Şimdi Ara

Renault Clio 4 1.5 d icon mu peugeot 308 1.6 bluehdi active mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
3.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SuperchargerrEgeaa S kullanıcısına yanıt
    Senin gibilerin şu forumdan ACİLEN banlanması lazım.
  • Sorulacak soru değil 308 tabiki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hiçbiri.
  • Clio 4 1.5dCi icon manuel sahibi olarak tabi ki 308 diyorum.
  • agelbal kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun. 1.2 motor muydu? model kaçtı acaba? geçtiğiniz clionun hangi model olduğunu da yazarsanız güzel olur.
  • Hanzoli H kullanıcısına yanıt
    Adam bildiğin trol. Renault versiyonunun en azından bir sempatisi var, linç yiyince şirinleşiyor bunda o da yok. Müdahale de edilmiyor.
  • selimyzc kullanıcısına yanıt
    Yazımı bile okumamışsınız.
    Deyiminizle "siz kimin fanboy olduğunu kanıtladınız"
    Bu arada, Peugeot fanboyu olduğumu söyleyen ilk kişisiniz. Aracımı ana konuda olmasada yan konularda hep eleştirdim.
    Kalite olarak Egea'ya yetişemezler. 508'den önce Egea ve octavia baktım.
    301-C-elysee aklıma gelen ilk filo araçları diye söyledim. Yeter mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    S40 şu anda C segmenti olarak geçer. S60'tan önce D segmentiydi ama kendisinden kaliteli ikinci bir araçla aynı segment olması saçmaydı.
    Ve evet Egea B+'tır.
    Ayrıca 301-C-Elysee kalite olarak olmasada boyut olarak egea ile aynı, sonuç olarak egea neyse 391-celysee'de aynıdır.
    Fanların görüşüne ihtiyaç yok.
    Dünyadaki otoritelere ve kurumlara söyleyin 4 yıldır yanlış segmentte değerlendiriyorlarmış egea'yı

    Halbuki dh forumundaki otomobil uzmanlarına sormaları lazımdı...

    Egea 301 boyutunda ise önceki focus da öyleydi ve o zamana focus da b+ segmentti, geçiniz... Hb kasası zaten segmentinde en kalıplı ve geniş araçlardan.

    Şu forumdaki mahalle kahvesi yorumları bitmedi gitti...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 21 Mayıs 2019; 15:48:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stepnesi dışarıda bir B segmentiyle, C segmentini kıyaslamak pek ilginç değil mi?
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Bu tartışma uzar gider. İsteyen istediğini desin demek zorunda"yız". Egea sahibi bir arkadaşın konusunda aracının segment öğrenme "macerasını" okumuştum.
    Tekrar tekrar diyorum, Egea kaliteli araç ama karşısındaki C segmenti araçlar daha dişliler.
    Ve mahalle ağzı diyorsunuz, sizin VAG türündekiler yüzünden eleştiri yapamadık. Egea hakkında bir şey diyince kahve ağzı oldu.
    Ne B ne C. Bunu forumda "ortak karar" olarak kabul etti üyeler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 21 Mayıs 2019; 15:59:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Tartışma değil ki bu, araç c segment, aksini iddia edenlerin elinde somut hiçbir şey yok, yazıyorlar öylesine

    2+2=3 demek sizinkisi, 7 gün 24 saat boyunca 3 diyebilirsiniz tabi de sonuç 4 yani

    Karşındaki c segment araçlar ortalama 30 bin daha fazla istiyor, 2 katı para isteyeni de var(focus) elbet daha kaliteli olacaklar

    Ama parasına göre en tatminkar araçlardan biri egea



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 21 Mayıs 2019; 16:2:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Egea'nın en saygı duyduğum yanı zaten fiyatıdır. Yürütme maliyetide düşük olunca F/P oluyor.
    Bu segment konusu uzar gider. Resmi yerlerde C yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Geçerli olan resmi yerler sonuçta, boyut olarak zaten bi 301 ile egea'yı yan yana koyunca fark belli oluyor, net cılız kalıyor 301-elysee-rapid gibi araçlar

    Mesela sandero ucuz diye kimse a veya a+ segment demiyor(du). Kalite, yalıtım, sürüş olgunluğu olarak rakipleri ile çok ciddi fark var mesela, egea'da öyle fark da yok segment rakipleri ile. Aksine, başa baş mücadele ettiği alanlar da var, bir de böyle düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Geçerli olan resmi yerler sonuçta, boyut olarak zaten bi 301 ile egea'yı yan yana koyunca fark belli oluyor, net cılız kalıyor 301-elysee-rapid gibi araçlar

    Mesela sandero ucuz diye kimse a veya a+ segment demiyor(du). Kalite, yalıtım, sürüş olgunluğu olarak rakipleri ile çok ciddi fark var mesela, egea'da öyle fark da yok segment rakipleri ile. Aksine, başa baş mücadele ettiği alanlar da var, bir de böyle düşünün.
    arkadaş haklı. Egea'nın hakkını yiyoruz bence.

