Şimdi Ara

@ Renault Megane 4 HB 1.5dci EDC @ 2019 a C180 Exclusive ile giriyoruz. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.141
Cevap
29
Favori
121.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Aynı karşılaştırmayı Hyundai i30 ile yapsanız hangi yönlerini beğenmediğinizi öğrenebilir miyiz?
    Kağıt üzerinden açılabilir cam tavan, daha geniş bagaj, benzer yakıt tüketimine karşılık daha güçlü motor, 7 hava yastığı gibi avantajı var i30un.

    90K bandında dizel otomatik araç alacak olsam(C sınıfı) İ30 ve Opel Astra ilk gidip bakacağım modeller olurdu, benim gibi düşünenler için neden Megane4 ü seçtiğinizi belirtirseniz, showroomlara gidip baktığımızda belirttiğiniz yönlere ayrı gözle bakabiliriz.


    Tekrardan kazasız belasız sürüşleriniz olsun...
  • Uzun lafin kisasi bile uzun geldi. Poff

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    Merhaba öncelikle aracınız hayırlı olsun, kaza bela görmeyin.

    Ben birşey sormak istiyorum. Tercihinizi neden yeni Astra'dan yana kullanmadınız? Beğenmediğiniz yönleri nelerdi? Ben de araç alma arefesindeyim. Yorumunuzu merak ediyorum. Teşekkürler.

    Arkadaslar hepinize iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim.

    Astra K benimde aklimda olan bir modeldi aslinda. Opel'de kullanilan Fiat üretimi 1.6 cdti motoru ile aldigimiz Renauk 1.5dci motoru arasinda performans farkida vardi. Bu farkı Renault 1.6dci ile çok rahat kapatabiliyordu hatta yeni çift turbo 160hp 380nm tork Renault 1.6dci motoru bu sınıfta akıllara zarar bir sunacağı kesindi ancak 1.6dci GT Line versiyonun otomatiği henuz gelmemuşti. 1.6 Çift turbo ise özel siparis ile geliyormuş.

    Opelin arka koltuk diz mesafeside hissedilir derecede iyiydi ancak genelleme yaptigimizda megane 4 biraz daha iyi özelliklere sahipti. Sürüş sessizliği Megane da hissedilir derecede daha iyiydi. Direksiyon hissiyatı ve sürüş pozisyonu daha iyi geldi. Subaru dan sonra bu sınıfta araç begenmekte sorun oluyor bu konuda.

    Megane 4 ve Talismanda sunulan Multi-Sense sistemide bariz farkını gösteriyordu. Modlara göre sürüş özelliklerinin değişmesi aracın farklı karakterlere bürünmesini sağlıyor. iç ambiyans ışıklarıda bu modlara eşlik edince görsel bir şölen sizi karşılıyor. Yeni CMF platformu oldukça rijit. Bu durum virajlarda ve bozuk yollarda daha stabil olması ile size doğru bir geri dönüş sağlamayı başarıyor.



    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Test sürüşüne çıktığımda dediklerinize dikkat edeceğim. Tekrar hayırlısı olsun size. İyi forumlar dilerim.




  • Firmaların fiyat skalasına pek hakim değilim ama günümüz piyasası için aldığınız fiyat bana kişisel olarak çok makul geldi.

    Biz de topluluğun dışına çıkıp, alışılmış sözleri kulak arkası yapıp hyundai almakta kararlıyız. hayırl olsun güle güle kullanınırsınız inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Tasarımı gerçekten guzel ve led farlarıyla da dikkat cekıyor ama arka tekerleri donen bir araç yapmakla bakım masraflarından geçirmeyi planlamışlar mlsf. Nissanın amerikadaki modelleri biraz gosterişli ve tasarımda da nissanla bir ortaklık içine girmişler kanaatimce

    4 control sistemini youtube da iyi inceleyin. Göründüğü gibi basit bir sistem değil önden çekerli araçlar konusunda devrim niteliğinde bir sistem. Düşük süratlerde ve 60km/h dan yüksek süratlerde farkli açılarda dönerek rayların üzerindeymiş gibi normal bir önden çekerliye göre hızlı ve güvenli viraj alabilmesi ciddi bir gelişim. Olaylara bukadar yüzeysel bakmayın.

