Şimdi Ara

Renault Twizy, Kasım'da Türkiye'de(autoshowda görüldü mü?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
1
Favori
9.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault Twizy, hem konforlu, hem eğlenceli hem cesur, yenilikçi iki koltuklu tasarımıyla, tamamen elektrikli dönemin başlangıcını müjdeliyor. %100 elektrikli bir ultramobil olarak tasarımı yapılan bu quadricycle / 4 tekerlekli otomobilin hedefi şehiriçi ulaşım... Twizy büyükşehirlerdeki trafik sorununa en uygun çözüm! Renault; Scénic, Espace gibi modellerin tasarımı ile olduğu gibi, Twizy ile kendi segmentini yaratıyor. Twizy, Renault Spor Teknolojilerinin geliştirdiği olağanüstü bir UDO (Unidentified Driving Object / Tanımlanamayan Ulaşım Cismi) ve Renault'nun İspanya'nın Valladolid şehrinde üretiliyor. Renault satış şebesinde 15 Mart 2012 tarihinden itibaren satışa sunuluyor. Vergi dahil fiyatı 6,990€'dan* (vergi teşvikleri ve batarya kirası hariç), batarya kirası ise 50€'dan başlıyor. Bu yepyeni tasarım, şehiriçi ulaşım alanında bir devrim niteliğinde... Sıfır Co2 salımı ile çevreci Twizy, güvenlik, konfor ve kolay ulaşım özgürlüğünü bir arada sunuyor. Piyasada eşi benzeri olmayan Twizy, adını da en büyük iki özelliğinden aldı: kullanım kolay (EASY- KOLAY) ve iki kişilik bir ultramobil (TWIN- İKİZ).

    Hem kadın hem erkek müşterileri, hem gençleri ve profesyonelleri hedefleyen Twizy'nin özel bir hedef müşteri kitlesi yok– sıradışı olmakla kalmayıp aynı zamanda gerçek, ekonomik ve çevreye d

    Twizy'nin 2 motor seçeneği bulunuyor.

    • Twizy 45 (Avrupa'da sürücü belgesi gerektirmiyor): 4kW (5hp), 33Nm tork değerine hızla ulaşabiliyor, maksimum hız 45kph,

    • Twizy: 13kW (17hp), maksimum tork 57Nm ve maksimum hız 80kph.

    Twizy üç ekipman seviyesinde sunuluyor: 'Urban' (baz versiyonlarında bile, güvenlik ve maksimum konfor), 'Color' (görüntü ve renk olarak özel) ve 'Technic' (şık siyah beyaz jant, alaşım tekerlekler ve metalik boya standart olarak bulunuyor). Müşteriler bu farklı ekipman seviyelerine ek olarak, kendi Twizy'lerini kendi kişisel zevklerinin bir göstergesi olarak dizayn edebiliyorlar.

    Twizy, eşsiz görünümü ve çevreciliğinin yanısıra iki tekerlekli araç çevikliği, konvansiyonel bir otomobilin güvenlik ve konfor özelliklerini birarada sunuyor. Araç, 100 km şehir menziline sahip. 6.1kWh lityum -iyon batarya ve fren/hız düşürme kazanım sistemi sayesinde kullanıcı, ekonomik sürüş ilkelerini gözeterek 80 km.lik menzile ulaşabiliyor. Twizy 3½ saatten daha az bir sürede şarjı tamamlanabiliyor. 220V ev prizi uyumlu entegre üç metre batarya şarj kablosuna da sahip.

    Twizy şehre elektrik vermeye hazır! Bu alanın öncüsü olarak Renault; Fluence ve Kangoo Z.E.'den sonra şimdi de Twizy'yi pazara sunuyor. Bu yaz da ZOE aralarına katılıyor olacak.

