Şimdi Ara

@ Renault Megane 4 HB 1.5dci EDC @ 2019 a C180 Exclusive ile giriyoruz. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.141
Cevap
29
Favori
121.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SezerDogan

    Araba ve rengi çok güzel maşallah, Allah nazardan saklasın kazasız belasız binin İnşallah. Fotoğraf ile ilgilenen birisi olarak sadece ağzım açık bakakaldım fotoğraflara.. Hangi makina ve objektifi kullanıyorsunuz?

    Hepinize teker teker çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Forumda sizin gibi seviyeli arkadaşlarımızın halen varlığını görmek beni sevindirdi doğrusu.

    Ekipman : Canon EOS 6D + Canon EF 85mm f/1.8 + Canon EF 24-70mm f/2.8 L II

    Cep ile çekilenler : Samsung Galaxy S6 Edge Plus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Grasyas01 kullanıcısına yanıt
    Geniş lastik dar yanak 18 jant ve sert hamurlu spor lastikler haliyle azda olsa ses yapar. Bizimki 17 jant 205 50 R17 Eco contact orta sertlikte lastikler kabin Golf ile neredeyse ayni sessizlikte 65db / 66db / 100km/h

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Aracınız çok güzel Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin....

    Bende sizin gibi fransızlara ön yargılı olarak bakarken test sürüşü bile yapmadan yeni kasa 2015 model dizel eat6 bluemotion 308 allure aldım. tam bir sene ve 15bin km oldu araçtan çok memnunum...

    308e de bakmışsınız kıyaslama yaparsanız 2 araç arasında +/- leri nedir?


    Tesekkür ederim. 308 yolda bukadar güven vermedi bana. Özellikle yüksek süratlerde. Motor ve yol yalıtımı Megane 4 te 308 e göre azda olsa daha iyi geldi. Süspansiyon darbe emişi ve direksiyon tepkileri daha net geldi. Özellikle iç ve dış tasarımları çok farklı iki otomobil bu konuda siz ne düşünüyorsunuz? Ben Megane 4 ü daha çok beğendim. Peugeot lardaki direksiyon sistemine ibrelere üstten bakmaya bir türlü alışamadım mesela.. onun haricinde malzeme kalitesi biraz farkĺı geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun.
    Ben de 2005 üyesiyim, 34 yaşındayım ve öğretmenim.

    Forumda gerekmedikçe yorum yazmayan 'eski' tayfadanım diyebilirim. Sadece konuları okuyup geçiyorum ve otopark'ta editörlük yapıyorum.
    Sizin gibi eski arkadaşları görünce yazmadan olmazdı tabi ki.
    Otomobiliniz gerçekten çok güzel. Hatchback düşünsem, düşünebileceğim modellerden olurdu ama Auris'ten sonra benim de yeni hedefim inşallah Elantra 1.6 Crdi Elite Plus olacak. Sedan karoserin en yakışıklısı da bence kendileri.

    Hayırlı olsun. Güle güle kullanın; kazasız, belasız ve de cezasız.

    Teşekkürler sizide burada görmek güzel

    Elantrada çok güzel bir model Auristen sonra iyi gelecek size buna adım gibi eminim. Toyota kendini iyice kaybetti..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Tasarımı gerçekten guzel ve led farlarıyla da dikkat cekıyor ama arka tekerleri donen bir araç yapmakla bakım masraflarından geçirmeyi planlamışlar mlsf. Nissanın amerikadaki modelleri biraz gosterişli ve tasarımda da nissanla bir ortaklık içine girmişler kanaatimce

    4 control sistemini youtube da iyi inceleyin. Göründüğü gibi basit bir sistem değil önden çekerli araçlar konusunda devrim niteliğinde bir sistem. Düşük süratlerde ve 60km/h dan yüksek süratlerde farkli açılarda dönerek rayların üzerindeymiş gibi normal bir önden çekerliye göre hızlı ve güvenli viraj alabilmesi ciddi bir gelişim. Olaylara bukadar yüzeysel bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracin sedan 1.6 dCi EDC versiyonunu bekliyorum ama Piranha tablet gibi bir ekrani boyle başarili tasarimi olan bir araca nasil bir düşünceyle koydular anlam veremiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    M4'ü henüz yollarda gördüğüm kadarıyla biliyorum ve tasarımını beğendim, ancak henüz yakından görme şansım olmadı.