    Size günaydınlar olsun arkadaşım.

    Four Wheel Steering (4WS): Four Wheel Steering yani dört tekerden yönlendirme sistemi olarak adlandırılan bu uygulama ise ilk olarak Mazda, Honda, Mitsubishi gibi japon otomobil üreticileri tarafından seri üretimde kullanılmıştır. Bu sistemin motor gücüyle ya da aktarma ile alakası yoktur. Sadece güvenli sürüş ve kolaylık sağlamak amacıyla geliştirilmiştir fakat günümüzde otomobil güvenlik teknolojilerinin gelişmesiyle arka planda kalmıştır ve neredeyse hiçbir binek araca uygulanmamaktadır. Yalnızca inşaat sektöründe kolaylık sağlamak amacıyla bazı kepçe ve graderlere uygulanan bir sistemdir.

    Çalışma prensibi oldukça basittir. Direksiyonu sağ veya sol yöne doğru çevirdiğinizde ön tekerleklerin yaklaşık 5’te 1’i kadar, arka tekerleklerde hızınıza bağlı olarak sağ veya sola doğru dönmektedir. Böylece aracınızı park ederken kolaylık sağladığı gibi yüksek hızdayken ve sollama yaparken güvenli sürüş sağlamaktadır.

    Kaynak:http://www.bilgiustam.com/4wd-awd-ve-4ws-sistemleri-nedir-nasil-calisir/

    Kısaca bu sistemler 80 li yıllarda zaten mazda, honda, mitsubishi kullandı ve cok fazla getirisi olmadı ve sonucta vazgecildi. Tekrar tekrar bunu yenı bişeymiş gibi yada diğer araçlardan farklı bir araç gibi gösteriş amaçlı konulan bişey olarak düşünüyorum. ayrıca ön takım masrafı gibi arka takımda masralar cıkacak maliyetler coka rtacak bakımlarda

    Öncelikle farklı yorumlarınızla renk kattığınız için teşekkür ederim..

    Bu sistemin eskiden Honda Prelude gibi araçlarda kullanıldığını zaten otomotiv sektörünü takip eden eski arkadaşlarımız mutlaka bilirler.
    Bahsettiğimiz eski sistemler sadece ön tekerin aksi yönüne hareket eden arka tekerlek sisteminden ibaret.

    Renault Sport un geliştirdiği sistem 60km/h a kadar aksi yöne 60km/h üzerinde aynı yöne dereceli olarak dönerek viraj performansını önden çekerli araçlarda kolaylaştırıyor.
    Yani sizce Formula 1 de yıllardır üst sıralara yarışan bir geliştirici bizim kadar basit düşünüyor olabilir mi ? Mutlaka güvenliğe katkısı vardır.

    Subaru'da dünyanın en iyi sürekli 4 çeker birkaç üreticisinden biri ve bu konuda uzman. Neden diğer firmalar gibi sıralı değilde boxer motor ve sürekli simetrik
    dört çeker sistemde ısrar ediyor olabilir bunu iyice araştırdım. Alçak ağırlık merkezi buna bağlı çok iyi denge ve yol tutuş ve bu nedenle çok sert olması gerekmeyen süspansiyon sistemi ile hem konforlu hem dengeli bir sürüş sağlıyor. Subaru, boxer motor ve 4 çeker sistemi pahalı olmasına rağmen sürekli dört çekerin avantajları ve güvenliği sebebiyle vazgeçmek istemiyor. Olay bunun gibi..

    Aslında bu ön tekerlekler ile birlikte senkronize çalışan arka aksın yönetim sistemi yol tutuş konusunda mutlaka katkı sağlar ancak üreticilere yük ve ek maliyet getirdiği için vazgeçilmiştir büyük ihtimalle. Ayrıca ESP vb. gibi günümüzde kullanılan elektronik sistemler virajda araçların fren sistemini kontrol ettikleri için böyle bir sisteme ihtiyaç azalmıştır.

