Şimdi Ara

@@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @@ 2019 Peugeot 3008 (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.662
Cevap
47
Favori
152.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
77 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şöyle bir araçta auto hold özelliğinin olmaması inanılır gibi değil aracı almayı düşünüyordum ancak bu eksiklik beni düşündürüyor özellikle şu an kullandığım golfte bu özelliği kullanırken
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: espesito

    şöyle bir araçta auto hold özelliğinin olmaması inanılır gibi değil aracı almayı düşünüyordum ancak bu eksiklik beni düşündürüyor özellikle şu an kullandığım golfte bu özelliği kullanırken

    Hocam bizdede Golf 7 vardı auto hold haricinde Megane 4 te olan özelliklerde Golf 7 de yok malesef, bende dsg yüzünden Golf almadım. 23bin km oldu Megane 4 aldığıma çok memnunum. Her markada birbirinden farklı özellikler var. Hayırlısı olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: espesito

    şöyle bir araçta auto hold özelliğinin olmaması inanılır gibi değil aracı almayı düşünüyordum ancak bu eksiklik beni düşündürüyor özellikle şu an kullandığım golfte bu özelliği kullanırken

    Hocam bizdede Golf 7 vardı auto hold haricinde Megane 4 te olan özelliklerde Golf 7 de yok malesef, bende dsg yüzünden Golf almadım. 23bin km oldu Megane 4 aldığıma çok memnunum. Her markada birbirinden farklı özellikler var. Hayırlısı olsun..

    Hocam zaten bende ona takılıyorum golfte olmayan çzellikler megane da varken auto hold nasıl olmaz umarım gelecekte bir yazılım güncellemesi ile gelir hocam bu arada siz megane almadan astra test etmiş miydiniz megane gold astra arasında nasıl farklar gördünüz
    _____________________________




  • Araca guncelleme gelip gelmediğini nasıl öğreniyorsunuz cihaza bağlamadan. Servise gidip sorduğumda eğer güncelleme geldiyse araç gösterge panelinde çıkarmış dedi .inandırıcı gelmedi. Sizler nasıl öğreniyorsunuz peki ?
    Sanırsam bilgisayara bağlamadan da üşeniyor bu servisler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: espesito


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: espesito

    şöyle bir araçta auto hold özelliğinin olmaması inanılır gibi değil aracı almayı düşünüyordum ancak bu eksiklik beni düşündürüyor özellikle şu an kullandığım golfte bu özelliği kullanırken

    Hocam bizdede Golf 7 vardı auto hold haricinde Megane 4 te olan özelliklerde Golf 7 de yok malesef, bende dsg yüzünden Golf almadım. 23bin km oldu Megane 4 aldığıma çok memnunum. Her markada birbirinden farklı özellikler var. Hayırlısı olsun..

    Hocam zaten bende ona takılıyorum golfte olmayan çzellikler megane da varken auto hold nasıl olmaz umarım gelecekte bir yazılım güncellemesi ile gelir hocam bu arada siz megane almadan astra test etmiş miydiniz megane gold astra arasında nasıl farklar gördünüz

    Kim ne derse desin bir aracı uzun süre kullanmadan diğer rakiplerinin hepsini deneyimlemeden burada, şurasında bu varmış uzak durun burası böyle yaklaşmayın herkes şikayetçi bilmem ne diyenleri bir tarafa bırakalım.



    Megane 4 hb yol ve motor yalıtımı olarak rakiplerinden üstün bir araç. Yakıt tüketimini dün Ankara-Bursa arasını 98-106km/h ile geldik ve 419km sonunda ortalama tüketim 3.9lt (hava 0 sıfır derece)



    Mesela; Mümkünse gidin bir BMW bayisinde 118d test edin yada A180 veya Volvo V40. Ne demek istedigimi anlarsınız. Ben hepsini kullandım videolarıda mevcut. Megane 4 HB şaşırtıcı ama gerçek genel sürüş özellikleri ve kullanılan malzeme kalitesi oldukça iyi. Opel Astra hb arka diz mesafesi biraz daha iyi onun haricinde daha iyi diyebileceğim bir yanı pek yok bana göre.



