Şimdi Ara

Renault Latitude Rakiplerine Meydan Okuyor! 'Arabam.com' test sonuçları. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
7.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya bu aracı izmir renault mais de gördüm içini filan inceledim ben gerçekten etkilendim belkide daha önce hiç D sınıfı sıfır bir araç incelemediğimden midir nedir baya hoşuma gitti Günlerdir anlatıp duruyorum çevremdekilere. Gerçekten etkileyici ama 1.5 motor nasıl olur bilmiyorum araba kocaman:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    6,4 çok bile yakmış çok hantal araç o gidişe o yakıt çok

    senin araban daha az yakar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CCeVViKK -- 14 Eylül 2011; 21:27:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerkirac



    http://binekarac.vw.com.tr/yeni-passat-teknik-bilgi.aspx
    http://www.renault.com.tr/page.aspx?id=2085

    latitude 1.5 dci executive max hız 182
    passat 1.6 tdi max hız 195

    latitude şehir içi tüketim 6.1
    passat şehir içi tüketim 5.2

    0-100 passat daha cabuk passatın torku yüksek.Ayrıca passat latitude den yaklaşık 75 kg agır olmasına ragmen

    Sevgili dostum görüyorum ki ( gine ) = yine bilinçsiz bir kullanıcıyla karşı karşıyayım . Aracınızı daha iyi tanımanızı öneririm . En azından Resmi sitedeki verilere bakabilirsiniz. Bol keseden atmakla olmaz. Passat 200 vuruyorsa snn araba 182 vuruyor ki 150 den sonra 182 ye yükselmesi epey zaman alır .
    Hayırlı olsun arabanız . Zevkler tartışılmaz. Siz reno seçersiniz ben VW . Allah kazasız belasız kullanımlar nasip etsin


    zaten hızlanmada benden 1 sn ye önde söledim tork ,100cc motor ve 50/16/215 lastik farkından dolayı benim aracımda 225/17 lastik var fark burdan oluşuyor son hızların eşit olmasından ziyade LTT daha yüksek passat da limit var en son 210 da tıkanıyor VW nin bütün motorlarında bu özellik var benim aracın limiti 225 a kadar

    bilincsiz kullanıcı demissiniz aracımı gayet iyi tanıyan birisiyim 200 e kadar hızlanış videom olmadı istanbulda 0-200 arası yapçak yol yok olasada 1.5 dcı le yapçak yol yok ama siz arac 150 den sonra kesil demissiniz ama benim arac 130 dan sonra dahada serileşiyor

    http://www.youtube.com/user/yekka29#p/u/1/T9PnTosV5rI




  • ben 150 den sonra aracın bayıldıgını ibreden anlayabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerkirac -- 15 Eylül 2011; 13:14:48 >
  • yollarda passattan daha çok var nerdeyse , satışlar iyi galiba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Ya gidin işinize, koca arabaya 1,5 motor mı koyulur, sonra yokuşta klimayı açtığın an bayılır.

    Son hız 182 miş

    Bu demektir ki 140 ile gidebiliyor anca cruising speed olarak, 180 e motoru zorlarsan çıkar.



    evet koyulmaz normal şartlarda ama yaşadığımız ülkede markalar araç satmak için koymak zorunda kalıyorlar.

    fransada almanyada latidue en az 2.0 motorlu. sorun renoda değil ülkemizde.

    isteyen baksın bakalım türkiye dışında 1.5 motorlu latüd varmı.

    yakında 130 bglik motor koyacaklar zaten merak etmeyin.sceniclerde var şuan.2012 de bir çok modelde 1.6 130 luk motor olacak.
  • şu forumda bi kerede iş passata gelmese dişimi kıracam,konuya reno diye girdim yine passattan çıktım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze


    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Ya gidin işinize, koca arabaya 1,5 motor mı koyulur, sonra yokuşta klimayı açtığın an bayılır.

