Şimdi Ara

Renault scenic mi, Ford cmax mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
6.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2012 üzeri dizel scenic düz vites privilege mı?
    2012 üzeri dizel cmax düz vites titanyum mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 1 Eylül 2017; 15:1:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • BekiRoRo B kullanıcısına yanıt
    Yüksek fiyatli ve otomatik istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c-max yalıtım konusunda daha iyi gibi geldi. Scenic trim sesi biraz fazla yolcu olarak bunlar dikkatimi çekmişti, kullanmadığım için bu kadar yorum yapabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 yeni kasa C-Max titanyum x`in eski bir kullanicisi olarak tavsiye ederim. Aracta yok yok. Cam tavan, otomatik park, on cam isiticili, elektrikli bagaj vs. Aracin surus keyfide gayet guzel. Yokuslarda falan gitmemezlik yapmiyor.

    Fakat bagaj hacmi ve arka koltuklarin diz mesafesi scenic gore daha kisitli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu segmente bakilacak 2 araç picasso ve c-max picasso da manuel yok demekki c-max diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    opel corsa mı reno megane hb mi
    18 yıl önce açıldı
    VW POLO mu? Ford Fiesta mı?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Forumun %99u cmax diyecek.Peki siz ne dusunuyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir Grand Picasso sahibi olarak manuel alacaksam bi iki araçtan Scenic alırdım.



    Scenic hem daha geniş hem de iç mekanı C maxten 1 gömlek üstün. C maxin koltukları falan fiesta gibi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Bir Grand Picasso sahibi olarak manuel alacaksam bi iki araçtan Scenic alırdım.



    Scenic hem daha geniş hem de iç mekanı C maxten 1 gömlek üstün. C maxin koltukları falan fiesta gibi..

    Hocam 2007 Grand Picasso dizel otomatik 200 bin km de 35.000 TL

    Alırken beye baktırmamız, neye dikkat etmemiz lazım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c max hem kalite,hem sürüş keyfi hemde dinamiklik açısından daha iyi.bence c max daha mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Reno scenic içi daha mı kaliteli diyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C max ağır bassada ikisini de beğeniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben reno'cuyum reno diyorum.
    Ha lpg taktıracağım deseydiniz ford c max yada toyota derdim.

    Ya scenic yada picaso arasında kalırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Bir Grand Picasso sahibi olarak manuel alacaksam bi iki araçtan Scenic alırdım.



    Scenic hem daha geniş hem de iç mekanı C maxten 1 gömlek üstün. C maxin koltukları falan fiesta gibi..

    Hocam 2007 Grand Picasso dizel otomatik 200 bin km de 35.000 TL

    Alırken beye baktırmamız, neye dikkat etmemiz lazım?

    200bin kmde ise baski balata volan değişmiş olması gerek. Eğer ilk değişimi erken yaptılar ise 2. Değişim gerekebilir. Bunu bilmeden almazdim. Baski balata volan değişimi 2000tl civari ömrü de 130bin km civari. Yani 130binde degistiler ise 2-3 yıl masraf cikmaz.



    Bu kmlerde EGR ya değişmiştir yada eli kulagindadir. 400tl sanırım. Bu da baskı balata kadar uzun ömürlüdür. Değişti ise rahat edersiniz.



    Triger değişimi 6 yıl veya 180bin km. Kesinlike şimdiye değişmesi gerekiyordu. Sorun öğrenin. 350tl civarı idi sanırsam.



    Dizel Partikul Filtresinin temizlenmesi için bir sıvı var. Yine 130-140 bin arası bitiyor ekletiyorsunuz. 1 veya 2lt alıyor zaten. 250tl civarı.



    Bunun dışında HDI motorda yağ keçelerinde kaçaklar olabiliyor. Muhtemelen aracı lifte kaldırınca terleme şeklinde görebilirsiniz sıkıntı yok ama park halinde damlama varsa masraf açabilir.



    Turbosu uzun ömürlü. Garrett olması gerek. Islık falan var mi kontrol edin. Turbo 1000tl civarı idi en son. Ben 170bin kmdeyim Allaha şükür bir sorun çıkmadı.



    Aracı çalıştırın ve fren pedalına kafayı gömüp dinleyin tiss diye ses var ise westinghouse daki vakum odası hava kaçırıyor olabilir. Uzun vadede frende sertlesmeye kadar varabilen bir sorun. Ben aldığımda fark etmedim 100bin km kullandım devam ediyorum. Fren testleri yapıldı yetkili serviste zayifliga rastlanmadi.