    Aslında bu durum birazda göreceli siz beğenirsiniz ben beğenmem gibi. Megane 4 haricinde makyajlı Golf 7 hoşuma gitti ama dsg hala korkutuyor ve bu konuda hala sikayetler ciddi derecede mevcut. iyi analiz edersek bu sınıfta araçların artık hepsi çok iyi özellikler sunuyor yani şu daha iyi bu daha iyi demek polemik çıkarıyor malesef. Bunlar benim şahsi görüşlerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: espesito

    şöyle bir araçta auto hold özelliğinin olmaması inanılır gibi değil aracı almayı düşünüyordum ancak bu eksiklik beni düşündürüyor özellikle şu an kullandığım golfte bu özelliği kullanırken

    Ben talisman kullanıyorum megane 4 de aynıdır diye düşünüyorum buda benim kafamı kurcalamıştı auto hold dediğimiz şeyi bunlardada yapmam mümkün elinizin altındaki el freni düğmesini cekiniz ve ayagınızı gazdan cekiniz ve araç gitmeyecektir taki gaza basana kadar alın size auto hold ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben de bugün ilk defa test ettim Megane 4'ü. Satış temsilcisi tanıdık olduğu için yaklaşım yirmi dakikaya yakın kullandım aracı.

    Test aracı Megane 4 HB Icon 1.5 DCI EDC idi. Opsiyon olarak sadece panoramik açılır cam tavan vardı. Yani 7" ekrana ve 17" janta sahip normal opsiyonsuz bir Icon paketti.

    Öncelikle araç benim beklentilerimin çok üzerinde çıktı. Daha showroomda Clio ile kıyaslarken bile aradaki farkı anlıyorsunuz. Kapı açılış kapanışları arasında bile Clio ile gözle görülür bir fark var (tok kapı sesi mevcut ). Gerçekten belli bir kaliteyi Megane 4 ile yakalamış Renault.

    Aracın turbo boşluğu yok gibi bir şey. Hızlanma verilerine göre daha performanssız bir araç bekliyordum ama gayet atikti. Hayalet göstergelerini çok sevdim. Masaj yapan koltuğa bayıldım! Ayrıca yan destekleri gayet güzel ve koltuklar sizi sarıyor. Gayet konforlu ve sürüş pozisyonu zevkli bir araç olmuş Megane 4. Onun dışında yalıtımını da beğendim, motor ve yol sesini çok çok az alıyor. Genel olarak sessiz ve konforlu bir araç. Ayrıca yakıt olarak test aracı olmasına ve benim de zorlayarak devirli kullanmama rağmen tüketim 6 lt/100 km gösteriyordu ve bu benim için çok çok güzel bir rakam.

    Olumsuz olarak kendi aracımın süspansiyonları ve direksiyonu (DS3 kullanıyorum) çok sert olduğu için direksiyon sanki biraz hissizmiş gibi geldi. Sport moduna da aldım fakat direksiyon istediğim kadar sertleşmedi. Çok yüksek hızlara çıkabileceğim bir ortam olmadı fakat satış temsilcisi arkadaşın söylediğine göre hızlandıkça ideal sertliğe ulaşıyormuş direksiyon. Süspansiyon konforlu fakat virajlarda zorlandığında biraz fazla yığılıyor gibi. Ya da benim aracın süspansiyoları aşırı sert olduğu için öyle geldi, bilemiyorum. Testin sonunda şöyle bir durum oldu; ben aracın medya sistemini incelerken dikkatim dağıldı bir anda ve devri tam ayarlayamadım. Bu arada 1'den 2'ye geçerken biraz kararsız kaldı gibi. Onun dışında vites geçişleri hiç hissedilmiyor ve gayet hızlı ve de konforlu vites geçişlerine sahip araç.

