Şimdi Ara

RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı] (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
2
Favori
13.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    mazda rotary motoru geliştirmeyi bıraktı bence sende bırak hiç bulaşma her ne kadar güzel bir araç olsada durum böyle bu araçda herangi bir problemde yeni motor getiriliyor cunki bu motoru işleyecek tezgahlar bizim servislerde yok bence golf al hiç olmazsa konforu biraz daha iyidir biraz daha rafine bir gücü vardir şehir içinde daha kolay olur diye düşünüyorum

    Mazda rotary motoru geliştirmeyi bırakmadı, tam tersi 800x2 1600cc rotary motor üretmeye hazırlanıyor, 1.6lt'den 300bg güç çıkaran ve yakıt tüketimi rx-8'den daha düşük bir model üzerinde çalışılıyor. Ayrıca motor özelliği bilinmediğinden dolayı TR'ye ilk giren rx-8'ler yanlış yağ kullanımından dolayı motor indirdi, bu da herkeste rx-8'in motoru çabuk bitiyor gibi bir fikir uyandırdı. Rotary, normal motorlara göre daha basit yapılı olduğu için en az onlar kadar uzun ömürlüdür, ancak yüksek devir çeviren bir sistem olduğu için bakımı çok önemlidir. Rotary'nin motoru bittiğinde rektefiye edilmiyor, sandık motor takılıyor bunun da maliyeti normal bir motorun rektefiye masrafından çok farklı değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    mazda rotary motoru geliştirmeyi bıraktı bence sende bırak hiç bulaşma her ne kadar güzel bir araç olsada durum böyle bu araçda herangi bir problemde yeni motor getiriliyor cunki bu motoru işleyecek tezgahlar bizim servislerde yok bence golf al hiç olmazsa konforu biraz daha iyidir biraz daha rafine bir gücü vardir şehir içinde daha kolay olur diye düşünüyorum

    Mazda rotary motoru geliştirmeyi bırakmadı, tam tersi 800x2 1600cc rotary motor üretmeye hazırlanıyor, 1.6lt'den 300bg güç çıkaran ve yakıt tüketimi rx-8'den daha düşük bir model üzerinde çalışılıyor. Ayrıca motor özelliği bilinmediğinden dolayı TR'ye ilk giren rx-8'ler yanlış yağ kullanımından dolayı motor indirdi, bu da herkeste rx-8'in motoru çabuk bitiyor gibi bir fikir uyandırdı. Rotary, normal motorlara göre daha basit yapılı olduğu için en az onlar kadar uzun ömürlüdür, ancak yüksek devir çeviren bir sistem olduğu için bakımı çok önemlidir. Rotary'nin motoru bittiğinde rektefiye edilmiyor, sandık motor takılıyor bunun da maliyeti normal bir motorun rektefiye masrafından çok farklı değil.

    ben motorun verimliliğine bir şey demiyorum mazda şimdi yeni bir motor geliştiriyor şimdi adını hatırlayamadım.. Bunların haricinde aynı şeyleri demişiz ben yeni motor pahalı demedim sadece türkiyede bunu işleyecek tezgah olmadığı için sorunlu dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evo veya Golf R ve Scirocco R
    Evo olacaksa 8-9 olsun temizinde tabi.
  • Evo varken diğerlerine araç diye binmem bile Bence direk Evo alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safa_oyuncu

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    Bunların arasında evo x alınır, evo x'un tek rakibi wrx'tir rx8'le golf'le falan kıyaslanmaz.

    İş sadece hız olsa gidip 500 hp bir Amerikan alırdım ancak iş o değil. İş; Yol tutuş, tasarım, kalite, farklılık, sağlamlık..

    mhmt_mhmt, pistte yanından Golf, Scirocco ve en önemlisi Rx-8 vızır vızır geçerken sen hala yanlıyor olursun.

    emin olun evo yol tutuşta yanına bile yaklaştırmaz bu araçları. Zaten senelerdir virajlardaki rijitliğiyle kendini ispat ediyor evo modelleri.
    sağlam mıdır?bir spor araca göre evet sağlamdır.
    kaliteli midir? şüphesiz evet
    farklı mıdır ? bana göre evet nickimin sebebi evo 9 mr edition zaten
    evo 10 tasarımını sevmiyorum ben

    Yalnız kesinlikle konfor beklemeyin. iç mekan çok sadedir yani alman araç sevenleri kolay kolay tatmin etmez




  • RX-8'i uzun süre kullanmış birisi olarak tavsiye etmiyorum

    Golf R Güzel bir seçim olabilir gerçekten ancak tercih meselesi ben golf R için hayır diyorum

    Evo X olabilir aslında aradığınız araç ama evo'nun teknik olarak bir arızasında masraf yüklü olacaktır rx8'de aynı şekilde tabut motordur. Seridir güzeldir ancak sıkıntılıdır.

    Volvo tercih edilebilir oturaklı araçtır ancak yukarıda ki araçlara göre biraz daha hantal kalır.

