Şimdi Ara

PUNTO EVO NASIL BİR MAKİNADIR?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
2
Favori
81.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba aracımı satmak istiyorum ve onun yerine punto evo dinamik dizel versiyonunun almak istiyorum.az önce bayiden bir fiyat aldım tam tamına31.750 dediler nasıl fiyat sizce?birde araba hakkında hiç bir bilgi yok diğer grande puntoyla bir farkı varmı motorları aynımı dizel yakıt tüketimi bayideki arkadaş şehir dışında 3.5 litre yakıyor dedi gerçekten öylemidir?bana yardımcı olursanız sevinirim.ben izmirdeyim fiyatı aldığım servis enriko aliberti. sizce daha ucuza bulabilirmiyim_birde arabanın bagajı çok küçük acaba başıma bela olurmu bu bagaj?şimdiki aracım 2006 accent era değiştirmelimiyim sizce?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun_aslan
    ben izmirdeyim fiyatı aldığım servis enriko aliberti. sizce daha ucuza bulabilirmiyim



    Bir de Birmot'a bak derim genelde alibertiye göre daha düşük fiyat veriyorlar
  • valla hocam arabayı2008yılının temmuz ayıonda aldım aldığımda 54000kmde idi şimdi ise 68000 kmde ama aracım benzinli malum benzinfiyatları.eğer dizel alırsam daha çok binebilirim arabaya çünki daha önce lpgli unom vardı heryere arabayla gidiyordum çok alışmıştım o yüzden arabaya ayrılırken biraz zorlandım:)şimdi kafama atkıldıaccentle evo aynı sınıf arabamı gerçekten?
  • m.jet evonun, yakıt tüketimi, vergisinin düşüklüğü ve arabanın iç ve dış dizaynının daha şık oluşu avantaj.
    bagajının küçük olması ise dezavantaj.
    evo ile era arasında tercihim evo olurdu.
  • Punto'ların yedek parça ve srvis fiyatları nasıl?Yani dizeller bildiğim kadarı ile belirli km olunca düzenli servise girmeli bu masraflar ne kadar oluyor?Bir de vergi durumları nedir?
  • Punto Evo mu alalı 1 hafta oldu. Araçtan inanılmaz derece de memnunum beklentilerimin çok üstünde çıktı. İnanılmaz sessiz bir araba. Kullanımı çok zevkli. Üst segmentlerde olan özelliklerin hemen hepsi mevcut. Tavsiyem dinamik modelini almanız. Ben active aldım. Dinamik modelinde ektra olarak digital klima, park sensörü, sis farı, kolçak var. Ayrıca ismini şimdi hatırlayamadığım bir paket ekletilerek cruze(hız sabitleyici) taktırabiliyorsunuz. Yakıt konusunda benzini kokluyor diyebilirim çok ekonomik. Start stop özelliği sayesinde kırmızı ışıklarda çok tasarruf yapıyorsunuz. Hill holder sayesinde yokuşta aracın kaçırması 0 a inmiş. Ayrıca city modu sayesinde direksiyon tüy gibi hafifliyor.

    Benim için en büyük artısı kullanımının zevki ve kolaylığı. Fiyat bence dizel dinamik e göre iyi. Bence tereddütsüz alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: k35


    Punto'ların yedek parça ve srvis fiyatları nasıl?Yani dizeller bildiğim kadarı ile belirli km olunca düzenli servise girmeli bu masraflar ne kadar oluyor?Bir de vergi durumları nedir?



    Serviste fiat kart veriyorlar indirimli yararlanabiliyorsunuz. Punto evo nun şu anda aksesuar gibi sıkıntıları var. Çünkü çok çok yeni bir araç. Ancak bu da şık evo nun şu an için az sayıda ki sahiplerinden biri olmanın bedeli. Servis konusunda benim de tecrübem yok. Ancak denilen 20.000 km bir yada yılda 1 servis gereksinimi olduğu ki diğer araçlara göre önemli bir avantaj bu da.
  • Soruna gelince 31.000'e kadar çıkmışsın neden 2. el temiz bir Bravo düşünmüyorsun ki? Ama yok sıfır alacağım dersen bence şehir içi kullanımda evo mükemmel bir araç olur..Tasarımınıda çok güzel yaptılar bence, sevimli ama bir o kadarda atik bir duruşu var..Era ile aynı sınıfta olsalarda Punto m-jet ve şehir içi kullanımıyla aldığına pişman etmez..Test sürüşüne çık istersen ama bana fikrimi sorarsan, en yukarda arkadaşın dediği gibi biraz Era'mı kullanırım sonra üst segment bir araba alırdım.
  • ee başka yorumlar yokmu bizde almayı düşünüyoruz bu aracı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drive by future

    araç geriye kaçıyor.


    Dualogic olanlarda Hıll Holder var... nasıl geriye kaçırıyor ki senin aracın... ??? Ayağını frenden çektikten yaklaşık 2 sn kadar araç tutuyor kendini geri kaçmıyor.. Eğer ki senin aracın geri kaçırıyorsa çoook büyük bir problemin var demektir.. Hemen bir servise görün...
  • arkadaş benzin tüketimini az olarak belirtmiş ama litre cinsinden verirseniz daha kalıcı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: drive by future

    araç geriye kaçıyor.


    Dualogic olanlarda Hıll Holder var... nasıl geriye kaçırıyor ki senin aracın... ??? Ayağını frenden çektikten yaklaşık 2 sn kadar araç tutuyor kendini geri kaçmıyor.. Eğer ki senin aracın geri kaçırıyorsa çoook büyük bir problemin var demektir.. Hemen bir servise görün...