    Klimalari çalıştırın fan hızını yükseğe geyirin ve her izgaradan hava gelip gelmedigini kontrol edin. Bazı kullanıcılar da pervane sesi gelebiliyor yada yönlendirme parçası kirilmis olabilir. Satin alirken kimsenin aklina gelmiyor.



    Tavan perdesi tutukluk yaparsa korkmayin (ben 2.el arsrken bi araçtan bu nedenle vaz gecmistim halbuki düğme basılı tutularak resetleniyor sorun kalmıyormus)



    Bunun dışında akusu, lastikleri ve krikosu gibi parcalarini kontrol edebilirsiniz. Bagaj perdesi olmasi gerekiyor yok ise serviste baya pahali diye duydum. Lastikler 215 55 16 olmasi gerek. Ayrıca şifreli bijon mevcut. Araçta arka sag yolcunun ayaginin altında kriko setinin icinde. Yoksa başınıza iş açar. Ben sifreli bijonlari iptal ettim mesela.



    Araçta en ufak bir elektronil hatada, hata silinse bile kısa süre sonra ekranda arıza uyarıları çıkar ve ESP ASR CRUISE CONTROL gibi alakasi olmayan herşeyi geçici devre dışı bırakır. O nedenle test sürüşü mutlaka yapın. Bu uyarilar bahsi geçen sistemlerin bozuk olduğunu göstermez. Ancak sizi uyarmak icin boyle yapar. Akü voltaji düşük bile olsa bunu yapabilir. Bu bakımdan 2.el alan kişiler için bir avantaj bence..



    200bin km bu araç için yüksek değil. Hele ki o fiyata.. ama bakımlı araç olursa siz sonrasında rahat edersiniz.



    Benim aracıma binen kimse bu 170bim kmde demiyor. 2009 model benimki.

    Renault scenic mi, Ford cmax mı?

    Renault scenic mi, Ford cmax mı?

    Renault scenic mi, Ford cmax mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yksln

    Reno scenic içi daha mı kaliteli diyorsunuz

    Yukarıda 2016 94bintl lik c max var.. 55-65bin tl arasi 2011 2012 model sceniclerin acin içine bakın. Çok daha ferah ve kaliteli malzeme kullanıldığını görürsünüz.



    C max in üstün olduğu kısım yol tutuş olabilir bence.. bunun dışında klasik amerikan arabası pek çok şey detaydan fonksiyonellikten uzak.. B C D sınıfı tüm araçlarında Asya ve Avrupa araçlara göre düz ve bayağılık hakim. Ama Ford da dış tasarımda işini iyi yapıyor. Scenic özgür willy balinası gibi bakarken ford c max genç ve dinamik duruyor.. Corvette ve Mustang gibi araçlar da bile durum bu.. dışı baktirirken iç tasarımda hersey olabildigine bayağı.



    Burada zevk meselesi giriyor.. Scenic gostergeler ve ic mekanda mininalist, fransiz estetiği ve kullanışliligi vaad ederken ford daha klasik bir araç profili sergiliyor. Ford C max i alıp biner ve surersiniz. Neyin nerede olduğunu kavramaniz bir kac dakikanizi alır. Fransızların her biri kendi ekolunden devam ediyor.. Ben picassoyu vale veya oto yıkamaya verdiğimde aracı hareket ettirmeden önce kısa süre şok yaşıyorlar. Kendi tarzimda ilk görüşte aşktan ziyade tanıdıkça tutulmaktir. Bu nedenle Vw, Opel ve Mitsubishi sonrasında şimdiye dek en fazla kullandıgim araç picasso oldu.



    Scenic yada C max hangisini alirsaniz alın MPV sınıfına hoş geldiniz. Inanin diğer araçlar çok yavan gelecek bir süre sonra..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Picasso seçimi çok daha mı iyi olur sizce?
    Diğerlerine göre daha sorunsuz diyebilirmisiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 2 Eylül 2017; 0:40:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scenic mi cmax mi ? scenic
    scenic picasso mu ? scenic
    scenic yeni picasso mu ? yeni picasso.
    geniş ve rahat araç istiyorsan 8+1 otomobil ruhsatlı caravelle
  • Uzun sure c-max araci severek kullanmış ve fransiz araçlarini sevmeyen biri olarak bu sınıfta renault diyorum. C max tavan açısından yuksek ancak sinifina gore dar bir arac. Performans- donanim acisindan zaten benzer araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Bir Grand Picasso sahibi olarak manuel alacaksam bi iki araçtan Scenic alırdım.



