Şimdi Ara

PLAYSTATION 4 PRO | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34.564
Cevap
360
Favori
1.218.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 gün
  • Cevaplayan Üyeler 3118
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 93
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 63
  • Favoriye Eklediklerim 362
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • snakefatih (701 mesaj) makta06 (620 mesaj) radko (611 mesaj) BlackTower_35 (572 mesaj) tnrvrd1996 (549 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12914 mesaj) Mobil (16273 mesaj) Tablet (1961 mesaj) Mini (1731 mesaj) Uygulama (1485 mesaj)
  • @
57 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Playstation Genel Bölümü >> PLAYSTATION 4 PRO | ANA KONU
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: DenzeL_28

    Saat hızları, işlemcinin çekirdekleri, GPU nun tflops etkilemez. GPU nun ham gücü vardır onuda yanlış yazmış tabloya, verdiğin linktede yorumlarda belirtmiş bir eleman. içindeki GPU nun Compute Units CU bilmemekle beraber rx 470 ayarında onun biraz kırpılmış polaris GPU su diyebiliriz şuanki verilerle. adamlar bu donanıma rağmen 4k upscale ve göze hoş görüntü sunabiliyorlarsa gerisi muhim değil. elimdeki PS4 de Exc oyunlardaki grafikler bile bana yetiyor TV de.

    Eyvallah hocam bilgilendirme için sağ ol aynen grafik hayli hayli yetiyor bize zaten aynı fikirdeyiz
    |
    |




  • Yarbay
    14677 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ps4Pro

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackLead

    Şimdi beyler ps4 pro ile ilgili merak ettiğim bir şey var.Diyorlar ki ps4 proyla ps4'e hep aynı oyunlar çıkacak.Yani bu demek oluyor ki ps4 pro ile ps4'ün ömürleri aynı olacak.E zaten şimdiden yetersiz olmaya başlayan ps4'e 3-4 sonra çıkacak oyunlar hepten yetersiz olacak ve ortaya ps5 çıkacak .Yapımcılarda eski nesilin güçsüz kaldığını artık bahane ederek sadece yeni nesile çıkartmaya başlayacaklar ve yavaş yavaş destek çekilecek.Bundan 4 sene sonra destek çekilmeye başlasa konsol çıkalı zaten 7 sene oluyor gayet makul bir süre.E ozaman ps4 pro alanların 4-5 sene içinde cihaz hemen ellerinde mi patlayacak eğer ömrü ps4 kadar olacaksa.

    İyide sen zaten bir modeli (Bu araba olur başka şey olur) İlk yılında almıyorsun ki 2012 model bmw yi 2016 da alıyorsan bi zahmet eski model alıyorsun zaten isterse o BMW Turbo vs ek özellikli de olsa yine 2012 BMW buda aynı misal. AYRICA ! SONY zart diye destek kesmez konsol 7 yıl 6 yılda bir çıkartsada yazılım desteğini 10 yıl veriyor. Ha son 10. yılında pek bir oyun çıkmaz o ayrı ama veriyor mmu veriyor

    Yani önünüzdeki 6-7 senede ps4 e oyun çıkacak diyorsun. Sence ps4 o kadarı kaldırabilir mi şuan bile yetersiz denilen konsol. Ayrıca araba örneğin saçma geldi arabadan destek çekilme durumumu var hacı istersen 70 model al benzini olduktan sonra gider araç



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    11611 Mesaj

    Hocam çoğu şey artık bulut sistemleri üzerinden işliyor. İleride depolama biriminin telefonlarda sadece bulut üzerinden olacağını düşünüyorum. Bizim için ütopik bir sistem ama. Gelişmekte olan ülkeler için değil. Onların mega planları var. Onların mega planları bizim için mega dan da yani. Boşuna ütopik demiyorum bizim için.

