|
P35, P75 ve P100 tarifelerimizde %25 engelli indirimimiz bulunuyor |
|
_____________________________
|

2 Mobil
|
P35, P75 ve P100 tarifelerimizde %25 engelli indirimimiz bulunuyor |
|
_____________________________
|
|
Biz internet kullanıcıları yıllardır hızlar artsın, Taahhüt kalksın diye uğraşıyoruz'ki Forum Donanım bu konunun öncüsüdür, Şimdi gelmişler taahhüt verin diyorlar şaka gibi gerçekten. İnsanları anlamak güç iki üç tane tekel firma olsun yeter diye düşünüyorlar demekki, Verdiğin taahhüt bittikten sonra diğer tüm firmalar olması gerekenden daha fazla veya hepsi aynı fiyatları sunsa demekki internet kullanmayın diyecekler aynı kişiler. |
| _____________________________ |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 2 Ağustos 2022; 12:31:36 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
P75 tarifesini 50Mbps olarak kilitleyebiliyoruz. Evrakların firmamıza ulaşması 2 gün süreceğini göze alarak evrak gönderim sürecinin 5'ine kadar yapılmasını tavsiye ederiz. |
|
_____________________________
|
|
ben de başvurdum. alt yapı fiber 500 çıkıyor ama malüm ekonomik durumdan dolayı 100 olarak abonelik başlattım. evraklarım ulaştı. kullanıcı adı ve şifrem sms olarak gönderildi. gelişme olunca editleyeceğim. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
The World is Yours
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba adresi yazmıştım daha önce özelden . 100 Lük pakete geçmek istiyorum altyapı 100Mbps desteklediği halde hat kapasitesini 70 e sabitlemişler . 100 mbps kullanabilir miyim ? |
|
_____________________________
|
|
İnternet kutusu kullanıcısıyım zaten ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nier -- 2 Ağustos 2022; 16:2:48 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba. Hat değerlerinize göre maksimum 70Mbps alabileceğiniz gözükmektedir. Bu değerler ile daha üstünü kullanamazsınız maalesef. |
|
_____________________________
|
|
Dolap apt altında sorgulamada 100 mbps görünürken 70 alabiliyor olmamın sebebi nedir.? Girmiş olduğunuz adreste 100 Mbps VDSL internet hizmeti bulunmaktadır. Hemen aşağıdaki tarifelerden birini seçerek başvuru yapabilirsiniz. |
|
_____________________________
|
|
Altyapı sorgulama sistemi en iyi sonucu vermektedir. Binada bulunan kutudan dairenize giden kablo kaynaklı yada binadan telekom hattına giden kablo yada ekipman kaynaklı kayıplar oluşabilir. |
|
_____________________________
|
|
Bina ve kablolar yeni olmasına ve apt kullanılabilir hız olmasına rağmen bu kadar düşeceğini sanmıyorum . |
|
_____________________________
|
|
Belirttiğimiz gibi ek olarak altyapı kaynaklı bir değer kaybı olabilir. Gözüken değerlere göre 70Mbps üstü maalesef alamayacağınız gözükmektedir. |
|
_____________________________
|
|
Merhaba 29 temmuzda evraklarımı kargoladım dun ınternetım kesıldı turknetten gecıs yapmıstım. 2 gundur poyraznet musterı hızmetlerıyle ıletısımdeyım ve dedıklerı xdsl no yanlıs gırılmıs ondan dolayı gecıs yapamıyoruz dıye turknetı aradığımda ıse poyraznetten gelen talep uzerınde transferınız tamamlanmıstır ve abonelıgınız sonlanmıstır dediler. poyraz net ıse xdsl no yanlıs gırıldıgı ıcın aktıvasyon ucretı talep edilıyor benden 100 tl 1. si xdsl no yanlıs gırdıysem nasıl ıptal edılıyor hattım 2. si iptal edildiyse vekaleten siz benim adıma transfer ıslemını gercekleştırıyorsunuz ama benden ilk defa abone oluyor gibi aktivasyon ucretı istiyorsunuz. ayrıca e devletteki xdsl no ile abonelık sozleşmemde gırdığım no birebir aynısı. her seferınde karşıma gelen müşteri hizmetleri operatörü gerekli birime bilgi vereceğiz diyor. lütfen yardımcı olun poyraznetten internet hizmeti almadan mağdur oldum kötü izlenim bırakmayın. |
|
_____________________________
|
|
Merhaba. Kullanıcı bilginizi özel mesaj olarak iletin kontrol edelim uygun görürseniz. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ofsaytıbozanstoper -- 2 Ağustos 2022; 14:42:56 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
sorunum çözüldü bir yanlışlık olmuş. teşekkürler |
|
_____________________________
|
|
1 Hafta önce abone oldum net üzerinden hala bana ulaşıp formları yolluycaklar inşallah < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boa17 -- 2 Ağustos 2022; 14:57:35 > |
|
_____________________________
|