 50 bin €'ya anca satacaksın.


    EVO almak için de mantıklı bir sebep göremiyorum ha illaki onun ruhu yeter diyorsan gider yarı fiyatına EVO VI TM Edition alınır işte o zaman safkan ralli makinası nasıl olur görülür. Bunun dışında başka birşey söylemeye gerek yok. Zaten satış rakamları ortada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Şimdi çok güzel yazdınız da. Peki ne oluyor o rezalet falan o zaman ? Malzeme kalitesi demişsiniz, işçilik demişsiniz. Adamların zaten konforla işi yok (traktör de değil). O yüzden işçilikte içlerindeki en iyi arabadır. Çünkü performans işçiliği vardır. Motoru, aktarma organları, aerodinamiği kusursuza yakın olan bir araçtan bahsediyoruz ve işçilik kötü ?

    Edit : imlâ

    Yanlış kişiden alıntı yapmışsın Ben EVO X'e diğer evolara nazaran rezalet dedim. Kendi ağzınla söyledin performans işçiliği var dedin. Fakat yanıldığın nokta EVO X bugüne kadar çıkan evolar içinde performans değerleri ve aktarması en kötü olanı. Bunu ben uydurmuyorum elinin altında internet var, testler var, kullanıcı yorumları var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-350z-nissan-350z/detay



    +1500
    Birde böyle bir cengaver vardı değilmi ya, kimsenin aklına gelmemiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Arkadaşlar hepiniz çok sağolun ama daha çok kafamı karıştırdınız.

    hocam arabadan beklentilerinizi yazarsanız daha tutarlı öneriler alırsınız.

    salt performansı mı,

    yol tutuş-sürüş keyfi mi,

    performans-konfor birarada mı,

    salt ilgi çekmek mi?

    evoX ile s60 t5 çok ilgisiz çünkü...


    genel bir yorum yapmak gerekirse ikinci el olarak evoX almam, çünkü çok limitlerde, tolerans payları düşük bir araç,

    aynı kasa sıfır kmsi 38 bine satılan bir golf'e o paraları vermem, isterse kanatlanıp uçsun, keza scirocco...

    rx8 performans olarak 200 hplik araçlardan bile geride, ayrıca tüketimi çok anormal seviyelerde,


    55 bin euro'ya kadar çıkıyorsanız direkt şunu öneriyorum,

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2009-audi-a5-coupe-2-0-tfsi-s-line-19-jnt-s5-gorunum-260-bg-69556852/detay

    çok potansiyelli bir motor, mükemmel bir tasarım...

    Alıntıları Göster
    konu gerildi sankim 232 HP 895 Nm Tork'luk canavar

    LİNK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gokhan G. -- 22 Ocak 2012; 2:30:34 >




  • Rx 8 in direksiyonu niye o kadar büyük ya :/
  • Tartismasiz Mazda
  • Bu ülkede tam 12 ay önce 120.000 liraya MR TC-SST satılıyordu. Yine aynı dönemde 125.000-135.000 lira arasına WRX STi satılıyordu. O zaman da millet Golf R diyordu. Zihinde oluşan düşünce aynı. Fiyatları bahane etmeye gerek yok. O zaman aradaki fark 20.000 liraydı.

    Ayrıca değinmeden edemeyeceğim Golf ne kadar şehir içi için yaratılmış ve ona göre konsantre olmuş bir modelse Evo X da o spor ruh için yaratılmıştır ki Mitsubishi markasının Lancer ile ilgili düşüncesi Lancer'ı çıkaralım sonra ona göre Evo X u yaratalım değildir, Lancer, Evo X un şehirleştirilmiş (sakinleştirilmiş) versiyonudur. Golf R için ise bu durum tam tersidir yanılıyor muyum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 22 Ocak 2012; 11:59:05 >
  • Bmw 335ci alicaksin keyfine bakicaksin ufak tefek modlarla m3 performansina yaklasirsiniz
  • Evo nun karsilasicagi tek arac wrx sti dir.yillarin kapismasina gidip simdi golf molf derken bile utaniyorum boyle seyleri soylemeyin ya.onden cekis olduklari aklima geldikce guluyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    Evo nun karsilasicagi tek arac wrx sti dir.yillarin kapismasina gidip simdi golf molf derken bile utaniyorum boyle seyleri soylemeyin ya.onden cekis olduklari aklima geldikce guluyorum