    Ben şahsen bulut sistemlerinden yanayım. Herkes aylık parasını ödesin gitsin oyununu rahat oynasın. Yok yeni alet çıkacak. Konsol mantığı falan bırakın bu işleri. Topu topu 4. konsolunu çıkardı Sony. Neyin konsol mantığı bu. Herhalde böyle bir şey olacaktı herkes harıl harıl ağlıyor. Belki buradaki konsol kullananlar için sıkıntı değil ama millet her şeyin detayına acayip kafaya takmış durumda. Yok şu daha fazla olsun, yok saçları daha fazla dağılsın yok duman sisi zırt pırt çıkacak.

    Nvidia kazıkladı milleti böyle abudik gubidik işlerle. PC master race'in ekmeğini yiyorlar şimdi İntelle birlikte. AMD F/P serisi RX 480 serisi ekran kartlarını çıkarttı ama millet daha çok grafik istiyor adam gidiyor 1060 alıyor,1070 alıyor kimisi para bol 1080 2way sli yapıyor. Ve bunların hepsi aynı serverdalar. Benimle birlikte. Benim bilgisayar 23 fps ye kadar düşerken onlar 4K'da 60 fps sabit oynayanlar mı dersin,yok view of field ayarları mı yükseltirler...

    Nvidia ile İntel PC'nin kara yüzüdür abi. Çünkü ikisi de mutlak tekelliğe gidiyorlar. Düşünsenize AMD batsa,Nvidia İntel neler yapar neler. İntel zaten gıdım gıdım veriyor gelişmeyi. Ama daha fazla para alıyor. Bir de anakart değiştir. Nvidia 1070 OC sınırı getirmiş stock 1080 hızına yetiştirtmeyecekler.

    Kapitalizmin gözü kör olsun. Her taraftan paralarımızı alacak şerefsizler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Return to Monke -- 10 Eylül 2016; 22:45:11 >
    |
    |
    Attano kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackLead


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ps4Pro

    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackLead

    Şimdi beyler ps4 pro ile ilgili merak ettiğim bir şey var.Diyorlar ki ps4 proyla ps4'e hep aynı oyunlar çıkacak.Yani bu demek oluyor ki ps4 pro ile ps4'ün ömürleri aynı olacak.E zaten şimdiden yetersiz olmaya başlayan ps4'e 3-4 sonra çıkacak oyunlar hepten yetersiz olacak ve ortaya ps5 çıkacak .Yapımcılarda eski nesilin güçsüz kaldığını artık bahane ederek sadece yeni nesile çıkartmaya başlayacaklar ve yavaş yavaş destek çekilecek.Bundan 4 sene sonra destek çekilmeye başlasa konsol çıkalı zaten 7 sene oluyor gayet makul bir süre.E ozaman ps4 pro alanların 4-5 sene içinde cihaz hemen ellerinde mi patlayacak eğer ömrü ps4 kadar olacaksa.

    İyide sen zaten bir modeli (Bu araba olur başka şey olur) İlk yılında almıyorsun ki 2012 model bmw yi 2016 da alıyorsan bi zahmet eski model alıyorsun zaten isterse o BMW Turbo vs ek özellikli de olsa yine 2012 BMW buda aynı misal. AYRICA ! SONY zart diye destek kesmez konsol 7 yıl 6 yılda bir çıkartsada yazılım desteğini 10 yıl veriyor. Ha son 10. yılında pek bir oyun çıkmaz o ayrı ama veriyor mmu veriyor

    Yani önünüzdeki 6-7 senede ps4 e oyun çıkacak diyorsun. Sence ps4 o kadarı kaldırabilir mi şuan bile yetersiz denilen konsol. Ayrıca araba örneğin saçma geldi arabadan destek çekilme durumumu var hacı istersen 70 model al benzini olduktan sonra gider araç

