Şimdi Ara

@ Renault Megane 4 HB 1.5dci EDC @ 2019 a C180 Exclusive ile giriyoruz. (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.141
Cevap
29
Favori
121.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Dün Ankara'dan Çorum'a gittim, ortalama 4.6lt/100km, uzun yolda sabit hız 120 ile seyrettim genelde

    Aracın tek sıkıntısı yol tutuşu, lastik havalarını da soğuk lastikte önler 2.2 arkalar 2.0 olarak ayarlamıştım, konfor, yalıtım, ekonomi, performans iyi ama yol tutuşunu beğenmedim.

    touch 1.5 dci edc araç lastikler turanza t001, 3.000km'de

    Ben uzun yıllar Mercedes ve Subaru gibi yol tutuş konusunda uzman araçlar kullandım.

    Megane 4 yol tutuşu gayet iyi aracın stabilitesi çok güzel. Sizin kullandığınız araçta sıkıntı olabilir.
  • Megane'ı bilmeyen biri konuyu okusa f segmenti falan zanneder.Bildiğin reno işte.Showroom'un bahçesindeki megane 4'lerin tavan spoilerleri yamuktuOnu gördükten sonra incelemeye bile tenezzül etmedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Dün Ankara'dan Çorum'a gittim, ortalama 4.6lt/100km, uzun yolda sabit hız 120 ile seyrettim genelde

    Aracın tek sıkıntısı yol tutuşu, lastik havalarını da soğuk lastikte önler 2.2 arkalar 2.0 olarak ayarlamıştım, konfor, yalıtım, ekonomi, performans iyi ama yol tutuşunu beğenmedim.

    touch 1.5 dci edc araç lastikler turanza t001, 3.000km'de

    Ben uzun yıllar Mercedes ve Subaru gibi yol tutuş konusunda uzman araçlar kullandım.

    Megane 4 yol tutuşu gayet iyi aracın stabilitesi çok güzel. Sizin kullandığınız araçta sıkıntı olabilir.

    Fluence'da da aynı sıkıntı vardı, bu araçta da maalesef yol tutuşu sıkıntılı.

    Şahsi aracım 2013 Citroen C4 1.6 e-hdi mcp 127.000 km'de lastikleri Goodyear Efficent Grip Performance
    Şirket aracım 2016 Toyota Corolla 1.4 d-4d m/m 17600 km'de lastikleri Bridgestone Turanza

    Şirket aracımla ufak bir kaza yaptığımdan Megané 4 verildi, 1 haftadır kullanıyorum. 3 araç içerisinde c4 tartışmasız en iyisi, motor ve şanzımanı ve donanımları her ne kadar rezalet olsa da Corolla da gayet iyi iş çıkartıyor.

    Her gün aynı yolları gidip geliyorum ve benim gözlemim bu şekilde. Eğer 2800 km'deki araçta sorun varsa onu da bilemiyorum. Dün SAnkara çevre yolu Mamak-Karapürçek arasında saat 17.30 civarında şiddetli yağış vardı, otoyolda 120 km hızda su birikintisinde araç 1-2 sn kadar kontrolden çıktı esp lambası göz kırpıyordu hızımı düşürdüm, az daha ileride solda bariyerlere girmiş Fluence trafik polisi arabası da gördüm. Diğer araçlarda hiç böyle sıkıntılar olmadı. Aracı kullanan başka arkadaşlar da aynı yorumları yaptılar.




  • Arif kullanıcısına yanıt
    Renault sizce bu işi şansa bırakmış olabilir mi ? Yanılıyorsunuz.

    Biz her hafta araç test ediyoruz yol tutuşu bu sınıfta en iyi Honda sonra Focus , Leon ve Megane 4 gelir.

    Bunlar gerçekler..





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 9 Haziran 2017; 19:45:23 >
  • Güzel araç ama nedense megane 2 den bu yana reno bu modelin iç hacmini küçültüyor gibi geldi bana. 4. kasa hb yi bayide incelediğimde çok küçük diyip test sürüşü yapmadım. Sedanına bakmadım.

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuncay altuntoprak -- 9 Haziran 2017; 21:38:18 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • renault'dan TR şartlarında alınabilecek tek model megane 4.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Renault sizce bu işi şansa bırakmış olabilir mi ? Yanılıyorsunuz.

    Biz her hafta araç test ediyoruz yol tutuşu bu sınıfta en iyi Honda sonra Focus , Leon ve Megane 4 gelir.

    Bunlar gerçekler..