    Son hız 182 miş

    Bu demektir ki 140 ile gidebiliyor anca cruising speed olarak, 180 e motoru zorlarsan çıkar.



    evet koyulmaz normal şartlarda ama yaşadığımız ülkede markalar araç satmak için koymak zorunda kalıyorlar.

    fransada almanyada latidue en az 2.0 motorlu. sorun renoda değil ülkemizde.

    isteyen baksın bakalım türkiye dışında 1.5 motorlu latüd varmı.

    yakında 130 bglik motor koyacaklar zaten merak etmeyin.sceniclerde var şuan.2012 de bir çok modelde 1.6 130 luk motor olacak.


    1,6 dizel ile 130bg alınabilirse çok iyi olur valla.




  • Bende hiç sıcak bakmıyordum Latitude'a ama gecen gün bayide inceleme fırsatım oldu ve gercekten güzel bir araç. Kendi sınıfında rakipleriyle karsilastirdiginizda bence gayet başarılı. 1.5 motordan tabiki çok yüksek beklenti icine girmemek lazım. Eğer 1.6 motor gelirse eminim satışları etkiler. Yeni motorun teknik verileri cogu 2lt motirdan daha iyi. Bakınız Toyota Avensis, 2.0 motoru 126bg 310Nm tork'a sahip. Renault 1.6 130 bg, 320 tork var.

    Bu arada bu motorum yakın zamanda Latitude'a ve Laguna'ya geleceğiyle alakalı bir haberde yok hiçbir sitede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: SieGeRRR


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    arkdaşım yeni passat aldı cuma günü istanbuldan boluya gittik bugün döndük 1.6 tdı comfortline blue motion

    tek kelimeyle şahane bir araç ben resmen aşık oldum

    o latidude gelsin birde benim sürdüğüm passatta rakip olsun bakalım



    Latitude zaten Passat'a rakip ve hatta Passat'ın korkulu rüyası olmaya başladı.

    Bir de Latitude ile uzun yola çıksanız izlenimleriniz nasıl olurdu acaba.

    ben yolsa latidude gördüm 508 de super b de bence passatın tek rakip önce kendisi sonra süper b dir

    bir passat ile latidude mukaye bile etmem ben aydoğan bey en donanımlı latidude hani o masaj bile yapan varya en boşş passat (hani hep diyorsun ya sis farı bile yok) önümde olsa

    hiç düşünmeden terettüt bile etmeden trendline passat derdim

    sadece motor kalitesi bile vw renodan üstün tutmaya yeter bence gerisi zaten fazlası ile passatta var

    bu arada latidude ile istanbuldan çerkezköye gittim ben beğenmedim ama 508den iyi bir araba



    Kusura bakmayın ama bu sizin ne kadar bilinçsiz tüketim yaptığınızı gösterir. Renault'un motor kalitesinin VW'dan eksik kalır bir yanı yok veya EDC'nin DSG'den eksik kalır bir yanı yok.

    O zaman siz iki laptop arasında kaldınız diyelim, kasa olarak falan birbirlerine ezici üstünlükleri yok, biri son teknoloji ürünü ekran, işletim sistemi kullanıyor, daha hızlı daha kolay işlem yapabiliyorsunuz, ses sistemi falan çok iyi, çok kaliteli vs vs. fiyatı 2000tl

    Ama siz sırf markası için üzerinde web cam'i bile olmayan, ses sistemi sıradan kalitesiz müzik veren laptop'a 2000TL vereceksiniz ? Yanlış mıyım?

    Bence sizin ilk arabanız bir VW'ydu , ilk göz ağrısı falan denir ya
    Veya hayatında ilk defa araba gören, arabaya binen ve oda bir VW olan bir tanıdığınız vardı onunla konuşurken size çok övdü VW'ları oradan bilinç altınıza yerleşti.


    hocam sen iyimisin ya allah aşkına EDC nere DSG nere sen bu iki aracında otomatik olanını sürmedin bence sürsen bunu söylemezsin renonun hangi motor kalitesi vw daha iyi bana bir tane örnek versen şahane olur

    taksiciler bile reno almıyor çabuk arza yapıyor diye adamlar fiat albea var 1,3 multijet o bile renodan daha kaliteli onların gözünde adamlar 500,000 km yol yapıyorlar sen renonun herhangi bir arabasıyla yap bakalım 500,000 görüm seni


    edc ile dsg arasında hiçbir fark yok kullanmadığından bilmiyorsun bari yorum yapma.