    Araba örneğini destek için değil bir şeyi üretimden sonra almak ürünü yarı ömürde almış oluyorsun demek istedim ve evet bell bir yıldan sonra araca Yedek parça bulmak da zorlaşıyor. Son cümlene cevap olarak; evet 3 yıl daha konsol üretimi sürer 6 yıl daha oyun yani yazılım desteği sürer. PS5 de zaten 3 yıl sonra çıkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ps4Pro -- 10 Eylül 2016; 22:53:15 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    288 Mesaj

    Son Dediğin cümle tüm dediklerinin ozeti hocam

    Artık sirketler ne yapacaksa onu almak zorundayız.Senin dediklerinde doğru aslında.Bulut gelebilir yeniliklere acik olmalıyız bence.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Centaurus A kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    11611 Mesaj

    Hocam şirketler Cloud üzerine boşuna yoğunlaşmıyorlar.

    Bence Cloud ile gelecek gelecek

    Tüm cihazlar tamamen internete bağlı olacak. Ampul den garaja kadar. Eve geldiğinde araban sinyal verecek garaj kapısı açılacak. İçeride kahve makinen kahveni hazırlıyor olacak. Evin ışığı hangi odada isen yanacak. İsteğe göre kapatacaksın şarj cihazları olmayacak direk şarj olacak cihazların. Zaten çoğu başladı ama herkesin erişim yok . Önemli olan herkesin erişimi olabilmesi.

    Yani bu durumda Konsolların da o sisteme dahil olması gayet normal. Fakat Dünya hazır değil ona henüz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Attano kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3332 Mesaj

    Bende senin gibi düşünüyorum sonuçta 2013 çıkışlı bir konsol ve teknoloji bırakın günü her geçen saniyede ilerliyor, ps3 zamanalarındaki gibi değil artık. Artık bir konsol beni 7 yıl idare eder kafasından kurtulmanın vakti geldi. Evet seni 7 yıl idare eder ama eski oyunları desteği kesilmiş konsolda oynarsan idare eder. Ayrıca sony şimdi ps4 ve ps4 pro ya aynı oyunlar çıkacak diyor, iki konsol bir platform hesabını savunuyor ama bana hiç ama hiç güven vermedi dediği şey. Tamam 2 yıl boyunca iki konsolada aynı oyunlar gelir ama 2 yıldan sonrası yaş iş, yapımcı artık benim oyunum ve senin pron yüksek grafik veriyor ama ps4 ün benim oyunumun grafiklerini çamur gibi gösteriyor deyip çıkarmaz oyunu ps4, hadi bakalım nolcak şimdi, hani nerde sony ninin verdiği söz, hani iki konsol tek platformdu. Sony sahneye çıkar ve biz öyle bir şey demedik der ve yola ps4 pro ile devam eder ve zaten 1 sene sonrasında ps5 çıkar. Welcome to kapitalizm
    |
    |
    BlackLead kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    14677 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tnrvrd1996

    Bende senin gibi düşünüyorum sonuçta 2013 çıkışlı bir konsol ve teknoloji bırakın günü her geçen saniyede ilerliyor, ps3 zamanalarındaki gibi değil artık. Artık bir konsol beni 7 yıl idare eder kafasından kurtulmanın vakti geldi. Evet seni 7 yıl idare eder ama eski oyunları desteği kesilmiş konsolda oynarsan idare eder. Ayrıca sony şimdi ps4 ve ps4 pro ya aynı oyunlar çıkacak diyor, iki konsol bir platform hesabını savunuyor ama bana hiç ama hiç güven vermedi dediği şey. Tamam 2 yıl boyunca iki konsolada aynı oyunlar gelir ama 2 yıldan sonrası yaş iş, yapımcı artık benim oyunum ve senin pron yüksek grafik veriyor ama ps4 ün benim oyunumun grafiklerini çamur gibi gösteriyor deyip çıkarmaz oyunu ps4, hadi bakalım nolcak şimdi, hani nerde sony ninin verdiği söz, hani iki konsol tek platformdu. Sony sahneye çıkar ve biz öyle bir şey demedik der ve yola ps4 pro ile devam eder ve zaten 1 sene sonrasında ps5 çıkar. Welcome to kapitalizm