    Hatchback arabayla sedan araba yol tutuşunu bir tutan birisiyle bu konuyu daha fazla tartışmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arif kullanıcısına yanıt
    Megane 4'ün yol tutuşunun sıkıntılı olduğu görüşünüzü belirtirken verdiğiniz yol ve sürat bilgilerini okuyunca garipsedim açıkçası. Sonrasında da yol tutuşları megane 4'den daha iyi olduğunu düşündüğünüz araçların C4 ve Coralla olduğunu öğrenince alışkanlıklarınızdan dolayı objektifliğinizi yitirdiğinize kanaat getirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Renault sizce bu işi şansa bırakmış olabilir mi ? Yanılıyorsunuz.

    Biz her hafta araç test ediyoruz yol tutuşu bu sınıfta en iyi Honda sonra Focus , Leon ve Megane 4 gelir.

    Bunlar gerçekler..






    Hatchback arabayla sedan araba yol tutuşunu bir tutan birisiyle bu konuyu daha fazla tartışmam.

    Kullandığınız aracın sedan olduğunu nerede belirttiniz ? Ben tekrar baktım ama göremedim.

    Yazdığınız tek şey bu >> touch 1.5 dci edc ve bu konuda şahsım adına konuşuyorum hb model ile ilgili izlenimlerimi paylaşıyorum.

    Neyse ben size katılmıyorum zaten test videoları herşeyi açıklıyor.




  • Arkadas sedan oldugunu herhalde kiralamadan geldiginden var sayarak soylemis olabilir zira izlenimlerime gore piyasada oldukca fazla 1.5 dci touch paket sirket ya da kiralama var.



    Aracmii ben de 8 aydir kullaniyorum, bundan onceki aracim i30 un yol tutusunu kendime gore iyi bilirdim -ki bilen bilir i30 un arkalar bagimsizdir, ben onda aldigim surus keyfinden assagi oldugunu dusunmuyorum. 20 yildir da istanbul da arac kullanirim.

    Hafife alanlara gulumseyerek keyifle kullanmaya devam etmeyi dusunuyorum ;))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Renault sizce bu işi şansa bırakmış olabilir mi ? Yanılıyorsunuz.

    Biz her hafta araç test ediyoruz yol tutuşu bu sınıfta en iyi Honda sonra Focus , Leon ve Megane 4 gelir.

    Bunlar gerçekler..






    Hocam eski Citroën'lerdeki süspansiyon sistemini ve Citroën'in yol tutuş adına yaptığı şeylere bakın derim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Dün Ankara'dan Çorum'a gittim, ortalama 4.6lt/100km, uzun yolda sabit hız 120 ile seyrettim genelde

    Aracın tek sıkıntısı yol tutuşu, lastik havalarını da soğuk lastikte önler 2.2 arkalar 2.0 olarak ayarlamıştım, konfor, yalıtım, ekonomi, performans iyi ama yol tutuşunu beğenmedim.

    touch 1.5 dci edc araç lastikler turanza t001, 3.000km'de

    Ben uzun yıllar Mercedes ve Subaru gibi yol tutuş konusunda uzman araçlar kullandım.

    Megane 4 yol tutuşu gayet iyi aracın stabilitesi çok güzel. Sizin kullandığınız araçta sıkıntı olabilir.

    Fluence'da da aynı sıkıntı vardı, bu araçta da maalesef yol tutuşu sıkıntılı.

    Şahsi aracım 2013 Citroen C4 1.6 e-hdi mcp 127.000 km'de lastikleri Goodyear Efficent Grip Performance
    Şirket aracım 2016 Toyota Corolla 1.4 d-4d m/m 17600 km'de lastikleri Bridgestone Turanza

    Şirket aracımla ufak bir kaza yaptığımdan Megané 4 verildi, 1 haftadır kullanıyorum. 3 araç içerisinde c4 tartışmasız en iyisi, motor ve şanzımanı ve donanımları her ne kadar rezalet olsa da Corolla da gayet iyi iş çıkartıyor.

    Her gün aynı yolları gidip geliyorum ve benim gözlemim bu şekilde. Eğer 2800 km'deki araçta sorun varsa onu da bilemiyorum. Dün SAnkara çevre yolu Mamak-Karapürçek arasında saat 17.30 civarında şiddetli yağış vardı, otoyolda 120 km hızda su birikintisinde araç 1-2 sn kadar kontrolden çıktı esp lambası göz kırpıyordu hızımı düşürdüm, az daha ileride solda bariyerlere girmiş Fluence trafik polisi arabası da gördüm. Diğer araçlarda hiç böyle sıkıntılar olmadı. Aracı kullanan başka arkadaşlar da aynı yorumları yaptılar.