    Aklımda kalan tek soru işareti ise ben bu araca 17" jantın görsel olarak küçük geldiğini düşünüyorum ve 18" jantın tasarımını daha çok beğeniyorum. Fakat 18" jantı pek önermedi satış temsilcisi. Hem yol sesi artıyor hem de konfor etkileniyor dedi. Keşke test aracı 18" olsaydı da bu soru işareti de aklımdan çıksaydı.

    Tasarımını çok beğendiğim ama Renault markası ve eski Renault (Megane 3, Fluence) kalitesinden dolayı uzak durduğum bir modeldi. Kafamda Leon, 308 ve Megane 4 arasında gidip geliyordum fakat sanırım tercihim Megane 4 olacak. 308 sadece motor/şanzıman olarak bana çok cazip geliyordu. Henüz test etmedim fakat kağıt üzerinde oldukça tatmin edici değerlere sahip fakat arka koltuklar çok dar ve tasarımı beni çok etkilemediği gibi 308'den vazgeçtim gibi. Leon için ise dizel/otomatik test aracı yok. Satış temsilcisi tanıdıkta TDI DSG Leon kullanıyor, "trim seslerini önleyemiyorum ve yakıt olarak şehir içinde 7,5-8 litre görebiliyorum, Megane ne kadar zorlarsan zorla 7 litreyi geçmez, ben de yakında Megane'a geçeceğim zaten" dedi. Tanıdığım olduğu için araç satmak için söylediğini sanmıyorum. Aracımı değiştirmek için 5 ay kadar daha beklemem gerekecek çeşitli sebeplerden dolayı fakat %95 Megane'a karar verdim diyebilirim.

    Benim gibi tasarımını beğeniğip de sırf Renault olduğu için önyargılı olanlar varsa mutlaka gidip bir test sürüşü yapsın derim. Araç beni her anlamda tatmin etti.
    _____________________________
      2018 Peugeot 308 1.6 BlueHDI EAT6 Allure+Comfort Pack+Performance Pack+Safety Pack
        - Ultimate Kırmızı -
        2021 Opel Corsa 1.2T AT8 Elegance
          - Gece Mavisi -
          Instructor, Car Magazine Editor, Pertolhead
          Yeditepe University '15




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosphrus

    Araca guncelleme gelip gelmediğini nasıl öğreniyorsunuz cihaza bağlamadan. Servise gidip sorduğumda eğer güncelleme geldiyse araç gösterge panelinde çıkarmış dedi .inandırıcı gelmedi. Sizler nasıl öğreniyorsunuz peki ?
    Sanırsam bilgisayara bağlamadan da üşeniyor bu servisler

    Aracınızın internet bağlantısı aktifken (aracın kendine ait interneti) gösterge paneline gelen güncellemeler Rlink2 sistemi ile ilgili.

    Ancak araca ait genel güncellemeler geldiğinde servisler obd ile laptop bağlayarak aracınıza özel şase numarasını girerek o araca özel

    hangi günceleme geldiyse onu görebiliyor. Örneğin 2 araç servise gittiniz diyelim biri 2016 Sedan 1.5dci edc araca laptop bağlayıp kontrol

    ediyorlar buna güncelleme henüz gelmemiş diyorlar ancak sizinki 2016 Hatchback 1.5dci edc diyelim size güncelleme gelmiş oluyor ama servis

    uğraşmamak için bakın sedana gelmemiş gelseydi sizede gelmiş olurdu diyebiliyor o yüzden 20dk lık bir işlem onlara zulüm gibi geldiği için

    ''bırak işte ne güzel çalışıyor kardeşim güncellesen ne olacak'' dercesine bakmaktan çekiniyorlar..

    Bence her servise uğradığınızda aracınıza özel güncelleme gelip gelmediğinin yanınızda kontrol edilmesini isteyin.