    Ancak Renault Sport un ESP gibi sistemleri devre dışı bırakarak sportif sürüşler için geliştirdiği bu sistemde arka tekerleklerin belirli bir hız üzerinde aynı yöne dönmesi rayların üzerinde gidiyor etkisi yapacaktır ki önden çekerli araçlar içinde çok ciddi bir yol tutuş savaşının olduğu bu dönemde faydasını görmedikleri sistemi boş yere entegre edip maliyeti yükseltmezler..

    https://www.youtube.com/watch?v=6agFe3XZYt8
    https://www.youtube.com/watch?v=IGIaobxWOkk
    https://www.youtube.com/watch?v=gFfhyZTc9-4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 1 Aralık 2016; 16:22:16 >




  • Hayırlı olsun, Renault şu arabanın dış tasarımına verdiği önemi biraz da içine verseymiş keşke.

    Fotoğraf makinesinin modelini de merak etmediğim değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Hayırlı olsun, Renault şu arabanın dış tasarımına verdiği önemi biraz da içine verseymiş keşke.

    Fotoğraf makinesinin modelini de merak etmediğim değil.

    5-6 yıl önce forumun fotoğraf bölümüne takıldığım günlerden bilirim, kendisi pentax cıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizi 6-7 sene önce pentax forumundan tanıyorum. Sanırım o zamanlar K7 vardı.

    Talisman için iç mekanda trim sesleri ve tıkırtılar var deniyordu megane için de bu geçerli mi ?

    Hayırlı olsun , güle güle kullanın.

    Edit: @royal_flush_ da tanımış :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C8FEE75E -- 28 Eylül 2016; 12:33:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: royal_flush_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Hayırlı olsun, Renault şu arabanın dış tasarımına verdiği önemi biraz da içine verseymiş keşke.

    Fotoğraf makinesinin modelini de merak etmediğim değil.

    5-6 yıl önce forumun fotoğraf bölümüne takıldığım günlerden bilirim, kendisi pentax cıdır

    Model vs. hakkında özelden yazar mısınız merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: royal_flush_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Hayırlı olsun, Renault şu arabanın dış tasarımına verdiği önemi biraz da içine verseymiş keşke.

    Fotoğraf makinesinin modelini de merak etmediğim değil.

    5-6 yıl önce forumun fotoğraf bölümüne takıldığım günlerden bilirim, kendisi pentax cıdır

    Model vs. hakkında özelden yazar mısınız merak ettim.

    Marka ve modelin bu ilte çok bir önemi yok. Hatta samsung cep telefonu ile çektim diyor konu sahibi.

    Işığı ne kadar kullanabildiğinle ve ne düşündüğünle alakalı biraz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: royal_flush_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Hayırlı olsun, Renault şu arabanın dış tasarımına verdiği önemi biraz da içine verseymiş keşke.

    Fotoğraf makinesinin modelini de merak etmediğim değil.

    5-6 yıl önce forumun fotoğraf bölümüne takıldığım günlerden bilirim, kendisi pentax cıdır

    Model vs. hakkında özelden yazar mısınız merak ettim.

    marka modeli boşver, iş lenste biter, bir tane sony alfa dslr makina al yanına birde cz 16-80 lens tamamdır , kendi çektiğin fotoğraflara inanamazsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
  • Güle güle kullanın kazasız belasız. 300'ün yanındada iyi durmuş :) Aynı renk 250 vardı bendede



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrec4nl4r -- 28 Eylül 2016; 13:11:48 >
  • Hayırlı olsun güle güle kullanın.



    Bilmiyorum bir beni mi rahatsız etti ama ekran bölümünün dizaynı çok kötü. Özellikle kenardaki ve altta tuşların yanındaki boşluklar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • renault devrimi diyebilirz bu arac icin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GcGokhan

    Aynı karşılaştırmayı Hyundai i30 ile yapsanız hangi yönlerini beğenmediğinizi öğrenebilir miyiz?
    Kağıt üzerinden açılabilir cam tavan, daha geniş bagaj, benzer yakıt tüketimine karşılık daha güçlü motor, 7 hava yastığı gibi avantajı var i30un.

    90K bandında dizel otomatik araç alacak olsam(C sınıfı) İ30 ve Opel Astra ilk gidip bakacağım modeller olurdu, benim gibi düşünenler için neden Megane4 ü seçtiğinizi belirtirseniz, showroomlara gidip baktığımızda belirttiğiniz yönlere ayrı gözle bakabiliriz.