    Bence iç dizayn olarak C4 çok önde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İşte bu dizayn, tarasarım konularına girince ciddi farklılıklar ortaya çıkıyor. Bence de ister iç ister dış olsun dizayn konusunda Megane4 ile C4'ü karşılaştırmak bile haksızlık olur. İllaki bir karşılaştırma yapılacaksa ancak DS4 ile yapılabilir.
  • Citroen alıp kronik arızalarıyla uğraşmaktansa, arabasız kalmayı tercih ederim. (Tecrübeyle sabit)

    Citroen hidropnömatik süspansiyon sistemi hakkında tabiki bilgim var o ayrı bir konu.
  • Merhaba iyi günler,

    Şirket aracı olarak bu yıl megan 1.5 dci otomatik sedan araç verdiler. Araç çok hoş ve güzel otomatik olması avantajlı bizim için. Tek aklıma takılan nokta d konumunda iken düz yolda seyir halinde gaza yüklenince araç 2,5 sn kadar bekliyor ve sonrasında hızlanıyor. Tam olarak söylemem gerekirse araç gaza bastımı algılaması 2,5 saniye sürüyor. Bu normal mi?
    Bir tanıdığımda octavia var dsg onda tepkilerin daha hızlı olduğunu söyledi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Dün Ankara'dan Çorum'a gittim, ortalama 4.6lt/100km, uzun yolda sabit hız 120 ile seyrettim genelde

    Aracın tek sıkıntısı yol tutuşu, lastik havalarını da soğuk lastikte önler 2.2 arkalar 2.0 olarak ayarlamıştım, konfor, yalıtım, ekonomi, performans iyi ama yol tutuşunu beğenmedim.

    touch 1.5 dci edc araç lastikler turanza t001, 3.000km'de

    Ben uzun yıllar Mercedes ve Subaru gibi yol tutuş konusunda uzman araçlar kullandım.

    Megane 4 yol tutuşu gayet iyi aracın stabilitesi çok güzel. Sizin kullandığınız araçta sıkıntı olabilir.

    Yol tutuşu = Nissan

    Adamlar bunun üzerine master yapmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arac eco modda ise ekonomi amacli azicik yavas tepkili calisiyor ve bu gayet normal. Siz o durumun ustune yol ve surus durumlarinin yanin da aractan cabuk tepki almaya calisirsaniz ustune cift kavrama edc sanjimanin hiz ve yol durumuna gore kendini ayarlama hizi mecburen degisiyor bu da size 1-2 saniyelik gecikmeler ile geri donuyor.

    Eco modu kapatirsaniz az daha canlanacaktir.

    Sirket kiralama arclari genelde touch paket oluyor sanirim, onlar da ne yazikki spor, konfor gibi surus modlari yok sanirsam ama en azindan eco modunu kapama vardir diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halalaluya


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Dün Ankara'dan Çorum'a gittim, ortalama 4.6lt/100km, uzun yolda sabit hız 120 ile seyrettim genelde

    Aracın tek sıkıntısı yol tutuşu, lastik havalarını da soğuk lastikte önler 2.2 arkalar 2.0 olarak ayarlamıştım, konfor, yalıtım, ekonomi, performans iyi ama yol tutuşunu beğenmedim.

    touch 1.5 dci edc araç lastikler turanza t001, 3.000km'de

    Ben uzun yıllar Mercedes ve Subaru gibi yol tutuş konusunda uzman araçlar kullandım.

    Megane 4 yol tutuşu gayet iyi aracın stabilitesi çok güzel. Sizin kullandığınız araçta sıkıntı olabilir.

    Yol tutuşu = Nissan

    Adamlar bunun üzerine master yapmış

    ESP çıkmadan önce geyik testini çizgisi bozulmadan en hızlı geçen araç Citroen Xantia'dır.

    1999 model Xantia'nın rekoru hala kırılabilmiş değil
    https://forum.donanimhaber.com/geyik-testi-sonuclari--85434721

    Süperspor araçlardan daha stabil şekilde geçmiştir bu testi.

    Ferrari Testarossa 1987 de rekoru kırmış...
    citroen xantia activa 1999 da rekoru kırmış...

    http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/154558/hakkini-vererek-viraja-giren-adam

    Burada da C6 ve BMW 5 serisi süspansiyon farkını görebilirsiniz.


    Liste de burada, 2. sırada 3. sırada hangi araçlar var bir bakın derim
    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    http://teknikensvarld.se/algtest/

    Nissan master yaparken tez danışmanı Citroen'dir belki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 15 Haziran 2017; 16:50:6 >




  • Arif kullanıcısına yanıt
    Xtrailin 350z den daha iyi yol tutuşu performansı veren liste ile mı tez danışmanı oluyor Citroen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halalaluya

    Xtrailin 350z den daha iyi yol tutuşu performansı veren liste ile mı tez danışmanı oluyor Citroen

    4 çeker aracın yol tutuş avantajı desem?
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.