Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
7.475
Cevap
76
Favori
400.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • boa17 kullanıcısına yanıt

    Özel mesaj olarak iletişim bilginizi iletin kontrol edelim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fiyat garantisi vermeyen ama taahhut de istemeyen firmalarin fiyat artislarina ne kadar taniklik ettiniz, buna karsi taahhutle bagli oldugunuz bir firmanin "ama.." diyerek o taahhudu sirket adina bozduguna kac kez rastladiniz dersek yukaridaki yaziya temel teskil eden "taahhudu her an firmalar da bozabilir" onermesinin kiyasini kendiniz yapabilirsiniz. Omru hayatinizda taahhut verdiginiz kac tane firma taahhudunu kendisi bozdu ? Bazi konularda durust olalim, bence bu isin cozumu cok basit. ben sanirim 14 senelik uyeyim, 1 sene 2 sene 3 senelik periyodlarla bakariz, bu firmanin bu sureclerde 12-24-36 ay sonunda zam vs ile toplam tuketiciden tahsilatina, sonra bugunden taahhut verip sabit fiyat garantisi aldigimiz firmalarla ayni surede ne bedel uzerinden anlastigimiza ,ve sonucunda kimin hakli ciktigi buradaki herkes tarafindan basit bir toplama hesabiyla ortaya konabilir. Eli buyutuyorum, eger bu surecler sonunda poyraznet firmasi taahhut isteyen firmalara gore 12-24-36 aylik periyodlarda daha ucuz kalirsa ben ozur diliyorum ve siteden ayriliyorum, benim dedigim gibi olursa da artik poyraznet adina burada paylasim ve baslik olmuyor ? Adil bir teklif

    _____________________________
    Hocam diye hitap edenlere cevap verilmez !!!




  • @oursoft


    Kullanmaya başlayalı 1.5 ayı geçti destek kaydı konusunda deneyimlerimi anlatayım.


    Modeme gelen maximum veri oranı 120 mbps olmasına rağmen hattımın stabil çalışması için 75 mbps paket kullanıyorum.


    İki defa destek kaydı açtım bu dönemde ve asla sorulan soruyla verilen cevaplar birbirini tutmuyor. Eğer hattınızda stabilite problemi varsa kesinlikle geçmenizi önermem.


    1) Çıkış IP si sürekli sabit; paket değiştirseniz, profil değiştirseniz bile sürekli aynı IP yi veriyor.

    Bunun için destek kaydı açıp sordum.

    Cevap: "Modemi kapatıp açtiginiz takdirde bir ip degisimi olusmaz. mevcut ip kullanmaya devam edersiniz. Bilginize sunar iyi gunler dileriz"

    Neden? Bunu hala anlamadım. neden değişmiyor?


    2) Geçenlerde bağlantım koptu ve bir süre sonra geldi. Sonra aralıklı olarak internette sayfa erişim problemi olmaya başladı. örneğin 2-3 saatte bir 3-4 dk sayfalar hiç açılmıyor internete girilmiyor. Ancak bu süreçte modemdeki bağlantı kopmuyor. Modem arayüzüne girdiğimde dns imin google dns e döndüğünü gördüm. Modemi restledim vb.. ne yaptıysam düzelmedi.

    Bunun üzerine destek kaydı açtım.

    Cevap: "birakmis oldugunuz ariza kaydina istinaden gerekli duzenleme saglanmistir."

    Tabi gerçekte düzelen veya müdahale edilen birşey yok.


    Destek kaydına 2 gün geçmeden de cevap vermiyorlar. 2 gün sonunda alakasız cevaplar veriliyor ve sizin buna tekrar cevap verme şansınız yok çünkü kayıt kapanıyor. Bir kez daha destek kaydı açıp yeniden 2 gün bekleyip yine alakasız cevap beklemeniz gerekiyor.


    Bunun üzerine buradaki @oursoft isimli kişiye özel mesaj olarak attım. Onunda cevabı konuyla alakasız. "Hat değerleriniz normal" yazmış. Sanki ben normal değil dedim.


