Şimdi Ara

Polonun parçası clioya göre çok mu pahalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Clio 4 1.5 dci ile 1.4 dizel polo arasında gidip geliyorum amacım yakıtın ucuz olması ve masrafsız olmasıydı. Yakıt şartını iki araba da sağlıyor fakat volkswagenin parçası pahalı dediler gözümü korkuttular açıkçası. Alacağım araba 2016 5-10 binde olacak. Bana çok masraf çıkarır mı? Denilen gibi vwnin parçalarıyla renaultun parçaları arasında dağlar var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam parça fiyatında kararını etkileyecek kadar büyük fark olmaz.
    Ama 1.5 dci motor ve tasarım olarak clio önde.
    Türkiye'deki marka algısından dolayıda marka değeri olarak polo önde.
    Bence önceliklerine göre bi kıyas yapmalısın
    Clio 4 ün bi kaç kronik sorunu var yeni modellerde düzelttiler mi bilmiyorum
  • Dsg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flight Of Icarus

    Dsg

    Dsg düşünmüyorum manuel olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o gözünü korkutanları ciddiye alma
  • clio nun per. bakımı yetkili serviste 400 tl civarı
    polo kaçtır bilmem..

    şunuda yazayım belki fikir olur sonuçta aynı grubun aracı:
    sıfır leonun bir yıl sonra arka spot lambalarının sık sık buharlaşması sebebi ile arkadaşım servise götürdü ve 5 bin tl ye değişti her ikiside. (garantı kapsamından ödememesine ragmen fatura bedeli 5 bin tlydi)

    2 hafta sonrasında da debriyaj sorunu var diye götürdü, kullanıcı hatası deyip 13 bin tl kitlemeye çalıştılar
    baya uğraştı sanırım yarısını ödedi?!

    şansi düşüncem ithal arabalar özelllikle doğuş drubunun ihtal ettiği araçlar da yedek parça meselesi fahiş.
  • Parça fiyatı olarak arada fark var... Sonuçta vw nin çinden gelen parçaları önce almanya oradan türkiyeye geliyor... Her el değiştirdiğinde sana daha fazla maliyet...

    Ayrıca benim aracımda şu ana kadar çin tedarikli parçaya rastlamadım... vw de bu olay var...

    Bir de şu var mais ürettiği araçların anca 4 yada 5 te 1 ini iç pazara gönderiyor yani doğuş gibi sadece türkiyeye satış yapan bir firma olmadığı için tüketiciyi düdükleme gibi bir durum söz konusu değil...

    Herkes kimin ne olduğunu biliyor doğuş gibi ensesi kalın biri (belki vw yi satın alır) distribütör olmasaydı emin olun vw şu an başka biriyle anlaşmıştı... vw memnunmu zannediyorsunuz ?

    vw tüketicisine yapılan it muamelesi yurt dışında hiçbir ülkede yoktur. Ama bizimkiler zevk alıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Renault un özellikle motor mekanik aksamda yan sanayi çeşidi de oldukça fazla, ama şunu söyliyim orjinal olduktan sonra yerli ithal farketmez yeni nesil araçların parçaları pahalı. Ama yinede yerlinin her zaman avantajı oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    Parça fiyatı olarak arada fark var... Sonuçta vw nin çinden gelen parçaları önce almanya oradan türkiyeye geliyor... Her el değiştirdiğinde sana daha fazla maliyet...

    Ayrıca benim aracımda şu ana kadar çin tedarikli parçaya rastlamadım... vw de bu olay var...

    Bir de şu var mais ürettiği araçların anca 4 yada 5 te 1 ini iç pazara gönderiyor yani doğuş gibi sadece türkiyeye satış yapan bir firma olmadığı için tüketiciyi düdükleme gibi bir durum söz konusu değil...

    Herkes kimin ne olduğunu biliyor doğuş gibi ensesi kalın biri (belki vw yi satın alır) distribütör olmasaydı emin olun vw şu an başka biriyle anlaşmıştı... vw memnunmu zannediyorsunuz ?

    vw tüketicisine yapılan it muamelesi yurt dışında hiçbir ülkede yoktur. Ama bizimkiler zevk alıyor.


