Şimdi Ara

*** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** (632. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.279
Cevap
102
Favori
1.313.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 630631632633634
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sapinuvali

    kusura bakmayın mesajınızı çok geç gördüm kodu orjinal xenon a bakarak ankaradaki bi elektrikçiye söylemiştim o vermişti tam hatırlamıyorum. halletmişsiniz sanırım yorumlarınızı paylaşırsanız bizde uygulayabiliriz..:)

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar dun yasadigim bir sorunu sizlerle paylasayim.

    Daha once söylediğim gibi xenonlarimin biri patladi. Ben de yeri gelmişken tum ampulleri değiştireyim dedim. 1 takim 4300 xenon ampulu, 1 takim uzunlar icin led ve 1 takim parklar için led ampul aldim. Hepsi icin 210 lira verdim n11 uzerinden.

    Neyse cetas renoda dun isim vardi. Gitmisken ampulleri takmak için fiyat aldim. 80 lira dediler sonradan 65 e dustuler.
    Bende yetkili servis guvencesiyle hemen kabul ettim.

    Biri geldi sokmeye calisti fari, ampullere bakti biraz ugrasti. Sonra baska biri geldi o ugrasti, sonra baska biri geldi dedi ki uzunlar icin aldiginiz ledler bu araca uygun degil. Su an takamayiz. Musait bi zaman randevu alin gelin o sekilde rahat rahat bakarız dediler ve kisaca takamadilar.
    Yani yetkili servis aracimin ampullerini degistiremedi.

    Sonra oto elektirikciye gittim. Adam siir gibi iscilikle sorunsuzca takti farlarimi. 40 lira demisti ancak direkt 50 lira verip tesekkur ettim.

    Yetkili servis resmen hikaye arkadaslar.

    Bu arada xenonlarin rengi sari beyaz karisimi. Orjinal xenonlarim daha mavi gibiydi. Cok aman aman hosuma gitmedi. Ancak is görür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • antrepocu A kullanıcısına yanıt
    ledlerın boyu uzun geldiyse koruma kapağı tam kapanmadığı için hâliyle yetkili servis bunlar uyumsuz demiş olabilir çok önyargılı olmayın bence. zaten bu led boyu genel bi sorun her led her araca uymuyor.
    oto eletrikçi şiir gibi taktı dediğinizde umarım far koruma kapağını kesip delmemiştir (genelde uzun olan ledleri böyle takıyolar) şayet kesme-delme varsa o kısımdan far içine toz pislik vs. girmesi olası, bence kaputu açıp uzun farın arka kısmına denk gelen yeri bi kontrol edin hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 14 Haziran 2019; 15:20:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    ledlerın boyu uzun geldiyse koruma kapağı tam kapanmadığı için hâliyle yetkili servis bunlar uyumsuz demiş olabilir çok önyargılı olmayın bence. zaten bu led boyu genel bi sorun her led her araca uymuyor.
    oto eletrikçi şiir gibi taktı dediğinizde umarım far koruma kapağını kesip delmemiştir (genelde uzun olan ledleri böyle takıyolar) şayet kesme-delme varsa o kısımdan far içine toz pislik vs. girmesi olası, bence kaputu açıp uzun farın arka kısmına denk gelen yeri bi kontrol edin hocam.
    Yok yok ettim. Basında durdum zaten. Ozellikle de sordum iyice taktin mi diye. Simdilik sorun yok ancak yetkili servis benim gozumde tam bir patates topluluğu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracımın lastik basınçlarını benzinlikte kontrol ettiğimde herhangi bir kaçak olmadığını gördüm. Buraya kadar sıkıntı yok. Ancak sistemi tekrar sıfırlamak istediğimde normalde geçerli referans basınç yazması lazım, fakat sıfırlama düğmesine basılı tuttuğumda böyle bir yazı karşıma çıkmadı. Acaba lastik havalarını düşürdüğümüzde yada yükselttikten sonra mı bassak sıfırlanır? Kendi araçlarınızda deneyip bilgi verebilir misiniz?
  • Bir fikir verin arkadaşlar ne yapmam lazım klima için.
    Geçen yıldan beri klima gaz kaçağı ile uğraşıyorum. Geçen sene radyatöre bakıldı tesisata bakıldı, rekorlardan bulduk kaçağı denildi işlem yapıldı ama yine gaz kaçıyor. Çözülemedi sorun. Bir sürü de para verdim. Bu yıl ustayı değiştim boyalı gaz bastı ancak halen kaçak bulunmuş değil. Ne yapayım bilmiyorum. Muhtemelen küçük bir kaçak. Piyasada würt ün veya oil midir nedir kaçak tıkayıcı ürünler var. Acaba bunlar iş görür mü alsam ve kullansam. Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Çoluk çocuk araçta perişan oluyruz sıcaktan. Camlar yetmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tb_fb -- 16 Haziran 2019; 11:20:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese selamlar

    arabam fluence touch plus..2014 model 110.000 km de

    yeni bakımdan çıkardım

    AMA 2 TANE HATA VERİYOR
    1-ENJEKSİYONLAR KONTROL EDİN(KATKI MADDESİ KOYDUK)
    2-HARARET(ISI) GÖSTERGESİ ANİDEN YÜKSELİYOR
    3-İKİSİ AYNI ANDA OLUYOR