    Şu anda yine aynı problem devam ediyor. Modemde internet yok ama bağlantı kopmuyor.




    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş



    Yukardaki görsele göre internetim yok

    Aşağıdaki görselde görüldüğü üzere internetim 10 saattir kopmamış görünmekte.




    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metehan760 -- 2 Ağustos 2022; 19:25:44 >
    _____________________________




  • metehan760 kullanıcısına yanıt

    Geçen sabah kalktım internet yok bi kaç saat sonra gelmiş .Bugün öğlen eve gittiğimde yine yok

    yarım saat sonra tekrar geldi :) Bu aralar sıkıntıları var anlaşılan

    _____________________________
  • uzak durun uzak durun uzak durun.

    _____________________________
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Sabahtan beri bir banka işlemi yapamadım. bankaya giriyorum tam işlem yapacam internet yok. Birkaç dakika sonra internet geliyor bu defa bankadan atıyor.

    Sorun çıkmazsa her firma aynı zaten önemli olan sorun çıkınca yaklaşım tarzı, çözüm tarzı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metehan760 -- 2 Ağustos 2022; 19:0:10 >
    _____________________________
  • metehan760 kullanıcısına yanıt

    2.3.4.5 diye ağ geçidini ilk defa görüyorum. DHCP sekmesine gelin varsayılan ağ geçidini 255.255.255.0 yapın sorununuz büyük ihtimalle düzelecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    Taahhüdü tek taraflı bozmak işlerine gelmeyeceği için "kullanılan paket fiyat artışı" adı altında dolaylı yoldan (Vodafone'dan örnek veriyorum.) fiyatı arttırabilirler ve bu durumda tüketici hakemiydi, mahkemesiydi yolları gözükür. Caysan cayma bedeli, ödemezsen icraya verirler. Mevcut ekonomi de ve adalet sisteminde yapılmayacağının garantisi olmadığı gibi, bu durumla karşılaşacak kişilerin ekonomik gücü de yoksa altından kalkamayacağı bir durum içerir.

    Bu duruma misal olarak, ilk 12 ayı Red 20GB 68 liraya kullanırken, 2. 12 ayda +10 lira artacağı söylenmişti. Dün akşam müşteri hizmetlerini aradığımda 85 lira ve üzeri olduğunu, bugün 15:30'da aradığımda ise 99 lira olduğunu müşteri hizmetleri söyledi. İnsanların çoğu alamadığı hizmeti taahhüt var diye bırakıp geçemezken, taahhüdü "fiyat koruma veya fiyat sabitliği olarak görmeyi şahsen yanlış buluyorum. Ülkenin çoğu kurumu yıllık hasılatta zarar gösterirken, kendimizi fiyatta korumak adına taahhüt yapmak ne kadar doğru tartışılır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • smclk89 kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Özel mesaj olarak kullanıcı bilginizi iletin kontrol edelim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tamam da kac kere oldu diye ondan sordum. Bir de taahhudu karsi taraf bozdugunda kayip yok ki, nasil zam yaptiginda taahhudu biz bozmak istiyorsak zam yapip ya da mucbir sebep kullanip fiyati arttirmak icin taahudu firma bozarsa da bize suremizin geri kalani icin odeme mecburiyeti yuklemeleri soz konusu degil . Yani hic bir durumda kaybimiz yok.. taahhudun tek riski, o mal veya hizmet taahhut suresinde baska yerde devamli ve uzun sekilde ucuza varsa gerceklesebiliyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hocam diye hitap edenlere cevap verilmez !!!
  • Ben de Türknet fiyatlarından sebep hattımı taşımak istedim ancak dakika bir gol bir. Görme engelliyim ve madem hattım destekliyor neden geçmiyeyim diyerek 500 mgbt fiber pakete geçmek istedim aradım müşter temsilcileri bilgi almak için %25 engelli indirimi olup olmadığını özellikle sormak istedim. (Comnetten aşinayım) Teyit için 500 mgbt pakette geçerli olup olmadığını sordum ve geçerli diye bir dönüş aldım. Hatta net fiyat söyleyemeyeceğini ancak tahminen olacak fiyatı konuştuk. Ben de görme engelli olarak bir şekilde evrakları hazırlattım ve kargo şubesine gidip evrakları kargoladım. Kargo ulaştı bana ertesi gün dönüş yaptılar bu pakette engelli indirimi yapılamıyor sadece 100mgbt e kadar olan paketlerde yapabiliyor ne yapmamızı istersiniz diye. Anladığım kadarıyla müşteri evrakları bir şekilde göndersin zaten o kadar uğraştı vazgeçmez. Bu zihniyetle ilerlediklerini düşünüyorum. Özellikle başvuracak engelli dostlarımın bilgisi olsun sonra uğraştığıyla kalırlar.

