Şimdi Ara

Renault Latitude Rakiplerine Meydan Okuyor! 'Arabam.com' test sonuçları. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
0
Favori
7.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Latitude'nin ağırlığının 1425 kg olması da dikkate değer. Bu kadar büyük aracın kilosunun, bundan daha fazladır diye algılanıyor.

    Ayrıca Vw 1.6 dizel motordan 105 hp güç elde ediyor. Renault ise 1.5 dizel motordan 110 hp güç üretiyor.

    Passat 1.6 dizelin kilosu 1499.



    o beygirler malesef kağıttan beygir, passat daha ağır daha az bg gücü üretiyor ama daha hızlı....


    Beygir kavramı uluslararası bir değerdir, kağıt gibi matematiksel değer olmaz.

    Bi marka bu araç şu norma göre 110 beygir diyorsa o 110 beygirdir, 90 beygir değildir. 108 beygir bile olsa adama hesabını sorarlar.

    Daha hızlı olayı tamemen senin hislerinle alakalıdır. Eğer son hızı farklı ise, dişli kutularından kaynaklanır (dişli oranlarından)


    Kağıttan beygir demek ,kağıt üzerinde olup da bunu yola yansitamayan demek...Yoksa ortada kağıt olmadıgı gibi toynak da yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brk65
    sonuçta reno hiç passatla karşılaştırılırmı.latitude bugün var yarın bir bakmışsın yok olmuş.passatsa 50 yıldır dimdik ayakta.son dönem arabaların hepsi belli ölçüde güzel ama şimdi sokaktan geçen 100 kişinin önüne passat ve latitude koysanız 99 u passatı seçecektir.


    Evet, 100 kişiden 99'u arabalardan çok iyi anlıyor zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Kağıttan beygir demek ,kağıt üzerinde olup da bunu yola yansitamayan demek...Yoksa ortada kağıt olmadıgı gibi toynak da yok...


    Böyle olduğuna karar vermek için 0-100 değerinden çok daha fazlasına ihtiyacımız var ama.

    Firmalar bize performans karşılaştırması yapabileceğimiz kadar yeterli veri sunmuyor.

    Ayrıca Latitude'da tork konvertörlü otomatik şanzıman olduğunu unutmayalım.

    Ayrıca bu iki aracın şanzıman ve son dişli oranları konusunda da fikir sahibi değiliz. Ben bilmiyorum, biri öğretirse de sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Latitude'nin ağırlığının 1425 kg olması da dikkate değer. Bu kadar büyük aracın kilosunun, bundan daha fazladır diye algılanıyor.

    Ayrıca Vw 1.6 dizel motordan 105 hp güç elde ediyor. Renault ise 1.5 dizel motordan 110 hp güç üretiyor.

    Passat 1.6 dizelin kilosu 1499.



    o beygirler malesef kağıttan beygir, passat daha ağır daha az bg gücü üretiyor ama daha hızlı....


    Beygir kavramı uluslararası bir değerdir, kağıt gibi matematiksel değer olmaz.

    Bi marka bu araç şu norma göre 110 beygir diyorsa o 110 beygirdir, 90 beygir değildir. 108 beygir bile olsa adama hesabını sorarlar.

    Daha hızlı olayı tamemen senin hislerinle alakalıdır. Eğer son hızı farklı ise, dişli kutularından kaynaklanır (dişli oranlarından)


    Kağıttan beygir demek ,kağıt üzerinde olup da bunu yola yansitamayan demek...Yoksa ortada kağıt olmadıgı gibi toynak da yok...


    kağıttan beygirlere bir kaç örnek
    Renault Rs10 1.5 lt turbo(1494 cc) 1500 bg (1986)
    Renault scenic 1430 kg 1.6 dci 130 bg 320 nm 0-100 10.3 max hız 195 km/s
    laguna gt4 1511 kg 2.0dci 180 bg 400nm 0-100 8.5 sn max hız 222 km/s




  • Latitude hakkında yorum yapıyorum, onu da renonun kendi verilerine göre yapıyorum , siz bana renonun motorlarını yazıyorsunuz. Neden acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu kadar tartışmaya gerek yok. Başlıkta bile meydan okuyor denilmiş . Passattan daha iyi oldugu söylenmemiş. Ayrıca bazı yaşları 16-17 olan arkadaşlar 1.6 tdi 105 BLUEMOTİON ile 1.5 dci 110 luk arabayı karşılaştırıp . 110 luk aracın daha güçlü oldugunu söylemişler. Sanırım bu arkadasların araçların Torklarını karşılaştırma gibi bir imkanları yok :).
    105 ps 250 nm . 110 ps 240 nm.
    Ayrıca passat tdi 5.2 ltre mazot tüketiyor şehir içi . Daha fazla güç daha fazla tasarruf . Ve prestij.

