Bildirim
Port Sorunu


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
İki konu açmanıza gerek yoktu aynı konu için.
https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962
Talebinizi,https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
adresinden gönderebilirsiniz. -
Olsun hocam. Türk telekom yok seçeneklerde. Ne yazıcam bide açıklamaya.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7
İki konu açmanıza gerek yoktu aynı konu için.
https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962
Talebinizi,https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
adresinden gönderebilirsiniz.
-
Port talebinizi belirteceksiniz adresinizi yazarak.
Sabit internet hizmetleri > ttnet a.ş seçeceksiniz. -
Türk telekom kullanmıyorum bu arada netspeed kullanıyorum bir problem olmaz değil mi? Bir de Lütfen Şikayetinize Ait Konuyu Seçiniz kısmında port yok ne seçilecek acaba?quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7
Port talebinizi belirteceksiniz adresinizi yazarak.
Sabit internet hizmetleri > ttnet a.ş seçeceksiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByKayseriLi38 -- 2 Mayıs 2020; 16:19:45 > -
O zaman Netspeed i seçeceksiniz.
Hat sizin adınıza kayıtlı değil ise, hattın sahibinin e devletinden giriş yaparak kayıt oluşturunuz. -
Hat benim adıma seçeneklerde netspeed yok.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7
O zaman Netspeed i seçeceksiniz.
Hat sizin adınıza kayıtlı değil ise, hattın sahibinin e devletinden giriş yaparak kayıt oluşturunuz. -
Belli bir abone sayısının altında olanlar sistemde yer almıyor, unutmuşum.
https://netspeed.com.tr/destek/
Şurada bize yazın kısmı var, deneyin dilerseniz.
Sizin muhatabınız Netspeed olduğu için talebinizi onlara ileteceksiniz, onlar Telekom a iletecekler. -
Hem netspeed'e hem de ttnet'e yazdım gönderdim ( btk ) umarım dönüş yaparlar. Türk telekom bana bir kere tarih verdi düzelecek diye üstünden 2 ay geçti değişen bir şey olmadı şimdi de 12 mayıs dediler hatta daha da erken çözülebilir dediler ama yine ses seda yok 10 gün kaldı bakalım yine çözülmeyecek adım gibi eminim sürekli tarih verip duracaklar anca. Başka yazacağım yer var mı acaba?quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7
Belli bir abone sayısının altında olanlar sistemde yer almıyor, unutmuşum.
https://netspeed.com.tr/destek/
Şurada bize yazın kısmı var, deneyin dilerseniz.
Sizin muhatabınız Netspeed olduğu için talebinizi onlara ileteceksiniz, onlar Telekom a iletecekler.
-
Hocam bir önceki iletimi yazdıktan sonra hemen netspeed aradı bize yazın kısmından yazmıştım ilgili ekiplere ileteceğini söyledi 10 dakika boyunca konuştum hız bilgisi de çıkmıyor ayrıca onunda çözümü için ilgili birimlere iletiyorum falan dedi port sorunu için de ekstra yardımcı olacaklarını söylediler. Umarım kısa sürede çözülür.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7
Belli bir abone sayısının altında olanlar sistemde yer almıyor, unutmuşum.
https://netspeed.com.tr/destek/
Şurada bize yazın kısmı var, deneyin dilerseniz.
Sizin muhatabınız Netspeed olduğu için talebinizi onlara ileteceksiniz, onlar Telekom a iletecekler.
-
Hocam şöyle düşünün. Bu bazen insanlara zor gelebiliyor biliyorum ama şunun anlaşılır olması lazım.
Altyapı telekomun, Netspeed veya diğerleri ise kiracı. Mesela diyelim senin kablon koptu, muhatabın telekom değil, telekomu arayıp kablom koptu gel yap diyemezsin. Kendi işletmecine ulaşırsın, o telekoma ulaşır, böyle devam eder süreç. Mesela sen müdürlüğe gitsen, desen ki benim hızım düşük. Sana diyeceği tek şey, benim müşterim değilsin, git işletmecine söyle o bana söyler diyecek.
Bu işler daima böyledir, yeni olan bir şey değil yani, her sektörde bu şekilde işler.
Size port konusunda yardımcı olunacağı söylenmiş, bunun peşine düşün, işletmecinize ara ara konuyu sorun. -
Bayan sağolsun yardımcı oldu hemen ekiplere iletiyorum konuyu dedi umarım çözülür. Söylediklerinizde haklısınız da ben bu port sorununu geçen sene de yaşadım netspeed kullandığım halde türk telekoma bildirdim netspeed kullandığımı söylediğim halde ikiletmediler anında yardımcı oldular 2 hafta da çözmüşlerdi port sorununu. Bilmiyorum bu sefer olmadı sanırım. NetSpeed ile görüştüm bayağı yardımcı oldular. Umarım uzun sürmez. Hız bilgiside çıkmıyor dedi ekstra onun için de işlem yapacaklarmış galiba. Bina da internet kullanan bir sürü daire var onları da söyledim bakalım ne olacak.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7
Hocam şöyle düşünün. Bu bazen insanlara zor gelebiliyor biliyorum ama şunun anlaşılır olması lazım.
Altyapı telekomun, Netspeed veya diğerleri ise kiracı. Mesela diyelim senin kablon koptu, muhatabın telekom değil, telekomu arayıp kablom koptu gel yap diyemezsin. Kendi işletmecine ulaşırsın, o telekoma ulaşır, böyle devam eder süreç. Mesela sen müdürlüğe gitsen, desen ki benim hızım düşük. Sana diyeceği tek şey, benim müşterim değilsin, git işletmecine söyle o bana söyler diyecek.
Bu işler daima böyledir, yeni olan bir şey değil yani, her sektörde bu şekilde işler.
Size port konusunda yardımcı olunacağı söylenmiş, bunun peşine düşün, işletmecinize ara ara konuyu sorun.
-
-
Süreç hakkında buraya da bilgi eklerseniz sevinirim.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Estağfurullah.
https://www.extranet.com.tr/altyapi/
Buradan sorgulama yapınca ne diyor?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Süreci eklerim üstadım ne demek.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7
Estağfurullah.
https://www.extranet.com.tr/altyapi/
Buradan sorgulama yapınca ne diyor?
Verdiğiniz linkten sürekli kontrol ediyorum hatta siz yazınca tekrar baktım SS attığım yazı çıkıyor. Şunu da belirteyim daire 5 ve 10 seçince vdsl alt yapı gözüküyordu bu sitede şimdi bu daireleri seçince de yine aynı yazı çıkıyor yani binada ki bütün dairelerde benim daire de dahil bu yazı çıkıyor anlamış değilim.
-
Estağfurullah.
Sizhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine de yazın bu konuyu dilerseniz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yazdım hocam gündüz hatırlarsanız konuya ilk siz yazmıştınız btk'ya yazın diye yardımcı olmuştunuz hani o zaman gönderdim hala bekliyor diyor. Cidden çalışmamı yapıyorlar sizce? Çünkü hız bilgisi vardı şimdi hiç bir dairede çıkmıyor artık.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7
Estağfurullah.
Sizhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine de yazın bu konuyu dilerseniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByKayseriLi38 -- 2 Mayıs 2020; 23:36:35 >
Benzer içerikler
- türk telekom dilekçe örneği
- fatura üst sınırı ne demek
- türk telekom magnet limitsiz
- hgw fiber güçlü modem
- dns 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 işe yaramıyor
- türkiye"nin en hızlı interneti
- yalın internet nedir
- statik ip
- agda kayitli degil hatasi cozumu
- türk telekom internet çekmiyor
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X