    Tekrardan kazasız belasız sürüşleriniz olsun...

    Kullanılan malzeme kalitesi ve genel dizayn anlamında yeni Megane 4 bana göre C segmenti araçlar içinde en ileri tasarıma sahip olanıydı.
    i30 test ettikten sonra Kia Ceed test etmeye gerek duymadım çünkü bildiğiniz gibi neredeyse aynı araçlar.

    Hyundai i30 da genel anlamda güzeldi ancak biraz Golf ten biraz BMW den biraz başka modellerden izler taşıyan iç mekan tasarımı yani kendine özgü bir tasarım anlayışı olmayışı beni araçtan kopardı. Panjur tasarımı zaten Subaru ile neredeyse aynı (Tucson ve Subaru Outback inceleyin) buda aracın kimliğinin henüz tam oturmadığı algısını bizde oluşturdu.
    i30 da kullanılan malzeme kalitesi fena sayılmazdı ama dokusu hoşuma gitmedi ve özellikle direksiyon hissiyatı daha yapaydı. Sürüş pozisyonu bir Alman yada Fransız kadar rahat değildi.
    Test sırasında ani şerit değişimlerinde ve ani frenlerde kontrol zorlaşıyordu. (Aynı hareketleri yağmurlu havada Subaru Levorg ile daha sert uyguladığımda muazzam bir güven verdi mesela. Megane 4 - Volvo V40 ve Golf bu konuda çok iyilerdi.) Hatta Hyundai de test ederken bizimle birlikte gelen bayi çalışanı ''ne yapıyorsunuz lütfen yavaş olun'' dedi. Bende ''90bin lira parayı ben vereceğim, ona göre test ediyorum'' dedim

    Hyundai modelleri gitgide iyileşiyor bu benimde dikkatimden kaçmadı hatta aynı gün yeni Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Elite modelini test etmek istedim fakat araç olmadığından bir sonraki gün gelin dediler, ertesi gün yine gittim test ettim ve gayet güzel bir SUV ile karşılaştım. Subaru SUV konusunda daha yetenekli bir araç olmasına rağmen tasarım anlamında Tucson gerek içi gerek dışı bana çok daha güzel geldi. Fakat 1.6 Turbo motorun ortalama yakıt tüketimi 9-10lt lerden aşağı hiç düşmedi ve biraz performans istediğimizde 12-13lt lere ulaştı. Dizel seçeneği olsaydı şuan büyük ihtimalle Hyundai Tucson kullanıyor olabilirdim çünkü aracı ciddi anlamda beğendim. Krem iç döşemeleri ile cam tavanı ile genişliği ferahlığı ve yol dengesi ile gerçekten hoşumuza gitti. Verilen parayı hakettiğini düşünüyordum ancak i30 için aynı şeyleri söylersem diğer rakiplerine haksızlık olur.. Yeni Astra çoğu disiplinde Hyundai i30 dan daha iyi bir araçtı onuda belirteyim.

    434lt bagaj hacmiyle Megane 4 bildiğim kadarıyla bu segmentte en iyi bagaj hacmini sunuyor (lütfen dikkat bazı yerlerde 384lt yazıyor o litre değil dm3, yani yanlış yazılmış.)
    Motorun daha güçlü olması benim için çok önemli değil. Sorunsuz olsun az yaksın bu kadarı kafi. Zaten 1.5dci motorun performansı gayet güzel deneyin sizde beğeneceksiniz. Bu bağlamda 4.ncü nesli üretilen ve en rafine haline getirilmiş, özellikle en iyi dizel üreticisi Mercedes-Benz tarafından güvenle kullanılan bu motorun göz ardı edilmeyeceğini düşünerek seçimimizi yaptık.
    Yakıt tüketimi konusunda kağıt üzerindeki değerleri gerçek hayatta her motor ve buna bağlı her araç size sunamaz ancak Megane tam anlamıyla bunu başarabiliyor buda dikkat çekici..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Hayirli olsun,sunroof ve bose ses sistemi opsiyon olarak ekletmeyi dusunmediniz mi ? Bu arac avrupada Fransada uretiliyor haliyle kalitesine toz kondurmaz.