    Latitude rakiplerinin hala gerisinde suanda Passat insignia C5 den fark yemiş durumda bana göre .
    Fakat zevk ve renkler tartışılmaz . Adamın TDİ Highline passata binecek parası vardı da binmedi mi ? Trendline Tdi 67 bin lira zaten:).
  • ben beğendim.
  • Bu aracın 2.0 dizelindeki şanzıman, Renault'un bence yüz karası olan BVA şanzıman.

    Performans değerlendirmesi yaparken bunu da göz önüne almakta fayda var.

    Motor güçlü mü? Güçlü ama aktarmada sıkıntı var.

    Kabahat motorda ya da beygirlerde değil yani.
  • Ya gidin işinize, koca arabaya 1,5 motor mı koyulur, sonra yokuşta klimayı açtığın an bayılır.

    Son hız 182 miş

    Bu demektir ki 140 ile gidebiliyor anca cruising speed olarak, 180 e motoru zorlarsan çıkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 14 Eylül 2011; 13:40:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    arkdaşım yeni passat aldı cuma günü istanbuldan boluya gittik bugün döndük 1.6 tdı comfortline blue motion

    tek kelimeyle şahane bir araç ben resmen aşık oldum

    o latidude gelsin birde benim sürdüğüm passatta rakip olsun bakalım



    Latitude zaten Passat'a rakip ve hatta Passat'ın korkulu rüyası olmaya başladı.

    Bir de Latitude ile uzun yola çıksanız izlenimleriniz nasıl olurdu acaba.

    ben yolsa latidude gördüm 508 de super b de bence passatın tek rakip önce kendisi sonra süper b dir

    bir passat ile latidude mukaye bile etmem ben aydoğan bey en donanımlı latidude hani o masaj bile yapan varya en boşş passat (hani hep diyorsun ya sis farı bile yok) önümde olsa

    hiç düşünmeden terettüt bile etmeden trendline passat derdim

    sadece motor kalitesi bile vw renodan üstün tutmaya yeter bence gerisi zaten fazlası ile passatta var

    bu arada latidude ile istanbuldan çerkezköye gittim ben beğenmedim ama 508den iyi bir araba


    ben birde bunu anlamaıyorum en dolu latitude en boş passatı hiç düşünmeden alırım dersen kusura bakma sen ön yargılı maka fanatiğisin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Latitude hakkında yorum yapıyorum, onu da renonun kendi verilerine göre yapıyorum , siz bana renonun motorlarını yazıyorsunuz. Neden acaba?


    ben beygir kısmına takılmışım
    sonuçta bir süre sonra 1.6 dci 130 bg 320 nm motor ve 1.6 dci 160 bg 380 nm motor Renault D segmenti araçlarında da kullanılacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    6,4 çok bile yakmış çok hantal araç o gidişe o yakıt çok


    kullandın mıda hantal diyorsun ??? D segmentideki bütün araclar ufak motor 1.5 1.6 hepsi hantaldır passat,c5,5008,suberB,latitude,mondeo ve hepsinin performansı ve son hzıları bir birine yakınıdır bu araclar perfonmasn üzerine yapılmamış konfor ve minimun yakıt üzerine yapılmış araclardır bana göre aracım sadece 0-100 arası hantal sonra gayet seri bir şekilde 200 e çıkabiliyor . çok demişssin teknik verilere bakınca passat şehir içinde 5.4 yakıyor arac istanbul trafigine girsin 7.0 dan aşagı düşmez şaun kendi aracım Latitude 6.0 yakıt tüketimi var çok aşaırı trafige girince 6.4 oluyor bence gayet az
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    Arkadaşlar bu kadar tartışmaya gerek yok. Başlıkta bile meydan okuyor denilmiş . Passattan daha iyi oldugu söylenmemiş. Ayrıca bazı yaşları 16-17 olan arkadaşlar 1.6 tdi 105 BLUEMOTİON ile 1.5 dci 110 luk arabayı karşılaştırıp . 110 luk aracın daha güçlü oldugunu söylemişler. Sanırım bu arkadasların araçların Torklarını karşılaştırma gibi bir imkanları yok :).
    105 ps 250 nm . 110 ps 240 nm.
    Ayrıca passat tdi 5.2 ltre mazot tüketiyor şehir içi . Daha fazla güç daha fazla tasarruf . Ve prestij.

    Latitude rakiplerinin hala gerisinde suanda Passat insignia C5 den fark yemiş durumda bana göre .
    Fakat zevk ve renkler tartışılmaz . Adamın TDİ Highline passata binecek parası vardı da binmedi mi ? Trendline Tdi 67 bin lira zaten:).


    gine VW fanatigi daha kendi aracım diye met etmiyorum passat daha güclü demissin evet benim aracıma göre gücü sadece 0-100 arası benden 1 sn önce çıkar ama son hızları eşittir ikiside düzde max 200 de tıkanır

    .5.2 ltre mazot tüketiyor demissin bu hangi şehirde tüketiyor aracı istanbul trafigine sokun bakalım 7.0 dan aşagı düşebilcekmi . Passat ve c5 den fark yemiş demissin o fark sadece satış rakamlarında oldu birisi 2010 da TR ye geldi biriside 2008 de bırak yesin 2011 de gelen arac (gine tekrarlıyorum sadece satış rakamlarında fark yedi ) imzamdaki aracı almadan önce uzun uzun araştırdık aracımı aldıgım fiyata passat comfort da alabiliyordum ... ama sevmedik içi C sınıfındaki bir binekten farkı yoktu :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yek_ka -- 14 Eylül 2011; 16:27:50 >




  • Ben Latitude un içine oturdum.İnceledim fena değil.Bizim Megane II de konsola bastırırım ben çatır çutur ses gelir vida kullanmadığı için reno.