    Mesela aynı durumda ben arkadaşımın aracı bakıma gittiğinde yanında gittim. Ona bağladılar baktılar yok, benim aracıda bağlayıp bakın dedim

    ''abi az önce baktık sende gördün gelmemiş'' dediler ben ısrar ettim bağladılar ve benim aracımda EDC ve ateşleme bobini için iyileştirme

    güncelmesinin geldiğini gördük. 20 dk yükleme yapıldı ve olay bitti. Bu ülkede bu gibi olaylara önem verilmiyor malesef. Eğitim yok.
    _____________________________




  • Merhaba sanırım ben de test etmeliyim m4ü iç mekan algısı garip geldiği için elemiştim 308 de aktif fren kalkınca navigasyon çıkartılınca çok sinirlendim. Eat6 şanzıman için 308 düşünüyorum.



    Ama m4 hem ıslak çift kavrama olması hem de 308 kaldırılan aktif fren vs. Olması beni tekrar oylama sürecine itti.



    Test sürüşü ankara da mı oldu balgat Renault bayinde dizel otomatik yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ec.dmn kullanıcısına yanıt
    Megane 4 bayilere geldiğinde ilk inceleyip test sürüşü yapanlardan biriyim.



    Gerçekten iç mekan kalitesi(özellikle icon donanım), tasarımı, 17 inç jantla konforu ve izolasyonu oldukça başarılı bir araç. Tüketimi zaten efsane.



    Bana göre eskileri, arka hacmi ve biraz hantal kalan dci edc kombinasyonu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 31 Ocak 2018; 22:52:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • Yıldız hocam merhaba.



    Megane grubunda edc bazen boşta kalıyormuş 5 bin devire gelip bağırıyor diyorlar sizin başınıza geldi mi bu husus acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 31 Ocak 2018; 23:3:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Megane 4 HB lerde kullanılan yeni nesil 6DCT450 (yağlı) ıslak kavrama Alman GEtrag şanzımanın sürüş konforu çok iyi.

    Çok nadiren özellikle dik rampa inişlerinden düze çıkıldığında yada rampa çıkışlarından düze çıkıldığında 1-2 sn beklemesi

    oluyordu, 1.5 yıl zarfında toplam 23bin km kullanımım sırasında bir kaç defa bende rastladım ancak en son yapılan EDC şanzıman

    güncellemesinden sonra bu kararsızlık neredeyse hiç olmadı diyebileceğim oranda azaldı. Bu sizi korkutmasın zira şuan Volvo , Ford

    gibi büyük firmalarda Megane ile birebir aynı şanzımanı kullanıyor. (Farklılık olarak kendi motorlarına uygun yazılımları ile )

    Mercedes AMG, BMW M serileri ve Ferrari firmalarıda otomatik şanzıman olarak Getrag çift kavrama şanzımanları tercih ediyorlar.

    (Bknz. Getrag resmi sitesi) >>http://www.getrag.com/en/products/powershift/Dual_Clutch_Transmissions.html


    Zamanla şanzımanın karakterine alışıyorsunuz, ben oldukça severek kullanıyorum.

    Peugeot 308 en son geçen hafta makyajlı olanı test ettim (dizel otom.) aradaki en bariz farkı yalıtım diyebilirim.

    Megane 4 bu konudada en iyilerden biri, yakıt tüketimi ve genel kullanım konusunda ben çok memnunum.

    Mesela en son geçen hafta Ankara-Bursa arasını sıfır derece hava sıcaklığında 3.8lt ortalama ile katettik.


    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 1 Şubat 2018; 10:51:24 >
    _____________________________




  • Hocam detaylı mesajınız için teşekkür ederim,



    308 yeni test etmişsiniz genel olarak megane ile arasında yalıtımdan başka dikkatinize değer bir şey oldu mu nasıl geldi size 308. Eat6 olması çok çeliyor aklımı ama öte yandan araç karanlıkta 0 iç görüntü hiç cazibesi yok ve 2013 kasa sonucunda bir de 5 yıl gibi uzun süre kullanacak olunca her detay önem kazanıyor takdir edersiniz ki.



    İ30 2017

    Megane 2016



    Senelerinde çıktıkları için daha dolular gözümde



    İ30 özellikle 7 yıl garanti cezbediyor teknoloji olarak ta bütün hepsi var ama yol sesini alıyor bariz araç.



