Şimdi Ara

R19 Rölanti Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam Arkadaşlar benim 96 model karbüratörlü Renault 19 Europa 1.6 RT aracım var aracım 2005 yılından bu yana LPG li, aracım motor soğukken ısınıncaya kadar jiklesiz çalışmıyor yani çalışıyorda rolantide çalışmıyor jikleyi 800-1000 devir aralığına çıkartıyorum motorun ısınma sonrasında jikleyi kapatıyorum rolanti devri 900-1000 devir arasında kalıyor... Buraya kadar herşey normal gibi fakat benzinde ise motor sıcakkende soğukkende ben jikleyi 1800-2000 devir aralığına çekmesen motoru çalışır vaziyette bırakamıyorum hafifce jikleyi indiriyorum 1600-1400 devir aralığına motor stop ediyor anlayacağınız jikleyi baya bir çekmek zorunda kalıyorum ve böylede haliyle çok yakıyor..
    Bu neyden olur sizce yorumlarınızı bekliyorum Teşekkürler.





  • Kızdırma parçası var mı bilmiyorum ama varsa o olabilir, olmadı buharlaştırıcıya bir baktırın...
  • Nasıl yani biraz açıklarmısın?
  • arkadaş aracı dizel sanmış ve kızdırma bujisi var sanmış.. ama araç benzinli anladığım kadarı ile ve lpgli..

    yaşadığınız soruna gelince karbüratörünüzün ayarları bozuk.normalde jigle soğukken etki yapıp sıcakken kapatılınca sorun olmaması gerekiyor. karbüratörcü ama iyi bir karbüratörcü kısa zamanda sorunu çözecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg



    arkadaş aracı dizel sanmış ve kızdırma bujisi var sanmış.. ama araç benzinli anladığım kadarı ile ve lpgli..

    yaşadığınız soruna gelince karbüratörünüzün ayarları bozuk.normalde jigle soğukken etki yapıp sıcakken kapatılınca sorun olmaması gerekiyor. karbüratörcü ama iyi bir karbüratörcü kısa zamanda sorunu çözecektir.





    Tempramız varken burada öyle bir şey duymuştum, o yüzden var mı demiştim..
  • Kesin bilgim yok fakat anladığım kadarıyla aracınızın rölanti devri LPG'ye göre ayarlanmış. Bu sebeple ben bir problem olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Sonuçta LPG için ayarlandığına göre benzinde rölanti devrinin farklı olması normal bana göre.
  • LPG ve Benzin için rolanti ayarlarında bu kadar farklılık normalmi
    Ben aracı Benzinde kullanmıyordum uzun zamandır fakat daha önceden haliyle kullanıyordum böyle bir sorunu yoktu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zoqa -- 31 Mart 2010; 23:53:51 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    POLO ROLANTİ SORUNU
    11 yıl önce açıldı
    Rolanti problemi
    6 yıl önce açıldı
    Corolla rolanti sorunu
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yani bir farklılık olacağı muhakkak fakat aracınızın motoru özellikle de sıcakken bile bu kadar yüksek devirde duruyorsa tam bilemiyorum. Ama nedense bana normal geliyor. Aracınızın motoru karbüratörlü olduğundan biraz eski teknoloji. Uygulanan LPG sisteminin, montajı yapan kişilerin ne şekilde olduğunu bilmiyorum. İçiniz rahat etsin diye bir ustaya aracı götürüp ayarını yaptırabilirsiniz sanırım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.