Şimdi Ara

Renault Symbol'ün üretimi Türkiye'de durdu !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Renault’un Türkiye ortağı OYAK’ın Otomotiv ve Çimento Grubu Başkanı Celal Çağlar, Türkiye’de üretim yapan otomotiv markalarının Avrupa’da yaşanan kriz dönemlerinden Türkiye sayesinde güçlü çıktıklarını ifade etti.Çağlar, Uluslar arası Paris Otomotiv Fuarı’nda sohbet ettik. Çağlar’a PSG Grubu’nun (Peugeot-Citroen) yeni Ortadoğu ve Afrika Direktörü Jean-Christophe Qeumard’ın “IŞİD’i Türkiye’de üretim yapanlar düşünsün. Bizi etkilemiyor. Bölgede üretim gündeme gelirse ilk adayımız Türkiye değil Fas” açıklamasını anımsattık.

    Celal Çağlar, Fransız rakibinin yöneticisinin bu açıklamasına yönelik şu yorumu yaptı: “Türkiye’de üretim yapan markalar Avrupa’daki kriz dönemlerinden hep güçlü çıktı. Bakın bize, bakın Fiat’a. Bu markalar dibe Türkiye sayesinde vurmadı. Avrupa’daki krizleri Türkiye ile aştılar. Bugün Hyundai ve Toyota da Türkiye’de üretimini artırıyorsa, bu ülkede yatırım yapmanın ne denli önemli olduğunu görmelerinden kaynaklanıyor. Onları kısa süre önce iflasın eşiğine getiren ise yanlış tercihleri oldu. Yapılan yanlış yatırımlar ve ülke tercihleri nedeniyle kriz döneminde çok zor günler yaşadılar. O yüzden Türkiye’ye yatıran her zaman kazanır.”

    SYMBOL ÖNEMLİ BİR KOZDU

    Celal Çağlar, 1999 yılından 2012 yılı sonuna kadar Bursa’da üretilen Renault Symbol’le ilgili de çarpıcı açıklamalar yaptı. Symbol’ün Türkiye için en önemli kozlarından biri olduğunu kaydeden Çağlar, “Ancak Symbol’ün Avrupa regülasyonlarına uyumu için 20 milyon euroluk ek yatırım daha yapmamız gerekiyordu. Bu konuda gerek ben gerek Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar defalarca Ankara’ya gittik, erteleme istedik. Euro normlarına uygun olması için gereken bu yatırımı yapmamız halinde Symbol’ün fiyat avantajı kalmayacaktı. Araç başına maliyeti artacaktı. O yüzden biz de üretimini bitirmek zorunda kaldık” dedi.

    SYMBOL’ÜN AVANTAJI i20’YE GEÇTİ

    Celal Çağlar, Türkiye pazarı için Symbol’ün önemli bir model olduğunu ancak Romanya’da üretimin ardından fiyat avantajının azaldığını hatırlatarak, “Bana göre Türkiye’de Symbol’ün yerini dolduracak model Hyundai Assan’ın üretimine başladığı yeni i20 olabilir. Çünkü maliyet avantajı var. Türkiye için uygun motor ve şanzıman seçenekleri bulunuyor” dedi.

    ALINTIDIR.

    http://ekonomi.haberturk.com/otomobil/haber/996989-symbol-uretimi-turkiyede-neden-durdu

     Renault Symbol'ün üretimi Türkiye'de durdu !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi flyer_mig -- 6 Ekim 2014; 21:21:19 >







  • PSG grubu? Paris Saint Germain taraftar grubu mu?
  • süper haber tüm fransız kartonlarının üretimi durur umarım
  • O değilde adam biz de ucuz işçi var.Avrupalı markaları kurtarıyoruz diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Automobilista -- 6 Ekim 2014; 21:37:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkanadam

    süper haber tüm fransız kartonlarının üretimi durur umarım

    Çok yanlış bi düşünce, fransız araçları sadece symbol clio 301 c-eleyse değilki.
    Bu araçlar evet dandik fakat aracın amacı filo ya vermek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    PSG grubu? Paris Saint Germain taraftar grubu mu?