    Bir de son olarak m4 de android auto var mı güncelleme ile geldi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    Hocam detaylı mesajınız için teşekkür ederim,



    308 yeni test etmişsiniz genel olarak megane ile arasında yalıtımdan başka dikkatinize değer bir şey oldu mu nasıl geldi size 308. Eat6 olması çok çeliyor aklımı ama öte yandan araç karanlıkta 0 iç görüntü hiç cazibesi yok ve 2013 kasa sonucunda bir de 5 yıl gibi uzun süre kullanacak olunca her detay önem kazanıyor takdir edersiniz ki.



    İ30 2017

    Megane 2016



    Senelerinde çıktıkları için daha dolular gözümde



    İ30 özellikle 7 yıl garanti cezbediyor teknoloji olarak ta bütün hepsi var ama yol sesini alıyor bariz araç.



    Bir de son olarak m4 de android auto var mı güncelleme ile geldi mi?

    i30 test ettiğimde benim de gözüme ilk çarpan içeri aldığı lastik sesi olmuştu, yoksa fena araç değil donanımları da güzel. Megane da test etmiştim ama test güzergahının yolu hem düzgün asfalt idi ve kısa olduğundan yüksek hıza pek çıkamamıştım. Şöyle biraz uzun bir parkurda bende merak ediyorum Megane'ı aslında. Otomobillerde yalıtıma ben de önem veriyorum. Bir süre sonra yol sesi kafa ütülüyor çünkü uzun yolda vs.
    _____________________________




  • Megane 4 HB kullanıyorum ve yol yalıtımı konusunda her türlü yol şartında bu sınıftaki en iyi 2-3 otomobilden biri diyebilirim.

    Araç almadan önce bu sınıfta özellikle hb olarak ne varsa hepsini test ettim. Yalıtım ve buna bağlı konfor benim için önemli.

    308 güzel araç kim ne derse desin, ancak sürüş olarak benim istediğim oturma pozisyonuna sahip bir otomobil değil.


    Azda olsa olduğundan daha yüksek bir SUV (sanki 3008) kullanıyormuşsunuz gibi otururken ayaklarınız daha çok aşağı bakıyor ve bu benim

    sevmediğim bir oturuş şekli. Megane 4 ise bundan önceki aracım Subaru Impreza gibi alçak bir oturma pozisyonuna sahip ve ayaklarınız

    karşıya bakacak şekilde oturuyorsunuz. Bu sürüş şekli sizi uzun yoldada çok daha rahat ettiriyor. Yalıtımda bu sürüş ile birleşince

    sürüş anlamında özellikle uzun yolculuklarda bana göre kullanım anlamında daha güçlü bir hal alıyor. (Tamamen şahsi fikrim)


    Peugeot 3008 bu anlamda 308 e göre benim daha çok hoşuma gitmişti. İç tasarımı olarak 308 ve Megane 4 e göre daha alımlı.

    Motorun çekiş performansı olarak ben 1.5dci edc kullanıyorum test ettiğim 308 1.6hdi eat6 modeliydi ancak performans olarak hissedilir bir fark

    göremedim fakat Megane 4 te sunulan 1.6dci 130hp bu konuda çok daha iyi, kullanınca bunu çok net gözlemledim.

    (1.6dci 165hp versiyonu henüz TR ye gelmedi.) Ayrıca iç ambiyans aydınlatmalarının ve Dijital göstergelerin oluşu ve buna bağlı Multi Sense ile

    hem sürüş karakterini hem iç renk kombinasyonlarını Megane 4 icon versiyonlarda değiştirebiliyor olmak sürüşü çok daha zevkli bir hale getiriyor.

    Bu teknolojide artık bu sınıftaki tüm araçların bunu sağlıyor olmaları gerek diye düşünüyorum. Buda Megane 4 e sürüş anlamında güzel hisler katıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 1 Şubat 2018; 14:49:29 >
    _____________________________




  • Merhaba, Megane 4 mutlaka test edilmesi gereken ve es geçilmemesi gereken bir model bence.