    Kimilerine itici gelse de 308in direksiyon sisteminden oldukça memnunum beğenmediğim tek şey klima sisteminin ekrandan ayarlanması...

    Malzeme kalitesini kıyaslayamıyorum M4'ü göremediğim için...

    Tork süper, araç dolu, bagaj dolu ve 6.vites/120 km hızla yokuş tırmanıyor civicten sonra muhteşem oldu benim için.

    Tek sıkıntım sizdeki yakıt değerlerini görememek o da aracın değil benim suçum, araç istiyor bende basıyorum : ))))
  • Biraz daha performanslı olsa sınıfının en iyi aracı bence. Şahsen kendisine aşığım, en kısa zamanda gri veya mavi olanından istiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmg02 -- 27 Eylül 2016; 23:38:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah daha çok versin de,



    Ulan bu fakirlik ne kötü şey.
    Hayır yani kazanıyoruz da böyle BMW ler Subarular yok 4 çekerlerden inip acaba hangisini alsam oo piti piti yapmalar filan hiç olamadı.

    Vardır bununda bir sebebi ama bi taktiğini söyleyin de bizde aynı konuma gelelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F1CD3AB5A -- 29 Eylül 2016; 16:25:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane IV ü beğenip Talisman ı beğenmeyen ilginç bir kitle var. Eğer bu kitle vücuttan atılırsa daha sağlıklı bir forum olacak. Şu sabit fikirli insanlarda bazı şeylerin değiştiğini anlarlarsa mesela (Renault) gibi... ufukları açılacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 40karakule40 -- 28 Eylül 2016; 0:04:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabayı çok beğendim, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

    Umarım bir gün bizde kendi arabamızı alabiliriz.
  • kocaballi kullanıcısına yanıt
    Bende okuyorum okuyorum, M4 diyorum, 308 diyorum sonra da allah allah yav diyorum bi daha okuyorum. 3. Okuyusumda anladim Megane 4'u kastettiginizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • talisman ve meganın arkası ilk zamanlar güzel gibi gelmişti şimdi tam ibiş gibi geliyor


    edit:harf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 29 Eylül 2016; 21:11:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun aracınız. Yeni arabanın kuyruğuda düzelmiş moganpark ta mangal yakılmış
  • Bilgilendirme için teşekkürler. Sıkmadan tadında keyifli bir yazı olmuş. Bende s6 s7 den sonra samsung a on yargı ile bakmayı bıraktım bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Öncelikle aracınızı kazasız, belasız kullanmanızı dilerim. Sonra yine hemen ekleyeyim megane ön yargısından dolayı gidip test bile etmeyecek güruhtanım. Arka camları ne zaman standart otomatik yapacak diye beklemekten sıkılmıştım.

    Apartmanımızın önünde komşumuzun megane3 ün aynı renge sahip aracı duruyor ve ben buradayım diye haykırıyor. Renk seçiminiz harika.

    Yine fotoğraflar muazzam, devamını dilerim.

    Yakıt tüketimi şaka gibi, motoru ayrı bir yere koymak gerekiyor. Tasarımda radikal davranmak için geç bile kalmışlardı bence bu sefer olmuş. İç dizayn ise benim zevkime hitap ediyor gelişen teknolojiyi aracımda yaşamak isteyenlerdenim. Koltuk ve döşeme tercihleriniz ile cam tavan da olsa tadından yenmez imiş.

    Fiyat performans konusunda umarım kimseyi üzmez megane 4.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba öncelikle aracınız hayırlı olsun, kaza bela görmeyin.

    Ben birşey sormak istiyorum. Tercihinizi neden yeni Astra'dan yana kullanmadınız? Beğenmediğiniz yönleri nelerdi? Ben de araç alma arefesindeyim. Yorumunuzu merak ediyorum. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayirli olsun çok iyi bir yazı olmuş kazasiz belasiz kullanmaniz dileğiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Losgalacticos

    Merhaba öncelikle aracınız hayırlı olsun, kaza bela görmeyin.

    Ben birşey sormak istiyorum. Tercihinizi neden yeni Astra'dan yana kullanmadınız? Beğenmediğiniz yönleri nelerdi? Ben de araç alma arefesindeyim. Yorumunuzu merak ediyorum. Teşekkürler.