    Fiyat ne kadara alindi ?

    Elektronikte renault asla bas agritmaz.Fransizlarda genelde elektronik konusunda peugeot ve citroen mimli markalardir.

    Hayır Bursa'da üretilse(sedanı biz üretiyoruz) ne olacak.
    Yani bizim milletimiz kalitesizmi çalışıyor?
    aklıma başka birşey gelmiyor, fabrika üretim robatları gelen parçalar aynı.
    Neden bu ülkedeki insanlar kendi insanını küçük görür anlamadım gitti.

    Gidip PKK dostu almanları yere göğe sığdıramazssınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Hayırlı olsun, Renault şu arabanın dış tasarımına verdiği önemi biraz da içine verseymiş keşke.

    Fotoğraf makinesinin modelini de merak etmediğim değil.

    Uzun yıllar Pentax, Mamiya ve Canon-Nikon gibi farklı ekipmanlar kullandım, Türkiye'de fotoğrafla ilgili bir çok arkadaş özellikle lens araştırmalarım ve ekipman deneyimi konusunda beni iyi tanır. Hatta bir aralar internette röportajlarım dahi yayımlandı. Dergilerde söyleşiler vs iş uzadı gitti ancak görev nedeniyle bir süre uzak kaldım ve şuan Canon EOS 6D gövde ile Canon EF 24-70mm f/2.8 L II + Canon EF 85mm f/1.8 USM + Zeiss 35mm f/2 gibi lensler kullanıyorum. Tabiki fotoğrafta olay kullanıcının bakış açısı ile doğru orantılı ancak size sunulan görselin kalitesini yüzde 80 anlamda kullanılan Objektif belirler. Kaliteli objektif doğru renkleri ve diyaframa göre en pürüzsüz sığ alan derinliğini beraberinde getirir. Bu iş aslında göründüğünden çok daha kapsamlı ve masraflı. Uzun yıllar bu konuda çeşitli makaleler yazdım öğrenciler yetiştirdim, şimdi bu alanda iş güç sahibi oldular. Artık fotoğrafçılık ile ilgili forumlarda yazmıyorum çünkü seviyesiz insanlara laf anlatmaktan ve onlarla muhattab olmaktan yıldım usandım..

    http://www.turknikon.com/ahmet-derici-ile-fotograf-uzerine-web-roportaj-10706

    http://www.photoline.com.tr/ahmet-derici-ile-roportaj/

    Bunlar birkaç bulabildiğim röportajım mesela. İncelemek isterseniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 28 Eylül 2016; 13:50:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Icon+Edc Oyak kampanyası ile 82 bin.₺ civarına alınıyordu diye hatırlıyorum. Ekstra opsiyon var sanırım.

    Renk çok güzel, eski "şeker kırmızı araç sahibi" olarak söyleyeceğim; küçük çocuklar bu renge bayılıyor, dikkat çeken en güzel renk ama şu var ki oto yıkamadan eve gelene kadar kirlendiği de oluyor. Kiri gösterme konusunda maalesef biraz üzüyor.

    Bir önceki kasa Megane,pek bilinmese de izolasyon konusunda Golf'le aynı değerlere sahip olarak C segmentinin en iyilerindendi. Sizinkisinde durum nasıl?
    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    Güzel araç, Kazasız belasız kullanmak nasip olsun..

    Valla bende Megane 3 vardı, şimdi A3 sedan var.

    Ben sunroofu açtığımda kör noktamda sağ çağraz uzakta bir motor varmış, birden sesini duydum korktum, o derece yalıtım varken, Megane içinden traktör gibi ses geliyordu.

    Ben aracım dizel ama içeriden anlamak olanacaksız, sadece spor versiyon olduğu için gaza yüklenince çok tatlı bir ekzoz sesi geliyor o kadar...

    Yani aralarında dağlaaar kadar fark var.




  • Bir Giulietta değil.
    Ama Allah yukarıda, adamlar güzel araba yapmışlar.
    Neden bilmiyorum ama bana yan profilden pek bi A 180'i anımsattı.

    Tebrik etmek lazım.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.