Şimdi Ara

Polo Fiesta İ20 Drag + tur zamanı yarışması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Japan : "let's think of a new way to make engine more efficient and eco-friendly"
    Europe : "ugh, let's lose one more cylinder and add another turbocharger"
  • Hyundai'deki gelişme gerçekten inanılmaz. İnanılmaz takdir ediyor ve kıskanıyorum. Bizim ülkemizde böyle bir otomobil firması çıkartabilirdi be...

    Şanzımanın ilk tepkisi harika. Motor gayet başarılı. Fiesta'da aynı şekilde çok güzel otomobil. Ecoboost muazzam bir motor.
    _____________________________
    Extremely Based Man
  • Hyundai i20 de ciddi bekleme yapıyor kullanan, ayrıca dikkat ettiğim kadarıyla i20’de kış lastiği var şu testleri daha objektif yapsalar keşke.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • i20 çok patide kalıyor gibi, aktarmada mı yoksa lastiklerde mi bir sıkıntı var anlamadım. Ama genel olarak hepsi başarılı araçlar. Tebrikler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İ20 120hp nin hakkını verememiş görünüyor.

    Foruma göre gitmeyen teknoloji yoksunu 1.5 atmosferik cvt yarisi şu teste koysan hepsini yer, ortalama olarak da en az 1litre az tüketir

    Böyle bir forum işte burası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Lexus rx 300 - Kolay İngilizce Android Uygulamam (Kod isteyen pm atsın lütfen)
  • İ20 de kış lastiği var. Goodyear ultragrip hatta. Tam 2:00 da gözüküyor.
    Bu arada i20 ile kalkışta 1. olan adama helal olsun tekniği biliyor bir nebze erken kalkmış gözüksede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Dua etsinler ki Ibiza yok
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

    PSN:TheCaliph_TR
    XBOX:ThecaliphTR
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fabia vs Ibiza vs Polo vs i20
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 1.0tsi 115 beygir ibiza koysan hepsinşn içinden geçer

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3 tane araba karşılaştırmışlar işte. Her yorum yazan şu olsaydı hepsini öttürürdü ah bu olsaydı içlerinden geçerdi. Bu mu konumuz şimdi yani. Şurda 3 araç var illa ekleyecekler 4-5 araç daha.

    Bende ekliyorum hadi bakalım. Fabia 1.2 Tsi olsaydı hiçbirşey yapamazdı.
    _____________________________
    1999 1.6 Renault Clio RXT
    2014 1.4 Seat İbiza Style
    2012 1.6 BMW F30 Comfort
    2020 1.5 Audi A3 Sport
  • Hepsi bir birine yakın araçlar lakin i20 uzun yolda arayı açar. i20 deki şanzıman Blue daki gibi çalışıyorsa zaten 0-80 arasında geride kalır yol uzadıkça açılır. Blue da 1.2.3 vitesleri çok yavaş değiştiriyor 6.7.8 mermi hızıyla değiştiriyor dolayısıyla ilk kalkışta araç hantal kalıyor.
    _____________________________
    AO
  • i20 120 HP, 172 nm tork ile birçok c sınıfından daha güçlü bir motora sahip. 1.0 olmasıyla da hem yakıt hem de cep dostu. Tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.