Şimdi Ara

Renault Megane 2 yetti artık, bir sürü sorun (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
9.754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar, araç artık hiç çalışmadı, çekici çağırdık çektiler sanayiye. Kompresör yapmamaya başlamış düşmüş falan dediler. Motor inecekmiş sekman falan isteyebilirmiş vs. vs. kurtulamayacağız bu arabadan lanet. 20 bin TLye motor yapsalar bile şanzımanı ayrı sorun zaten değmeyecek hiç bir şeye. Ne olacak bilmiyorum. Motor sorunu 5 6 bin liraya çözülecek olursa LPG yi söktürüp atmayı düşünüyorum valla. Yemin ediyorum gidip tofaş alsaydık daha iyiydi hiç değilse parçası işçiliği ucuz. Bu devirde araba alınmıyor zaten, alınabilecek fiyattaki arabalar hep sanayi ile dost edecek zaten adamı.

  • road35 R kullanıcısına yanıt
    O lanet olası golf 5'e 5 ay dayanabildim. Yukarıda yazılı sorunların neredeyse hepsi vardı zararına sattım sinirimden...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frayne

    Evet arkadaşlar, araç artık hiç çalışmadı, çekici çağırdık çektiler sanayiye. Kompresör yapmamaya başlamış düşmüş falan dediler. Motor inecekmiş sekman falan isteyebilirmiş vs. vs. kurtulamayacağız bu arabadan lanet. 20 bin TLye motor yapsalar bile şanzımanı ayrı sorun zaten değmeyecek hiç bir şeye. Ne olacak bilmiyorum. Motor sorunu 5 6 bin liraya çözülecek olursa LPG yi söktürüp atmayı düşünüyorum valla. Yemin ediyorum gidip tofaş alsaydık daha iyiydi hiç değilse parçası işçiliği ucuz. Bu devirde araba alınmıyor zaten, alınabilecek fiyattaki arabalar hep sanayi ile dost edecek zaten adamı.

    Hocam sat gitsin motor yaptırsan da o araba gene düzelmez iyice zarar verir sana


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renaultun şarapçı fransız mühendislerinin ürettiği en problemli araç Megane II dir, özellikle faz 1 (2004-2006) olanları. En sorunsuzu da Megane I faz II dir.
    Nissan'a motor verip teknoloji aldıktan sonra Megane IV den itibaren biraz düzeltti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akinci -- 14 Kasım 2020; 16:1:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hutchinson atibaba kullanıcısına yanıt

    ağır hasar kayıtlı olan en ucuz megane 2'lerle aynı fiyata satabilseydim keşke, heralde bi 10bin lira daha düşüğe koymak lazım ilanı

  • Megane 2 ler biraz narin araçlar ve ağırlık şase dengesinde sorun var tabi bu Laguna 2 için de geçerli Avrupa’nın kaymak gibi yollarına göre yapılmış araçları Türkiye’ye uyarlarsanız ağır kasa+bozuk yol+narin ön takım bunlar bir araya gelince sonuç kaçınılmaz oluyor

    Bu anlamda Renault un en sorunsuz araçları clio 2 Ve 3 hb ve 2000-2002 arası Lagunanın Renault motorlu olan modelleri sağlamlık dayanıklılık anlamında rakipsizdir denilebilir .
    Aynı şekilde Opel yüzüncü yıl dediğimiz 2000-01 modellerinin bir defa alt takımını değiştir arkana bakma düzgün kullanırsan z rot dışında 10 yıl gider alt takımları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frayne

    ağır hasar kayıtlı olan en ucuz megane 2'lerle aynı fiyata satabilseydim keşke, heralde bi 10bin lira daha düşüğe koymak lazım ilanı

    Yok be hocam sende abartma yaptır motoru sat gitsin ederinde sanki sahibindende satılan çoğu araç seninkinden farklımı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgi olsun diye yazayım, babamın 2007 model Megane-2 aracını sıfır almıştık, yaklaşık 10 sene hiçbir arıza çıkarmadı, sadece periyodik bakım için (yağ bakımı) sanayiye giderdik (servise değil). Ondan sonra da tek tük arızalar vermeye başladı yaşı gereği, silecekleri bozuldu, otomatik camı takıldı, benzin pompası arıza vermişti, arkadan küçük bir kazası oldu vs. Şu anda 140 bin km'de (elbette orijinal).


    Yani demek istediğim Megane-2 kronik olarak çok sorunlu arabalar değil. Piyasadaki bakımsız, km'si düşürülmüş araçlar hep sorun çıkaran bence.

  • Ben yıllarca megane 2 kullandım. Dizel 1.5 dci, dinamik paketti.


    Yaşadığım sorunlar:

    1) araç komprosör dağıttı yenisiyle değiştirdik.

    2) şöför tarafı iç ceplerine şiddetli yağmur yağdığında su doluyordu.


    Bunun harici bir sorunla karşılaşmadım 230bin km de de sattım. Genel olarak memnun olduğum bir araçtı. Siz sanırım lpg den başınız ağrımış.

