|
Aracım 1.4 dizel 14 yıllık araç; Düşük viteslerde gazdan ayağı çeker çekmez öne arkaya beşik sallanma(kısa süreli). Aynı şekilde 90-100 km hızlarda ise durum şöyle; gazı bırakınca arabadaki herkes bunu hissediyor. Sanki akslarla motor arasındaki bağlantı kesiliyorda arabada çok az fren yapıyor gibi bir his tam anlatamıyorum. Aynı lekide 90km üstü hızlarda Gaza ayağımın ucuyla bile dokunsam hafiften koltuğa yapışıcaz gibi hissettiriyor. |
|
_____________________________
Yeni Anne Yaşam Sitesi
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler






