Şimdi Ara

Renault Clio 4 1.5 d icon mu peugeot 308 1.6 bluehdi active mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
3.303
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. İki araçtan birini almayı düşinüyorum. İkisi de otomatik olacak. Başta clio kararım kesindi. Bütçeyi 10 bin lira arttırdığımda 308 alabildiğimi gördüğüm.

    Ortalama olarak 80-100 bin kmdeki 2015-2016 model bir clio icon 70 bin lira
    Aynı model yılında ve aynı kmlerde bi 308 ise 80 bin lira.

    308 in konfor, yalıtım ve segment üstünlüğünü biliyorum.

    Onun harici şanzıman, yakıt tüketimi, donanım ve diğer tüm kriterleri ele aldığımızda 10 bin lira fark verip 308 mi almalıyım? Bir de clio full iken, active 308 pek dolu bi araç değil gibi.

    Fikriniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Segment farklarının yaratacağı konfor ve kalite farkı malum ama ben başka bir noktadan fikir vereyim.

    -Faz2 olan makyajlı Clio'lar birçok C segmentinin en dolusuyla yarışır hatta bazılarını da geçer. LED farlarıyla LED stoplarıyla, anahtarsız çalıştırma, giriş ve yarım deri döşemeleriyle, otomatik katlanır yan aynalarıyla. Diğer sensörler vb zaten standart bu arabada. 2015 olanında ilk saydığım özellikler yok.
    Fiyat olarak 2016 model daha düşük km hatasız ya da 1 - 2 parça boyalısını 72 - 74'e bulursunuz. İyi pazarlıkla naktiniz elinizdeyse gayet mümkün.
    2015 model 100 bine yaklaşmış Clio'ya o para verilmez.

    -308'de ise 80 bine hatasız düzgün araç bulmak zor tam tersi. Onda 83 - 85'e kadar çıkmak gerekebilir. Tabi araç bulduysanız başka.
    O yaştaki otomatikler Blue motorla geliyor 120'lik. Son derece tatminkar. Clio 90 bg ama ivmelenmesi gayet başarılı.
    EDC Clio'nun üstelik daha ağır olduğunu da belirteyim. (Clio 1280 kg, 308 1204 kg)

    -EDC bazen kararsızlığa düşebiliyor, EAT6 ise yağ gibi. Tam otomatik olmasına rağmen çift kavrama gibi çalışıyor sarsıntısız konforlu.

    -Her iki araç da sınıfına göre gayet iyi yol tutuyor. Clio gerçekten iyi. Bunu arkalarda kullandıkları sert süspansiyonla yapıyor. Beraberinde arkasının oldukça rahatsız olduğunu da belirteyim.

    -Yarın satmak istediğinizde Clio şak diye satılır. 308 için çok uğraşırsınız.

    Donanım zenginliği, yakıt tüketimi, 2.el avantajı ile Clio.
    C segmenti avantajı (konfor, genişlik, izolasyon vb.) 308.

    Hangi kriterler ağır basıyorsa ona göre tercih yapın. İkisi de gayet tercih edilebilir araçlar. Kendilerini kanıtlamış.
    S40 şu anda C segmenti olarak geçer. S60'tan önce D segmentiydi ama kendisinden kaliteli ikinci bir araçla aynı segment olması saçmaydı.
    Ve evet Egea B+'tır.
    Ayrıca 301-C-Elysee kalite olarak olmasada boyut olarak egea ile aynı, sonuç olarak egea neyse 391-celysee'de aynıdır.
    Fanların görüşüne ihtiyaç yok.
  • 3-4 yaşındaki bir Clio için az para değil km si de 100bin imiş. Alabiliyorsanız 308 al tabi ki varsın birkaç donanımı eksik olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 daha iyi bir otomatik yok ulaşılabilir araçlar içinde, motor performansı da çok güzel. Konu açmanız bile hata, allure bulabilirseniz çok mutlu olursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emindoner09

    308 daha iyi bir otomatik yok ulaşılabilir araçlar içinde, motor performansı da çok güzel. Konu açmanız bile hata, allure bulabilirseniz çok mutlu olursunuz
    80 bin liraya allure almamın imkanı yok. Bütçeme göre sadece active oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cbascan kullanıcısına yanıt
    Aynen kalmamış o paralara, manuel HDI allure var,

    İyi gunlerde kullanın, güzel araç

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biri b biri c tabi ki 308 araç sorunsuz al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Segment farklarının yaratacağı konfor ve kalite farkı malum ama ben başka bir noktadan fikir vereyim.

    -Faz2 olan makyajlı Clio'lar birçok C segmentinin en dolusuyla yarışır hatta bazılarını da geçer. LED farlarıyla LED stoplarıyla, anahtarsız çalıştırma, giriş ve yarım deri döşemeleriyle, otomatik katlanır yan aynalarıyla. Diğer sensörler vb zaten standart bu arabada. 2015 olanında ilk saydığım özellikler yok.
    Fiyat olarak 2016 model daha düşük km hatasız ya da 1 - 2 parça boyalısını 72 - 74'e bulursunuz. İyi pazarlıkla naktiniz elinizdeyse gayet mümkün.
    2015 model 100 bine yaklaşmış Clio'ya o para verilmez.