    İşte sırf bunun gerçekleşme ihtimali yüzünden şuan pc toplamayı düşünüyorum.Zaten sonyin elinde exc. Oyunlar olmasa gönül rahatlığıyla pc toplucam ama şuan gönlüm bir ps4 Pro diyor bir pc diyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    288 Mesaj

    Bence onlar bu ulkeye gelene kadar Onlar marsta koloni kurarlar hocam ben pek umutlu degilim. Konsol mevzusuna gelirsek bence bir sure microsoftun Upgradeable Console seysiyle gidecegiz.Sonuçta daha cok para getirecektir. VE kapitalizm en cok neyi sever.. Para. Hangisi daha cok kar yapacaksa onla ilerlerler.Daha karlisi cikana kadar.Kisisel dusuncem Ps5 ve Xbox Two'nun Upgradeable olacagi yonunde yani.Bu olabilir de olmayabilirde Dogmamis cocuga don giydiriyoruz Ama yine de bu secenekte beni pcye iter.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Centaurus A kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 6 saat 9 dakika kadarı kaldı.
    13 Eylül de Japonya basın konferansı yapılacak. PlayStation 4 Pro'yu boş geçmezler.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 10 Eylül 2016; 23:31:41 >
    |
    |
  • Teğmen
    135 Mesaj
    Tokyo Game show da Gran Turismo Sport oyununu göstericekler PRO versiyonunu... Daha çok gameplay gelir TGS de.....

    Fifa 17 ve NBA 2k17 nin PRO versiyonunu da gösterirler belki fuar da.....



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    135 Mesaj
    Tam 310 watt gücünde canavar geliyor zaman da geçmez artık gel 10 kasım gel.....

    Gerçekten God of War oyunu bu canavar da ne gözükür vay vay...

    Büyük ihtimal DTS-HD desteğinide alır oyunlar mükemmel olucak herşey



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3332 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackLead


    quote:

    Orijinalden alıntı: tnrvrd1996

    Bende senin gibi düşünüyorum sonuçta 2013 çıkışlı bir konsol ve teknoloji bırakın günü her geçen saniyede ilerliyor, ps3 zamanalarındaki gibi değil artık. Artık bir konsol beni 7 yıl idare eder kafasından kurtulmanın vakti geldi. Evet seni 7 yıl idare eder ama eski oyunları desteği kesilmiş konsolda oynarsan idare eder. Ayrıca sony şimdi ps4 ve ps4 pro ya aynı oyunlar çıkacak diyor, iki konsol bir platform hesabını savunuyor ama bana hiç ama hiç güven vermedi dediği şey. Tamam 2 yıl boyunca iki konsolada aynı oyunlar gelir ama 2 yıldan sonrası yaş iş, yapımcı artık benim oyunum ve senin pron yüksek grafik veriyor ama ps4 ün benim oyunumun grafiklerini çamur gibi gösteriyor deyip çıkarmaz oyunu ps4, hadi bakalım nolcak şimdi, hani nerde sony ninin verdiği söz, hani iki konsol tek platformdu. Sony sahneye çıkar ve biz öyle bir şey demedik der ve yola ps4 pro ile devam eder ve zaten 1 sene sonrasında ps5 çıkar. Welcome to kapitalizm

    İşte sırf bunun gerçekleşme ihtimali yüzünden şuan pc toplamayı düşünüyorum.Zaten sonyin elinde exc. Oyunlar olmasa gönül rahatlığıyla pc toplucam ama şuan gönlüm bir ps4 Pro diyor bir pc diyor