    Ekstra not: İlk aradığım gün arkadaşlarım için fiyatlarıda teyit etmek istedim. 24 mgbtlik paket 55 TL idi geçen hafta. Diğer firmaların ismini vermeden onlar bu yıl 2 kere zam yaptılar biz yapmadık planlarımızda da zam yok hee ne olur bilmem diye bir cevap almıştım. Sözlerine güvenerek o paketlere başvursaydım hattım açılmadan zam yemiş olacaktım.

    Bu firma ile çalışacaksanız bence bir daha düşünün derim yada her şeyi detaylı bir şekilde konuşun ve yasalmı bilmem ancak mümkünse ilk görüşmenizin kaydını alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • karga22 K kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Öncelikle yaşamış olduğunuz durum için üzgünüz fakat tüm personellerimiz sadece üç tarifemizde engelli indirimi olduğunu bilmekte ve buna göre bilgi iletmektedir.

    Evrakları firmamıza ücretsiz olarak gönderiyorsunuz size yanlış verdiğimiz her bilgide biz kargo maliyetini karşılıyoruz ve inanın bu az bir rakam değil PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş 

    Fiyat garantimiz olmadığını iletiyoruz. Başvuru aşamasında böyle bir artışa denk gelmiş gözüküyorsunuz. Bu yönde maalesef bir düzenleme yapamıyoruz.

    _____________________________
  • jujuuu kullanıcısına yanıt

    Hocam sen savunmak için böyle bir düşünceye kapılmışsın şuan bu durum işine geldiği için tabi, Taahhüdün tek riski diye bir cümle kurmuşsun ama kusura bakma öyle bir durum yok, Ciddi bir sorunla karşılaşıp uzun bir süre bu sorunlar çözülmez ise ne yapacaksın, Sana hizmet veren şirketlerin insafına kalıyoruz biz çoğu zaman uğraşmak istemediğimiz için ciddi bir sorun yaşanıldığı zaman yok heyet yok mahkeme ile uğraşanlar var...


    Sen diyorsunki bu durumda sadece sabit fiyat vereyim ne olursa olsun.


    Kısa bir örnek vereyim kendimdem, İki sene boyunca Netspeed kullandım hemen hemen hiç sıkıntı yaşamamıştım sadece son zamanlarda 1 aydan fazla sürdü bu durum BF4 oyununa girerken ping ile ilgili bir sıkıntım olduğu için oyundan atılıyordum sürekli olarak bu durum çözülmediği için o dönem bende Türknete geçmiştim, Şimdi senin uygun gördüğün gibi olsa ya oynadığım tek oyunu oynamayacağım yada Taahhüdü bozduğum için ekstra para ödeyeceğim.



    Taahhüd olayı her ne olursa olsun kalkması gereken bir sistem bir ülkenin ne kadar geri kaldığının bir göstergesi bu vb sistemler, Fiyatların neden uygun olmadığı konusu üzerine gitmek varken ben ucuz olana geçip yoluma bakarım demekte bir tercih ama ilerde yine aynı şekilde karşılaşılacak bir durum olacak bu durum çözülmediği sürece.

    _____________________________




  • Dün kargoyu gönderdim az önce online işlemlerin kullanıcı adı, parolası SMS ile geldi. Ne zaman açarlar görelim.