    Düşmüş olduğunuz ikilemi ben de yaşıyorum. 308 çok fazla içime sinen bir araç değil ama tam otomatik şanzımana sahip olması çok büyük bir avantaj. Bu sınıfta bir Astra K bir de 308 tam otomatik-dizel kombinasyonuna sahip. Astra K benim beğendiğim bir araç olmadığı için tam otomatik olarak radarımda 308 de var.

    Megane bence gerek iç-dış tasarım, gerek donanım olarak bana daha çok hitap ediyor ama ıslak da olsa çift kavrama şanzımana sahip. Gerçekten işimiz zor karar verme konusunda..

    Test sürüşü İstanbul Zeytinburnu Hedef Oto'da oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ec.dmn -- 1 Şubat 2018; 16:13:3 >
    _____________________________
      2018 Peugeot 308 1.6 BlueHDI EAT6 Allure+Comfort Pack+Performance Pack+Safety Pack
        - Ultimate Kırmızı -
        2021 Opel Corsa 1.2T AT8 Elegance
          - Gece Mavisi -
          Instructor, Car Magazine Editor, Pertolhead
          Yeditepe University '15
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Burada kimse bana kızmasın ama Icon donanım dışındaki Megane'lar ile Icon Megane'lar bana aynı arabaymış gibi bile gelmiyor. Megane alınacaksa Icon donanımda ve hatta 8.7" ekran opsiyonuyla alınmalı.

    17" jantın konforunu ve izolasyonunu ben çok beğendim ama görünüş olarak 17" Megane'a biraz küçük geliyor bence. 18" hem tasarım olarak hem de boyut olarak Megane'a çok daha uygun fakat konfordan ne kadar çalıyor henüz test edemedim maalesef.

    Arka diz hacmi bana da yetersiz geldi fakat bekar ve tek kişi kullanacağım bir araç olduğu için çok da sıkıntı etmemeye çalışıyorum bu durumu zira Astra K dışında bütün C sınıfı hatchbacklerin arka diz mesafesi koltuğu kendime göre ayarlayınca yetersiz kalıyor.
    _____________________________
      2018 Peugeot 308 1.6 BlueHDI EAT6 Allure+Comfort Pack+Performance Pack+Safety Pack
        - Ultimate Kırmızı -
        2021 Opel Corsa 1.2T AT8 Elegance
          - Gece Mavisi -
          Instructor, Car Magazine Editor, Pertolhead
          Yeditepe University '15
  • ec.dmn kullanıcısına yanıt
    8.7'' opsiyonu için, klima kontrollerini test etmenizi öneririm. Eğer rahatlıkla istediğinizi pratik olarak yapabiliyorsanız 8.7'' tercih edin, daha şık duruyor.

    Jant olayında, 17'' küçük durmuyor hatta bana kalırsa tam dengi bir jant. 18'' gözüme epey büyük geliyor, ancak gösterişi var haklısınız. Zevkinize göre hareket edin ve 18'' jantlı araç test edebiliyorsanız edin.

    Eğer cam tavanlı istiyorsanız da trim sesini göze alın. Öyle abartılı olmuyor ancak bozuk yollarda 'çıt çıt' tarzı sesler yapıyor. Normal yollarda sıkıntı yok. Bu çoğu megane da var ancak şansınıza ses yapmıyor da olabilir. Biz sıfır aracı aldıktan sonra ikinci gün bozuk yoldan geçerken duyduk o sesi. Ve araç daha 1000 km de iken sol arka kapıdan bozuk yollarda hafif trim sesi geliyor arada. Onun dışında ses falan yok.

    EDC konusunda 1 ve 2 arası kararsız daha doğrusu 1.viteste uzun süre duruyor. Bazen yokuşdan düze çıkınca veya direksiyon tam kırık dönerken araç boştaymış gibi devir yükselttiği oluyor ama bu nadir oluyor. Onun dışında gayet konforlu.