    Arkadaslar hepinize iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim.

    Astra K benimde aklimda olan bir modeldi aslinda. Opel'de kullanilan Fiat üretimi 1.6 cdti motoru ile aldigimiz Renauk 1.5dci motoru arasinda performans farkida vardi. Bu farkı Renault 1.6dci ile çok rahat kapatabiliyordu hatta yeni çift turbo 160hp 380nm tork Renault 1.6dci motoru bu sınıfta akıllara zarar bir sunacağı kesindi ancak 1.6dci GT Line versiyonun otomatiği henuz gelmemuşti. 1.6 Çift turbo ise özel siparis ile geliyormuş.

    Opelin arka koltuk diz mesafeside hissedilir derecede iyiydi ancak genelleme yaptigimizda megane 4 biraz daha iyi özelliklere sahipti. Sürüş sessizliği Megane da hissedilir derecede daha iyiydi. Direksiyon hissiyatı ve sürüş pozisyonu daha iyi geldi. Subaru dan sonra bu sınıfta araç begenmekte sorun oluyor bu konuda.

    Megane 4 ve Talismanda sunulan Multi-Sense sistemide bariz farkını gösteriyordu. Modlara göre sürüş özelliklerinin değişmesi aracın farklı karakterlere bürünmesini sağlıyor. iç ambiyans ışıklarıda bu modlara eşlik edince görsel bir şölen sizi karşılıyor. Yeni CMF platformu oldukça rijit. Bu durum virajlarda ve bozuk yollarda daha stabil olması ile size doğru bir geri dönüş sağlamayı başarıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 28 Eylül 2016; 8:12:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Tasarımı gerçekten guzel ve led farlarıyla da dikkat cekıyor ama arka tekerleri donen bir araç yapmakla bakım masraflarından geçirmeyi planlamışlar mlsf. Nissanın amerikadaki modelleri biraz gosterişli ve tasarımda da nissanla bir ortaklık içine girmişler kanaatimce

    4 control sistemini youtube da iyi inceleyin. Göründüğü gibi basit bir sistem değil önden çekerli araçlar konusunda devrim niteliğinde bir sistem. Düşük süratlerde ve 60km/h dan yüksek süratlerde farkli açılarda dönerek rayların üzerindeymiş gibi normal bir önden çekerliye göre hızlı ve güvenli viraj alabilmesi ciddi bir gelişim. Olaylara bukadar yüzeysel bakmayın.

    Size günaydınlar olsun arkadaşım.

    Four Wheel Steering (4WS): Four Wheel Steering yani dört tekerden yönlendirme sistemi olarak adlandırılan bu uygulama ise ilk olarak Mazda, Honda, Mitsubishi gibi japon otomobil üreticileri tarafından seri üretimde kullanılmıştır. Bu sistemin motor gücüyle ya da aktarma ile alakası yoktur. Sadece güvenli sürüş ve kolaylık sağlamak amacıyla geliştirilmiştir fakat günümüzde otomobil güvenlik teknolojilerinin gelişmesiyle arka planda kalmıştır ve neredeyse hiçbir binek araca uygulanmamaktadır. Yalnızca inşaat sektöründe kolaylık sağlamak amacıyla bazı kepçe ve graderlere uygulanan bir sistemdir.

    Çalışma prensibi oldukça basittir. Direksiyonu sağ veya sol yöne doğru çevirdiğinizde ön tekerleklerin yaklaşık 5’te 1’i kadar, arka tekerleklerde hızınıza bağlı olarak sağ veya sola doğru dönmektedir. Böylece aracınızı park ederken kolaylık sağladığı gibi yüksek hızdayken ve sollama yaparken güvenli sürüş sağlamaktadır.

    Kaynak:http://www.bilgiustam.com/4wd-awd-ve-4ws-sistemleri-nedir-nasil-calisir/

    Kısaca bu sistemler 80 li yıllarda zaten mazda, honda, mitsubishi kullandı ve cok fazla getirisi olmadı ve sonucta vazgecildi. Tekrar tekrar bunu yenı bişeymiş gibi yada diğer araçlardan farklı bir araç gibi gösteriş amaçlı konulan bişey olarak düşünüyorum. ayrıca ön takım masrafı gibi arka takımda masralar cıkacak maliyetler coka rtacak bakımlarda




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.