  • kullanilan motor kasaya biraz kucuk kalir daha buyuk motor hacmi secilmeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    Bende hiç sıcak bakmıyordum Latitude'a ama gecen gün bayide inceleme fırsatım oldu ve gercekten güzel bir araç. Kendi sınıfında rakipleriyle karsilastirdiginizda bence gayet başarılı. 1.5 motordan tabiki çok yüksek beklenti icine girmemek lazım. Eğer 1.6 motor gelirse eminim satışları etkiler. Yeni motorun teknik verileri cogu 2lt motirdan daha iyi. Bakınız Toyota Avensis, 2.0 motoru 126bg 310Nm tork'a sahip. Renault 1.6 130 bg, 320 tork var.

    Bu arada bu motorum yakın zamanda Latitude'a ve Laguna'ya geleceğiyle alakalı bir haberde yok hiçbir sitede.


    Zaman belirtilmemiş ama muhtemelen 2012 ortalarında olacak

    ********************



    Equipped with this engine, Renault Scénic will return combined cycle fuel consumption of 4.4 litres/100km and CO2 emissions of 115g/km.

    The upcoming Energy dCi 130 engine complies with Euro5 emissions legislation and is Euro6 ready. It is covered by 15 Renault patents and is poised to become the core-range powerplant for C segment models, notably Mégane. It will also feature in Renault's D-segment and van line-ups.

    This project was developed within the framework of the Renault-Nissan Alliance, which means this engine will consequently power Nissan models, too. It is also covered by the strategic cooperation agreement signed by the Alliance and Daimler. This engine will be manufactured in France at Renault's Cléon plant which is acclaimed for its production expertise in the field of technologically-advanced diesel engines (notably the V6 dCi, the 2.0 dCi and the new 2.3 dCi which powers Renault Master).




  • Bu motor Lagunaya geldiği anda arabamı değiştiririm herhalde. Hele birde EDC ile gelirse tadından yenmez.
  • polemik olsun diye söylemiyorum. 1.5 dci latitude de 1.6 dizel c5 de performans olarak çok kötüler. bu araçları performans olarak ancak doğan, şahin ya da brodway ile kıyaslayabilirim. belki doğan ve şahin'i geçebilirler ama broadway'i geçebileceklerini sanmıyorum. hele 1.4 enjeksiyonlu brodway'den epey fark yerler diye düşünüyorum. aklıma geldi, hemen laguna 3'ü de buraya eklemeliyim. geçen yıl yaklaşık 250 km kadar yol yaptım. şimdiye kadar sürdüğüm en hantal birkaç araçtan biriydi diyebilirim.
  • 1.5 dci motor Megane II Sedan'da kullanılan motorla aynı ise eğer bu arabaya yakışmamış. Megane'da bile zaman zaman güçsüzlüğünden yakınırdım bu motorun, D sınıfı araca hiç uymamış bence. Latitude'u tip olarak çok beğendim (gerçi yeni Jetta'yı da tip olarak çok beğendim etrafımdakiler ne kadar kötü bir tipi var derken belki de garip bir zevkim vardır) Fiyatlar bu kadar uçuk olmasa ve daha dişli bir motor olsa ileride düşünebilirdim. Bilemiyorum belki de ilk göz ağrım olmasından dolayıdır Renault'ya karşı inanılmaz bir sempatim var (Fluence hariç )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 70s -- 17 Eylül 2011; 0:03:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    6,4 çok bile yakmış çok hantal araç o gidişe o yakıt çok