    -308'de ise 80 bine hatasız düzgün araç bulmak zor tam tersi. Onda 83 - 85'e kadar çıkmak gerekebilir. Tabi araç bulduysanız başka.
    O yaştaki otomatikler Blue motorla geliyor 120'lik. Son derece tatminkar. Clio 90 bg ama ivmelenmesi gayet başarılı.
    EDC Clio'nun üstelik daha ağır olduğunu da belirteyim. (Clio 1280 kg, 308 1204 kg)

    -EDC bazen kararsızlığa düşebiliyor, EAT6 ise yağ gibi. Tam otomatik olmasına rağmen çift kavrama gibi çalışıyor sarsıntısız konforlu.

    -Her iki araç da sınıfına göre gayet iyi yol tutuyor. Clio gerçekten iyi. Bunu arkalarda kullandıkları sert süspansiyonla yapıyor. Beraberinde arkasının oldukça rahatsız olduğunu da belirteyim.

    -Yarın satmak istediğinizde Clio şak diye satılır. 308 için çok uğraşırsınız.

    Donanım zenginliği, yakıt tüketimi, 2.el avantajı ile Clio.
    C segmenti avantajı (konfor, genişlik, izolasyon vb.) 308.

    Hangi kriterler ağır basıyorsa ona göre tercih yapın. İkisi de gayet tercih edilebilir araçlar. Kendilerini kanıtlamış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    Segment farklarının yaratacağı konfor ve kalite farkı malum ama ben başka bir noktadan fikir vereyim.

    -Faz2 olan makyajlı Clio'lar birçok C segmentinin en dolusuyla yarışır hatta bazılarını da geçer. LED farlarıyla LED stoplarıyla, anahtarsız çalıştırma, giriş ve yarım deri döşemeleriyle, otomatik katlanır yan aynalarıyla. Diğer sensörler vb zaten standart bu arabada. 2015 olanında ilk saydığım özellikler yok.
    Fiyat olarak 2016 model daha düşük km hatasız ya da 1 - 2 parça boyalısını 72 - 74'e bulursunuz. İyi pazarlıkla naktiniz elinizdeyse gayet mümkün.
    2015 model 100 bine yaklaşmış Clio'ya o para verilmez.

    -308'de ise 80 bine hatasız düzgün araç bulmak zor tam tersi. Onda 83 - 85'e kadar çıkmak gerekebilir. Tabi araç bulduysanız başka.
    O yaştaki otomatikler Blue motorla geliyor 120'lik. Son derece tatminkar. Clio 90 bg ama ivmelenmesi gayet başarılı.
    EDC Clio'nun üstelik daha ağır olduğunu da belirteyim. (Clio 1280 kg, 308 1204 kg)

    -EDC bazen kararsızlığa düşebiliyor, EAT6 ise yağ gibi. Tam otomatik olmasına rağmen çift kavrama gibi çalışıyor sarsıntısız konforlu.

    -Her iki araç da sınıfına göre gayet iyi yol tutuyor. Clio gerçekten iyi. Bunu arkalarda kullandıkları sert süspansiyonla yapıyor. Beraberinde arkasının oldukça rahatsız olduğunu da belirteyim.

    -Yarın satmak istediğinizde Clio şak diye satılır. 308 için çok uğraşırsınız.

    Donanım zenginliği, yakıt tüketimi, 2.el avantajı ile Clio.
    C segmenti avantajı (konfor, genişlik, izolasyon vb.) 308.

    Hangi kriterler ağır basıyorsa ona göre tercih yapın. İkisi de gayet tercih edilebilir araçlar. Kendilerini kanıtlamış.
    Ortalık 100-120 bin kmdeki beyaz active 308 lerden geçilmiyor. Hepsinin fiyat aralığı 77-82 bin lira arası. O ilanların tümünün ihalelerden alınan şirket araçları olduğunu düşünüyorum. Sahibinden düşen ilanları kovalamaya başladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 308 tork konventörlü şanzımana sahipken clio çift kuru kavramalı şanzımana sahip. Bundan dolayı bile 308 alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio 4 sahibi arkadaşım 308e binince ne kadar sessiz dedi. Clio kullanmadım ama b sınıfı olması ve çift kavrama dezavantaj.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio ile 208 kıyaslanır. 308 in rakibi megane dir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SuperchargerrEgeaa S kullanıcısına yanıt
    Çarpışma testlerinde hangisi teneke acaba? 308 sınıfının en güvenli araçlarından biri. Egea ancak c elysee veya 301 e rakip belki olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Egea c sınıfı değil b+

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaş s40 da c sınıfı diyenlerden galiba
  • selimyzc kullanıcısına yanıt
    S40 şu anda C segmenti olarak geçer. S60'tan önce D segmentiydi ama kendisinden kaliteli ikinci bir araçla aynı segment olması saçmaydı.
    Ve evet Egea B+'tır.
    Ayrıca 301-C-Elysee kalite olarak olmasada boyut olarak egea ile aynı, sonuç olarak egea neyse 391-celysee'de aynıdır.
    Fanların görüşüne ihtiyaç yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 den clio 4 e geçmiş biri olarak clio derim. 308 in sorunları beni bıktırmıştı 4 kez yolda kaldım en son motor bagajdayken sattım gitti. üstüne birde ilgisiz peugeot türkiyeden dolayı clio derim..
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    s40 segmenti d şuan üretilmiyor 1995-2012 arası üretildi. Segment ne yazıkki ebatlarla olmuyor.Fiat Egea her türlü 301 C elysee ve clio dan üstün bir araçtır.imzanızdan belli kimin fanboy olduğu
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.