    1) Egea 1.6 Mjet (sedan) 2) 301 1.6 hdi 3) Accent Blue CRDi

    değerler sırasıyla; uzunluk, genişlik, yükseklik, ağırlık.

    1) 4532, 1792, 1497, 1270

    2) 4445, 1749, 1466, 1090

    3) 4370, 1700, 1457, 1200

    görüldüğü gibi Egea her ikisinden de daha büyük ve ağır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 21 Mayıs 2019; 16:22:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    S40 şu anda C segmenti olarak geçer. S60'tan önce D segmentiydi ama kendisinden kaliteli ikinci bir araçla aynı segment olması saçmaydı.
    Ve evet Egea B+'tır.
    Ayrıca 301-C-Elysee kalite olarak olmasada boyut olarak egea ile aynı, sonuç olarak egea neyse 391-celysee'de aynıdır.
    Fanların görüşüne ihtiyaç yok.
    Bi anlatamadık volvoda sizin bildiğiniz standart sınıf kavramının olmadığını S40 mk1 de mk2 de otoritelerce D sınıfı olarak olarak görülüp ııhsde euroncapte d sınıfı standartlarında testlere girmiş başarılı olmuş Bi araç 2004 te üretilmeye başlanmış mk2 de hem awd hemde 5 silindirli dizel benzinli üniteler sunuluyordu bu araca c sınıfı demek saçma olur günümüzdeki araçlarla kıyaslayıp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Dünyadaki otoritelere ve kurumlara söyleyin 4 yıldır yanlış segmentte değerlendiriyorlarmış egea'yı

    Halbuki dh forumundaki otomobil uzmanlarına sormaları lazımdı...

    Egea 301 boyutunda ise önceki focus da öyleydi ve o zamana focus da b+ segmentti, geçiniz... Hb kasası zaten segmentinde en kalıplı ve geniş araçlardan.

    Şu forumdaki mahalle kahvesi yorumları bitmedi gitti...

    Alıntıları Göster
    Egea ya b segmenti diyen zerre anlamıyordur otomobil işinden kaldıki Forumda son zamanlarda pejo Citroën fanları türedi boşuna ağzını yorup bişey anlattığına değmez egea yi ben 301 le değil 308 le kıyaslarım net

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    geçmiş olsun. 1.2 motor muydu? model kaçtı acaba? geçtiğiniz clionun hangi model olduğunu da yazarsanız güzel olur.
    teşekkür ederim. evet 1.2 motordu manuel 2015 modeldi.. şimdi ise makyajlı clio dizel otomatik aldım 308 i aratmadı diyebilirim.
  • agelbal kullanıcısına yanıt
    Dizel motorda sorun duymadım da ondan sordum. Araç alırken segmente hiç bakmam. Mesela clioda 110 luk motor olsa hiç düşünmezdim. Makyajlı kasa çok dolu. Ancak 2. Elleri çok yüksek fiyat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selimyzc kullanıcısına yanıt
    Bir s40 kullanıcısı olarak müdahale etme ihtiyacı duydum. Evet s40 ilk çıktığında (1995'de) o zamanın mondeo, a4 gibi araçlarına karşı piyasaya sürüldü. O zaman boyut olarak da onlarla benzerdi zaten. Eğer bugünkü segment algısıyla bakarsak, şu an C segmenti boyutlarında. Ama mesela bugünkü C segmentlerden farklı olarak, gerek aksesuar gerek opsiyon listesi olarak D segmenti izlenimi veriyor. Bendeki aksesuar kitapçığında makam perdesi, aracın ses sistemine entegre araç telefonu, araç şemsiyesi, navigasyon, telefon ile remote-start gibi şeyler falan var. Yine o yıllardaki çoğu rakibinden daha fazla güce sahip dönemine göre ekonomik 2 litre 200 beygir motor seçeneği var. Sonradan efsaneleşti zaten t4 motor.

    Yani S60 piyasaya çıkana kadar, D segmenti mantığıyla üretilmiş bugünün C segmenti boyutlarında bir arabadır S40. O yüzden C+ denebilir, ama D sınıfı denemez. Bugün modern C segment sedan araçlar daha büyüktür mesela eski s40'tan.
    Gel gelelim 2000 yılında S60 çıkınca işler değişti. S40'ı 2001'de makyajlayıp ağır abi tipinden çıkartıp daha çok gençlere yönelik sportif bir araç olarak sundular.

    2004 sonrası yeni kasa s40'ta da benzer bir durum devam etti. O araç da boyutlarına bakarsanız C sınıfı, ama sunduklarıyla D sınıfına göz kırpıyor.
    Hakikaten volvoyu sınıflandırmak güç. S40 C-D arası; S60 D-E arası; S80/90 E-F arası bir şey. Daha bunların station'ları, SUV'leri, coupe'ları falan var




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.