    BUNLAR OLDUĞU İÇİN ARACIMI RAHAT VE UZUN YOLDA KULLANMAKTA NOKTASINDA KAFAMDA SORU İŞARETLERİ VAR.
    BUNLARI YAŞAMIŞ OLAN VE BİLGİ PAYLAŞAN OLURSA SEVİNİRİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    ledlerın boyu uzun geldiyse koruma kapağı tam kapanmadığı için hâliyle yetkili servis bunlar uyumsuz demiş olabilir çok önyargılı olmayın bence. zaten bu led boyu genel bi sorun her led her araca uymuyor.
    oto eletrikçi şiir gibi taktı dediğinizde umarım far koruma kapağını kesip delmemiştir (genelde uzun olan ledleri böyle takıyolar) şayet kesme-delme varsa o kısımdan far içine toz pislik vs. girmesi olası, bence kaputu açıp uzun farın arka kısmına denk gelen yeri bi kontrol edin hocam.
    ben uzunlara aliexpress ten aldığım ledleri taktım kendim söküp taktım. sizin dediğiniz onlarla alakalı galiba delme kesme olayı. alırken ledin uzunluguna dikkat etmek lazım bazıları tam otururken bazılarını takmak için dediğiniz işlemleri yapmak gerekiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tb_fb

    Bir fikir verin arkadaşlar ne yapmam lazım klima için.
    Geçen yıldan beri klima gaz kaçağı ile uğraşıyorum. Geçen sene radyatöre bakıldı tesisata bakıldı, rekorlardan bulduk kaçağı denildi işlem yapıldı ama yine gaz kaçıyor. Çözülemedi sorun. Bir sürü de para verdim. Bu yıl ustayı değiştim boyalı gaz bastı ancak halen kaçak bulunmuş değil. Ne yapayım bilmiyorum. Muhtemelen küçük bir kaçak. Piyasada würt ün veya oil midir nedir kaçak tıkayıcı ürünler var. Acaba bunlar iş görür mü alsam ve kullansam. Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum. Çoluk çocuk araçta perişan oluyruz sıcaktan. Camlar yetmiyor.
    eski aracım renault lagunada klima ile baya uğraşmıştım evaparatör diye bir parça var radyatör gibi onda sıkıntı olabilir ustaya birde onu söyleyin




  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    Geçen yıl klima radyatöre bakmışlardı bişey bulamaladılar, bulamadıkları gibi tampon tırnaklarını da kırmışlar sonradan öğrendim ama ispatlayamadım bşde onun masrafı çıktı vidalama boyma gibi. Açıkcası tahmini yürütmek istemiyorum, sağlam bi klimacı bulursam tamam diyecem de yok işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tb_fb

    Geçen yıl klima radyatöre bakmışlardı bişey bulamaladılar, bulamadıkları gibi tampon tırnaklarını da kırmışlar sonradan öğrendim ama ispatlayamadım bşde onun masrafı çıktı vidalama boyma gibi. Açıkcası tahmini yürütmek istemiyorum, sağlam bi klimacı bulursam tamam diyecem de yok işte.
    Hocam bu evaparatör dediğim parçaya ulaşmak için göğüsü sökmek gerekiyor benim aracımda o parçadan şüphenlendiler ama gazın kaçak olan yerini bulduk sorunu ucuza halletmiştim siz hangi şehirdesiniz ben ankaradayım bildiğim iyi bir klimacı var
  • Gürkanist34 G kullanıcısına yanıt
    Kesin olmamakla beraber şahsi yorumumu paylaşmak isterim.

    sizdeki sorun sanki partikül filtresi arızasına doğru gidiyor, 110.000 km bunun için az bir km. o yüzen acaba aracınızda son bir iki bakım öncesine kadar C sınıfı olmayan herhangi bir 5w/30 motor yağı kullanılmış olabilir mi?
    Yakıtınızı bilindik ünlü markaların dışında bir istasyondan alıyor olabilir misiniz? ve yakıt tüketiminiz biraz arttı mı?
    motor yağ seviyesine bakın olması gerektiğinden fazla yağ olabilir mi?
    eğer öyle ise bu km lerde bu tip arızalar ile karşılaşmaya başlamanız ancak normal olur.