    Hantal araç daha çok yakar.Bu bakış açısına göre bile iyi bir tüketim değeri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    polemik olsun diye söylemiyorum. 1.5 dci latitude de 1.6 dizel c5 de performans olarak çok kötüler. bu araçları performans olarak ancak doğan, şahin ya da brodway ile kıyaslayabilirim. belki doğan ve şahin'i geçebilirler ama broadway'i geçebileceklerini sanmıyorum. hele 1.4 enjeksiyonlu brodway'den epey fark yerler diye düşünüyorum. aklıma geldi, hemen laguna 3'ü de buraya eklemeliyim. geçen yıl yaklaşık 250 km kadar yol yaptım. şimdiye kadar sürdüğüm en hantal birkaç araçtan biriydi diyebilirim.



    bu nedir şimdi ?
  • bende katılayım bari konuya = )

    bir c5 1.6 hdi 110hp lik kullanıcısı olarak tartışmaya katılayım istedim. Fiyat performans olarak latitude den daha iyisi şu an piyasada yok.

    Ayrıca benim 55 binlira param olsun ANLIMDA ENAYİ YAZMIYOKİ GİDİP passat alayım. Türk tüketiciside akıllandı yeni passatı görmez oldum. C5 , latitude ve insignia çok satıyor. Ama bu sınıfta en konforlusu bana sorarsanız c5 çünkü süspansiyon sistemi muhteşem ama bununda içi dar.

    O motor o kasayı çekmez yazan arkadaşlara söyle bişey söyleyebilirim 1,5 tonluk araç sonuçta bu motor bu kasayı çekmezse passat ın kasasınıda 1.6 motorla çekmez. 10 nm tork sinek vızıltısından baska bişey degil yani abartarak yazmanızın anlamını çözemedim. 12-13 sn ler 0-100 için ciddi iyi rakamlar. ben clio 1.5 te 16 sn altına inemiyorum. Hantal falansa bu araçlar piyasadaki araçların yarısından çoğu hantaldan da hantaldır demektir. Bence yorum yazmadan önce ya bilgi sahibi olun yada biriniz şu araçlardan alında yorum yazın derim.

    Latitude un yakıtıda gayet iyi ben sakin kullanımda 8 litre altına inemiyorum. şehirler arası 5 lt.

    edc ile dsg şanzımanı aynı fabrika üretiyor bunun tartısmasınıda burda yapmanın alemi yok.

    anti parantez fransız araçlara gıcık olanlara dikkat ederseniz cogu ya opel yada vw kullanıcısı. Araçlarını aldıklarına bin pişman yakıtlarından dolayı çökmüş arızalardan dolayı tamircilerle akraba olmuş insanlar. Çamur atacaklar tabi kıskançlıktan = ) siz önce KAFANIZDAKİ ARIZA LAMBANIZI SÖNDÜRÜN sonra tartışın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 17 Eylül 2011; 0:52:18 >




  • bu hantal araçların listesini epey uzatabiliriz. marka gözetmek yok. 1.6 astra motorlu vectra c, 1.6 115 beygirlik insignia, 1.6 tdi caddy, 1.6 tdi passat ve jetta, 1.6 toyota avensis vs. bu araçların motorlarına diyecek birşey yok ama ağır kasanın altından kalkamıyorlar. kimse burada torktan filan bahsetmesin. yüksek araç ağırlığına bu motorlar yeterli gelmiyor. zaten bu araçların test verileri herşeyi açıklıyor.
  • Kesinlikle nebel e katılıyorum. Ülkemizdeki vergi politikası yüzünden kutu kola hacimli silindiri olan motorları bu dev araçlara takıyorlar. Oysa d sınıfı bir aracın hakkı en az 2.0 litre olmalıdır. İşin aslı düşük hacim güç yüksek tork ve beygir güçlü motorların ömrünün kısa olacağ da malum. Bir noktada bu otomobiller tüketim aracı durumundalar. Sanırım 1968 model amerikan araçlarının ömrünü ve kalitesini 30 yıl sonra 2011 model araçlar için söyleyeniyeceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.