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Fazla boş bir yorum değil mi sence de? Motor kompresyon testine soktum aracı. 2004 Model. 180.00km de lpgli. Bütün silindirler 14 ve 14.5 bar çıktı. Usta bu aracın bu barları sorunsuz olması halinde 30-40 bin km de iken verdiğini ilk defa bu km ve bu yaşta böyle bir değer gördüğünü söyledi. Türk milleti mantığına göre araç yürüyorsa ve gaza basınca gidiyosa masraf edilmiyor. Taaki araç stop edip çalışmayana kadar. Ben motoru saat gibi olan sorunsuz araca 6.000₺ masraf ettim. Şuan kaportaya takılmayan biri bu aracın alt takım, şanzıman, motor yürüyen aksam sıvılar vs. hiçbir şeyinde nokta kusur bulamaz. İstersen ekspertiz raporlarını da atarım. 5 yaşında bitik araba da var. 25 yaşında saat gibi arabada. A dan Z ye her şeyi orjinal parça aracın. Yetkili servisteki usta test sürüşüne çıktı satarsan hemen alayım dedi sürdükten sonra. Motor yara yara gidiyor deyişini hatırlarım halen :D





  • Black_34 kullanıcısına yanıt

    Lpg motoru öldürüyormuş belaymış :D Keşke araştırsanız biraz yahu. 0 km den 200.000 kmye kadar lpg ile kullanılan bir araç nerden baksan 40.000₺ ye yakın bir kar bırakıyor yakıt konusunda. Şu da bir gerçek ki düzgün montaj kaliteli işçilik ve uygun kit ile 300-400 bin km dahi sorunsuz lpgde giden motorlar var. Hadi diyelim bu motor normalde 300 ü çok rahat görecekken 200 binde motor yedi. Gidip 0 km sandık motor alsan 25-30 bin tl. Arabanın motorunu 0 km hale getiriyorsun üstüne birde cebine 10.000₺ kalıyor. Neye göre lpg ye bela diyebiliyorsunuz aklım almıyor.


    20 kere el değiştirilmiş bakım olarak sadece 100 tlye yağı değiştirilmiş o bile belki aksatılmış hor kullanılmış arabaları alıp lpg mahvetmiş deniliyor gülüyorum :D :D

  • 2018 i20 0 km aldım, teslim almadan servis landi lpg taktı. Eyllül ayında garanti bitti, geçen ay arıza lambası tekleme yapmaya başladı. Daha 40 binde lpg kaynaklı arızalar başladı.
    Marka ise landi en pahalı olandan, işcilik desen yetkili servis, bakım desen yetkili servis, gel görki lpg arabanın canına okuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 34HIL34 kullanıcısına yanıt

    MCT Conta testi yap conta yanık BİLE çıkabilir.


    conta test videolarını izle derim


    würth co2 kaçak testi veya


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Motor kompresyon testi yapmışım daha ötesi var mı hocam? :D

  • 34HIL34 kullanıcısına yanıt

    Ben 2012 model canavar 1.6 TDI Golf conta yanık çıktı.


    50 TL ama moralin bozulabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt

    Hocam ne anlatıyorsun? Ne anlattığını kendin de bilmiyorsun bence. Conta yanık olsa motor kompresyon testinde kaçak olacağı için sonuç düşük çıkardı zaten.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frayne

    Hiç dizel araç sahibi olmadım, hep ikinci el kullandığım için dizellerden çekindim açıkçası, beni hep korkuttular ikinci el dizel alınmaz, motor pislik kuram bağlamıştır ve bakım masrafı çok fazla çıkartır bu yüzden elden çıkarılmaya bakılır dendi bana hep. Bir dahakine ama ağzım yandığı için ona göre araç kovalayacağım. Teşekkürler

    dizelden korkma. en kötü dizel motor bile en az 300.000 dayanır. Eğer bir insan evladı kullanmışsa milyona kadar yolu var. Bizde renault fluence var 210.000'de saat gibi çalışıyor. Duman atma dahi yok. Sadece enjektör değişti harici yağ su filtre vesaire değişti.

  • Frayne F kullanıcısına yanıt

    Bu arada sorunlar pek birşey değil. 2 3 lira harcarsan tertemiz olur. Yeter ki iyi bir usta araştır.

  • Black_34 kullanıcısına yanıt

    Lpg motoru öldürüyormuş.

    Lpg ye uyumu olmayan arabalara, eski teknoloji kitler takıyorlar, üstüne bi de arabalara bakıp yapan yok, yağını suyunu bile değiştirmiyolar. Eşek niyetine biniyolar. Sonra günah lpg ye kalıyo. Muhtemelen on yıllık lpg vardır uzerinde. O yıllarda atiker de bugunki gibi değildi, kötüydü.

    dizel araba da kullandım, lpg de, benzin de. Yakıtın önemi yok, arabanın önemi var. Lpg sadece günah keçisi oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sana çok problemli araç denk gelmiş 2005 model hb 1.4 modelini kullanıyorum lpg de veya başka bir şeyde ufak tefekleri saymazsak sorunum yok. Yüz km de 12 litre lpg yakıyor demişsiniz şuan ortalama hız 39 ve yol bilgisayarı 9.1 gösteriyor. Sizin araç hem problemli hem çok yakıyor. Arabamı övmüyorum 8 ay önce 40 bine almıştım bundan iyisini bulsaydım bunu almazdım sonuçta bunlar tofastan hallice araçlar ama yani bahsettiğiniz sorunlar sizin şanssızlıginiz. 180 binde benim araç otantik boş paket , geri görüş kamerası, park sensörü, hız sabitleyici filan taktırdim gayet kullanışlı oldu satsam 60-65 bine gider diye düşünüyorum iki üç parça yanlarda lokal boya var değişen hasar kaydı yok.

    Brc lpg var benimkisinde yakıtı çekişi filan güzel stop etme tekleme filan yok sadece Lpg de uzun yol yaptığım zaman motor arıza ışığı yanıyor. Katalizor boşaltılmış ondan oluyor büyük ihtimalle. Bir süre sonra ışık kendi kendine sönüyor. Bazen de ben sanayiye gidip bilgisayara bağlayıp söndürüyordum her gidişte 50 kağıt vermektense obd cihazı aldım ışık yandıkça söndürüyorum 😂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevo_61 -- 19 Aralık 2020; 11:7:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.