    Bende şu cahil yorumun aklıma geldikçe gülüyorum. Önden çekişmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    Evo nun karsilasicagi tek arac wrx sti dir.yillarin kapismasina gidip simdi golf molf derken bile utaniyorum boyle seyleri soylemeyin ya.onden cekis olduklari aklima geldikce guluyorum

    Bende şu cahil yorumun aklıma geldikçe gülüyorum. Önden çekişmiş

    Pardon yaptik bi hata ama yinede karsilastirilmaz be ustaİsterse golf evonun icinden gecsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    Evo nun karsilasicagi tek arac wrx sti dir.yillarin kapismasina gidip simdi golf molf derken bile utaniyorum boyle seyleri soylemeyin ya.onden cekis olduklari aklima geldikce guluyorum

    Bende şu cahil yorumun aklıma geldikçe gülüyorum. Önden çekişmiş

    Pardon yaptik bi hata ama yinede karsilastirilmaz be ustaİsterse golf evonun icinden gecsin

    sen karşılaştırma zaten çok özelsin hissettim bunu




  • Rica etsem biri bana Golf R daki 4 Motion sisteminin özelliklerini yazabilir mi? Yani sadece 4 tekere güç aktarımından ibaret değildir sanırım.
  • golf dışında 350z,mazda,evo olabilir ama golf golftur yaniii
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Rica etsem biri bana Golf R daki 4 Motion sisteminin özelliklerini yazabilir mi? Yani sadece 4 tekere güç aktarımından ibaret değildir sanırım.

    Golf R'da bulunan 4Motion sistemi birçok 4 çeker aktarmalarda sunulan standart özellikleri kapsamakla birlikte ekstra olarak torque vectoring,bağımsız kilitlenebilir merkezi differansiyel gibi teknolojilerle de donatılmış. Tabii ki sunulan 4. nesil Haldex veya Torsen differansiyel çeşitlerine bağlı olarak birkaç farklı özellikleri var. Ancak teknik olarak farklarını bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bu ülkede tam 12 ay önce 120.000 liraya MR TC-SST satılıyordu. Yine aynı dönemde 125.000-135.000 lira arasına WRX STi satılıyordu. O zaman da millet Golf R diyordu. Zihinde oluşan düşünce aynı. Fiyatları bahane etmeye gerek yok. O zaman aradaki fark 20.000 liraydı.

    Ayrıca değinmeden edemeyeceğim Golf ne kadar şehir içi için yaratılmış ve ona göre konsantre olmuş bir modelse Evo X da o spor ruh için yaratılmıştır ki Mitsubishi markasının Lancer ile ilgili düşüncesi Lancer'ı çıkaralım sonra ona göre Evo X u yaratalım değildir, Lancer, Evo X un şehirleştirilmiş (sakinleştirilmiş) versiyonudur. Golf R için ise bu durum tam tersidir yanılıyor muyum?

    aynen öyle




  • Arkadaşlar birazdan gidip beyaz M paket 2011 model bir BMW 3.20d'ye bakacağım ve hoşuma giderse alacağım. Bilginiz olsun dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    Arkadaşlar birazdan gidip beyaz M paket 2011 model bir BMW 3.20d'ye bakacağım ve hoşuma giderse alacağım. Bilginiz olsun dedim.

    Dostum azıcık sabret yeni kasayı al. Hemde 328i.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden
    Rx-8 in diğerlerinden bir başka avantajı ise tamamen farklı bir karoser üzerine kurulması. Diğerleri binek araçlardan yapılma spor araçlar ama rx-8 safkan sporcu. Zaten vwleri elemenizi öneririm. Mazda rx-8 231 hp ile 0-100 ü 6.4 saniye scirocco r 260 hpye rağmen 6.0 saniye. Yani arada performans olarak çok fark yok.

