Şimdi Ara

PS3-PS4 DONANIM RESİMLERİMİZ [Odalarımızdan Görseller RESİMLER]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.287
Cevap
58
Favori
476.458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 983
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 168
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 2 saat 49 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 58
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • U_şen (168 mesaj) Guest-A98986428 (101 mesaj) SerhanUygur (91 mesaj) SİNANKAAN (67 mesaj) GoldPunch (55 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (182 mesaj) Mobil (65 mesaj) Tablet (13 mesaj) Mini (6 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> PS3-PS4 DONANIM RESİMLERİMİZ [Odalarımızdan Görseller RESİMLER]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    11522 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Biliyorsunuz arkadaşlar PS3 ile beraber bir çok donanım resimlerimizi buraya ekleyerek, bir çoğumuzun farklı donanım tercihlerinizi ve odalarımızda ki aksesuar ve oyunları görme şansına sahip olduk.

    Ps4'ün çıkması ile birlikte yine buraya PS4 resimlerini ekleyebilir, farklı aksesuarlar ile süsleyerek resimler ekleyebilirsiniz.

    Ayrıca ps3 donanımları ile ilgili resim eklemek isteyenler olabilir, konu günceldir ve herzaman ekleyebilirsiniz.

    Not: Ayrıca Maddi durum ve öğrenci olma sebebi ile bazı arkadaşlar hem tüplü tv hem de odalarının resimlerini eklemekten çekiniyorlar, arkadaşlar sonuçta biz bizeyiz , her ne kadar resimlerden espiri çıkarmaya çalışan arkadaşlar olabilir

    Sonuç olarak aynı platform altındayız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi U_şen -- 13 Ocak 2014; 10:00:49 >



    |
    |
  • Yarbay
    4714 Mesaj
    şimdi xbox360 fanlarından biri gelip bişey der ortalık karışır benden soylemesi
    |
    |
  • Yarbay
    11522 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: magicool

    şimdi xbox360 fanlarından biri gelip bişey der ortalık karışır benden soylemesi


    o zaman NOT ekleyelim değilmi ?


    NOT: Yorumlarınızı kişi ve kişiler üzerinde tahrik edici sözler kullanarak yapmayınız[ özellikle xbox360 kullanıcıları]
    |
    |
  • Yarbay
    4714 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: rebel_rude boy_X


    quote:

    Orjinalden alıntı: magicool

    şimdi xbox360 fanlarından biri gelip bişey der ortalık karışır benden soylemesi


    o zaman NOT ekleyelim değilmi ?


    NOT: Yorumlarınızı kişi ve kişiler üzerinde tahrik edici sözler kullanarak yapmayınız[ özellikle xbox360 kullanıcıları]


    iyi oldu inşallah dinlerler
    |
    |




  • Yarbay
    11522 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    dinlemezlerse kendileri bilir, hadi bakalım resimleri görelim beyler
    |
    |
  • Yarbay
    11522 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ilk resim benden


    |
    |
  • Yarbay
    8508 Mesaj
    rebel_rude bu 205BW modeli mi?

    Bende resimleri birazdan koyacam bu arada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Weycell 61 -- 22 Nisan 2007; 16:07:08 >
    |
    |
  • Yarbay
    11522 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: Weycell 61

    rebel_rude bu 205BW modeli mi?

    Bende resimleri birazdan koyacam bu arada.


    SyncMaster 940bw modeli.Bekliyorum resimleri
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    rebel rude boy x bir de nazar boncuğu koyaydın...tebrik ederim ki tertipli bir masan var.umarım bu konsol layık olduğu oyunları bulurda sende oynarsın
    |
    |
  • Yarbay
    3344 Mesaj
    bende ekliyim.

    samsung le32s71b modeli tv de




    |
    |




  • Yarbay
    8508 Mesaj
    Benim moniterde 940BW ama bugün satıyorum 205BW alıcam yerine kesmiyor artık......Bu arada bu 205BW'da da 1080p'ye çekebiliyor muyuz ayarı bilgisi olan var mı?




    |
    |
  • Yarbay
    2369 Mesaj
    samsug slim fit tv değil mi o, valla bende bi ara alacaktım ama acayip kararsız kalmıştım, kelto sen tv den memnunmusun ?
    |
    |
  • Yarbay
    11522 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    teşekkürler Dellas


    weycell61 205bw modeli kaç ytl ?
    |
    |
  • Yarbay
    8508 Mesaj
    475 Ytl dostum, ben 940BW'yi bugün 275 Ytl'den veriyorum gibi sonra gidip 205BW alıcam direk. Ama bu 205BW'da da 940BW'da olduğu gibi 1080p ayarına getirebiliyor muyuz ps3'ü onu merak ettim, yok mu bilgisi olan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Weycell 61 -- 22 Nisan 2007; 16:34:54 >
    |
    |
  • Yarbay
    3344 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: power512

    samsug slim fit tv değil mi o, valla bende bi ara alacaktım ama acayip kararsız kalmıştım, kelto sen tv den memnunmusun ?


    dostum slim fit değil 82 ekran lcd tv direk
    çok memnunum inanilmaz görüntü var.uydu kullaniyorum recervarim dandik ama yinede iyi görüntü var.dvd playeri komponenttan bağladim süper görüntü,ps3 te hdmi den bağli zaten nirvana 720p ve 1080i var tv de.pc performansıda süper.ayni anda pc tv gibi pip özelliğide var...
    |
    |
  • Yarbay
    3501 Mesaj
    Weycell bence biraz daha para biriktir 226bw al tam olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soulfly1 -- 22 Nisan 2007; 16:59:23 >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Burası da bizim fakirhane.

    PS3 ilk rafta ama karanlıktan çıkmamış, utangaç cihaz


    |
    |
  • Yarbay
    2369 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kelto3


    quote:

    Orjinalden alıntı: power512

    samsug slim fit tv değil mi o, valla bende bi ara alacaktım ama acayip kararsız kalmıştım, kelto sen tv den memnunmusun ?


    dostum slim fit değil 82 ekran lcd tv direk
    çok memnunum inanilmaz görüntü var.uydu kullaniyorum recervarim dandik ama yinede iyi görüntü var.dvd playeri komponenttan bağladim süper görüntü,ps3 te hdmi den bağli zaten nirvana 720p ve 1080i var tv de.pc performansıda süper.ayni anda pc tv gibi pip özelliğide var...

    saol dostum, dizaynı çok benziyo karıştırmışım ben slim fit le
    |
    |




  • Yarbay
    8508 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: soulfly1

    Weycell bence biraz daha para biriktir 226bw al tam olsun.



    Kardeş 205BW'dan da vazgeçtim az önce zaten, 206BW alıcam inşallah. 226BW ile 206BW arasında ekran boyutu dışında çok fark olmamasına rağmen fiyat farkı fazla, son kararım 206BW o nedenle. Ama bir sorun var, şimdi 940BW'da 1080p'de monitör naz yapsa da o ayarda bırakıyordu kendini, şimdi bu 206BW modelinde de 1080p ayara çekebilecek miyim aleti onu bilmiyorum. Mantıken daha gelişmiş monitör hayli hayli olması lazım diyorsun ama yine de emin olmak istiyorum ve fikirlerinizi bekliyorum bu konuda.
    |
    |
  • Yarbay
    3501 Mesaj
    Tamam sen bilirsin.. Bütün bw modellerde o özellik olması gerekiyor ama kesin bir bilgim yok.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Sohbet
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,828
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.