    Scenic hem daha geniş hem de iç mekanı C maxten 1 gömlek üstün. C maxin koltukları falan fiesta gibi..

    Hocam 2007 Grand Picasso dizel otomatik 200 bin km de 35.000 TL

    Alırken beye baktırmamız, neye dikkat etmemiz lazım?

    200bin kmde ise baski balata volan değişmiş olması gerek. Eğer ilk değişimi erken yaptılar ise 2. Değişim gerekebilir. Bunu bilmeden almazdim. Baski balata volan değişimi 2000tl civari ömrü de 130bin km civari. Yani 130binde degistiler ise 2-3 yıl masraf cikmaz.



    Bu kmlerde EGR ya değişmiştir yada eli kulagindadir. 400tl sanırım. Bu da baskı balata kadar uzun ömürlüdür. Değişti ise rahat edersiniz.



    Triger değişimi 6 yıl veya 180bin km. Kesinlike şimdiye değişmesi gerekiyordu. Sorun öğrenin. 350tl civarı idi sanırsam.



    Dizel Partikul Filtresinin temizlenmesi için bir sıvı var. Yine 130-140 bin arası bitiyor ekletiyorsunuz. 1 veya 2lt alıyor zaten. 250tl civarı.



    Bunun dışında HDI motorda yağ keçelerinde kaçaklar olabiliyor. Muhtemelen aracı lifte kaldırınca terleme şeklinde görebilirsiniz sıkıntı yok ama park halinde damlama varsa masraf açabilir.



    Turbosu uzun ömürlü. Garrett olması gerek. Islık falan var mi kontrol edin. Turbo 1000tl civarı idi en son. Ben 170bin kmdeyim Allaha şükür bir sorun çıkmadı.



    Aracı çalıştırın ve fren pedalına kafayı gömüp dinleyin tiss diye ses var ise westinghouse daki vakum odası hava kaçırıyor olabilir. Uzun vadede frende sertlesmeye kadar varabilen bir sorun. Ben aldığımda fark etmedim 100bin km kullandım devam ediyorum. Fren testleri yapıldı yetkili serviste zayifliga rastlanmadi.



    Klimalari çalıştırın fan hızını yükseğe geyirin ve her izgaradan hava gelip gelmedigini kontrol edin. Bazı kullanıcılar da pervane sesi gelebiliyor yada yönlendirme parçası kirilmis olabilir. Satin alirken kimsenin aklina gelmiyor.



    Tavan perdesi tutukluk yaparsa korkmayin (ben 2.el arsrken bi araçtan bu nedenle vaz gecmistim halbuki düğme basılı tutularak resetleniyor sorun kalmıyormus)



    Bunun dışında akusu, lastikleri ve krikosu gibi parcalarini kontrol edebilirsiniz. Bagaj perdesi olmasi gerekiyor yok ise serviste baya pahali diye duydum. Lastikler 215 55 16 olmasi gerek. Ayrıca şifreli bijon mevcut. Araçta arka sag yolcunun ayaginin altında kriko setinin icinde. Yoksa başınıza iş açar. Ben sifreli bijonlari iptal ettim mesela.



    Araçta en ufak bir elektronil hatada, hata silinse bile kısa süre sonra ekranda arıza uyarıları çıkar ve ESP ASR CRUISE CONTROL gibi alakasi olmayan herşeyi geçici devre dışı bırakır. O nedenle test sürüşü mutlaka yapın. Bu uyarilar bahsi geçen sistemlerin bozuk olduğunu göstermez. Ancak sizi uyarmak icin boyle yapar. Akü voltaji düşük bile olsa bunu yapabilir. Bu bakımdan 2.el alan kişiler için bir avantaj bence..



    200bin km bu araç için yüksek değil. Hele ki o fiyata.. ama bakımlı araç olursa siz sonrasında rahat edersiniz.



    Benim aracıma binen kimse bu 170bim kmde demiyor. 2009 model benimki.

    Renault scenic mi, Ford cmax mı?

    Renault scenic mi, Ford cmax mı?

    Renault scenic mi, Ford cmax mı?

    Bu mesajı alıp bi yerlere kopyalamak lazım:)



    3-5 aydır MPV sınıfı araç arayan benim gibilere çok faydası olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.