    _____________________________
  • Ben olaya bu acidan yaklasirsam taahhut verilen firmalarin otomatikman sorunsuz oldugunu savunuyorum yorumu cikar, ki kast ettigim bu degil .. sadece matematiksel basit hesapla taaahhur istemedigini ileten firmalarin yanina "ama fiyat garantimiz de yok" demesi buraya gecen musterilerin aktif olarak fiyat takibi yapmayacak veya ugrasmayacak olanlarini ayni firmada sabit kaldikca gorece pahali hizmete mecbur tutacaklari anlamina geliyor. Bu poyraznet degil netspeed olsaydi da ayni yorumu yapardim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hocam diye hitap edenlere cevap verilmez !!!
  • Kaldı ki tüketici hakem heyeti öncelikle başvurulan yer oradan cevap gelmesi maksimum 6 ay ve bu süre zarfında bilirkişi seni çağıracak sorular soracak. Bu taahhüt ile tekel yapılması da ciddi bir sorun. Çoğu iss Türk Telekom altyapısı kullanıyor. Türknet'te başıma geldi. Birkaç günlük arıza oluştu destek kayıtları vesaire sorunu hallettikten sonra Türk Telekom'dan aradılar. Türknet'te sürekli kopmalar ve sorun yaşadığınızı görüyoruz size teklifimiz şeklinde kampanya dile getirdiler. Orada şüphelendim bu kopmalar vesaire sorunların Türk Telekom'dan bilinçli yapılabileceğini. Aynı sorunu Türk Telekom da yaşasam taahhütte olsa yüzüme bakmazlar nasıl olsa taahhüt var diye.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    1. Aşağıda Türk Telekom webservisleri tarafından birebir ham verileri içerek hız testi sonucunu iletiyoruz. Test sonuçlarına göre 24Mbps aldığınız hız değerine yakın bir değere ulaştığı görülmektedir.(Hız testleri esnasında aktif kullanımınız olduğu için boşta olan hızı göstermektedir.)
    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş


    2. Yaşadığınız sorun tahminlerimize göre ya modeme uzaksınız yada kullandığınız cihaz yada uygulamalarda bu sorunu yaşıyorsunuz. Bununla ilgili size gerekli bilgilendirme yapılmıştır.

    3. Bugün çağrı birimlerimiz size konu hakkında gerekli kayıtların alındığını ilettikleri halde 2 kere aramanızda da ağza alınmayacak küfürler ettiğinizi tespit ettik. Karşınızdaki kişinin bayan olduğunu bildiğiniz halde yaptığınız düpedüz edepsizliktir ve aptallıktır.


    4. Ortada hiç bir sorun olmadığı halde sanki biri yada birileri tarafından firmamıza üye olmuş ve çağrı personellerini kışkırtarak bir açık arayan tavırlar sergilediğinizde abonelik süresince takibimizdedir.

    5. Buradan bunları yazmakta imtina ediyoruz fakat kadına şiddetin günümüzde geldiği nokta düşünülürse edilen küfür ve hakaretlerde bu yönde şiddet içermektedir. Sizin hakkınızda hem çalışanımız hem de firmamız olarak yasal sürecin başlatılacağını buradan bilmenizi isteriz.

    _____________________________




  • Dün saat 16:20 civarlarında belgeleri vermiştim kargoya şimdi mesaj geldi online işlemler için şifre ve abone numarası olarak yarın tamamlarım sanırım kurulumu.

    _____________________________
  • Gıbırnet, poyraznet hepsi Konyalı enteresan koca ülkede internet servis sağlayıcıların buradan çıkmasının mantığı nedir ?


    Gıbırnet bana eve gelen kablo yoksa sizin elektrikçiye kablo çektirmeniz lazım dedi , sizinde aynı mı ?


    Böyle bir saçmalık olur mu ? Ne güzel hat çekmeden tepeden port değiştir iş tamam


    Diğer servis sağlayıcılar kablosunuda çekiyor fiberse fiber vdsl ise vdsl

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.