    Twizy'nin Türkiye'de lansmanı ise Istanbul Autoshow 2012'de gerçekleştirilecek.





    bence çok iyi olur.tam şehir içi arabası.

    kaynak1:http://www.otomobilgazetesi.com/renault-twizy-kasimda-turkiyede-11086.html
    kaynak2:http://www.haberler.com/renault-twizy-kasim-da-turkiye-de-3541581-haberi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete321 -- 6 Kasım 2012; 12:43:38 >







  • fiyattan haber ver sen avrupada laguna alana hediye veriyorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: retro.

    fiyattan haber ver sen avrupada laguna alana hediye veriyorlar

    doğru burda 20.000 lira olur gibi kanımca ama avrupadaki kampanya yı burada yaparsa fena olmaz dicektim uyandım.
  • Bu ne ya buna 20.000 tl verene bende beyin veriyorum.
  • Türkiye'de de vergi konusunda teşvik var yani avrupadan çok farklı bir fiyata çıkacağını sanmam. 7000 euro 16-17 bin TL yapar ve bence çok büyük bir para değil eli yüzü düzgün 250cc motosiklerler bile 10,000 liradan başlıyor. Motosiklet ile otomobil üstün yanları birleştiren üstüne ekonomi sağlayan bir araç. Bizim ülkemizde tutacağını bende sanmıyorum yanlız. Sonuçta ufak araçları adamdan saymayıp sıkıştıran, yakıt fiyatından şikayet edip c-d segment araçlarla tek başına dolaşan bir milletiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 5 Eylül 2012; 14:38:21 >
  • ben şahsen almayı düşünüyorum... annemin ehliyeti var ve araba kullanmayı bilmiyor veririm bunu dolansın dursun bide ev bizim kadıkoyde zaten heryer trafik bununla aralardan geçersin... Bu sabah 1kmlik yolu üstün çabalarımla 20 dakikada geçtikten sonra tam ihtiyacım olanın bu oldugu kanaatindeyim...

    motorsiklet kullanmaktan korkanlar için biçilmiş kaftan...
  • 20bin TL iyi fiyat!

    sonuçta bu tarz oyuncakların genel fiyatı bu avrupa'da dahi 16-17bin lira?

    ne sandınız 8-9 bin liraya mı dağıtsınlar ? bugün normal araca 50-55bin tl veriyorsunuz

    herşey pahalı nasını satim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yan makinası
  • bagajı küçük

    o motor o arabayı çekmez

    bi de ne vardı ya....

    edit: iki kişlik olaymış eyiymiş. bizde bunları çıtır çıtır ezerler trafikte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceycey11 -- 5 Eylül 2012; 15:50:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaikaZede

    Yan makinası


    dehşet bişey :D
    bence çok güzel az yakar kaçarda :D
    yanlıyomuşda bak.
    bu araba on numara üni arabası :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaikaZede

    Yan makinası


    süpppper :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey11

    bagajı küçük

    o motor o arabayı çekmez

    bi de ne vardı ya....

    edit: iki kişlik olaymış eyiymiş. bizde bunları çıtır çıtır ezerler trafikte

  • Pek teşvikli sayılmaz, haberlerinde bile 50 € pil kirasından bahsedilmiş.
    Çevrecilik pahallıdır, hele bizim ülkemizdeki gibi akaryakıttan yüksek vergi geliri elde ediliyorken.
    Fluence ve Prius gibi modellerde karşılaştığımız gibi astronomiklikler olabilir.

    Kullanım amacı yönünden büyük araçlara eğilimli bir toplumda bu otomobil ile trafiğe çıkmak biraz zor.
    Ayrıca bunun aile aracı olabileceği, alış-veriş gibi kullanımlar da hesaba katılırsa fiyat performansı daha da düşer.
    Sonuçta araba alırken 10-20 bin daha fazla verilebiliyorsa zaten daha üst sınıf ya da donanım tercih ediliyor.
    Birde maaliyeti uygun olduğu için motorsiklet kullanan kişilere hitap edebilir ki, bu da en fazla 10 bin TL ye alıcı bulması demek.
  • Türkiye'de 15.000TL'ye satılırsa alıcı bulur gibime geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iGroN

    Pek teşvikli sayılmaz, haberlerinde bile 50 € pil kirasından bahsedilmiş.
    Çevrecilik pahallıdır, hele bizim ülkemizdeki gibi akaryakıttan yüksek vergi geliri elde ediliyorken.
    Fluence ve Prius gibi modellerde karşılaştığımız gibi astronomiklikler olabilir.