    Araç stop ettiğinde Hillholder devre dışı kalır geriye kaçması normal.
  • Dualogic şanzıman stop etmez... Kullanıcı tarafından kontak kapatılmadığı sürece kullanıcı hatasından dolayı geri kaçma imkanı yoktur.. Eğer ki dualogic şanzımanlı bir Punton varsa ve bu aracın stop ediyorsa araçta problem var demektir...

    Aracı park ederken yokuşun durumuna göre 1.vites veya R de bırakılmasını istiyor... Opel de tam tersi N ye getir ve el frenini çek diyor....
  • herkese merhaba
    fiat punto evo 1300 75 hp.multijet dynamıc alacak arkadaşlar size oto hakkında bazı bilgiler vereyim istedim.

    aracın eksileri:

    1.motor performansı düşük.1.viteste ağır kalkıyor.2.viteste araca çökmek zorunda kalıyorsunuz.3.viteste ancak hızlanıyor.yani kalkışta seri değil.inanmayan denesin.

    2.aracın kapılarını kapatmak için en az 3 defa aç kapa yapıyorsunuz.kapılar sert.

    3.aman dikkat!!! arka bagaj kapağı birden kapanıyor.felaket bir amortisör var.özellikle küçük çocuğu olanlar dikkat etsin.parmaklarını kaptırabilir.ayrıca bagajda bir tutamaç yok.kapatmak sorun.

    4.kapı içlerindeki su koyma yerlerine 0.5 lt.pet su sığmıyor.

    5.kapı içlerindeki gözlere petrollerden aldığınız peçeteler sığmıyor.

    6.torpido gözü çok dar.niye koymuşlar anlamadım.

    7.orta kolçak vites için engel teşkil ediyor.kolunuz çarpıyor.

    8.bagaj içerden açılmıyor.

    9.benzin depo kapağı içerden açılmıyor.araçtan inmek zorundasınız.

    10.direksiyon ayarı yapsanız dahi göstergeleri rahat göremiyorsunuz.

    11.bagaj çok küçük.bir bavul alıyor.

    12.kokpitteki müzik sisteminin olduğu yerde dörtlü flaşör tuşunun sağ tarafındaki 3.adet düğmenin gece ışıklandırması yok.göremiyorsunuz.
    daha yazmak istemiyorum.

    Tek artısı iç dizaynı.üzgünüm ama gerçek.30-35 milyar verilecek araç değil.




  • Şirket aracı olarak 3 ay kiralık Punto multijet 75 Hp kullandım... Sonuçta kullandığınız aracın bir dizel araç olduğunu kabullenip , ütopik hayaller kurup ışıklarda kalkmazsanız aracın o kadar hantallığı yok... Aksine turbo devreye girdikten sonra ivmelenmesi gerçekten tatmin edici... Eğer ki 1. viteste de fırlayıp gitsin diyenler varsa 1.4 T-jet düşünsünler.. Tabi benzin tüketimini de ayrıca düşünmeleri gerekiyor..

    Puntonun en büyük avantajı , inanılmaz az olan yakıt tüketimidir. Ben en sıkışık istanbul güzergahlarında bile 5.5 Lt nin üzerine çıkmadım ortalama tüketimde.. Araç inanılmaz az yakıyor... Uzun yolda 4.1 i gördüm 100-120 Km hız aralığında...

    EVO yu gidip inceledim , iç mekan olarak eski punto ile kıyaslanamayacak kadar iyi.....

    anadol-69@ un yazdığıkları tamamen göreceği şeyler.. oturduğunda göstergeleri görememesi , bagajın kapasitesi Fiesta kadar diyebilir. Ama bir bavuldan daha fazlasını alıyor(bavulun boyuna bağlı tabi)




  • hocam şunuda eklemek istiyorum.bende palio sole 1.3 multijet dynamıc araçta var.inanın bana kalkışta çoğunu arkamda bırakıyorum.araca göre müthiş bir performans var.evo malesef palio ya göre çok hantal.

    evo nun tek artısı bence iç dizaynı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anadol-69

    hocam şunuda eklemek istiyorum.bende palio sole 1.3 multijet dynamıc araçta var.inanın bana kalkışta çoğunu arkamda bırakıyorum.araca göre müthiş bir performans var.evo malesef palio ya göre çok hantal.

    evo nun tek artısı bence iç dizaynı.

    İyide bahsettiğiniz palio 0-100 14.5 saniye Evoda bu rakam 13.6
  • Arkadaşlar Merhaba
    Bu gün Punto Evo dynamic duolojic araba satın alarak aranıza katıldım. Önceki arabam ford Focus chia otomatikti. Umarım doğru karar vermişimdir. Bu kararı vermemde forumlardaki yorumlar çok etkili oldu o nedenle ben de deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.
    Acaba aracın yakıt değerlerini paylaşabilecek bir arkadaş var mı?

    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz6


    quote:

    Orijinalden alıntı: anadol-69

    hocam şunuda eklemek istiyorum.bende palio sole 1.3 multijet dynamıc araçta var.inanın bana kalkışta çoğunu arkamda bırakıyorum.araca göre müthiş bir performans var.evo malesef palio ya göre çok hantal.

    evo nun tek artısı bence iç dizaynı.

    İyide bahsettiğiniz palio 0-100 14.5 saniye Evoda bu rakam 13.6

    salla bu anadolu adamın tek derdi provakasyon:)
  • ABİSİ BU PUNTO EVO 1,4 105 HP BEN ALDIM FUL OLANDAN DAYNAMIC HARİKA BENCE SENDE HEMEN AL.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.