    Yağmur sensörü çok iyi değil ama iyi diyebiliriz

    Aracın konforu, yol tutuşu, izolasyonu konusunda memnunum. Diz mesafesi de bana göre iyi (Boy 177). ( Megane Sedan için konuşuyorum )

    Gerek dış tasarımı gerek iç tasarımı harika. Çok güzel gözüküyor cidden. Dikkat çekiyor.

    308 görüntü olarak çok sade, tek artısı bana göre komple cam tavan olması. Araca dışardan da içerden de hoş hava katıyor. Keşke megane da komple cam tavan olsaymış. EAT6, EDC'ye göre daha iyi olduğunu düşünüyorum. Ama onun dışında tüm özellikler için megane daha önde bana göre

    Aklınız diğerinde kalmayacak şekilde karar vermeye çalışın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R_DeNiro -- 1 Şubat 2018; 19:3:10 >
    _____________________________




  • R_DeNiro kullanıcısına yanıt
    Öncelikle ayrıntılı yazınız için teşekkür ederim.

    Benim test ettiğim araçta maalesef normal Icon ekranı vardı, o yüzden klima kontrollerini test edemedim. 1-2 yerde kullanımının zor olduğuna dair yorumlar vardı fakat kullandıkça alışılacağını düşünüyorum. Şıklık>kullanışlılık diyebilirim.

    Jant olayı için de dediğim gibi 18" jantlı bir test aracı bulmaya çalışacağım. Kendi aracımda 16" jant olmasına rağmen yapısından ve süspansiyonundan dolayı oldukça sert bir araç, o yüzden 18" beni rahatsız etmeyecektir gibi geliyor.

    Aracı yazın alacağım, haziran-eylül arasındaki dönemde. Arabamı mayıs sonu gibi satılığa çıkaracağım. Kolay satılabilen bir model olmadığı için satılmasını bekleyeceğim, satıldığı gibi de yeni aracımı alacağım. Araç %95 ihtimalle minimum 2016 model, maksimum 30bin km olacak şekilde ikinci el tercih edilecek. O yüzden istediklerimin hepsini (18" jant, 8.7" ekran, ön park sensörünü içeren paket, ve renk tercihim olmazsa olmazlarım) bir araçta toplamak oldukça zor. Bu sebeple cam tavan olmasa da sıkıntı yapmam.

    Ben aracı 20 dakika falan test ettim. Tam şanzımandan çok memnun kalmıştım ki bahsettiğiniz ikinci durumu (direksiyon tam kırık dönerken araç boştaymış gibi devir yükselttiği oluyor) yaşadım. Tam buna çok takılmayayım derken aynı hafta arkadaşımın DSG şanzımanlı Jetta'sının şanzımanı sıkıntı çıkardığı için sanayideki otomatik vites ustasına beraber gitme durumunda kaldık. Adam "ben şanzıman ustasıyım, bozulsa kendim yapacağım ama DSG ya da EDC şanzımanlı arabaya binmeye cesaretim yok" dedi. "Yapma usta EDC'ler düzelmiş, yeni nesilde yağlı şanzıman kullanılıyor, senin bahsettiklerin kuru tip" desem de "ben almam kardeşim, sen cebine güveniyorsan alırsın, tam otomatik şanzımandan şaşmayacaksın" deyince o da biraz sorun işareti bıraktı bende. Yoksa ben kesin kararımı vermiş, Megane 4'te karar kılmıştım ve içim rahatlamıştı.

    Şu anki aracımda yağmur sensörü olmadığı için olsa da yeter diyorum.

    Konforunu ve izolasyonunu ben de çok beğendim. Yol tutuş konusunda açık konuşmak gerekirse benim DS3'üm segmentinden ve yapısından dolayı 2-3 gömlek yüksek. O yüzden o konuda yorum yapmak çok istemiyorum. Benim boyum da 1.80, fakat alışkanlık olarak neredeyse koltuk en arka konumdayken kullanıyorum. Kendime göre ayarlayınca arkaya hiçbir türlü sığamadım. "Kalabalık bir kadroyla bir yere gitmem gerekirse 2-3 kademe öne alırım idareten" diyerek çözdüm olayı. 308'i elemek için bahane ararken arkası çok dar diye elemiştim ama Megane'a kıyamadım.