    Honda düşünün derim ben CR-Z - Type R - Eğer 100.000 gibi bir bütçe varsa yurt dışından Sİ getirtebilirsin gümrük işlemlerinde ben sana yardımcı olurum

    Scirocco'ya gelince bana birazcık içi dar geldi , gerçi ben evli değilim araçta arkaya binecek olan kişi en fazla 1 kişidir bende o yüzden hep tek kapı araç tercih ettim şu zamana kadar. Ama eğer listedekilerden öneri bekliyorsan benim 3 tane önerim var orada ;

    1 - Scirocco
    2 - Evo X
    3 - s60




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş


    quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    mazda rotary motoru geliştirmeyi bıraktı bence sende bırak hiç bulaşma her ne kadar güzel bir araç olsada durum böyle bu araçda herangi bir problemde yeni motor getiriliyor cunki bu motoru işleyecek tezgahlar bizim servislerde yok bence golf al hiç olmazsa konforu biraz daha iyidir biraz daha rafine bir gücü vardir şehir içinde daha kolay olur diye düşünüyorum

    Mazda rotary motoru geliştirmeyi bırakmadı, tam tersi 800x2 1600cc rotary motor üretmeye hazırlanıyor, 1.6lt'den 300bg güç çıkaran ve yakıt tüketimi rx-8'den daha düşük bir model üzerinde çalışılıyor. Ayrıca motor özelliği bilinmediğinden dolayı TR'ye ilk giren rx-8'ler yanlış yağ kullanımından dolayı motor indirdi, bu da herkeste rx-8'in motoru çabuk bitiyor gibi bir fikir uyandırdı. Rotary, normal motorlara göre daha basit yapılı olduğu için en az onlar kadar uzun ömürlüdür, ancak yüksek devir çeviren bir sistem olduğu için bakımı çok önemlidir. Rotary'nin motoru bittiğinde rektefiye edilmiyor, sandık motor takılıyor bunun da maliyeti normal bir motorun rektefiye masrafından çok farklı değil.

    ben motorun verimliliğine bir şey demiyorum mazda şimdi yeni bir motor geliştiriyor şimdi adını hatırlayamadım.. Bunların haricinde aynı şeyleri demişiz ben yeni motor pahalı demedim sadece türkiyede bunu işleyecek tezgah olmadığı için sorunlu dedim

    Hayır sorunlu değil. Tek farkı sentetik yağ yerine mineral yağ kullanılıyor ve yağ değiştirme yerine her 1.000km'de 1 lt yağ ekleniyor o kadar.




  • Kardesim en dogru karari verdigin icin seni tebrik ederim:)
  • rx-8 yada evo tamamda vw ,vol. bu listeye olmadı imajı bozuk

    bence rx-8 yada 370z olabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 18 Ocak 2012; 22:23:54 >
  • Golf R arkadasimin. Eger ciddi dusunursen sizi gorusturebilirim
  • Hayırlı olsun hocam bazen farklı olmak iyidir.Ama ben olsam Evo alırdım
    Ancak Rx 8 de başka bir heyecan ve bana göre farklılık olacaktır iyi yanlamalar dilerim.
  • rx8 de yağ yakma sorunu var.. 5000 km de bir yağ bitiyor
  • Sen daha golf r almadinmi ::)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeynelkoc

    rx8 de yağ yakma sorunu var.. 5000 km de bir yağ bitiyor

    Haydaaa... yağ yakma sorunu yok arkadaşım, motorun özelliği o. Her 1.000km'de 1lt yağ ekleniyor.
  • eger bu meblalara cikabiliyorsaniz tabiri caizse all-in one olan bu araci dusenmenizi tavsiye ederim

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2010-model-s-line-quattro-ve-s-tronic-211-hp-bayi-cikisli-full-71425281/detay/?source=promotion_hpva
  • Arkadaşlar yol tutuşu hakkında yanlış bilgiler dolaşıyor. Bu konuyu çok araştırmıştım Evo X yol tutuşu konusunda kendi segmentinde kesinlikle ve kesinlikle rakipsiz. Rx-8'in çok iyi bir araç olduğu kesin ama o kasayla evo gibi yol tutamaz. Hatta 5. vites evo testlerinide izlemiştim Lambo'larla yarışacak bir yol tutuşu vardı. Bunu sağlayan geliştirilmesi için milyon dolarlar harcanmış bilgisayar yazılımı tipsiz dediğiniz geniş ve ağır kasası. Ayrıca şu araca nasıl tipsiz denilebilir bilmiyorum. İmkanım olsa evo alırdım. Sokakta görünce dibim düşüyor açıkçası. Ki X'i sadece 1 defa gördüm. Yani etrafta piyasa olmamış farklı bir aracınız olur. Türkiye yollarında gezen araçların %99'unu harcarsınız. Aynada gören kaçar. (Ben bunu sevmem yanlış örnek olmasın)

    (Belki fanatiklik gibi görürsünüz belirteyim evet Evo'ları ve Japon araçlarını çok severim bu yüzden Rx8'i de severim ama araştırdığım şeyler bunlar duygularım dışında )

    Bu araçları sadece görüntü olarak karşılaştırabilirim benim zevkime Evo uyuyor çünkü çok daha sert ve agresif bir tasarıma sahip. Rx-8 ise daha yuvarlak hatlı araç sevenlere hoş gelebilir.

     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]


    RX-8 çok güzel bir araç onu da koyalım da görünümde siz bire bir karşılaştırın.

     RX8 vs Golf R [yine kafam karıştı]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkon -- 21 Ocak 2012; 0:12:27 >




  • Sorman kabahat tabiki Evo
  • ya adam hayallerini yazmis herkes de ciddi ciddi oneri veriyor sazan.avi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erayfm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeynelkoc

    rx8 de yağ yakma sorunu var.. 5000 km de bir yağ bitiyor

    Haydaaa... yağ yakma sorunu yok arkadaşım, motorun özelliği o. Her 1.000km'de 1lt yağ ekleniyor.

    Bunu bılmıyordum rotary lerın 1.000km 1 lt yaktıgını o zaman benım 2.0tfsi ın ıcıne rotary kacmıs cunku benımkıde 1.000km 1 litre cıvarı yakıyordu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Miridni -- 21 Ocak 2012; 7:12:47 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.