    partikül filtresi eğer tıkalı yada tıkanmaya yakın ise yakma işlemi (rejenerasyon) sırasında sıcaklık rahat dışarı gidemeyeceği için sıcaklık motora yaklaşır ve hararetin artmasına sebep olur, artınca da zaten araç rejenerasyonu bitirmemiş olsa bile keser ve arıza kaydı oluşturabilir. rejenerasyonu bir miktar yaptığı için de partikül filtre arızası kayıt etmez, etmeyebilir.

    anlamanın yolu bilgisayar bağlayıp partikül filtresi tıkanıklık durumuna bakılmalı, bilgisayar ile rejenerasyon yaptırılıp ekrandan sağlıklı ve normal olarak tamamlıyor mu kontrol edilmeli. bu işlemi üniversal her araca bağlanan bilgisayar lar ile değil yetkili servisteki yada ona yakın iyi bir bilgisayar bağlanmalı çünki üniversal cihazlar sadece arıza kodunu söyler ve siler, verileri göstermeyebilir. bu konu ile ilgili şuraya bakabilir ekran görüntülerini görebilirsiniz (reno değildir)
    https://forum.donanimhaber.com/partikul-filtresi-dpd-dpf-egr-egr-sogutucusu-temizligi--103912354

    bunlara baktırıp eğer partikül filtrenizde her şey normal ise o zaman geriye sadece enjektör arızası ihtimali kalıyor.
    eğer iş enjektörlere geldi ise enjektörcüde tamir yada revizyona hiç girmeyin boşuna paranız gitmiş olur kısa ve geçici çözüm olur (aracı satacaksanız hemen olabilir ancak ), tek yol 4 adet enjektör değişimidir.




  • sabitkale kullanıcısına yanıt
    HOCAM DETAYLI AÇIKLAMA VE CEVABINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..EN KISA SÜREDE BİR SERVİSE GİDİP DEDİKLERİNİZE DETAYLI BAKTIRACAĞIM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabitkale

    Kesin olmamakla beraber şahsi yorumumu paylaşmak isterim.

    sizdeki sorun sanki partikül filtresi arızasına doğru gidiyor, 110.000 km bunun için az bir km. o yüzen acaba aracınızda son bir iki bakım öncesine kadar C sınıfı olmayan herhangi bir 5w/30 motor yağı kullanılmış olabilir mi?
    Yakıtınızı bilindik ünlü markaların dışında bir istasyondan alıyor olabilir misiniz? ve yakıt tüketiminiz biraz arttı mı?
    motor yağ seviyesine bakın olması gerektiğinden fazla yağ olabilir mi?
    eğer öyle ise bu km lerde bu tip arızalar ile karşılaşmaya başlamanız ancak normal olur.

    partikül filtresi eğer tıkalı yada tıkanmaya yakın ise yakma işlemi (rejenerasyon) sırasında sıcaklık rahat dışarı gidemeyeceği için sıcaklık motora yaklaşır ve hararetin artmasına sebep olur, artınca da zaten araç rejenerasyonu bitirmemiş olsa bile keser ve arıza kaydı oluşturabilir. rejenerasyonu bir miktar yaptığı için de partikül filtre arızası kayıt etmez, etmeyebilir.

    anlamanın yolu bilgisayar bağlayıp partikül filtresi tıkanıklık durumuna bakılmalı, bilgisayar ile rejenerasyon yaptırılıp ekrandan sağlıklı ve normal olarak tamamlıyor mu kontrol edilmeli. bu işlemi üniversal her araca bağlanan bilgisayar lar ile değil yetkili servisteki yada ona yakın iyi bir bilgisayar bağlanmalı çünki üniversal cihazlar sadece arıza kodunu söyler ve siler, verileri göstermeyebilir. bu konu ile ilgili şuraya bakabilir ekran görüntülerini görebilirsiniz (reno değildir)
    https://forum.donanimhaber.com/partikul-filtresi-dpd-dpf-egr-egr-sogutucusu-temizligi--103912354

    bunlara baktırıp eğer partikül filtrenizde her şey normal ise o zaman geriye sadece enjektör arızası ihtimali kalıyor.
    eğer iş enjektörlere geldi ise enjektörcüde tamir yada revizyona hiç girmeyin boşuna paranız gitmiş olur kısa ve geçici çözüm olur (aracı satacaksanız hemen olabilir ancak ), tek yol 4 adet enjektör değişimidir.
    hocam bizim araçlarda rejenerasyon yapılırken anlayabiliyormuyuz vw araçlarda sanırım bu durum anlaşılıyor ama bizim araçlarda durum nasıl bende dpfden korktuğum için aracı genelde devirli kullanmaya çalışıyorum doğru bir yöntem midir? şimdiden tşkürler