    İç-dış tasarıma gerçekten laf yok. Renault, Talisman ve Megane 4'le birlikte tasarım çizgisini en çok beğendiğim markalardan biri son zamanlarda.

    308'in ikinci el fiyatı, donanımı ve tam otomatik şanzımanı dışında bana sıcak gelen hiçbir tarafı yok. Kendimi bu arabaya yoğunlaşmak için çok zorladım, ama bir türlü tam anlamıyla ısınamadım. Megane ise şanzıman kuşkum dışında beni oldukça mutlu edecek ve isteklerimi karşılayacak bir araç gibi duruyor. Bir nevi mantık 308, kalp Megane 4 diyor gibi.
    _____________________________
      2018 Peugeot 308 1.6 BlueHDI EAT6 Allure+Comfort Pack+Performance Pack+Safety Pack
        - Ultimate Kırmızı -
        2021 Opel Corsa 1.2T AT8 Elegance
          - Gece Mavisi -
          Instructor, Car Magazine Editor, Pertolhead
          Yeditepe University '15




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ec.dmn

    Burada kimse bana kızmasın ama Icon donanım dışındaki Megane'lar ile Icon Megane'lar bana aynı arabaymış gibi bile gelmiyor. Megane alınacaksa Icon donanımda ve hatta 8.7" ekran opsiyonuyla alınmalı.

    17" jantın konforunu ve izolasyonunu ben çok beğendim ama görünüş olarak 17" Megane'a biraz küçük geliyor bence. 18" hem tasarım olarak hem de boyut olarak Megane'a çok daha uygun fakat konfordan ne kadar çalıyor henüz test edemedim maalesef.

    Arka diz hacmi bana da yetersiz geldi fakat bekar ve tek kişi kullanacağım bir araç olduğu için çok da sıkıntı etmemeye çalışıyorum bu durumu zira Astra K dışında bütün C sınıfı hatchbacklerin arka diz mesafesi koltuğu kendime göre ayarlayınca yetersiz kalıyor.

    Tespitinize katılıyorum. Diğer donanımlar ile Icon donanım sanki farklı araçlar kadar uzaklar birbirlerinden.

    17'' jantlar haliyle hem yol tutuşa etkisi pozitif hemde görünüş olarak 16 jantlara nazaran daha dengeli duruyor.

    18'' jant tabiki daha spor duruyor o tartışılmaz ancak yanaklar inceldikçe konfor haliyle olumsuz etkileniyor.

    Bu açıdan bakıldığında en iyi süspansiyon konforu haliyle 16 jant olan versiyonlarda, 17'' orta karar, 18'' sert çocuk


    Ben 175 cm boyundayım, babam 184 cm mesela geçenlerde Bursa'ya gittiğimizde araca ailece 4 kişi bindik ve kimse rahatsız olmadı.

    Sedan ve HB arasında arka diz mesafesi konusunda fark hissedilir derecede var, ancak bu sınıfa şahsi görüşüm HB daha güzel yakışıyor.


    Araç satın almadan önce test ettiğim tüm HB modeller içinde en geniş arka diz mesafesi Opel Astra daydı ancak aracın genel özellikleri

    devreye girince Megane 4 ağır bastı. Testler sırasında hoşuma giden ve orta karar diz mesafesi olan araçlardan biri Volvo V40 diğeri

    Megane 4 HB oldu ve bizde genelde aracımıza 2 kişi bindiğimiz için arka bölümün çok daha geniş olması konusunda bir arayışımız olmadı.

    4 kişide bindiğimizde ise rahat ettik kimse sıkıntı çekmedi. Bagaj konusunda ise sınıfının en geniş hacimlerinden biri Megane 4 te. (434lt)

    .


    @@ 2024 Kia XCEED alındı @ 2015 C180 Exclusive @2020 Tucson @@ 2019 Peugeot 3008



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 1 Şubat 2018; 20:58:59 >
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.