    Acaba dedim ses gelicek mi D sınıfı sonuçta,bastırdım ve çatır çutur aynı kıvamda sesleri duydum.Yakıştıramadım bari D sınıfına yapmasın Reno :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac

    Arkadaşlar bu kadar tartışmaya gerek yok. Başlıkta bile meydan okuyor denilmiş . Passattan daha iyi oldugu söylenmemiş. Ayrıca bazı yaşları 16-17 olan arkadaşlar 1.6 tdi 105 BLUEMOTİON ile 1.5 dci 110 luk arabayı karşılaştırıp . 110 luk aracın daha güçlü oldugunu söylemişler. Sanırım bu arkadasların araçların Torklarını karşılaştırma gibi bir imkanları yok :).
    105 ps 250 nm . 110 ps 240 nm.
    Ayrıca passat tdi 5.2 ltre mazot tüketiyor şehir içi . Daha fazla güç daha fazla tasarruf . Ve prestij.

    Latitude rakiplerinin hala gerisinde suanda Passat insignia C5 den fark yemiş durumda bana göre .
    Fakat zevk ve renkler tartışılmaz . Adamın TDİ Highline passata binecek parası vardı da binmedi mi ? Trendline Tdi 67 bin lira zaten:).


    gine VW fanatigi daha kendi aracım diye met etmiyorum passat daha güclü demissin evet benim aracıma göre gücü sadece 0-100 arası benden 1 sn önce çıkar ama son hızları eşittir ikiside düzde max 200 de tıkanır

    .5.2 ltre mazot tüketiyor demissin bu hangi şehirde tüketiyor aracı istanbul trafigine sokun bakalım 7.0 dan aşagı düşebilcekmi . Passat ve c5 den fark yemiş demissin o fark sadece satış rakamlarında oldu birisi 2010 da TR ye geldi biriside 2008 de bırak yesin 2011 de gelen arac (gine tekrarlıyorum sadece satış rakamlarında fark yedi ) imzamdaki aracı almadan önce uzun uzun araştırdık aracımı aldıgım fiyata passat comfort da alabiliyordum ... ama sevmedik içi C sınıfındaki bir binekten farkı yoktu :))


    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi.aspx
    http://www.renault.com.tr/page.aspx?id=2085

    latitude 1.5 dci executive max hız 182
    passat 1.6 tdi max hız 195

    latitude şehir içi tüketim 6.1
    passat şehir içi tüketim 5.2

    0-100 passat daha cabuk passatın torku yüksek.Ayrıca passat latitude den yaklaşık 75 kg agır olmasına ragmen

    Sevgili dostum görüyorum ki ( gine ) = yine bilinçsiz bir kullanıcıyla karşı karşıyayım . Aracınızı daha iyi tanımanızı öneririm . En azından Resmi sitedeki verilere bakabilirsiniz. Bol keseden atmakla olmaz. Passat 200 vuruyorsa snn araba 182 vuruyor ki 150 den sonra 182 ye yükselmesi epey zaman alır .
    Hayırlı olsun arabanız . Zevkler tartışılmaz. Siz reno seçersiniz ben VW . Allah kazasız belasız kullanımlar nasip etsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerkirac -- 14 Eylül 2011; 16:58:35 >




  • ön kaputu çok cins gerisi güzel
  • Motor kesinlikle yetersiz gelir.
  • Passatı 1.4 çekiyo bunu 1.5mı çekemeyecek
  • Bu arada Passatın 2.0 140bgsi daha iyi gibi görünüyor ama bence bnm aracım olan 2.0 175hpden güçsüz yani uzun yoldada yeni kasa gördüm neymiş 211miş 180e biyerleri yırtılarak çıktı benim aracımda otomatik olduğu için kalkışlardada çok rahat çıkıyor hızlanmasıda iyi yani 0-100 9.9 değilde 9a kadar yapılabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Ya gidin işinize, koca arabaya 1,5 motor mı koyulur, sonra yokuşta klimayı açtığın an bayılır.

    Son hız 182 miş

    Bu demektir ki 140 ile gidebiliyor anca cruising speed olarak, 180 e motoru zorlarsan çıkar.



    Dostum passata 1.6 motor oluyor da latitude e 1,5 neden olmuyor?

    Ayrıca kullanıp kullanmadığını merak ediyorum, zira motor çok başarılı bence, hiçde 1,5 gibi hissedilmiyor, gayet iyi çekişi
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.