  • Fluence aracımda lastik basınç sensörleri mevcut. Göstergede lastik basınç değerleri yazıyor buraya kadar sorun yok. Ancak durup dururken öylesine sistemi yeniden başlatmak amacıyla lastik basınç değerlerine gelip, yol bilgisayarı düğmesinin üst yada alt taraflarına basılı tuttuğumda "geçerli referans basınç" yazması lazım ancak hiçbir tepki olmuyor. Kendi araçlarınızda lastiklerinize müdahalede bulunmadan 1-2 sefer deneyebilir misiniz mümkünse? Bu bir arıza mı yoksa lastik havasını tekrardan ayarladığımızda mı sıfırlarsak sistem yeniden başlar? Çevremde lastik basınç sensörü olan araç da bulamadım danışayım dedim.
  • cashuva C kullanıcısına yanıt
    Renolarda rejenerasyon esnansında maalesef ekranda uyarı yada bilgi vermiyor. Dediğiniz gibi vw de ve benim diğer aracım opel meriva da uyarı ışığı var hatta pek çok araçta var ama reno da yok.

    Ben fluence de uzun yolda anlık tüketimi gözleyerek anlayabiliyorum gaz sabit yada cruise control açık sabit hız, anlık tüketim 5-6 lire civarıyken rejenerasyon yapıyorsa 8-9 oluyor. Reno da sadece daha sık ama daha kısa süreli devreye giriyor, zaten o yüzden ışık yok. millet zırt pırt bu yanan ışık ne demesin diye galiba

    Reno da yada başka araçta devirli kullanmak hiç bir şey ifade etmiyor maalesef, devirli kullanın denilmesindeki amaç, partikül filtresindeki sıcaklığın 250 ve üzerine çıkması içindir. 2000 - 2200 d/d i geçmeyen sakin kullanımda filtredeki sıcaklık 200-220 derece civarı oluyor 2500-3000 d/d kullanın ki 250 ye bi çıksındır amaç, zaten bi 250 yi gördümü yanma başlıyor ve 600 ve biraz üzeri sıcaklığa kadar çıkıyor, bu esnada yüksek devir de düşük devirde fark etmiyor.

    Genel olarak filtrem tıkanmasın diye değil de ışığı olan araçlarda ışık yanınca sönene kadar 3000 d/d civarında aracı kullanmak gereklidir.




  • Merhaba,
    Yakın zamanda makyajlı kasa dizel otomatik alan ya da satan varsa fiyat bilgisi paylaşabilir misiniz arkadaşlar?
    Benim durumumda olup gerçek piyasayı öğrenmek isteyen diğer arkadaşlara yol gösterici olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sazan84

    Merhaba,
    Yakın zamanda makyajlı kasa dizel otomatik alan ya da satan varsa fiyat bilgisi paylaşabilir misiniz arkadaşlar?
    Benim durumumda olup gerçek piyasayı öğrenmek isteyen diğer arkadaşlara yol gösterici olacaktır.
    Nerdesiniz arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sazan84

    Nerdesiniz arkadaşlar?

    Alıntıları Göster
    bi arkadasim aldı 2015 icon 1.5 dci 72.000 tl
    boya kaza değişen yok tramer yok 150 binde
    bence bu fiyatlar abartılı fiyatlar diye düşünüyorum tüm araçlar açısından sadece fluence değil.
    bende 2011 privilege var 59.000 veren var şu anda
    155.000 de üç parça boyalı tramersiz değişensiz 1.5 dci




  • Merhaba arkadaşlar,

    İstanbul içi
    Dizel otomatik
    Touch, touch plus ya da icon
    100bin km altı

    Aracını satmayı planlayanlar bana özel mesajdan ulaşabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar dün 2012 businis paket alarak guruba katılmış oldum aracım bakımını yaptırdım gaz kaçağı bulundu yağ soğutucusu değişti Triger balata falan işte şimdi sizden istediğim bu araç içi ampülleri parlak beyaz istiyorum birde kısa uzun farları bunların kodları nelerdir acaba daha sonra arabaya cam rüzgarlığı cam filmi bagaj havuzu falan ufak ufak toparlayacagiz çok teşekkür ederim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanberber53 -- 7 Temmuz 2019; 1:22:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 630631632633634
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.