    Doğuş vw yu satın m mi alır demişsiniz ben mi yanlış anladım hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aradaki fiyat farkını bilmiyorum ama. Polo daha önce. İkiside yeni model araçlar çok sorun çıkarmaz diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW araçların parçaları, bakımları vs. pahalı değil. Bu kadar çok tutulmasının bir sebebi de bu kaliteli olmalarının yanı sıra. Clio yerine her türlü Polo alınır. Hayırlı olsun aracınız.
  • sissil kullanıcısına yanıt
    Symbolün 4 jant kapağı için 400 lira, stop lambasına 200 lira dediler. Vw de de bu fiyatlar aynı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • WmGMD W kullanıcısına yanıt
    vw 11 milyar dolar

    garanti bankası sadece 32 milyar dolar = )

    yeterli mi
  • Polo Hayırlı Olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Own Goal

    Clio 4 1.5 dci ile 1.4 dizel polo arasında gidip geliyorum amacım yakıtın ucuz olması ve masrafsız olmasıydı. Yakıt şartını iki araba da sağlıyor fakat volkswagenin parçası pahalı dediler gözümü korkuttular açıkçası. Alacağım araba 2016 5-10 binde olacak. Bana çok masraf çıkarır mı? Denilen gibi vwnin parçalarıyla renaultun parçaları arasında dağlar var mıdır?

    Hocam bir wolksvagen kullanıcı olarak söylüyorum.Klima çalışmadığından etrafında 1-2 çizik ve bakım için arabayı servise verdim tam 2.750 tl para ödedim.Polo hakkında bilgi veremem ama parçaları pahalı onu söyliyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    vw 11 milyar dolar

    garanti bankası sadece 32 milyar dolar = )

    yeterli mi

    11 milyara VW alınabiliyorsa bizim yerli otomobil projesine gerek yok, hemen devlet VW'yi yarın satın alsın Türkiye'de fabrika kursun Türk tedarikçilerden mal alsın oldu bitti..

    Almışken Toyota'yı da alalım bu kadar ucuzsa bu şirketler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG deseydiniz farklı olurdu ama manuel için bence VW daha iyi. Renault'un parçaları daha ucuz (en fazla %20-30 fark olur) olsa bile önemli olan o parçaya ihtiyaç duyup duymamanız, ikidebir düğmeleri lambaları kliması cam motoru vs. bozulan, plastik parçaları elinizde kalan bir arabanın parçasının ucuz olmasının anlamı kalmıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    vw 11 milyar dolar

    garanti bankası sadece 32 milyar dolar = )

    yeterli mi

    Skandala rağmen 100 milyar dolardan fazla değeri VW nin sen neyin kafasını yaşıyorsun arkadaşım. 18 milyar dolar karşılık ayırdı dieselgate olayına rakamları bayağı bir karıştırdın herhalde.
  • piyasa değeri diye yazdım çıkan bu heryerde bir haber var bazen yalancı çıkarıyorlar...

    tekrar araştırdım porcshe + audi + volkswagen + lamborghini + seat + skoda ... kısaca volkswagen ag toplam piyasa değeri 74 milyar dolar...

    Sadece grup içinden vw yi çeksek oda zaten 11 etmesede 13-15 etsin hadi 20 etsin ne edecek... gene adam garanti bankası ile takaslasa markayı satın alır...

    Otomotiv firmalarında girdi ile çıktı çok olur giren ürün ve çıkan ürün var... cirolar yüksek olsada kar payları okadar fazla değil... adam tedarikçiden vadeli mal alıyor aracı sattıktan sonra parasını ödüyor... zaten öyle olmasa bu şirketler ayakta duramaz..

    herneyse gene iddaa ediyorum doğuş holding çok rahat vw yi satın alır... okadar gücü var...

    Ama şahenk aptal değil banka gibi yeme içme sektörü otel gibi sektörler varken ne yapsın vw yi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 28 Eylül 2016; 13:29:31 >




  • Volkswagen'in parçası 3k fiyattadır.
    Renault'un parçası 2k fiyattadır.
    Volkswagen'de aynı parçayı 5x senede değiştirirsiniz, Renault'ta 2x senede.
    Karar sizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.