    Eğer rx-8 in performansı bana yeterli olmaz ben 0-100 e 6 saniyenin altında çıkmak istiyorum derseniz evo alırsınız onu da manuel alırsanız 5.4 saniye manuelleri, otomatiklerinde ise 0-100 6.3 saniye hemen hemen aynı rx-8 le. Ayrıca evoyla da rx-8 arasında 60 milyar gibi bir fark var. 2 tane rx-8 alabilirsiniz evo fiyatına(stock olarak konuşuyorum tabiki)


    Otomatik Evo X'mu varmis ? Hemde manuelinden 1sn yavas

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-bayi-cikisli-2010-mitsubishi-evo-x-ss-motors-da-67007559/detay

    Manuel gibi mi görünüyor sana ?

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/lancer_evolution/index.asp?pg=teknik

    Burda da teknik özellikler

    Manuel 5.4 saniye

    Otomatik 6.3 saniye

    Bundan sonra mesajlarını yazarken daha dikkatli olursun heralde

    Bundan sonra siz alinti yaparken kaynaginizin guveniliriginden emin olursunuz herhalde..

    SST'nin Manuel aractan 1sn yavas olma olasiligi nedir ? Cift kavrama hangi arac manuelinden bu derece yavas ? Cou cift kavrama manuelinden daha hizli

    Bundan sonra ditinize potasyum yonunden zenginlestirirsiniz herhalde..

    Rx8'inizin suresini debriyaj tokatlayarak alin ama Evo'yu kaldirmadan 0-100 bakin olacak is mi ?

    Bundan sonra kullanmadiginiz arabalar hakkinda yorum yapmazsiniz herhalde.. Isterseniz keza kedi dahi kullansa Evo'yu 6sn'de 0-100 yaptigini soyleyemez...

    Evo X'u doldur kaldir 5sn alti kalkar, her gun her saniye...

    13.3sn ceyrek mil yapan arabanin 6.3sn'de 100km yapmasi nasil bir mantik ?


    quote:

    Here are its numbers:
    0-30 mph: 1.7 seconds
    0-45 mph: 3.1 seconds
    0-60 mph: 4.9 seconds
    0-75 mph: 7.2 seconds
    Quarter-mile: 13.6 seconds at 101.3 mph

    30-0 mph: 28 feet
    60-0 mph: 112 feet

    600-foot slalom: 70.7 mph
    200-foot skid pad: 0.99g


    Buda videosu;http://www.insideline.com/mitsubishi/lancer-evolution/2008/full-test-2008-mitsubishi-lancer-evolution-x-gsr.html

    quote:

    The Mitsubishi Evo GSR requires a bit of finesse at the launch to avoid bogging down or, conversely, boiling the clutch into a putrid haze. In the end, it covers 60 mph in 4.9 seconds and the quarter-mile in 13.6 seconds at 101.3 mph.

    And where's the Mitsubishi Evo MR during all of this? A few tenths behind the others. Preliminary estimates indicate the Evo MR runs to 60 mph in 5.2 seconds and through the quarter at 13.9 seconds at 98.8 mph, but this car did not yet have the final production calibration governing interaction between the twin-clutch gearbox and engine, so we think future tests might improve the MR's trap speed, especially as this car exhibited some grumpiness as the engine approached redline.


    http://www.insideline.com/mitsubishi/lancer-evolution/2008/comparison-test-mitsubishi-evo-gsr-vs-mitsubishi-evo-mr-vs-subaru-wrx-sti.html

    0-60, 0-100 le tam olarak ayni sey degil bunu da goze almak lazim. baya yakin ama arada yaklasik 4 km/saat fark var. Yani bu aracin 0-100`u 5 sn ustunde olabilir.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.