|
Porsche'un kârı bir yılda yüzde 99 düştü; Şirket elektrikli araçlara geçişi durdurdu
1 Mobil
-
-
Taycan kasasına normal motor koysun bak nasıl satıyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
malsınız çünkü mal. size ne ulan emisyondan. miss gibi benzinli motorlarınız var. onları üretmeye devam edin. bırak bu pilli otomobilleri çinliler üretsin.
_____________________________ Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi. Öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım. -
-
Baya sığ bakmışsın. Çin pazarında başarılı olamayan araba üreticisi nerede satacak ürettiği arabayı, dünyanın en aç piyasası şuanda orası.
Orada da elektrikli modeller revaçta. Fakat Çinli üreticiler çıtayı o kadar yükseltiyor ki Porsche bile olsan yanıt veremiyorsun.
Yoksa Avrupalı nerede verecek porscheye 80 100 bin Euro parayı:)
Porsche akaryakıtlı araba da üretiyor zaten, tümüyle elektriğe geçiş gibisinden planları vardı onların o salakliktan vazgeçmişler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar -
Avrupalıların hiçbiri elektrikli konusunda iyi yerde değil ki. Batıdan tesla doğudan çinliler araya aldı bunları perişan ettiler. Tasarımlar zaten çok kötü. Mercedesin cla350 elektriklisini gördüyseniz parayla alınabilecek en çirkin arabalardan birisini yapmayı başarmışlar. Avrupa için iş işi geçti. Batı her konuda duraklama dönemine girmiş durumda. Sonrası çöküş olacak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
Porche son zamanlarda çok fazla prestij kaybetti. Modellerinde eski kalite ve donanım çeşitliliği yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Her türlü süper araç hocam, menzili benim gözümde tek kusuru. Umarım yakın bir zamanda nasip olur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yıllarca Çin'e itelediniz, geçirdiniz
Şimdi onlar üretmeye başlayonca gelsin milyarlık zararlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Niye? Çünkü TOGG'u Almanya pazarına saldık ve sonuç bu.
Salam ve sosis ile
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Taycan 4S - 12.6 milyon tl
Ne 0-100 hızlanmada ne de top speed'de 4.5 milyonluk Tesla Performans modelini yakalayamıyor. İsterseniz 16.2 milyon ödeyerek Tesla'yı 0.3sn kadar geçebilirsiniz. Şimdi bu şekilde bakınca aradaki fiyat farkını hakkettiğini söylemek bence oldukça güç. Verilen paranın karşılığı olarak marka itibarı satın alıyorsunuz. Sürüş dinamikleri de daha iyidir muhakkak ama +12milyon kadar olmadığına eminim. Tabi bu Tükiye için...
Mantık çervesinde baktığımızda -özellikle Çin'de- alınmaması gereken bir araç olduğunu söylemek yanlış olmaz bence. Yerli üretim araçlar hız rekorları kırıyor, konforda seviyeyi arşa çıkarıyorlar ve çok daha ulaşılabilir fiyatlara satılıyorlar. Vag grubu bu araçlarla rekabet edemiyor.
-
Harbi bitmişiz hocam, vergisiz hali 5 milyon etmiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Porsche 1/3 fiyatına satılan aile sedanı Çinliler bile daha uzun menzilli ve hızlı bundan. Kim niye alsın ki?
_____________________________ -
yerle bir olun. Ama işsiz kalacak insanlara üzülürüm.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem4 -- 27 Ekim 2025; 2:6:37 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çinliler ucuza satınca mağduruz moduna girdiler olarak yorumladım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Şurada haberin detayları var porsche newsroom
Porsche AG reports robust net cash flow in a challenging market environmenthttps://newsroom.porsche.com/en/2025/company/porsche-third-quarter-2025-financial-figures-40833.html

Faliyet karının düşmesinin temel Nedenleri
Stratejik yeniden yapılanma: Ürün portföyünün (EV’ler) esnekleştirilmesi ve batarya faaliyetleri için €2.7 milyar ekstra gider.
ABD ithalat vergileri: %15 gümrük vergisi nedeniyle yıl sonuna kadar €300–400 milyon ek maliyet.
Çin: lüks segmentte zayıf talep, güçlü rakipler ve organizasyonel değişiklikler.
Elektrikli araç platformlarının ertelenmesi: 2030 sonrası için planlanan yeni EV platformu yeniden tasarlanıyor.
Elektrikli Araçlar
Elektrikli araçların toplam teslimatlardaki payı %35.2’ye yükseldi.
%23.1 tam elektrikli
%12.1 plug-in hibrit
Avrupa’da bu oran %56’ya ulaştı.
Macan modeli %18 büyüme ile öne çıktı.
|
malsınız çünkü mal. size ne ulan emisyondan. miss gibi benzinli motorlarınız var. onları üretmeye devam edin. bırak bu pilli otomobilleri çinliler üretsin. |
|
Baya sığ bakmışsın. Çin pazarında başarılı olamayan araba üreticisi nerede satacak ürettiği arabayı, dünyanın en aç piyasası şuanda orası. Orada da elektrikli modeller revaçta. Fakat Çinli üreticiler çıtayı o kadar yükseltiyor ki Porsche bile olsan yanıt veremiyorsun. Yoksa Avrupalı nerede verecek porscheye 80 100 bin Euro parayı:) Porsche akaryakıtlı araba da üretiyor zaten, tümüyle elektriğe geçiş gibisinden planları vardı onların o salakliktan vazgeçmişler |
|
Taycan kasasına normal motor koysun bak nasıl satıyor
|
|
Niye? Çünkü TOGG'u Almanya pazarına saldık ve sonuç bu.
Salam ve sosis ile |
|
çokta fifi komple batsınlar banane |
|
Porsche 1/3 fiyatına satılan aile sedanı Çinliler bile daha uzun menzilli ve hızlı bundan. Kim niye alsın ki? |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