    Benim de dikkatimi çekti.Bu adam futbolla ilgilenmekten psa ile psg yi karıştırmaya başlamış.Öte yandan sybol'ün üretiminin durmasında geç bile kalınmıştı.Fıat marka imajını düzeltme adına güvenlik yönünden çok fazla eksiği bulunan palio ile albea'yı 2-3 yıl önce üretimini durdurdu.Bence symbol'ün üretiminin durması i20 ye değil linea'ya yarar.
  • accent blue'ya gün doğdu. linea/accent blue arasında işler iyice kızışacak...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar. Renault'a bir lafım yoktu da symbol hakikaten karton araç. Kazalarında şasi namına bişey olmadığı gayet belli oluyor( yenileri için konuşuyorum)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bende gördüm bu haberi. Ancak zaten 2013te durmadı mı? Yani logan kasa symbol hiçbir zaman burada üretilmedi ki hepsi romanya üretimi diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkanadam

    süper haber tüm fransız kartonlarının üretimi durur umarım

    Sesli güldüm.
  • Üretim durdu ayağına işçi çıkarmazlar umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıda fotoğrafı olan kasanın üretiminin durmasından mı bahsediyorlar yoksa yeni dacia symbol olanın mı ?

    Eğer eski kasanın üretiminin durmasından bahsediyorlarsa bir haber değeri yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 6 Ekim 2014; 22:26:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rubelhizb

    Bugün bende gördüm bu haberi. Ancak zaten 2013te durmadı mı? Yani logan kasa symbol hiçbir zaman burada üretilmedi ki hepsi romanya üretimi diye biliyorum.

    Haberin içinde yazıyor aslında. 2012 sonlarında üretimi durdu. Yeni kasa Dacia Logan satıldığı ülkelere göre symbol yada logan adıyla satılıyor. Hepsinin üretim yeri Romanya'daki fabrika.

    Bursa'da üretilen binek modeller;

    - Megane HB
    - Fluence
    - Clio
    - Clio ST

    Haber biraz geriden geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankay2 -- 6 Ekim 2014; 22:30:07 >
  • 9888 9 kullanıcısına yanıt
    Eskilerinin de yenilerinden aşşağı kalır yanı yok. Hepsi karton. Bütün Fransızlar karton olmasa da Symbol ve C-elysee denen model tam karton.
  • 20 milyon Euro bulamayacak kadar fakirlerse hiç bu işe girmesinler.

    Gidip inşaat yapsınlar.
  • Psa ya bak önceliğimiz Fas diyor gidip Fas ta üretin o kıçı kırık araçlarınızı (marka sahipleri alınmasın lafım psa ya) sonra da niye araç satılmıyor ya demeyin bu ülkeye çivi çakmayan yatırım yapmayan markalar inşallah beter olurlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu başlığı: Renault Symbol'ün üretimi Türkiye'de durdu !

    Türkiye'de SMYBOL üretimi 2012 yılı sonunda durduruldu. Yani konu başlığında belirtildiği gibi olay yeni değil.

    Buna göre yanlış anlaşılmaları engellemek adına konu başlığı değiştirilmeli.
  • otomobil tutukunları ve takipçilerinin çoğu Symbol'ün çok kötü bir araba olduğu konusunda hemfikir,

    başka bir hemfikir oldukları konu da Symbol 3'ün yani nam-ı diğer Dacia Logan'ın Symbol 2'den daha kötü olduğu,

    ülkemiz montaj ve üretimde gerçekten ilerlemiş bir ülke, ortadoğu ve kuzey afrika ülkeleri ile kıyaslanamaz,

    ayrıca Citroen Nemo ve Peugeot Bipper nerede üretiliyormuş bilmiyor heralde, Made in Bursa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkanadam

    süper haber tüm fransız kartonlarının üretimi durur umarım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nk061

    Eskilerinin de yenilerinden aşşağı kalır yanı yok. Hepsi karton. Bütün Fransızlar karton olmasa da Symbol ve C-elysee denen model tam karton.

    Kırtasiyede satsınlar hocam bunları bari
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.