    Hocam pc sana bir şey söyleyeyim mi ps deki rahatlık inan pc de yok. Pc toplamaya heveslendim topladım ama kallavi bir pc oldu 1080 li i7li bana 6500tl civarı patladı ama toplaması kadar kullanması heyecanlı gelmiyor bir battlefiel 1 oynayayım dedim arkadaş ne ara oyunu indirdiniz de hile yaptınız aklım almıyor nedir bu yaa. Fifa 16 atıyorum sinyalim full, maçta yeniyorum dakika 90 pat sinyal kopuyor normalde kazanmış olmam gerekiyor ama sinyal bende koptu gözüküyor kablolu bağlandığım halde bu nasıl iştir aklım ermedi. Rainbow oynuyorum adam aimhackten ölmüyor tamam banlıyorsun sonrasında ama senin oyun zevkinin içine ediyor. Şimdi burda bana gelipte pc fanları sayacak. Arkadaş o kadar para verip pc topluyorsun ama ağız tadıyla multi oynayamıyorsun anca singleplayer takıl. Tabi anlattığım olaylar uzun zaman dilinlerinde meydana geliyor ama tadım kaçmıyor değil. O yüzden yüksek bütçeli sistem toplayıp paranızı heba etmeyin. Mesela 1080 şuan 3000 tl civarı ama seneye daha iyisi çıkar bedava versen alan olmaz. Ps de adam bırak oyunda hack yapmayı ona yeltenmeye çalışsa direk ban. Yattığın yerden klasını konuştur. Ps4 sattığım için pişmandım ama pro ilaç gibi gelecek daha uncharted4 ü oynamak nasip olmadı. Ama tabi içinizde pc için heves varsa almayın diyemem. Ayrıca ilerleyen zamanlarda pro özel oyun çıkacağını sanıyorum ama ne zaman çıkar orası meçhul.




  • Binbaşı
    1322 Mesaj
    Pek çoğumuzun evinde bırakın 4K'yı 2k televizyon bile yok çoğumuz Full HD televizyona sahibiz.
    Eğer 4K televizyonunuz yoksa zaten PS4 Pro gereksiz olacak.
    Scorpio'dan da korkuyorum. Alan kardeşlerim Microsoft'un eline düşecek.
    Microsoft beter ol dedikçe kötüleşiyor.
    Mobil tarafta iflas ediyor. Hatalı güncelleştirmeler dağıtıyor.
    Konuyu fazla dağıtmayayım ama pek çoğumuza zaten gerek olmayacak 4K televizyon olmadıktan sonra.
    Okuduğuma göre 2020 yılına kadar normal PS4'e zaten oyun desteği yapılacak.
    Saygılarla esen kalın.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Hocam keşke öyle olsa fakat ülkemizde internette akk, altyapı, fiyatlandırma konusunda ciddi problemler var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Centaurus A kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    224 Mesaj

    2 sene derken 2 seneye ps5 çıkar diye varsayım yapmış arkadaş ;)
    |
    |
    Psycna kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    11611 Mesaj

    Hocam ülkemizi kim düşünecek? Devlet yeterince yardım etmiyorsa umrunda bile olmaz.

    Baksana şu oyun fiyatlarına oyun oynanabiliyor muyuz hepimiz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    iGuun kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Centaurus A

    Hocam ülkemizi kim düşünecek? Devlet yeterince yardım etmiyorsa umrunda bile olmaz.

    Baksana şu oyun fiyatlarına oyun oynanabiliyor muyuz hepimiz?

    Haklısınız bu ülkede bazı şeyler değişse bir düzene girse çok güzel olur. Ülkemiz kapitalizm durağı olmuş durumda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    12843 Mesaj
    Konuya bakıyorum herkes kapitalizm deyip duruyor, zaten yaşadığımız toplum düzeni bu, Pro çıkmasa Sony kapitalist değil miydi sanki.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    Konuya bakıyorum herkes kapitalizm deyip duruyor, zaten yaşadığımız toplum düzeni bu, Pro çıkmasa Sony kapitalist değil miydi sanki.

    Sony'yi öven yok zaten en azından ben övmüyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Reklamlar
Masal Oku
Bebek Oyunları
Webtures SEO;SEO Nedir?
kripto para haberleri
Ekonomi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,656
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.