    Kullanım amacı yönünden büyük araçlara eğilimli bir toplumda bu otomobil ile trafiğe çıkmak biraz zor.
    Ayrıca bunun aile aracı olabileceği, alış-veriş gibi kullanımlar da hesaba katılırsa fiyat performansı daha da düşer.
    Sonuçta araba alırken 10-20 bin daha fazla verilebiliyorsa zaten daha üst sınıf ya da donanım tercih ediliyor.
    Birde maaliyeti uygun olduğu için motorsiklet kullanan kişilere hitap edebilir ki, bu da en fazla 10 bin TL ye alıcı bulması demek.

    pil kirası olayı doğru ben 163 lira diye biliyordum.ama bir üni öğrencisi normal dizel bir araba yada benzinli araba alsan aynı fiyata yakıt parası daha fazla olcak.bu yüzden twizy vergisiyle bile diğer tarifedem ucuz sayılabilir.dezavantajları var mesala 100 km menzil az şehir içi arabası karda performans nasıl olacak vs..




  • Böyle bir arabayla İstanbulda sokağa çıkan adama hatta e-5 çıkan adama canını sokakta bulmuş derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    quote:

    Orijinalden alıntı: iGroN

    Pek teşvikli sayılmaz, haberlerinde bile 50 € pil kirasından bahsedilmiş.
    Çevrecilik pahallıdır, hele bizim ülkemizdeki gibi akaryakıttan yüksek vergi geliri elde ediliyorken.
    Fluence ve Prius gibi modellerde karşılaştığımız gibi astronomiklikler olabilir.

    Kullanım amacı yönünden büyük araçlara eğilimli bir toplumda bu otomobil ile trafiğe çıkmak biraz zor.
    Ayrıca bunun aile aracı olabileceği, alış-veriş gibi kullanımlar da hesaba katılırsa fiyat performansı daha da düşer.
    Sonuçta araba alırken 10-20 bin daha fazla verilebiliyorsa zaten daha üst sınıf ya da donanım tercih ediliyor.
    Birde maaliyeti uygun olduğu için motorsiklet kullanan kişilere hitap edebilir ki, bu da en fazla 10 bin TL ye alıcı bulması demek.

    pil kirası olayı doğru ben 163 lira diye biliyordum.ama bir üni öğrencisi normal dizel bir araba yada benzinli araba alsan aynı fiyata yakıt parası daha fazla olcak.bu yüzden twizy vergisiyle bile diğer tarifedem ucuz sayılabilir.dezavantajları var mesala 100 km menzil az şehir içi arabası karda performans nasıl olacak vs..

    Golf arabası gibi, heryerde kullanılmaz.
    Şehir içinde emisyon yasağı konulsa bu tip araçlar tercih edilebilir fakat maalesef buna benzer uygulamalarda bulunmuyor.
    Bende böyle bir otomobil kullanmak isterim, sadece maaliyet açısından değil, sonuçta iş olsun gezme olsun bir yere tek başınıza giderken aracın geri kalan dörtte üçünü fazladan gezdirdiğinizi hissediyorsunuz.
    Fakat bizim ülkemizde gezdir ki benzin harca, aracında yakıtında vergisini öde sistemi olduğu için kullanılabilirliliği zor.
    Ayrıca bu tip araçları hediye etseler dahi millet kullanmaya çekinir, trafikte yerler.




  • Arkaya römorkla sucu arabası olur.Çeki demiri opsiyonel mi ?
  • Kapıları opsiyondu sanırım
  • Kapılarda cam yok bu eksi bir taraf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.